Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 615 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. adnana

    Navigation maps

    Va salut si va solicit atentia cu urmatoarele : 1. Imi puteti confirma ca CID-urile de mai jos sunt cele originale ? Discover Media mib1 0941504d49425354102d702df000d700 Discover Media mib2 0941504d49425354102d5033b000d501 Dar pentru Discover Media Pro ? 2. Cardurilor de mai jos le pot rescrie CID-ul ? Samsung 32GB (MB-MSBGB) Samsung EVO 16 GB (MB-MP16D) Samsung EVO 32 GB (MB-MP32D) Samsung EVO 64 GB (MB-MP64D) Samsung EVO 32 GB (MB-SP32D) Samsung EVO 64 GB (MB-SP64D) Samsung EVO PLUS 32 GB (MB-MC32D) Samsung EVO PLUS 64 GB (MB-MC64D) Samsung EVO PLUS 32 GB (MB-SC32D) Samsung EVO PLUS 64 GB (MB-SC64D) Samsung PRO 32 GB (MB-MG32EA) Samsung PRO 32 GB (MB-SG32E) Samsung PRO 64 GB (MB-MG64EA) Samsung PRO PLUS 32 GB (MB-MD32D) Samsung PRO PLUS 64 GB (MB-MD64D) 3. Exista posibilitatea sa fac CID off la unitate si sa pot apoi folosi orice card ? 4. A achizitionat cineva un card blank cu CID-ul corespunzator din China ? Dar un card full navigatie ? Multumesc pentru timpul acordat si astept raspunsurile voastre !
  3. Astăzi
  4. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Se simte ca o vibratie rapida, dar de mica intensitate. Cel putin asa e la Golf 7 si este perceptibila din prima zi, dar trebuie atentie, nu e ceva evident.
  5. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu ma pricep cum e cu echilibrul dar la mine, după cum am mai spus, nu sunt vibrații, zgomote, etc. Mersul în doi cilindri se activează și la viteze mai mari de 130 dacă se merge constant.
  6. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Trepidatiile se simt la mersul in doi cilindrii, intrucat motorul nu mai e la fel de bine echilibrat, iar acea mica smucitura se simte cand intra in modul normal. Nu stiu cum e la automata, insa pe cutie manuala, pe autostrada, sunt momente in care motorul merge in 2 cilindrii la 130km/h, cu ACC folosit sau nu. Eu folosesc masina doar in modul Sport, intrucat nu sunt diferente de consum fata de Normal si nici in Eco nu vad ceva notabil si e enervant. Ca idee, mers pana in Budapesta cu 130km/h pe ACC, viteza medie 112km/h (40km de drum national plus capitala, din 580km in total) consumul a fost de 5.6%. La intoarcere mers in general cu 120km/h, medie de 95km/h 5.2%, drum aglomerat,
  7. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Deci zgomotele și trepidații provin din cutie?
  8. razvancc

    Discutii generale Polo mk6

    Prin Europa..
  9. vp44

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Pai da,ma gindeam si eu,motor CR parca insemna motor common rail.Nu prea are cum sa mentina 2050 bar in chiulasa,de unde se alimenteaza injectoarele PD,nici macar 300bar necesari pentru pornire.Si ce fel de regulator are pompa tandem?
  10. pronet

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Da, este pd.
  11. vp44

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Octavia 1,9 tdi?ce sistem de injectie are,cumva PD?
  12. Ieri
  13. bogdan_vw_11

    Noul motor 1.5 TSI

    Azi la un drum pana la Curtea de Arges, am scos un consum mult mai bun, mers batraneste pe A1 la 110 pe pilot, am scos un cosum de 5.7 l/100km. Mers cu cutia pe S avea unele momente in care intra ACT-ul la mers constant, dar ramanea activ si cand o acceleram usor si in momentul acela se simteau trepidatii sau simteam cand face trecerea din 2 in 4 cilndrii ca o smucitura. Uneori are si un lag cand plec de pe loc...
  14. davidut5

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Este o singura presiune monitorizata si anume cea din rampa, unde este si senzorul. Eu nu stiu ce semnifica valoarea data de ide2228, si nu cred ca conteaza decat cea din rampa. Si daca avea abatere 500bari nici nu mai pornea, si la peste 50 bari deviatie cred ca deja apare eroare. Pentru pornire trebuie test retur in primul rand, si apoi verificat daca scapa pe retur regulator rampa in momentul cand nu porneste. Adica nu trebuie sa dea pe retur decat cand face presiunea minima specificata pentru pornire.
  15. pronet

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    Ti-am explicat varianta prin care pot fi accesate. Spor la treaba. Eu unul ma opresc aici. Sfatul meu este sa mergi la cineva care se pricepe. In Bacau i-a legatura cu @EEXCALADE.
  16. cipikd

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Eu ziceam de Ide2228, nu e cam mare diferență?
  17. red_viper

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    Tu nu înțelegi că am încercat la încă 2 mașini, un B7 și un b6 și tot nu le văd. Abia la a 4 mașină am găsit un calculator care comunică. Am încercat și cu altă interfață, la fel nu le pot accesa.
  18. davidut5

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Ide201 trebuie sa fie cu ide589, specificat vs actual. Eu vad diferența de câțiva bari.
  19. cipikd

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Salutare. O întrebare, la relanti presiunea de la regulator este cu 50 bari sub presiunea pompei și la turație este cu 500 de bari peste. Sa fie regulatorul defect? Că pornește greu.
  20. trebuie facute niste verificari la tine. Incepe cu garnitura de la filtrul de ulei nu e normal sa faca iarasi zgomot la doar 2000 km. Sper ca ai pus kit original, cu inlocuire de pinion pe arborele cotit.
  21. CBz este motorul 1.2 tsi cu cele două preaminunate versiuni:Cbzb105cp, 6+1 trepte.Cbza 86cp,5+1 trepte.
  22. vp44

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    In caz ca intri prea mult in material,pui saiba de foc de 3mm grosime,in loc de 2,5 cit au normal.Mare grija la diametrul exterior al saibei de foc,foarte important,sa nu fie mare,sau fix pe interiorul chiulasei,altfel va ramine blocat si la prima incercare de a scoate injectoarele,o sa ai nevoie de hidraulic.Si eu le bag freza,la unele si de cite 3..4 ori,apoi dau cu ceva abraziv,o bucata de lemn cilindrica,cu forma de injector,care in partea de jos are lipita o ,,saiba" din hirtie abraziva. Injectoarele da,par noi,dar ce numere au marcate pe bobine? Observ si la tine,ca pe injectorul 4 merge diferit.Nu stiu ce aiureli de motoare au fabricat astia,dar mereu sint probleme pe acel cilindru 4.
  23. pronet

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    Nu se pot accesa...asta iti spuneam. Le accesezi prin intermediul celor de pe fata...dar cum ale tale de pe fata nu sunt de b7, nu poti. Incearca la un b7 si ai sa vezi cum se pot accesa si coda.
  24. red_viper

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    Revin cu un update, problema e din interfață cred, am încercat să accesez modulele pe ușile spate la 2 Passat uri și nu se conectează, sunt singurele module care nu le văd. O să încerc cu altă interfață.
  25. andrei_221

    Probleme tehnice specifice Superb 4

    parca era la codul DTUA
  26. pronet

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    La b7, din cate stiu, calculatoarele de pe fata sunt master, iar cele spate slave. Tu nu poti coda resp calculatoare ptr ca cele actuale de pe fata nu stiu sa faca acest lucru. Schimba si pe fata calculatoarele si va functiona si codarea.
  27. Săptămâna asta
  28. red_viper

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    Salut! Am montat geamuri electrice pe spate la un Passat b6 din 2010 dar am pus calculatoare de B7, așa am găsit macaralele complete la preț bun . Totul este funcțional, vede ușile deschise, merg geamurile din butoane, din cheie dar nu pot accesa calculatoarele, am vrut să codez pentru luminile de avertizare. Nu știu acum ce cod au calculatoarele pe față, am codul doar de pe spate 3AA 959703A. Vwvzzz3czae134155 Dacă știe cineva dacă sunt compatibile calculatoarele. Ce pot să spun pentru că am mai montat acum ceva timp la un b6 din 2009, am și postat pe forum, pe instalația de pe ușile spate am doar o alimentare pe pinul 22 , nu mai există alimentare pe pinul 3.
  29. tavitara

    Sistem aftermarket de ridicare hayon (Touareg 7P)

    De vreo doua luni a inceput sa dea rateuri butonul de inchidere portbagaj Si cum niciodata nu am timp de nimic, azi in 2 minute l-am dat jos , am descoperit cauza , spray de contact , curatat tot si merge ca nou Din graba am focalizat aiurea , dar ca idee se intelege ce depuneri am gasit
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!