Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 20 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. sdR+

    Golf 6 - Probleme baterie

    Am făcut și asta, pun și 2 poze, 0.19 A static după câteva minute, nu am mai stat pentru că nu mai scădea și nici nu urca.Daca pun siguranța la radio/navigație, ce o fi bolțarul ăla, de la 0.19 A fluctuează continuu până la maxim 0.26 A.Sa înțeleg că nu este modulul can de vina, astăzi când am scos cheia din contact, și radioul sa oprit, până acum mergea în continuare, bizar.Tot cu siguranța scoasă merg, îmi termina sigur bateria.Singurul lucru de testat ar mai fi bateria?Momentan are 12.6 V, mașina circula zilnic.
  3. Astăzi
  4. EEXCALADE

    Consum ulei (Touareg CR7)

    Atata timp cat uleiul respecta norma diferenta de consum va fi nesemnificativa . Asta a fost la generatiile anterioare ,valabil si pt 2.0 tdi
  5. razvan.florea.1923

    Consum ulei (Touareg CR7)

    Eu cred că este foate important uleiul. De la revizie, am ajuns la 14.000 de km (peste 2300 de la revizie) și nivelul este încă deasupra de jumătate! Un ulei sintetic, bun, pare că domolește consumul! Pe 15.07 am fost cu mașina la dealer și, pe tester, a raportat 0,29l ulei consumat în ultimii 1000 de km. E interesant de ținut sub observație, dar nu este firesc pentru o mașină care costă multe zeci de mii de euro. Oare cele de 20.000 cum se comportă? Conduc și o Octavia, 1.0 TSI, cu 200.000 de km la bord, care nu consumă deloc. Nu mai zic de fiabilitatea „lifetime” a motorului de 3 litri.
  6. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu am schimbat uleiul si filtrul la 14k km, primul schimb de care a beneficiat motorul. La mine nu a comentat nimeni de la reprezentanta, ba chiar au fost de acord cu decizia mea, mai ales la intervalele flexibile de schimb, asa cum le denumesc ei. Astea din poza sunt intervalele service dupa prima resetare
  7. xfg8

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Salutare, As avea o intrebare pentru masina din profil, cutie automata DQ381. Primul schimb de ulei la cutie a fost facut de reprezentanta VW in Germania la 111.000 km aproximativ. De atunci masina a mai rulat aproape 56.000 km din care 40.000 in Germania si restul de 16.000 km in Romania cu destul trafic aglomerat de oras. La ce rulaj ar fi recomandat sa schimb uleiul in cutie ? Sa il schimb la 60.000 km sau as mai putea sa-l mai las pana pe la 70.000 km, avand in vedere ca majoritatea rulajului de la ultimul schimb a fost facut in Germania ? Stiu ca reprezentantele VW schimba uleiul la cutia aceasta la un rulaj de 120.000 km, dar oricum intentionez sa il schimb mai repede. Se schimba si filtrul de ulei la cutia aceasta ? Altceva este necesar sa se schimbe ? De asemenea pe undeva am citit ca atunci cand se schimba uleiul la o cutie DSG, este important ca uleiul din cutie sa fie rece. Este valabil asta si la DQ381 ? Intreb ca sa stiu cum sa pun problema cu service-ul la care voi merge. Multumesc !
  8. dkmg33

    Passat 2018 B8 4m DSG 190

    202500 km, pus discuri si placute frana fata noi ATE ca incepuse o mica vibratie la franare la 140 km/h. In weekend i-am dat si o curatare cu injectie extractie pe scaune la interior sa arate frumusel, ca nu mai apucasem cam demult. Am avut si un check engine pe bord, eroare pe bujiile incandescente ( daca o stergeam aparea iar, dar niciodata pe aceeasi, cand o bujie cand alta, pe rand ). M-am uitat sub capota, cand colo, era declipsata mufa de la ECU langa tabloul de sigurante ( probabil cand s-a schimbat bateria nu a fost atent mecanicul). Am fixat-o la loc, sters erorile, totul in regula. Scapat ieftin. Am vandut Nokianele luate noi si am pus inapoi Goodyear-urile pe care le aveam de vara. Avand in vedere ca nu mai fac asa de multi km cu ea, nu avea sens sa le tin si sa fac depozit de anvelope.
  9. Al Bundy

    Montare BC Maxidot

    DA, se reinvata cheile in ceasuri si ceasurile se imperecheaza cu ecu.
  10. nsalexandru

    Senzori de parcare

    Dacă poți, te rog mult 🙏🏻 Mulțumesc anticipat !
  11. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    Am pățit-o și eu prin 2018, Skodița avea 1 an și am zis să fac schimbul mai devreme. Cei de la reprezentanță mi-au zis că, daca vreau sa fac mai devreme schimbul, trebuie sa dau declarație pe proprie răspundere... M-am lăsat păgubaș.
  12. akon

    Noul motor 1.5 TSI

    Am auzit porcaria asta de multe ori sub diferite impachetari iar tot timpul vine de la oameni care se dau grozavi. Ultima oara imi povestea unu cum s-a dus el cu un M in Germania la reprezentanta si n-au vrut aia sa-i schimbe uleiul ca se schimba la 30k si e totul sigilat etc Bai baiatule...
  13. mad_kat

    Golf 4 VR6 4motion

    1000 km in doua weekenduri - intai revenind prin zona Buzaului - de data asta la Trovantii de la Ulmet - un loc foarte interesant, dar cu un drum destul de dubios - si cateva drumuri in reabilitare, pe care am regretat ca nu am luat Rextonul, si apoi weekendul asta pana pe Negoiu, daca tota este accesul mai usor pe autostrada pana la Curtea de Arges. Chestii bune, pe langa peisaje si drumuri de munte - nu mai am erorile de catalizatoare de cand am schimbat bujiile, si motirul chiar merge mai rotund, consumul este usor mai mic chiar. Am pus intr-un final aripa stanga noua - deja se dezintegra in partea de jos - si am efectuat "operatia" pe capatul de prag dreapta la fel cum am remediat anul trecut pe stanga. La fel pragul interior - cel de rezistenta este perfect intact - asa ca doar "coaja" a trebuit remediata. Chestie naspa - cand am pus aripa - deci dat roata jos, la inspectia locala care o fac de fiecare data cand am acces - am gasit burduful de planetara dinspre cutie rupt Maine vine kitul - burduf, coliere, capac tripoda si vaselina ... sper sa reusesc in regie proprie... Trag speranta ca va merge ok, avand in vedere ca acum aproape 5 ani s-a umblat la ambreiaj.
  14. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    S-a mai discutat si in alta parte: uleiul se schimba la maxim 2 ani sau la maxim 30000 de km. Cuvantul maxim este foarte important. Sistemul iti arata separat de intervalul de service cand trebuie sa schimbi uleiul in functie de conditiile de functionare.
  15. EEXCALADE

    KAROQ grey steel

    Valeo Silencio
  16. Crs.Vag

    KAROQ grey steel

    Căutați SWF, dacă mai găsiți. Top, peste Bosch.
  17. Xman_ghio

    Noul motor 1.5 TSI

    Aia e vrajala cu "au ras de el la reprezentanta ca a vrut sa faca schimbul la 10k km"! O sa ii spuna ca nu e necesar; ca nu asa e recomandarea producatorului, dar daca clientul insista ii fac schimbul de ulei chiar si zilnic daca plateste. Nu exista asa ceva. Eu la Golf 7.5 am facut schimbul intre 8-10k km si nu au avut aia nimic. Imi tot ziceau ca nu e nevoie, eu le spuneam ca asa vreau eu si ei executau, pe bani. Deci nu e nici o mare filozofie.
  18. aditzu'

    Noul motor 1.5 TSI

    @TrekOut: -cauta un motor 1.5 tsi cu istoric dar cu km cat mai putini; in felul asta ai sanse sa il intretii cu schimburi de ulei la maxim 10k km; -am prieten cu Golf 8 2024 si l-am trimis sa faca schimbul la 10k km si au ras aia din repezentanta de el; A reusit sa faca insa la 16k km cu insistente. Planul de service e la 30k km. -am gasit masini cu istoric in reprezentnata cu planul de 30k km. Asta inseamna ca in jurul aprox. a lui 29.000 km, 59.000km si 89.000 km se facea schimbul de ulei si filtru. -mare atentie ca tot planul de service prevede schimbarea unor filtre in jur de 60k km.... De ce iti zic toate astea? Caut si eu pe viitor un Passat sau o Octavia tot cu 1.5 TSI dar ala de 150 cp si am inceput sa sap sa ma documentez. Vezi ca exista un lot de 1.5 TSI cu problema Kangaroo (cauta pe forum). S-a rezolvat partial prin update. Si s-a rezolvat definitiv la cele fabricate dupa 2020 (cred). Nu vreau sa fiu nostalgic...am si eu un 1.6 16v aspirat care a suferit o segmentare in 2016 si anu asta niste tacheti noi iar daca nu ar fi problema ruginii la caroserie ar mai merge 10 ani. Mai devreme sau mai tarziu va fi nevoie de 1.5 TSI in familie. La 2.0 TSI deja vorbim de alt nivel. P.s. sa iei in calcul la costurile de intretinere ale lui 1.5 tsi : pretul pompei de apa cu senzor si manopera distributiei. Distributia e ceva mai scumpa de schimbat ca necesita un tool specal de la vw: VAS 611007 sau o clona a lui. Nu toate service-urile au acest tool..sau daca au probabil vor sa il amortizeze rapid. p.s. 2 : Cel mai mare kilometraj pe mobile.de la 1.5 tsi gasit de mine e 269.000 km. Mult succes pe partea de documentare. Daca am gresit ceva, rog colegii mai bine pregatiti sa ma corecteze.
  19. _R_A_D_U

    Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)

    Vezi că la fiecare ridicare de capotă dispar mesajele din bord. Eu zic să vezi partea plină a a paharului: AI JOJĂ și poți monitoriza nivelul.
  20. tkd29

    Skoda Octavia 4 2.0 TDI

    Când o sa ajung pe undeva unde prin 100 km/h o sa ma uit. Ce mufa trebuie scoasa? Un tutorial ceva? Rămân ceva martori în bord dacă se scoate mufa?
  21. catalin004

    Wireless Android Auto pe MIB3

    La acest model trebie facut CP-OFF? se poate face cu VCDS?
  22. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    O aplicație care să fie compatibilă cu aifon 14 pm și konnwei kw 902 îmi recomandă și mie cineva?
  23. ddexter

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu va stresati cu regenerarile la 1.5 tsi, merg foarte mult in oras si nu am avut niciodata probleme, temperatura de ardere este mult mai mare iar structura moleculara a compusilor este mai mica decat la motorina si implicit regererarea pasiva isi face datoria. Nu am simtit niciodata nimic, e un lux fata de un diesel cu DPF unde tot timpul in oras trebuia sa am grija sa vad daca regenereaza sau nu.
  24. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    eu am CarScanner+OBD pe BT3.0, dar nu e nevoie sa monitorizezi regenerare la motorul de 1.5, merge foarte sarac si ii rezulta temperaturi mari pe evacurare (EGT), deci se regenereaza pasiv. nu are rost sa iti bati capul cu asta. un drum pe saptamana mai lung de 20 minute e suficient, mers absolut normal.
  25. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    Cum monitorizați regenerarea la minunățiile astea?
  26. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    te tine lejer peste 10 ani daca ii schimbi uleiul in fiecare an si nu mergi subturat la mine, 1.5 TSI 110kw, evo 1, compresie 10.5, are relanti 700, ~900 cu clima, urca la 1000 la regenerare activa (o singura data mi s-a intamplat asta in 50.000 km)
  27. acidone77

    KAROQ grey steel

    Si eu tot Bosch pun de ani de zile pe masini, si odata la 6 luni 1 an le schimb ( vreo 100-120lei setul ). Eu si fac multi km si se duc mai repede.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!