Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 393 zile.
- Ultima oră
-
Ce inseamna turatie suficienta ? Nu gasesc in care video.
-
Cand spui sa verific bateria si electromotorul, la ce te referi? Cum sa verific? Se vede si in video-urile de mai sus, ca este turatie suficienta afișată in vcds atunci cand nu porneste. Deci trag concluzia ca electromotorul invarte suficient
-
Da ,acolo trebuie sa fie 0 sau cat mai aproape de 0
-
Deci e ok acel field 2? Ce reprezinta oare? Problema se manifesta doar dupa ce merg. Niciodata dimineața la pornirea la rece. Deci nu stiu ce sa zic de baterie. De unde se poate trage concluzia ca distributia nu e bine pusa? De la Idle Stabilization? Ce valori ar trebui da aiba, zero?
-
Distributia nu e pusa chiar bine dar nu ar trebui sa influienteze pornirea . De verificat baterie si electromotor
- Astăzi
-
Ia sa vezi ce educati ar fi si romanasii nostri in tara de bastina daca s-ar aplica niste sanctiuni din astea: https://piataauto.md/Stiri/2025/03/Un-roman-a-fost-prins-de-61-ori-de-acelasi-radar-din-Norvegia-si-a-incercat-sa-obtina-indulgenta-autoritatilor-dand-vina-pe-stilul-condus-romanesc/ https://www.libertatea.ro/stiri/frica-termine-motorina-sofer-roman-condus-86-de-kmh-peste-limita-legala-a-ramas-fara-bmw-fara-permis-in-olanda-5463348 https://www.libertatea.ro/stiri/roman-viteza-bmw-217-kmh-franta-autostrada-5417724 https://www.libertatea.ro/stiri/sofer-prins-cu-247-km-h-pe-o-autostrada-din-austria-lasat-si-fara-permis-si-fara-masina-care-poate-fi-acum-vanduta-conform-unei-noi-legi-4825587 https://ziarulromanesc.at/masina-si-permis-confiscate-depasire-limita-viteza-austria/ Oricum, nesimtirea este mare, sa te prinda radarul de 61 de ori? Sa acumulezi amenzi de 40 000 euro? Sa dai vina pe "stilul de condus romanesc"? Sa preferi sa faci puscarie? Noi singuri ne facem de KKT peste tot. Intre timp, in tara, "ai nostri" omoara lumea drogati la volan si scapa...ce pretentii de educatie si de civilizatie sa mai ai? Vrem o tara ca afara dar noi nu stim si nici nu vrem sa traim "ca afara", ma rog...unii, nu vreau sa generalizez. 🙄 Astia, suntem, ne meritam soarta!
-
În oraș consumă mult. Eu cu 2.0 190 în TM la trafic lejer 11-12 iar în aglomerație de la 15 în sus cat vrea el. Bine eu am o talpă mai grea un pic, să zicem ca se poate un pic mai jos dar nu cu mult.
-
Ok. Multumesc. A fost cum ai zis tu. Nu gaseam mufa, dar pana la urma am identificat-o. Am cumparat masina acum o luna si vanzatorul mi-a vandut-o asa fara airbag genunchi. Chestia ciudata e nu s-a aprins martorul airbag decat acum recent. Mufa era ascunsa pintre celelalte fire
-
Ce înseamnă schema de montaj pentru tine ??? Are o mufă și 4 piulite.
-
Tomahawk TW-9010 | alarma + pornire motor
Mihai94TDI a postat în topic iniţiat de PassatBH din Alarme & Securitate
Salut, am reușit sa leg aceasta alarma, doar pe partea de pornire ca asta ma interesa, problema e ca ea pornește doar daca aprinde eu martorii cu cheia originala, nu știu unde sa leg ACC si ING 1, stie cineva unde sunt firele la skoda octavia 2 2007 de ACC si De ING? Trebuie legate pe mufa care iese din contact pana in calculatorul de coloana sau din calculatorul de coloana către bord? -
@EEXCALADE am facut acum: Video 1, prima pornire acum dimineața la rece. Field-ul 2 sa înțeleg ca e valoarea de la senzorul G40, de la axul cu came? Ar trebui sa imi arata aceeasi valoare cu field-ul 1, ma gandesc? Video 2, dupa ce am mers , deci motorul cald. Am adaugat grupul 54 si 59 pt ca artau si acolo RPM. 54 e interesant, dar nici nu am idee ce imi arata acolo. Nu se potrivește cu niciunul din fieldurile de la 51, fluctueaza mult iar uneori valoare lui e chiar si zero. Video 3, in mers: In toate situatiile, la grupul 51, fieldul 2 nu arata aceeasi valoare ca la field 1. Sa inteleg ca e senzorul de axul cu came vinovat?
-
Nemaizicand ca din cauza lor si a lipsei de locuri pt refugiu stai frate si mergi cu 30 la ora sau chiar mai rau stai pe loc in loc sa savurezi un astfel de drum. Eu eram ultima oare cu plictiseala întruchipata de japoneza cu cutie cvt si tot m-a scos din sarite, d-apoi de eram ca shmee cu ditai bolidu'. Na, poate unii o sa zica: da ma, mereti pe circuit! Nici nu ai unde sa ii dai pt mult peste ce e legal oricum ca e atat de virajat. Dar unii chiar merg sau stau pe ei. Pe großglockner sau silvretta nu am vazut asa cozi. Poate pt ca e cu taxa si sunt mai putini. Cine știe Si ca sa fiu corect, nici pe tansalpina.
-
Multumesc, dar problema este ca am verificat si nu este nici un airbag de genunchi sub volan. Ma poti ajuta te rog cu o schema de instalare a aibagului?
-
Nu sunt giga contra, se intampla sa am o parere diferita de a ta. Nu-i de rau, chiar tu o spui. Legat de comportamentul conationalilor, am mai spus o si cu alte ocazii: problema e in principal in lipsa actiunii autoritatilor. Adica treaba aia cu bâta. Ca doar nu creste gradul de educatie si nivelul iq-ului cand se parasesc granitele nationale. Exemplu concret de weekendul trecut de pe Transf: idiotii (romani, ucrainieni, francezi, etc) care opreau sa isi faca poze cu ursii. Politia 200 de m mai jos pe drum, am oprit, i-am atenționat, mi.au raspuns intr-un sictir greu de măsurat ca sa merg mai departe. 😀 Deci, educația dpmdv se face in primul rand cu bâta. Mai ales la romanasi. Da' noua ne plake sa fim daci liberi...
-
Verifica grupul 51
-
Furtunasul ala e ptr condens, apa...din cate stiu..sa dreneze in afara.
-
Ma descurc , nu e problema , multumesc ptr informatii Mi-a dat cineva un pdf de la un Focus ca sa inteleg managementul bateriei ca principiu Poate vrea cineva sa citeasca , ptr mine a fost interesant sa il citesc smart charge FF3.pdf
-
Salut, oare se poate monta climatronic în locul ac, dacă se poate ce presupune această schimbare. Mulțumesc!
-
A facut cineva distributia la 1.5 tsi 150 cp? Daca da, unde?
- Ieri
-
Inseamna ca au schimbat modul de lucru, cred ca ai nevoie de licenta Pro pe contul tau si poti sa iei pe minim un an de zile, parca. Nu stii pe cineva cu un VCDS? 😊
-
Deci credite si adaptare simpla ptr VAG cu UDS protocol ca mai sus , in cazul meu Serial Nr modificat doar in cazul bateriei comandate de mine La modelele mai vechi cred ca este cu selectare canal 4 , la mine nu Multumesc Totusi ... Din ce vad pe site la OBD adaptarile se pot face doar cu Pro Pack si Ultimate Pack , nu cu credite , care sunt doar ptr One Click Apps
-
@tavitara Fereste-te de one click apps! Eu am intrat manual pe canalul potrivit la fosta Octavia cand am schimbat bateria. Daca bateria noua are aceleasi caracteristici, tehnologie, amperaj, e nevoie sa schimbi doar o cifra din sn. Din ce tin minte, ai nevoie de credite, da. Eu le adunasem din privit reclame, pe vremea cand se putea.
-
Teoretic, da. Cea noua are alta rezistenta interna.
-
Cred ca procedura este aceasta , simpla , 7P avand protocol UDS : Registering a car battery for VAG vehicles with the UDS protocol Plug the device into your car's OBD2 port and connect your smartphone via Bluetooth. Open the list of control units. Find the control unit called "Gateway" and click on it. Choose "Adaptation" > "Battery adaptation." Fill in all fields with battery capacity, manufacturer, serial number (if you don't know, simply change the last digit), and battery technology. That's it! Ramane sa verific daca am nevoie de credite ptr asta si de cate am nevoie AI spune ca da To adapt a battery with OBDeleven, you need to purchase credits as it uses a One-Click App, which costs 10 credits. You can buy credits from the official OBDeleven website. Daca bateria este tot AGM , tot Varta si tot de 105Ah este necesara codare ? Ce poate sa fie diferita la managementul bateriei in acest caz ? Si in final , ce este acel furtunel care e infipt la bateria OE in lateral ? La cea noua am vazut ca se infige acolo dopul de plastic de pe capacul de protectie al unei borne iar furtunelul ala nu se mai conecteaza
-
Revin cu un consum tot după un drum mai lung, pentru 2.0 TSI 204 CP FWD. Ca să fie mai clar, e vorba de ruta București - Zakynthos și retur. Din cei 2700 km, aproape 240 km au fost parcurși pe insulă, unde consumul a urcat spre 9%. Estimarea mea reală pentru tot traseul (pe baza metodei plin-plin) este de 6.26 l/100 km. Mașina cu două persoane și portbagaj full, iar stil de condus relaxat, în general viteza legală (abateri minore ☺️ ).