Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 863703 zile.
- Ultima oră
-
@TrekOut: -cauta un motor 1.5 tsi cu istoric dar cu km cat mai putini; in felul asta ai sanse sa il intretii cu schimburi de ulei la maxim 10k km; -am prieten cu Golf 8 2024 si l-am trimis sa faca schimbul la 10k km si au ras aia din repezentanta de el; A reusit sa faca insa la 16k km cu insistente. Planul de service e la 30k km. -am gasit masini cu istoric in reprezentnata cu planul de 30k km. Asta inseamna ca in jurul aprox. a lui 29.000 km, 59.000km si 89.000 km se facea schimbul de ulei si filtru. -mare atentie ca tot planul de service prevede schimbarea unor filtre in jur de 60k km.... De ce iti zic toate astea? Caut si eu pe viitor un Passat sau o Octavia tot cu 1.5 TSI dar ala de 150 cp si am inceput sa sap sa ma documentez. Vezi ca exista un lot de 1.5 TSI cu problema Kangaroo (cauta pe forum). S-a rezolvat partial prin update. Si s-a rezolvat definitiv la cele fabricate dupa 2020 (cred). Nu vreau sa fiu nostalgic...am si eu un 1.6 16v aspirat care a suferit o segmentare in 2016 si anu asta niste tacheti noi iar daca nu ar fi problema ruginii la caroserie ar mai merge 10 ani. Mai devreme sau mai tarziu va fi nevoie de 1.5 TSI in familie. La 2.0 TSI deja vorbim de alt nivel. P.s. sa iei in calcul la costurile de intretinere ale lui 1.5 tsi : pretul pompei de apa cu senzor si manopera distributiei. Distributia e ceva mai scumpa de schimbat ca necesita un tool specal de la vw: VAS 611007 sau o clona a lui. Nu toate service-urile au acest tool..sau daca au probabil vor sa il amortizeze rapid. p.s. 2 : Cel mai mare kilometraj pe mobile.de la 1.5 tsi gasit de mine e 269.000 km. Mult succes pe partea de documentare. Daca am gresit ceva, rog colegii mai bine pregatiti sa ma corecteze.
-
Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)
_R_A_D_U a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Vezi că la fiecare ridicare de capotă dispar mesajele din bord. Eu zic să vezi partea plină a a paharului: AI JOJĂ și poți monitoriza nivelul. - Astăzi
-
Când o sa ajung pe undeva unde prin 100 km/h o sa ma uit. Ce mufa trebuie scoasa? Un tutorial ceva? Rămân ceva martori în bord dacă se scoate mufa?
-
Wireless Android Auto pe MIB3
catalin004 a postat în topic iniţiat de sabinx din Video, Multimedia & Comunicatii
La acest model trebie facut CP-OFF? se poate face cu VCDS? -
O aplicație care să fie compatibilă cu aifon 14 pm și konnwei kw 902 îmi recomandă și mie cineva?
-
Nu va stresati cu regenerarile la 1.5 tsi, merg foarte mult in oras si nu am avut niciodata probleme, temperatura de ardere este mult mai mare iar structura moleculara a compusilor este mai mica decat la motorina si implicit regererarea pasiva isi face datoria. Nu am simtit niciodata nimic, e un lux fata de un diesel cu DPF unde tot timpul in oras trebuia sa am grija sa vad daca regenereaza sau nu.
-
eu am CarScanner+OBD pe BT3.0, dar nu e nevoie sa monitorizezi regenerare la motorul de 1.5, merge foarte sarac si ii rezulta temperaturi mari pe evacurare (EGT), deci se regenereaza pasiv. nu are rost sa iti bati capul cu asta. un drum pe saptamana mai lung de 20 minute e suficient, mers absolut normal.
-
Cum monitorizați regenerarea la minunățiile astea?
-
te tine lejer peste 10 ani daca ii schimbi uleiul in fiecare an si nu mergi subturat la mine, 1.5 TSI 110kw, evo 1, compresie 10.5, are relanti 700, ~900 cu clima, urca la 1000 la regenerare activa (o singura data mi s-a intamplat asta in 50.000 km)
-
Si eu tot Bosch pun de ani de zile pe masini, si odata la 6 luni 1 an le schimb ( vreo 100-120lei setul ). Eu si fac multi km si se duc mai repede.
-
Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)
acidone77 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Verifica in mod corect si corespunzator uleiul pe joja si vezi cum sta. -
Merci! De curiozitate, la 100km/h, ce putere arată? Oricum, toată herghelia nu o s-o biciuiești niciodată...
-
Salutare, mi-a venit si mie randul... In timp ce urcam cateva serpentine, dupa aprox. o ora de la pornire, mi-a aparut si mie martorul EPC in bord. Nici un alt mesaj si fara check engine. Masina a intrat in limp mode si nu mai puteam accelera. Am oprit intr-o parcare si dupa aprox. 3 ore am repornit. Mesajul a disparut si nu a mai reaparut la coborare si nici azi dimineata, a doua zi. Motorizarea este asemanatoare 190cp, dsg, 2018, alltrack. Astept sa fac o scanare in urmatoarele zile.
-
Cautati pe la weltauto, ei ofera si istoric service plus la cerere proprietarul sau firma carora le-a vandut masina. Sau poate au de pe la test drive de vanzare ... Daca au istoric digital si e facut in reprezentanta e ok. Sau vanzator privat ... si il rugati sa va dea istoricul masinii. Un motor e fiabil daca il intretii, schimburi la timp, fara abuz mereu ...
-
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
andrei_221 a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
tu ai umblat la mufa senzor de admisie, cel d evacuare e insurubat pe chiulasa -
1.5TSI este foarte fiabil, eu am trecut de 150k km fara absolut nici o problema. INSA trebuie tinut cont de faptul ca daca nu o iei noua, o masina de 2-3 ani vechime rulata in regim de firma/inchirieri posibil sa aiba o uzura echivalenta a peste 10 ani de folosinta sub un proprietar care o exploateaza cu bun simt!
-
Eu l-am schimbat eu pe garantie.
-
Salut, Nu iti poate spune nimeni cu siguranta ca Da sau ca Nu. Insa, din ce povestesti, 10k pe an + 1 revizie anuala -> posibilitate reala sa nu apara probleme timp indelungat.
-
Salut, pana in prezent am un passat b5.5 de 15 ani, pana in iarna intentionez sa schimb masina. Eram ferm convins ca vreau ca urmatoarea masina sa fie toyota, sa nu mai vreau VAG. B5.5 este diesel motorul de 1.9, pana acum a functionat f bine. (Am ajuns sa fac pana in 10.000 km pe an) La urmatoarea masina vreau benzina. As fi interesant daca motoarele de 1.5 de pe passat, superb si octavia sunt fiabile pe termen lung, gen 10-15 ani. (masina dupa 2022)
-
Golf 6/Jetta - Codari/activari VCDS
F l o r i n a postat în topic iniţiat de mark21 din Golf VI & Jetta
Respectiv, ce dorești sa codezi la el...ca nu sunt foarte multe codari. -
Am tot vazut pareri legate de aceasta metoda insa la mine dupa 4 ani functioneaza totul perfect si nici n am avut diverse probleme legate de pornire/baterie cum am mai citit pe forumuri.
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
mapacarparts a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
wauzzz4m8kd007544.pdf -
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
sandumbogdan a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
Am deschis capota si am gasit senzorul care e pus sus pe motor in partea din fata pe carcasa de plastic deci cred ca e mai de graba de intrare si nu de ierisre. Am tras putin de mufa si observ ca nu s-a mai aparins check engine. Poate statea mufa rau si am gasit si par de pisica, poate a intrat o pisica si a calcat pe mufa si senzor. -
Îți arată puterea când conduci, acolo stăteam pe loc când am făcut poza
-
Downgrade si vezi după cum se comporta,o sa ai regenerari mai rare.
- 370 replici
-
- injectoare
- tdi
-
(şi încă 2 )
Etichete: