Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 87 zile.
- Astăzi
-
Din cate vad, tu ai acc, deci implicit mentine limita de viteza selectata (180 sau 210 max, functie de model). ACC-ul este un CC (tempomat) mai avansat. Nu inteleg ce tempomat mai vrei sa activezi. Limitarea de viteza setata din instrumente este altceva. Te avertizeaza la depasirea limitei setate-de ex cand folosesti anvelope cu un alt indice de viteza.
-
Am si o poza cu limitarea de viteza activata,se poate activa din VCDS tempomatul sau sunt modificari de alta natura?Multumesc pt eventualele raspunsuri!
-
@andrei_221 nu e nicio speculatie. da tu 40-50k eur pe o Skoda Octavia/Superb ( care nu sunt nu stiu ce masini de top, premium, de 100-150k eur ) sunt masini banale, pe care oamenii le cumpara in marea majoritate ca au NEVOIE de ele, in special firme, flote, masini care trebuie sa CIRCULE, nu sa stea cu zilele/saptamanile sau chiar lunile prin service-uri sa dea reprezentanta din umeri ca nu stiu ce sa-i faca, sau daca e o problema de garantie sa nu si asume nimic, ca nu e problema lor ci a importatorului/producatorului, si stai sa dam emailuri si telefoane si pe langa timpul pierdut din birocratie mai e si timpul pierdut din dezinteresul personalului reprezentantelor. Nu trebuie sa te conving eu pe tine de nimic, cum nici nu trebuie sa conving pe nimeni de altfel, eu m-am convins singur. Pana la urma vina tot a cumparatorului este, ca el e singurul care are de suferint cand apar probleme si bunul achizitionat nu poate fi folosit din varii motive. Sa nu ne uitam mai departe decat ograda VAG, unde softul e cea mai mare probleme, si te poate lasa cu masina n drum sa nu mai porneasca. Cand nu esti direct implicat in situatii de genul, e ok sa ne dam cu parerea, dar cand problemele te afecteaza direct, si vezi din primul rand situatia reala din reprezentante/service-uri, se mai schimba placa. Oricum calitatea e tot mai proasta la masini, in general vorbind, soft tot mai mult, scos la repezeala si lasa ca mai rezolvam pe parcurs, e trist ce se intampla, si toate astea pe timpul si pe banii cumparatorului.
-
Sincer, nu cred ca stiau. Inteleg ca procedurile VAG uneori stau in calea tehnicienilor de service si fac procesul mai greoi decat ar trebui sa fie. Dar le-am zis ca pare a fi o problema comuna iar raspunsul lor e ca n-au auzit de asa ceva si ca nu exista niciun buletin tehnic legat de asta. Apoi au schimbat camera de asistenta (cea din ansamblul oglinzii) pentru ca aia ar fi fost problema dar problema nu s-a rezolvat. Am intrebat de update-uri de soft dar mi-au zis ca nu e niciunul. Am legat eu apoi OBD11 am dat click pe codul de eroare iar securistul m-a dus direct aici: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2023/MC-10236097-0001.pdf M-am reprogramat in service, le-am trimis mail cu inregistrarea video a problemei si link-ul de mai sus. Si tot nu mi-au zis ca ar fi fost doar o problema de software si ar trebui sa astept pana la urmatoarea revizie de software. Si eu am lucrat 10 ani in firma mare cu proceduri si reguli unde m-am lovit de multe, motiv pentru care am fost intelegator si am facut tot ce mi-au cerut si i-am respectat...astea sunt procedurile. Ca si paranteza, asteptand acolo am vazut tot felul de oameni si, sincer, nu-mi doresc sa fiu in pielea omului de la receptie. Am fost deja de cel putin 15 de ori cu masina in service in cei 3 ani si jumatate de cand o am doar pentru doua probleme: camera de marsarier si travel assist/volan. Neavand toate datele, poate concluzia mea nu e atat de aproape de adevar cat cred eu ca e.
-
Salutare, Reglarea avansului se face din surubul incercuit cu galben si prin slabirea celor 3 suruburi ! Am gasit un video pe youtube in care a rotit de roata dintata cu o cheie,atasez si linuk! https://www.youtube.com/watch?v=pAEmqvUpKEY la minutul 1.03 secunde foloseste o cheie albastra care invarte de roata dintata NU stiu care varianta este corecta! Am atasat un print screen cu valorile de pe masina mea! 1,9 TDI - BLS
-
Am reusit ieri intr-un final sa aflu ce CAN e pe masina. Merge sa-i fac update cu VCP si 1K0907530K__0178.sgo ?
-
El tocmai asta zice: sa eviti drumuri scurte ca sa ajunga uleiul la 100 de grade ca sa elimine condensul format.
-
Pentru RAR lasa-le asa ca sunt perfecte. Le inlocuiesti ulterior.
-
@ford sierra tdi: orice ulei ajunge la 100 grade si peste, deci aici gresesti !
- Ieri
-
https://www.startmycar.com/volkswagen/lupo
-
Am schimbat oglinda era de vina placa de baza din oglinda . Dar farurile tot nu se mișc sus - jos când pun contactul cum se mișcau o dată . Dar măcar merge Faza lungă automată .
-
Retrofit Golf 7: Montare comenzi / volan multifunctional
NON01 a postat în topic iniţiat de beowulf100 din Golf VII
Buna seara ! Am intimpinat si eu o problema . Golf 7 2014 1.6 CLHA ConfortLine . Am schimbat volanul cu comenzi standard cu cel cu CNL ( Cruis Control ) . Și dodo întâmpin eroare principală Semnal Neconcludent . Nu am firul tras de la pinul 5 de la spira la ecu , am tras încărcat da sincer nu găsesc exact unde trebuie să ajung la ecu ce pun mai exact pe pinul 56 nu a mers . În OBDeleven merg 2-3 secunde butonul după le blochează și nu mai merg . În bord nu se aprinde nici-un martor . butoanele ce le aveam și înainte comenzile standar merg doar cele pt CruisControl nu merg . Atașat poză cu modul 19 ( modelul ) -
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
adaniel90 a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Am mai facut ceva research si se pare ca ar putea fi defapt injectorul de adblue. Am mai vazut video-uri si pare sa fie exact acelasi sunet. -
Salutare, am si eu o intrebare: farurile pe halogen cu spalatoare, care probabil au fost transpirate pe interior la un moment dat, si arata asa. am incercat un polish pe exterior, dar nu prea a ajutat. La sfarsitul lunii am rar-ul, si m-ar interesa ce s-ar putea face legal pe partea de retrofit pe faruri cu led sau ce optiuni ar fi pentru un upgrade semnificativ de faruri, dar asa incat sa nu am probleme la rar. Multumesc anticipat.
-
merge foarte bine cu 95, dar daca iti permiti 100, nu se supara pe tine
-
stiau... dar TPI le spunea sa astepte un nou software. Si doar in cazurile in care clientul e recalcitrant, sa inlocuiasca volanul, dar si la acela va fi nevoie de update SW. Dupa ce a aparut noul SW, s-au anulat toate comenzile de volane noi.... speculatii in mare parte. Ar insemna ca 90% din masinile noi din RO se repara pe la colt de strada cu VCDS piratat... nu? includem TOATE marcile ce se vand la noi in tara... Hai sa fim seriosi. Sunt de acord ca mai exista si dealeri care comunica mai greu... spre deloc, dar nu e regula generala Problema este generalizata, cel putin ultimii 5 ani, cand preturile au luat-o razna dupa pandemie. Masinile s-au scumpit, clientii scot bani multi din buzunar, tehnologia multa se strica frecvent si de aici rezulta nervi. Clientii frustrati nu mai au rabdare. Personalul slab pregatit ( si platit) nu face fata dpdv tehnic. Reteta perfecta pentru ..nemultumiri. In 2005 iti cumparai Octavia 2/ Golf 5 cu 20.000 euro. Maxim se strica un geam electric sau AC.... aia era cea mai complexa tehnologie atunci Acum cu 20.000 Euro cumperi o Fabia mai dotata / Polo.... cu multiple sistem de asistenta si protectie... care au nevoie de 1 milisecunda de neintelegere in reteaua de calculatoare ca sa o ia razna toata masina...
-
Nu știu dacă s-a mai discutat... Benzină de 95 sau 99/100 la motorul ăsta?
-
Legat de Petrom Extra 99 si OMV Super 100: Petrom 99 e cu 5% etanol (E5) si are cifra octanica tot RON 100 (MON 88, AKI 94 - folosit in SUA) doar ca trebuie vanduta ca 99 ca sa fie mai mica decat la OMV. https://www.petrom.ro/services/downloads/00/petrom.ro/1522139114570/specificatie-de-livrare.pdf
-
Părerea mea este ca toți combustibilii comercializați prin marile rețele corespund cerințelor. Pe de alta parte, eu nu am avut niciodată probleme cu injectoarele de când am masina cu injectoare adică din 1998 și nicio problema cu supapele de când am masina cu injecție directa adică din 2012. Nu ma număr printre cei care cred ca în România benzina nu e de calitate. 99% am pus de la Petrom. Benzina standard 95 cu care se alimenteaza motorul 1.5 TSI este aceeași și la Petrom și la OMV. Cele cu cifra octanica 99 respectiv 100 au aditivi diferiți.
-
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Nu e de la uleiul pus ultima data -
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
adaniel90 a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Acum mi-am amintit ca la ultimul schimb de ulei, mi-au pus 5W30 in loc 0W30 (original VW) cu ce a mers masina pana acum. N-as putea sa spun daca zgomotul asta il facea si inainte sau nu. -
Asta era curiozitatea mea, cobustibilii si aici referire directa la OMV si MOL, sunt ceea ce trebuie sau trebuie a fi ajitati cu un astfel de aditiv, ptr a fi pe placul motorului si a elimina depunerile
-
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
adaniel90 a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Pe timpul garantiei masina are schimburile de ulei la 30 de mii de KM facute (conform VW) - Deci aproximativ 5 Schimburi de ulei, ultimul fiind facut acum 2000 de km. A rulat 90% numai pe autostrada de unde si kilometrajul relativ mare pentru varsta ei. -
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Aproximativ egal cu perioada garantiei Nu pare zgomot de lant . Cate schimburi de ulei are facute ? -
Salutare, Am un Touareg 3.0 TDI cod motor DPYC - cel de 231 CP - e din 2021 cu aprox 143000 de km in bord. Dupa cum stiti, VW zice ca distributia la masina asta e pe viata (numai ei stiu ce inseamna asta) - cert e ca masina are un ticait de 3-4 secunde la prima pornire. Atasez un video unde se poate distinge destul de bine acel ticait - As aprecia opiniile voastre - Pe net pe unde citesc, unii spun ca e normal, altii spun ca trebuie schimbata distributia sau macar intinzatorul. Multumesc.