Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. Emy D

    Vw Golf IV Variant + DSG

    Materialul textil de la toate usile trebuie refacut. Sa vedem cand... ca am toate materialele necesare. O sa pun de piele sintetica ca nah...e mai usor de intretinut. Dar trebuie sa le lipesc bine ca sa iasa ok. si 2. Usa sofer de inlocuit, pt ca rugina la buza dinspre partbriz...pt ca pietricele si a intrat rugina intre straturile de tabla. Am usa...dar trebuie sa ii vopsesc bandoul. 3. trebuie sa refac pragurile pt ca...si acolo rugina. Deci, mai sunt muuulte pana sa fie "boboc"..
  3. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Uzura, ce altceva?
  4. aditzu'

    Noul motor 1.5 TSI

    Pe eRwin iti faci cont, dupa care platesti 1h de acces cu 11 euro si incepi sa cauti service / maintenance tables. Acolo sigur va fi si motorul tau ca si cod si va avea intervalele de service expuse. La unele intervalele sunt impartite in zone / regiuni. Cred ca imparteala e pe baza de tari mai naspa (poluare -> praf) si unele tari mai curate. Am vazut ca la unele tari bujiile se schimba la 60k km si in altele la 30k km pe vremea cand gasisem si eu un astfel de pdf pe net (free). Daca am gresit cu ceva...rog colegii mai bine pregatiti sa ma corecteze.
  5. AndreyPH

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salutare! Va rog mult, ajutati cu o decodare pentru seria: WVWZZZ3HZLE009030 Multumesc!
  6. cipikd

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Dar de ce ar face așa, că la același motor de pe alta O2 nu face?
  7. Ieri
  8. andrei0241

    Noul motor 1.5 TSI

    Pai si la reprezentanta, de exemplu, in baza a ce stabilesc daca e necesar a fi inlocuita distributia? Eu la 1.4tsi CZEA am inspectat vizual cureaua (dureaza 10-15min de demontat capacul) si nu avea urme de degradare/uzura, dar sunt curios de ceva "oficial"
  9. EEXCALADE

    Injectoare PD 2.0TDI distruse

    Sanse minime sa le repari si sa mai si mearga bine . Cea mai buna varianta e sa pui injector/injectoare noi .
  10. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Nice one!
  11. Mitrut34

    probleme lumini bord

    Deci ma bat cu problema asta cu luminile de la bord care se sting singure de vreun an, o sa incerc cu becul de la scrumiera si mai am si un bec ars la pozitii cu, care nu mi am batut capul. Daca se rezolva, JOS PALARIA pentru persoana care a sugerat chestia asta in 2009. Multumesc frumos, revin cu update.
  12. cipikd

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Salutare. Cu motorul oprit presiunea combustibilului sare de la 220 la 470 și invers. O2, 2012, CFHC. La același motor tot pe O2 este 0 până se pornește motorul. Sa fie defect senzorul?
  13. cipikd

    Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI

    Întrebare: La relanti și oprit motorul clapeta sta deschisă la 100%? Octavia 2, 2.0 tdi CFHC.
  14. cataLIN_P

    Injectoare PD 2.0TDI distruse

    Va salut, va rog sa îmi spuneți dacă în zilele noastre se pot repara injectoare de VW Touran/Passat de 170 cp cu codul 030G130073T? O recomandare de centru reparatii injectoare, care știți?
  15. dangerdvd

    Aer Conditionat A4 B6/B7

    Salutare tuturor ! Sunt nou pe aici ca de altfel si proaspat posesor al unui Audi A4, B7 1.9TDI din 2005 Am o intrebare posibil putin ciudata,dar chiar am nevoie ! ... Intentionez (desigur daca este posibil) sa-mi inlocuiesc panoul de clima (cel original al masinii) cu unul de Audi A3, 8P dintr-un singur motiv si anume ca cel de A3.8P este mult mai usor de reglat in timpul mersului deact cel original de A4. B7 avand cele doua butoane rotative mari si mult mai usor de manevrat mai ales in mers ! Tare as fii recunoscator daca cineva a mai facut asa ceva si daca este posibil ! Va multumesc tuturor pentru orice mesaj, recomandare sau solutie posibila sau imposibila ! Cu multa stima !
  16. cosminiulian99

    Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw

    Salut! Am un Golf 5 GTI 2.0 TFSI din 2005, VIN WVWZZZ1KZ5P056533. Motorul este cel mai probabil BPY (ECU original 1K0 907 115 fără literă). Am nevoie să știu ce ECU este 100% compatibil cu acest model (plug & play după clonare).Întrebarea mea este: ce cod complet de ECU se potrivește ca înlocuitor pentru 1K0 907 115 (BPY 2005)?Vreau să folosesc un ECU identic sau unul echivalent (compatibil HW și SW), care poate fi clonat sau adaptat fără probleme la immo.Dacă cineva a mai înlocuit ECU la BPY din 2005, ce cod recomandați? (ex: 1K0 907 115, 1K0 907 115 B, 1K0 907 115 AD etc)Ce versiune de soft este cea corectă pentru BPY 2005? (0010 / 0050 / alta)Mulțumesc!
  17. cristi511

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Eu citesc cu "bale la gura" concediu de 23 de zile...consecutiv. OFICIAL SUNT OFTICAT/INVIDIOS dar intrun mod pozitiv, pe principiul "aha, deci se poate"!
  18. Hayate

    VW CC 3.6 VR6

    Am schimbat pompa de apa, antigelul, uleiul, filtrul de ulei si cel de aer. Am reconditionat etrierul spate dreapta. Urmeaza sa inlocuiesc si motorasul de frana pe spate dreapta. Masina a primit numere rosii.
  19. andrei_221

    Noul motor 1.5 TSI

    ba chiar a nimerit destul de bine AI mai spun inca odata. 1.0TSI / 1.5 TSI NU au interval oficial de inlocuire curea distributie . Mai departe, fiecare inlocuieste cureaua dupa cum vrea.
  20. andrei_221

    2.0 TFSI problema pornire

    daca nu ai platit, nu ai ce sa dai in judecata, nu exista inca paguba. Cat despre motivul invocat, incearca sa afli detalii.
  21. _R_A_D_U

    Filtru diesel de particule - DPF

    KW 902
  22. sdR+

    2.0 TFSI problema pornire

    Cred ca trebuie sa schimbi acel service, nasol ca ai dus masina pe roti si o scoti la stanga.Oricum motorul ala este o pacoste, ma indoiesc sa gasesti vreunul prin dezmembrari care sa nu consume ulei.Cat despre paguba, sa si asume acel service, atata timp cat au facut deviz si si au dat acordul ca o sa functioneze dupa interventia lor.
  23. mariusradu74

    Probleme cu incarcarea Skoda Superb 3

    Salut..... după mai multe plimbări pe la service,am constatat că mașina nu are nimic,pur și simplu așa face ea ,deci nu i-am făcut nimic, mi-am luat un încărcător de telefon care afișează voltajul bacteriei și am monitorizat o perioadă de timp,la fiecare mers cu mașina urmăream cum încărca, dacă bateria e încărcată așa scade,cum incepe să se descarce de la anumiți consumatori incepe și alternatorul să încarce , oscilează,cel puțin așa făcea la mine,nu prea stătea fix pe un anumit voltaj,are încărcare inteligenta, dacă ție îți încărca arunci când folosești consumatorii este totul ok.......deci nu a avut nimic mașina, așa face ea....spor la treabă
  24. albinaru

    Filtru diesel de particule - DPF

    Voi ce dispozitive OBD folositi pentru softul VAG DPF ? Am incercat cu un ELM 327, clona, de pe emag si n a maers !
  25. danut72

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    Salut ! Am aceasta masina ( VW B7 1,6 TDI, 105CP) din mai si pana acum , n-am reusit sa fac mai mult de 800 - 850 km cu un plin, oricum as incerca merg... Am tot cautat sa vad care ar putea fi cauza si pana la urma, am remarcat ca temperatura apei nu urca mai mult de 60 - 70 grd, si ca doar in oras, la mers "bara la bara", creste pana aproape de 90, dar scade brusc cand ies din aglomeratie. Inteleg ca termostatul de la cutie ar putea fi( sau chiar este...) defect si ca trebuie schimbat si ca asta influenteaza consumul ( si nu numai...). Ar mai putea fi si alte cauze pentru consumul mare ? Multumesc,
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!