Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. jangabrieldrind

    Regenerare DPF - prea des

    Mulțumesc tuturor pt răspunsuri! Nu m-am lămurit nimeni de ce acel senzor temperatură recirculare gaze 2 indică 2.222°C, și la relanti și la rece și la cald! Pt mine este ceva ieșit din comun, să indice asemenea valori și să nu am nici o eroare sau bec aprins! Menționez că m am uitat cu testerul și pe mașina fiului meu, același model același an același motor, la valorile aceluiași senzor!! La fel indică și la el 2.222°C, însă regenerarile la el sunt undeva la 100km pe oraș! Nu găsesc nicăieri explicații despre acest senzor!
  3. Sebytza2000

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    În jurul plajei de 2000-2300 de ture mai exact, și pe loc dacă o accelerez mai tare se aude un sunet ca de aspirator. Câteodată când accelerez pare ca trage de rupe, câteodată pare mai gâtuită
  4. snicola

    Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor

    Salutare, revin cu reparatia. Intr-adevar, service-ul la care a fost masina dupa ce au inlocuit ceilalti pompa mi-a confirmat ca a fost facut un scurt cand s-a inlocuit pompa de motorina si a cedat masa din ceasuri. Ca si reparatie, s-a inlocuit din nou ansamblul pompei de motorina din rezervor (erau fire inadite si izolate la plutitor) si s-a tras o alta masa din mufa pompei de motorina (partea senzorului litrometric) catre o masa din caroserie. Acum totul este ok.
  5. florin.23mai

    Kodiaq 2 - Modificări/upgrade-uri

    Salutare, linkul tau mi-a fost de folos. Am luat de acolo set de roti de iarna, originale si putin mai ieftine decat la reprezentanta.
  6. Crs.Vag

    Intretinerea si costurile service Kodiaq 2

    Nevermind, scuze
  7. Astăzi
  8. gabriel88

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Corect ce a spus colegul @Yasmin, la ce am prezentat eu mai sus am omis cu ce s-a injectat in retea si practic ai un sold la ei care teoretic il vei recupera candva. Si in aceasta situatie iese o economie anuala de aprox 4700 ron care se amortizeaza in cazul prezentat si de mine din familie in aprox 8-9 ani(sistemul a costat undeva la 40000ron chiar putin peste), la preturile actuale dar sa nu uitam ca in 2021 curentul era undeva la 0.65 deci amortizarea la vremea respectiva se intindea si pe mai multi ani. Ramane de vazut ce se va intampla cu asa zisele taxe pe soare sau ce tampenii le mai trec astora prin cap dar un lucru il vad benefic din toata situatia, tehnologia s-a ieftinit si un sistem casnic de 3-5kw a devenit foarte accesibil chiar si fara AFM.
  9. laurstef

    Reglare Faruri

    @marius1982.11 Farurile mele nu au auto leveling. Se reglează manual din infotainment printr-un cursor care are 6 pași. @sandumbogdan Cum aș putea eu regla farurile în parcare dacă nu am un reper după care să mă iau. Știu foarte bine la ce te referi și așa am procedat și eu la vechea mașină care avea halogenuri. Dar problema mea acum este că nu bat departe nu sus/ jos sau stânga/ dreapta. E vorba de intensitatea lor. Și depaerte de mine dorința de a-i orbi cumva pe ceilalți șoferi care vin din sens invers. Cum am mai spus: când folosesc „faza mare” nu mi se pare că lumina se duce mult înainte ci mai degrabă se duce cumva în sus și în lateral. Citisem pe undeva pe aici pe forum că aceste faruri standard (față de cele „matrix” sau cum s-or numi) au și mai puțini wați. Poate de aici și faptul că nu bat mai departe. @dercos sunt conștient de asta, dar mi-e extrem de greu să cred că la o distanță de 1-2 luni de când am vândut mașina și am început să o conduc pe aceasta (când am observat acest fenomen) mi-a scăzut acuitatea vizuală atât de mult. Asta cu acuitatea este valabilă pe parcursul unor ani, sau în în cazuri severe/ distincte, pe parcursul mai multor luni.
  10. davidut5

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Pe la egr vreo garnitura posibil. Cele de tabla fac asa zgomot.
  11. MTeiu

    Regenerare DPF - prea des

    Corect, rețin impurități. Dar de unde vin impuritățile alea? Doar nu vin din DPF. Impuritățile vin din motor. Trebuie sa verifici de ce ai atât de multe impurități ce vin din motor, încât sa ți-l încarce atât de frecvent. Dar din nou, daca nu vrei sa cercetezi cauza si dorești sa vezi doar efectul, atunci o sa rămâi cu regenerări frecvente si o sa ajungi sa faci ceea ce fac marea majoritate a posesorilor de diesel-uri neîngrijite, cu DPF, si o să-l anulezi. PS: Pt CRLB e normal după un nr de x km sa facă la ±100km urban / ±250km extra-urban regenerate, dar asta nu înseamnă ca e si sănătos. Verificați si nivelul de ulei sa nu fie crescut daca regenerările sunt ratate des. Spor.
  12. lukitza

    Regenerare DPF - prea des

    Eu nu sunt de acord cu afirmatiile astea. La orice aparat din lumea asta rolul unui filtru e sa filtreze, adica sa retina niste impuritati, sa nu le lase sa treaca. Filtru de aer, de habitaclu, de motorina, toate retin niste impuritati. Asa e si cu dpf-ul. Daca tot ce ar veni de la motor ar fi curat de ce ar mai fi nevoie de filtru?
  13. Adi_vw

    Intretinerea si costurile service Kodiaq 2

    Surubul de golire cu garnitura 50 lei...Frumos! Oare nu puteau sa-ti factureze 4.7L de ulei si sa-ti pune litrul primit cadou? Ma gandesc ca nu ai nevoie de el
  14. Adria_n

    Regenerare DPF - prea des

    Eu vad important sa nu o dam in extreme. Si eu constat ca regenereaza din ce in ce mai des, la inceput +/-300km, acum +/-180, 200 km, dupa app 6 ani la mine si vreo 75mii km (ceea ce cred ca este normal, avand in vedere ca sunt rulati preponderent urban). destul de greu, dupa toata istoria lor
  15. MTeiu

    Regenerare DPF - prea des

    Cand am fost la Cătălin (EEXCALADE) pentru niște lucrări de mentenanță, mi-a relatat o chestie care are mai mult sens decât ai crede. Filtrul de particule este precum si in denumire, un filtru, nu? Pai atunci mi-a spus așa. Ia mașina noua, 0 KM, TDI. Scoate-i filtrul de particule si pune-l in garaj. După 200k km, filtrul ăla o sa fie nou, pentru ca din nou, e un filtru, deci nu are ce sa filtreze, nu? In schimb, lasă-l pe motor, iar după 200k km o sa trebuiască să-l arunci. De ce? Pentru ca el se înfundă daca ce trece prin el pentru a fi filtrat nu este curat, iar amplasarea lui este dupa motor, la începutul evacuării. Ce înseamnă asta? Ca tot ce intra in filtru si îl înfundă vine din motor, ceea ce înseamnă ca motorul nu are o funcționalitate corecta. Morbid vorbind, cancerul pleacă din interior si îți ataca corpul in exterior ulterior. Așa e si cu motorul unei mașini. Daca mașina rulează bine, nu înseamnă ca si 'funcționează' in parametri. Consum de ulei scăzut sau deloc nu înseamnă automat ca motorul rulează in parametri. Faptul ca nu o simți la ralanti nu înseamnă ca motorul funcționează neaparat in parametri. Adesea probleme pe injecție (care apropo, vizualizând niște valori pe VCDS nu îți indica daca ele funcționează sau nu corect) care nu sunt depistate decât pe banc duc la probleme cu DPF si nici schimburile de ulei făcute a la Germania (OCI 20-25-30k km) pana când Romanul ia mașina la 180-200-220k km nu ajuta deloc. Scriu asta de la volanul unui Passat B7 2.0 TDI CFGB cu ±310k km care încă își face regenerări urbane la ±350-370km si extra-urban la ±550-600km, fără sa fi fost curățat vreodată. Schimburi de ulei 8-10k km, EGR 80-100k km si motorina de calitate. Ai face bine sa asculți sfatul lui Cătălin si sa ataci problema de la cap (verifica uzura motorului si a anexelor), nu de la picioare (DPF- curățare, senzori etc.). Spor!
  16. lukitza

    Regenerare DPF - prea des

    Eu nu prea inteleg expresia "prea des". Atata timp cat VW nu precizeaza ca masina regenereaza la un interval exact nu vad de ce considera unii ca e "prea des". Cum s-a zis si mai sus, fiecare conducem in conditii diferite - stil de condus, distante diferite, conditii meteo diferite, incarcare diferita a dpf etc. Plus ca sunt versiuni diferite de motoare. Fiecare masina isi gestioneaza diferit regenerarile in functie de multi parametrii. Atata timp cat masina functioneaza corect si nu avem coduri de eroare eu zic sa avem incredere in inginerii VW ca au stiut ce fac cand au implementat soft-ul e masina. Sa te apuci sa rescrii soft-ul masinii inseamna sa te crezi mai destept decat cei de la VW. Dupa logica mea, regenerari mai rare inseamna mai mult soot adunat. E doar parerea mea.
  17. dignitas1980

    Oglinzi Passat B6

    Salutare! Momentan, pe masina din semnatura am oglinzi electrice, incalzite, fara pliere, lumini sau functia de coborare geam oglinda dreapta. Codurile celor doua calculatoare usi fata: 3C0 959 701 si 3C0 959 702, fara litere in coada. Vreau sa fac retrofitul, am gasit oglinzi cu functiile lipsa, iar tipul care le vinde mi-a trimis poze cu oglinzile(2 seturi, ambele cu rabatare, unul avand oglinda heliomata) sofer 15 fire-pasager 13 fire, sofer 11 fire-pasager 9 fire. Are doua generatii de calculatoare(euro 4 si euro5): 1K0 959 792(3) P si 3C0 959 792(3) A. Logica imi zice sa iau oglinzile cu 15 si 13 fire(oglinda heliomata si posibil mirror down) si calculatoarele cu terminatia P, pt ca cele cu terminatia A...nu le-am gasit pe forum ca fiind compatibile. Intrebarile mele: calculatoarele usilor mele din spate, vor avea nevoie de modificari/upgrade? Voi avea posibilitatea sa pliez oglinzile din cheie sau doar din butonul interior? Totul ar fi plug and play, vor functiona normal dupa codarea din vcds, fara alte modificari? Merci!
  18. Xman_ghio

    Regenerare DPF - prea des

    @jangabrieldrind ai raspuns acuma ca samsarii aia "nu bate, nu troncane"! Un motor diesel cu Adblue, indiferent daca e in conditii bune sau nu, va regenera in oras la 70-90km (poate chiar mai des: daca iarna faci drumuri scurte si rare, motorul rece, etc - va regenera mai des). Deci "regenerari dese" este o chestie foarte subiectiva pentru ca tiparele de condus sunt diferite pentru fiecare. Faptul ca tu nu auzi/vezi nimic la motor (apropos, si eu folosesc Ravenol USVO VMP, dar ala nu e un fel de "holy grail" 🙂) nu inseamna ca el functioneaza neaparat in parametrii. De asta un mecanic bun, ca @EEXCALADE, poate diagnostica si verifica masina. Cauta unul bun in zona ta si nu mai schimba piese doar de dragul de a le schimba. Ca fapt divers: daca un sportiv mananca junk food si totusi (inca) arata bine, asta nu inseamna ca nu poate avea depuneri pe artere. Si apoi i-a statine ca sa isi reduca colesterolul. Colesterolul este un efect (alimentatie proasta, zahar in exces care cauzeaza inflamatii si colesterolul din corp se depune unde este o inflamatie). Daca nu rezolvi inflamatia degeaba reduci colesterolul. Asa si in ce ti-a zis @EEXCALADE: incarcarea rapida a DPF (daca ea este - poate aflii ca masina Diesel nu se utilizeaza prea mult in oras la drumuri scurte) este un efect; trebuie sa identifici cauza!
  19. Al Bundy

    Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor

    cred ca au facut un scurt pe la pompa si au ars traseul de masa comun din ceasurile de bord.
  20. Sebytza2000

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Vă salut. Este vorba de o Skoda octavia 1 axr cu soft. In jurul la 2000 de ture am un suierat puternic care pana la turatiile respective nu se aude si nici dupa. Turbina este reconditionata acum un an, softul in am de 2-3 ani. Până la acea turație mi se pare ca e greoaie, după trage mai bine . Pareri ?
  21. halamadrid

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Nu poti sa te folosesti exclusiv de panouri daca nu ai baterie, asta ziceam. Tu vad ca ai scos si din buzunar, deci nu contrazici ce am afirmat eu.
  22. cristi123

    Regenerare DPF - prea des

    Salut, Si eu am curatat filtrul... nu am schimbat inca senzorii La mine regenerarea se face la 80km in oras Nici mai mult nici mai putin. Colegul spune ca poate fi de la motor pentru ca de acolo se face arderea. In functie de asta... se calculeaza acel "soot". Trebuie sa fie o explicatie/rezolvare... Si eu incerc sa ii dau de cap O sa incerc i re-software la mine si iti spun ce rezultat am
  23. Yasmin

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @halamadrid Tin sa te contrazic fiindca este posibil. Te uiti la cat ai investit si dupa aceea te uiti sa vezi cati kw ai consumat 100% gratis de la soare direct , la pretul actual al kw-ului de 1leu, daca ai consumat direct in timp ce ai produs 3000kw in cei 2 ani de cand are sistemul ai economisit cei 3000 ron. Eu de exemplu la sistemul meu fara baterie imi calculez asa la 1 an si 2 luni de cand il am pus in functiune si sunt si prosumator : - am produs si consumat 100% gratis 2920 kw -> am economisit 3000 ron doar de aici -am injectat un total de 6800 de kw din care calculez asa : 1) am 3000 de kw consumati din retea pt care fiind prosumator mi-am redus pretul lor de la 1,05 ron la 0,65 ron /kw -> 800-1000 ron economisiti(sa zicem, caci pretul KW-ului a mai fluctuat) si 2) am 3800 de kw pe factura de prosumator actualmente cu valoare de 1875 ron care la prima vara pot sa fac cerere sa schimb furnizorul pt 1 luna si actualul furnizor e obligat in termen de 40 de zile sa imi dea toti acesti bani Deci pt mine actualmente dupa 1 an si 2 luni de cand am sistem FARA batererii -> am teoretic economisit aprox 5,5k Ron. Si revenind on topic putin ca "proaspat" posesor de masina electrica Skoda Elroq de 1 luna -> ca masina principala nu m-as putea vedea actualmente cu electrica, insa pt scopul la care o folosesc eu ca masina a 2-a de frecat prin oras si drumuri scurte dupa 2k km facuti cu costul de aprox 400ron(incarcat acasa) este imbatabila vs o termica.
  24. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Whatever, nu vad cu ce deranjeaza ACT-ul chiar daca la unele masini ar fi sesizabil cand intra. Motorul e reusit, consumul la drum lung e excelent, puterea e suficienta, pe termen scurt si mediu are nevoie doar de ulei, bujii, filtre, sunt evitate cheltuieli majore gen schimb distributie, plus altele mai mici, gen antigel.
  25. ZAV

    Kit Distributie Passat B6

    Va salut! Detin un vw passat b6 2.0 tdi, 4x4, cod motor BKD. De prin luna iunie ma tot confrunt cu o problema care se repta. Am schimbat distributia cu tot chitul, dupa 7000 mi km a cedat pompa, am inlocuti din nou distributia complet, apoi dupa 200 km a cedat iar pompa, ambele au cedat pe la presetupa(dopul de gheata), a poi au umramt alte 3-4 pompe de apa cu aceasi problema, am inlocuit racitorul de gaze, si totul a fost in regula 2 luni de zile, si acum a cedat iar pompa... Ce ma sfatuiti sa fac, a mai patit cineva asta?
  26. vizitator

    Noul motor 1.5 TSI

    Incepand cu anul 2023, Passat se asambleaza la fabrica din Kvasiny, Cehia. Skoda Superb se asambleaza in principal la Bratislava, in Slovacia. La fabrica traditionala din Emden, Germania, se fac acum doar masini electrice.
  27. moroenius

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Contributia mea a fost mica, aproximativ 3.000 ron. Multe electrocasnice se pot programa cand sa functioneze. Ce am observat este ca sistemul produce in functie de cerere. Daca nu exista consum tensiunea creste, invertorul se limiteaza si nu are randament mare. In familie am avut un passat hibrid. L-am incarcat de multe ori aproape gratis. Din acest motiv am spus ca e bine sa ai un sistem mai mic pe care sa il stimulezi sa produca cat mai mult. Eu nu vand nimic, va spun din experienta mea nu din auzite.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!