Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 1 zile.
- Ultima oră
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
Ovidiu David a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna, daca se poate o decodare PR pentru VIN VSSZZZ5FZJ6586255, multumesc! - Astăzi
-
A observat cineva ca la aceste 1.5 TSI uleiul miroase dupa un timp a benzina? Relativ rapid dupa revizie.
-
Womens In Your Town - Anonymous Sex Dating - No Selfie
B-78-TDI a adăugat topic în Notiuni Generale [Aircooled]
Private Lady In Your Town - No Selfie - Anonymous Sex Dating https://PrivateLadyEscorts.com Private Lady From Your City - Anonymous Casual Dating - No Verify -
Noutati despre Toro: Au fost schimbate geamurile farurilor. Evident, astea noi sunt mult mai clare. Ins atot nu am scapat de condensul interior. Cel care le-a schimbat spune ca e normal sa mai persiste cateva zile, fiindca nu a facut inlocuirea in mediu cu umiditate controlata, ci intr-un atelier normal. Dar in cateva zile va disparea condensul, asa ar trebui. Daca nu va fi asa, atunci va trebui sa refaca etansarea 😥 ...
-
Posibil sa fie o eroare de interpretare de la vcds-ul chinezesc
-
Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta
vlady_zch a postat în topic iniţiat de Master_Blaster din Golf VI & Jetta
Va salut si va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, daca puteti. acum vreo 3 ani am cuparat un carlig detasabil OM din dezmembrari cu tot cu modul si instalatie, dar nu am reusit sa ii dau de capat cum se face montajul corect, am cautat in tot Arad-ul un electrician care stie sa faca montajul, ba chiar am facut si o programare, am dus masina explicandu-i din start ca este instalatia electrica originala si dupa 15 min m-a sunat ca nu stie sa monteze cu instalatia respectiva, dar daca vreau sa cumpar una universala cu can si mi-o monteaza, asa ca am cumparat un kit de 7 pini cu can si am montat-o eu, dupa cativa ani de utilizare totul functioneaza ok, nu sunt probleme. Acum problema mea este ca am luat carlig si la golful 6, de data asta fara instalatia electrica completa si fara modul cu gandul ca voi face ce am facut si la Touran, dar nu am luat in calcul faptul ca la Golf am senzori de parcare si la Touran nu aveam. Cine stie ce kit ar trebui sa cumpar? Mentionez ca la firma de unde l-am luat pe celalalt exista si varianta care decupleaza senzorii de parcare, care este mai scumpa dar spune ca nu este compatibila cu masinile care au senzori de parcare fata/spate, doar cu senzori in bara spate. Multumesc pentru eventualele raspunsuri! -
Mulțumesc tuturor pt răspunsuri! Nu m-am lămurit nimeni de ce acel senzor temperatură recirculare gaze 2 indică 2.222°C, și la relanti și la rece și la cald! Pt mine este ceva ieșit din comun, să indice asemenea valori și să nu am nici o eroare sau bec aprins! Menționez că m am uitat cu testerul și pe mașina fiului meu, același model același an același motor, la valorile aceluiași senzor!! La fel indică și la el 2.222°C, însă regenerarile la el sunt undeva la 100km pe oraș! Nu găsesc nicăieri explicații despre acest senzor!
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Sebytza2000 a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
În jurul plajei de 2000-2300 de ture mai exact, și pe loc dacă o accelerez mai tare se aude un sunet ca de aspirator. Câteodată când accelerez pare ca trage de rupe, câteodată pare mai gâtuită -
Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor
snicola a postat în topic iniţiat de snicola din Passat B7
Salutare, revin cu reparatia. Intr-adevar, service-ul la care a fost masina dupa ce au inlocuit ceilalti pompa mi-a confirmat ca a fost facut un scurt cand s-a inlocuit pompa de motorina si a cedat masa din ceasuri. Ca si reparatie, s-a inlocuit din nou ansamblul pompei de motorina din rezervor (erau fire inadite si izolate la plutitor) si s-a tras o alta masa din mufa pompei de motorina (partea senzorului litrometric) catre o masa din caroserie. Acum totul este ok. -
Salutare, linkul tau mi-a fost de folos. Am luat de acolo set de roti de iarna, originale si putin mai ieftine decat la reprezentanta.
-
Intretinerea si costurile service Kodiaq 2
Crs.Vag a postat în topic iniţiat de razvan.ac din Kodiaq 2
Nevermind, scuze -
Mașini electrice - merita sau nu?
gabriel88 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Corect ce a spus colegul @Yasmin, la ce am prezentat eu mai sus am omis cu ce s-a injectat in retea si practic ai un sold la ei care teoretic il vei recupera candva. Si in aceasta situatie iese o economie anuala de aprox 4700 ron care se amortizeaza in cazul prezentat si de mine din familie in aprox 8-9 ani(sistemul a costat undeva la 40000ron chiar putin peste), la preturile actuale dar sa nu uitam ca in 2021 curentul era undeva la 0.65 deci amortizarea la vremea respectiva se intindea si pe mai multi ani. Ramane de vazut ce se va intampla cu asa zisele taxe pe soare sau ce tampenii le mai trec astora prin cap dar un lucru il vad benefic din toata situatia, tehnologia s-a ieftinit si un sistem casnic de 3-5kw a devenit foarte accesibil chiar si fara AFM. -
@marius1982.11 Farurile mele nu au auto leveling. Se reglează manual din infotainment printr-un cursor care are 6 pași. @sandumbogdan Cum aș putea eu regla farurile în parcare dacă nu am un reper după care să mă iau. Știu foarte bine la ce te referi și așa am procedat și eu la vechea mașină care avea halogenuri. Dar problema mea acum este că nu bat departe nu sus/ jos sau stânga/ dreapta. E vorba de intensitatea lor. Și depaerte de mine dorința de a-i orbi cumva pe ceilalți șoferi care vin din sens invers. Cum am mai spus: când folosesc „faza mare” nu mi se pare că lumina se duce mult înainte ci mai degrabă se duce cumva în sus și în lateral. Citisem pe undeva pe aici pe forum că aceste faruri standard (față de cele „matrix” sau cum s-or numi) au și mai puțini wați. Poate de aici și faptul că nu bat mai departe. @dercos sunt conștient de asta, dar mi-e extrem de greu să cred că la o distanță de 1-2 luni de când am vândut mașina și am început să o conduc pe aceasta (când am observat acest fenomen) mi-a scăzut acuitatea vizuală atât de mult. Asta cu acuitatea este valabilă pe parcursul unor ani, sau în în cazuri severe/ distincte, pe parcursul mai multor luni.
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
davidut5 a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Pe la egr vreo garnitura posibil. Cele de tabla fac asa zgomot. -
Corect, rețin impurități. Dar de unde vin impuritățile alea? Doar nu vin din DPF. Impuritățile vin din motor. Trebuie sa verifici de ce ai atât de multe impurități ce vin din motor, încât sa ți-l încarce atât de frecvent. Dar din nou, daca nu vrei sa cercetezi cauza si dorești sa vezi doar efectul, atunci o sa rămâi cu regenerări frecvente si o sa ajungi sa faci ceea ce fac marea majoritate a posesorilor de diesel-uri neîngrijite, cu DPF, si o să-l anulezi. PS: Pt CRLB e normal după un nr de x km sa facă la ±100km urban / ±250km extra-urban regenerate, dar asta nu înseamnă ca e si sănătos. Verificați si nivelul de ulei sa nu fie crescut daca regenerările sunt ratate des. Spor.
-
Eu nu sunt de acord cu afirmatiile astea. La orice aparat din lumea asta rolul unui filtru e sa filtreze, adica sa retina niste impuritati, sa nu le lase sa treaca. Filtru de aer, de habitaclu, de motorina, toate retin niste impuritati. Asa e si cu dpf-ul. Daca tot ce ar veni de la motor ar fi curat de ce ar mai fi nevoie de filtru?
-
Intretinerea si costurile service Kodiaq 2
Adi_vw a postat în topic iniţiat de razvan.ac din Kodiaq 2
Surubul de golire cu garnitura 50 lei...Frumos! Oare nu puteau sa-ti factureze 4.7L de ulei si sa-ti pune litrul primit cadou? Ma gandesc ca nu ai nevoie de el -
Eu vad important sa nu o dam in extreme. Si eu constat ca regenereaza din ce in ce mai des, la inceput +/-300km, acum +/-180, 200 km, dupa app 6 ani la mine si vreo 75mii km (ceea ce cred ca este normal, avand in vedere ca sunt rulati preponderent urban). destul de greu, dupa toata istoria lor
-
Cand am fost la Cătălin (EEXCALADE) pentru niște lucrări de mentenanță, mi-a relatat o chestie care are mai mult sens decât ai crede. Filtrul de particule este precum si in denumire, un filtru, nu? Pai atunci mi-a spus așa. Ia mașina noua, 0 KM, TDI. Scoate-i filtrul de particule si pune-l in garaj. După 200k km, filtrul ăla o sa fie nou, pentru ca din nou, e un filtru, deci nu are ce sa filtreze, nu? In schimb, lasă-l pe motor, iar după 200k km o sa trebuiască să-l arunci. De ce? Pentru ca el se înfundă daca ce trece prin el pentru a fi filtrat nu este curat, iar amplasarea lui este dupa motor, la începutul evacuării. Ce înseamnă asta? Ca tot ce intra in filtru si îl înfundă vine din motor, ceea ce înseamnă ca motorul nu are o funcționalitate corecta. Morbid vorbind, cancerul pleacă din interior si îți ataca corpul in exterior ulterior. Așa e si cu motorul unei mașini. Daca mașina rulează bine, nu înseamnă ca si 'funcționează' in parametri. Consum de ulei scăzut sau deloc nu înseamnă automat ca motorul rulează in parametri. Faptul ca nu o simți la ralanti nu înseamnă ca motorul funcționează neaparat in parametri. Adesea probleme pe injecție (care apropo, vizualizând niște valori pe VCDS nu îți indica daca ele funcționează sau nu corect) care nu sunt depistate decât pe banc duc la probleme cu DPF si nici schimburile de ulei făcute a la Germania (OCI 20-25-30k km) pana când Romanul ia mașina la 180-200-220k km nu ajuta deloc. Scriu asta de la volanul unui Passat B7 2.0 TDI CFGB cu ±310k km care încă își face regenerări urbane la ±350-370km si extra-urban la ±550-600km, fără sa fi fost curățat vreodată. Schimburi de ulei 8-10k km, EGR 80-100k km si motorina de calitate. Ai face bine sa asculți sfatul lui Cătălin si sa ataci problema de la cap (verifica uzura motorului si a anexelor), nu de la picioare (DPF- curățare, senzori etc.). Spor!
-
Eu nu prea inteleg expresia "prea des". Atata timp cat VW nu precizeaza ca masina regenereaza la un interval exact nu vad de ce considera unii ca e "prea des". Cum s-a zis si mai sus, fiecare conducem in conditii diferite - stil de condus, distante diferite, conditii meteo diferite, incarcare diferita a dpf etc. Plus ca sunt versiuni diferite de motoare. Fiecare masina isi gestioneaza diferit regenerarile in functie de multi parametrii. Atata timp cat masina functioneaza corect si nu avem coduri de eroare eu zic sa avem incredere in inginerii VW ca au stiut ce fac cand au implementat soft-ul e masina. Sa te apuci sa rescrii soft-ul masinii inseamna sa te crezi mai destept decat cei de la VW. Dupa logica mea, regenerari mai rare inseamna mai mult soot adunat. E doar parerea mea.
-
Salutare! Momentan, pe masina din semnatura am oglinzi electrice, incalzite, fara pliere, lumini sau functia de coborare geam oglinda dreapta. Codurile celor doua calculatoare usi fata: 3C0 959 701 si 3C0 959 702, fara litere in coada. Vreau sa fac retrofitul, am gasit oglinzi cu functiile lipsa, iar tipul care le vinde mi-a trimis poze cu oglinzile(2 seturi, ambele cu rabatare, unul avand oglinda heliomata) sofer 15 fire-pasager 13 fire, sofer 11 fire-pasager 9 fire. Are doua generatii de calculatoare(euro 4 si euro5): 1K0 959 792(3) P si 3C0 959 792(3) A. Logica imi zice sa iau oglinzile cu 15 si 13 fire(oglinda heliomata si posibil mirror down) si calculatoarele cu terminatia P, pt ca cele cu terminatia A...nu le-am gasit pe forum ca fiind compatibile. Intrebarile mele: calculatoarele usilor mele din spate, vor avea nevoie de modificari/upgrade? Voi avea posibilitatea sa pliez oglinzile din cheie sau doar din butonul interior? Totul ar fi plug and play, vor functiona normal dupa codarea din vcds, fara alte modificari? Merci!
-
@jangabrieldrind ai raspuns acuma ca samsarii aia "nu bate, nu troncane"! Un motor diesel cu Adblue, indiferent daca e in conditii bune sau nu, va regenera in oras la 70-90km (poate chiar mai des: daca iarna faci drumuri scurte si rare, motorul rece, etc - va regenera mai des). Deci "regenerari dese" este o chestie foarte subiectiva pentru ca tiparele de condus sunt diferite pentru fiecare. Faptul ca tu nu auzi/vezi nimic la motor (apropos, si eu folosesc Ravenol USVO VMP, dar ala nu e un fel de "holy grail" 🙂) nu inseamna ca el functioneaza neaparat in parametrii. De asta un mecanic bun, ca @EEXCALADE, poate diagnostica si verifica masina. Cauta unul bun in zona ta si nu mai schimba piese doar de dragul de a le schimba. Ca fapt divers: daca un sportiv mananca junk food si totusi (inca) arata bine, asta nu inseamna ca nu poate avea depuneri pe artere. Si apoi i-a statine ca sa isi reduca colesterolul. Colesterolul este un efect (alimentatie proasta, zahar in exces care cauzeaza inflamatii si colesterolul din corp se depune unde este o inflamatie). Daca nu rezolvi inflamatia degeaba reduci colesterolul. Asa si in ce ti-a zis @EEXCALADE: incarcarea rapida a DPF (daca ea este - poate aflii ca masina Diesel nu se utilizeaza prea mult in oras la drumuri scurte) este un efect; trebuie sa identifici cauza!
-
Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor
Al Bundy a postat în topic iniţiat de snicola din Passat B7
cred ca au facut un scurt pe la pompa si au ars traseul de masa comun din ceasurile de bord. -
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Sebytza2000 a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Vă salut. Este vorba de o Skoda octavia 1 axr cu soft. In jurul la 2000 de ture am un suierat puternic care pana la turatiile respective nu se aude si nici dupa. Turbina este reconditionata acum un an, softul in am de 2-3 ani. Până la acea turație mi se pare ca e greoaie, după trage mai bine . Pareri ? -
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu poti sa te folosesti exclusiv de panouri daca nu ai baterie, asta ziceam. Tu vad ca ai scos si din buzunar, deci nu contrazici ce am afirmat eu.
