Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 8 zile.
- Ultima oră
-
Depinde ce filtre ai cine cauta activ o masina cu caracteristicile astea, o gaseste si pe pagina 4-5. Cel puțin asa sunt eu..
-
Cum ai ajuns in situatia asta? Asa ai cumparat masina sau ai avut accident/faruri noi?
-
O, vai... deci nu are treaba cu poluarea....
-
prima e cea care trebuie sa o rezolvi.
-
Încă un update. Au trimis mecatronicul, au zis ca nu a avut nimic dar au schimbat totuși motorașul pompei. Eu l-am trimis cu ulei, tot asa a venit și l-am montat direct pe mașina. A făcut presiune, totul ok, mașina merge dar schimba puțin aiurea. Au zis sa fac adaptare pe canalul 60-61, am dat la 060 si după câteva secunde ia eroare și licare în bord. Am verificat erorile și sunt 3, doua din ele erau și înainte. După 1-2 zile merge rău, pleacă cu 2 de pe loc și lipsesc vitezele impare. După repornire merge ok o perioada. Cei ce au reparat au zis sa trimit erorile de acum. Cele 3 de la adaptare au zis ca sunt de la ambreiaje uzate, și sa o las fără adaptare. Va țin la curent ce se mai întâmplă.
- Astăzi
-
Montaj BC si tempomat
Calinn74 a postat în topic iniţiat de malefycu din Leon 1P / Toledo 5P / Altea
Salutare vin si eu cu o intrebare, am un leon din 2006 am tempomat si minidot dar as vrea sa trec la maxidot. As vrea sa stiu care sunt pasii de urmat si daca mai trebuie ceva luat pe langa ceasurile in sine. Cu stima -
Inca o intrebare, functia ACT de dezactivare cilindri a reusit cineva sa o dezactiveze? Ma gandesc ca in timp apare uzura neuniforma pe cilindri
-
Pe care chiar cunosc, îi rog frumos sa îmi spună dacă chiar s-a realizat și fizic, la propriu, regenerarea forțată a dpf daca senzorul de temperatura intrare în dpf nu a indicat temperatura mai mare de 348 grade sau in realitate regenerarea nu s-a realizat decât pe programul testerului? In situația în care cu adevărat nu s-a realizat regenerarea fizica a dpf ci doar la nivel de soft al ECU, este o problema daca până ajung la service, voi mai circula maxim 20 km in total, in decurs de 3 săptămâni(de sărbătorile de iarnă cei mai mulți nu lucrează), din păcate, pe distante foarte scurte, de 1,1-1,5 km tur, la magazinele alimentare? Mulțumesc frumos.
-
Salutare! Se dă un Karoq Scout 2019, 2.0, 4x4 la care, la turație peste 2000 se aude un sunet înfundat și pare că și mașina vibrează cam tare. Atașez o scurtă înregistrare, poate s-a mai confruntat cineva cu așa ceva și îmi poate da o idee de unde să încep cu verificările. Înregistrarea a fost făcută din interior în plaja de turații 2000-3000. Menționez că sunetul nu pare să depindă de accelerare, ci de plaja de turații: se aude la fel și când decelerează, dacă se află în aceeași plajă de turații.
-
Din ce știu eu, testerul vede doar ce raportează senzorii și ECU, nu mecanica în sine. Unele probleme mecanice apar indirect în valori, altele nu lasă nicio urmă în diagnoză. De aceea nu pot exclude complet nici partea mecanică, nici partea electronică doar pe baza erorilor.
-
Pe de alta parte, din experienta mea personala, cand a trebuit sa schimb valva EGR, s-a vazut la diagnoza electronica. La fel si cu senzorii, daca aveau probleme,s-a vazut pe tester. Deci mai degraba inclin sa cred ca la tine este ceva mecanic, si nu pe partea de senzori sau EGR. Insa e doar o opinie personala, te rog sa o iei ca atare.
-
Cand esti pe pagina 4 sau 5, stai la rand dupa samsari, ncsf In liga mare vad ca se promovează anunțurile
-
Mulțumesc frumos pentru opinii.Asta voi face după sărbători, când voi merge la un mecanic auto cu multa experiență pe care îl cunosc personal.Atunci , metodic, se va investiga tot.Pana atunci, din fericire, nu prea trebuie sa circul cu mașina.
-
Sa fie doar la Seat 1:1 intervalul de schimb al uleiului indiferent de regimul de mers? Mai are cineva Seat si poate confirma? Au cel putin turbinele diferite. Cel mai probabil nu o sa-l poti modifica inca pentru ca e posibil sa nu existe solutie de unlock pentru ECU-ul tau. Solutia e sa suni la tuneri si intrebi dupa ce primesti masina. Oricum iti doresc sa nu fie inchis in "cusca" antituning pentru ca e destul de greu sa-l scoti de acolo, suruburile avand capurile rupte si locktite pe filet.
-
Vopsit element interior de plastic
skodamen a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
Nu bausem cafeaua, si n am prea dormit azi noapte🙂 Bine ca ai inteles ce am vrut sa zic In rest, cauta, poate gasesti cineva disponibil -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Logica e ca NU trebuie sa fim autonomi . Trebuie sa platim din ce in ce mai multe taxe si impozite ,NU mai putine. Derulati 15-20-25 ani in urma. -
Cauzele principale ale colmatarii unui filtru DPF sunt urmatoarele: injectoare uzate, turbosuflanta defecta (cu infiltrare de ulei in admisie), senzori de presiune diferentiala defecti, senzori de temperatura defecti, filtru de aer infundat, debimetru de aer defect/murdar, scurgeri in carcasa DPF (care cred eu ca pot fi cauzate de un racitor fisurat), DPF schimbat cu unul neconform, conducere urbana pe distante scurte (care nu permite incalzirea motorului si efectuarea regenerarii), supapa EGR care nu mai functioneaza cum trebuie. Cred ca tu trebuie sa duci masina la un service ca lumea, care sa se apuce de desfacut si sa vada daca nu cumva ai probleme la unul din aceste elemente. Chiar daca filtrul DPF se curata, acesta se infunda rapid daca nu se rezolva si cauzele care au dus la colmatarea lui.
-
Sigur, revenim. Nu vreau sa creez asteptari inutile, dar daca nu reusesc sa obtin un pret decent si in linia pietei, nu voi schimba masina. Nu sunt nici chiar atat de nemultumit astfel incat sa accept sa pierd multe mii de euro. Momentan in +24 de ore de Autovit + Olx, 0 telefoane/mesaje. Luni am programare iar in service, se apuca sa o desfaca sa verifice camerele fata + spate.
-
Reveniti la discutia despre masina din titlul topicului? si urmatoarea masina poate avea topic, chiar daca nu mai este in familia VAG
-
Vopsit element interior de plastic
Muale a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
am vopsit plasticele interioare (aveau vopsea cauciucata care s-a cojit), am folosit spray pt plastic de la duplicolor. a rezistat f bine. curata bine piesa, desi e dificil ca are multe lamele, da-i si un primer inainte si culoare. nu iese, pierzi 50-100 lei dar castigi experienta. -
Quod erat demonstrandum!
-
Atasez aici ce apare in aplicatie. Masina din semnatura. Revizia a fost facuta acum 3 luni la 7666 km. Mers mult in oras, v medie mica. Dimineata e cam 10 km/h.
-
Răcitorul de gaze și EGR, la mașina mea nu au fost curățate până acum. Cel care a demontat dpf nu a curățat cele două componente.Nu mă pricep la mecanica insa mă întreb dacă ar putea avea și acelea un rol negativ decisiv pentru mașina mea.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Elvetia. Atat!😀 -
De acord. Discutia a pornit de la distributie, daca trebuie sau nu respectate indicatiile producatorului. Cum legat de distributia la 1.5 tsi nu exista posesori care sa ofere informatii din experienta proprie, iar manualul ii face neincrezatori, s-a trecut repede pe uleiuri, acolo exista expertiza suficienta, ba chiar prea multa.😁 Totusi, legat de distributia schimbata cu 3.000 de lei la 1.5 tsi, dupa 1000 de km totul pare ok, SS-ul functioneaza (am inteles ca nefunctionarea SS e primul semn ca distributia nu e reglata cum trebuie). Cum nu conduc eu acea masina ci am primit informatia de la posesor, o livrez si eu sub rezerva. Precizez ca distributia a fost schimbata la cerinta posesorului, masina avea 70.000 de km si aproape 8 ani, fiind inca in intervalul recomandat de producator.
