Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. George george 123

    Noul motor 1.5 TSI

    Asta cu uleiul cred ca e clar la toata lumea ca termenul e maxim de 15k km indiferent de ce zice producatorul si acelasi lucru legat si la uleiul la cutia de viteza cam dupa 90k km poate fi schimbat la automata chiar daca e vorba de dublu ambreiaj uscat.
  3. marius1982.11

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Verifica cablajul din interiorul farurilor, s-ar putea sa fie coapte si sa faca scurt ceva. Este o problema comuna la farurile vechi de vw. E sfarma izolatia efectiv de pe fire.
  4. sandumbogdan

    Noul motor 1.5 TSI

    Si eu as vrea sa o dezactivez deoarece nu-mi plac vibratiile care apar atunci cand merge in 2 cilindri la turatii mici. Se intampla rar dar as prefera sa nu fie deloc. Chiar si sotia ca pasager a remarcat si se m-a intrebat de ce tremura motorul. Daca chiar si pasagerul simte atunci e clar ca nu sunt doar mofturile mele de pretentios. Am citit in mai multe forumuri si ar fi doua variante: 1. soft de tuning care costa mult deci nu merita 2. scoasa fizic mufa de la bobine insa ramane becul de check engine aprins deci nu e recomandat Concluzia e ca trebuie sa o folosim asa cum este din pacate, poate pe masura ce mai progreseaza codarea SFD2 sa reusim sa gasim o codare simpla la motor dar deocamdata inca nu s-a gasit. Daca afla cineva o varianta simpla atunci sunt foarte interesat si eu.
  5. dragos32

    KAROQ grey steel

    Am ajuns la 22.000 km mașina fără probleme. La anul voi schimba uleiul în cutie m-am hotărât ca voi face asta indiferent de nr de km care vor fi atunci în bord. Este mai ușor și ieftin să întreții decât să repari.
  6. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Exact,nici panouri nu mi-am pus. NU vreau prosumator ,am prieteni care au si nu imi place trocul cu statul asta nemernic . Pe viitor poate imi pun cu acumulatori ,dar mai calculez
  7. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Catalin, sunt cu tine aici. Mie spre ex, inca imi da cu virgula la preturile actuale ale energiei, utilitatea unui sistem de fotovoltaice pe casa. Si da, nu stau cu mana intinsa la Stat, sa imi dea sau sa imi faca. Pur si simplu, pentru mine, matematica nu da bine. De banii pe care i as sa pe un sistem complet (adica cu tot cu o baterie serioasa de +15kh) platesc la curent de ma plictisesc. La preturile actuale. Ce va fi peste ani? Habar nu am. Dar nici sa ingrop niste bani acum ca peste 5 7 ani sa incep sa schimb la panouri sau celule de baterii.
  8. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Eu recomand sa refaci calculele . Mie imi da mult cu minus pe langa alte dezavantaje . Daca era altfel…imi luam de mult . Stau la casa ,am 380 la poarta ,garaj izolat si incalzit ….
  9. tavitara

    Valoare RCA după 2022

    peste fix un an 1855 tot la Groupama cu decontare directa si 1860 la Generali
  10. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Bravo , asa este ! Sa va mai zic ceva ce nu am mai vazut niciodata pana acum CET in Rm-Valcea este pe cale de disparitie si creste anual tarifele , este chiar controlata judiaciar de altcineva https://www.termoficarevalcea.ro/ Din cauza tarifelor exorbitante , cele mai mari din tara ( nu mai exista subventie decat simbolica ) multi au trecut pe surse alternative Debransarea de la CET s-a facut de fiecare cum a vrut , ptr ca CET refuza sa ofere orice aurorizare ptr debransare Neavand cum sa "pedepseasca " pe cei care s-au debransat , au dat doar din gura , fiecare in casa lui se incalzeste cu ce vrea Si ce credeti ? S-a afisat intretinerea pe noiembrie - la fiecare apartament de aici de pe scara , chiar daca are 3 sau 4 camere , chiar daca este la mansarda construita ulterior , chiar daca nu exista tevi de la CET prin apartamentele lor si au centrala pe gaz a aparut incalzire CET parti comune o noua rubrica si intre 23 si 30 lei la fiecare pe aceasta rubrica - nu exista pe scara = partea comuna , calorifere sau nicio alta legatura cu CET-ul Deci daca neica nimeni care e CET-ul de aici isi permite sa faca un asemenea abuz si sa taxeze clientii pe care nici macar nu ii are , ce sa ne mai miram ce va urma cand va fi totul electric ?
  11. vali zak

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    Dar unde il tot repari?se pare ca nu prea le iese...nu de alta dar sa ne ferim de ei
  12. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Probabil ca cel putin o parte din aceste idei vor fi implementate in viitor, orice Stat este un jepcar. Adaugati interesele industriei actuale cu tot ce tine de ea (like...petrol !) si avem imaginea de ansamblu. In ce-l priveste pe Trump/SUA, nici nu merita mentionat.. Cine sta la casa si are panouri, va suporta mai usor aceste (potentiale) taxe. E clar ca masina electrica nu place tuturor, dar din ce in ce mai multa lume ajunge sa le aprecieze dupa ce le conduce. Si mie imi place benzinara mea si nu intentionez sa o vand pentru ca am investit multa pasiune in ea in o aduce aproape de ce mi-am dorit, dar daca maine as vrea sa achizitionez o alta masina, una electrica ar fi. Toate masinile electrice pe care le-am condus anul acesta, absolut toate mi-au placut. Nu pe toate le-as achizitiona, dar cateva din ele clar ar fi pe lista scurta, inclusiv o Tesla de ex (desi Tesla inca nu am condus). Chiar si cu viitoare taxe, costul exploatarii unei masini electrice va ramane unul mic/decent, la un nivel de masina care consuma putin (gen diesel, gpl, hybrid), se conduce usor, au tehnologie, putere suficienta (chiar si cele mici de 100 CP se misca foarte decent). Cine este pasionat si isi permite, va lua in continuare 3.0L benzina, etc...dar lumea in general nu mai vrea sa plateasca sume foarte mari pentru masini (gen 50k + ). In alta ordine de idei: https://www.automarket.ro/stiri/porsche-ritmul-de-inovare-al-marcilor-chineze-iti-taie-respiratia-125279.html
  13. Ieri
  14. xfera

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Nu i am schimbat faruri, nu are accident. Pur si simplu a dat aceste erori dupa 7 ani de cand o am.
  15. PSF24

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Bun, deci trebuie sa joc la Loto. Mai am 6 luni sa câștig... 😀
  16. corad0

    2023 Cayenne Hybrid

    Eu n-as da la schimb Porsche Cayenne (avand in trecut 2 generatii cumparate de la 0 km-pentru cititorii noi ) pe Audi Q8, eventual un A8, daca esti fan AUDI, dar din generatia precedenta! Cel nou mi se pare cam "cheap" la interior cand vine vorba de materiale, chiar si la tinuta de drum mi se pare inferioara sau ma rog, mai "sportiva" decat cel din "THE TRANSPORTER", de exemplu, am condus 4 generatii de A8, unul cumparat de nou in familie in 2016 si este misto, nimic de zis, dar sub Porsche, chiar si Panamera este mai "luxos" la interior, dar mai "dur", mai sportiv chiar si varianta V6 TDI la fel ca cea de pe A8! 😁 Sa revenim la SUV: am condus si Q7 (2 generatii) si Q8, Q7 e mai spatios ca un Cayenne/Q8 dar materialele folosite in Porsche sunt superioare! ❤️ Cand vine vorba de SUV, peste Cayenne as pune Bentayga, n-am condus dar am stat in stanga (masina unui client, volanul era pe dreapta UK, exterior visiniu cu interiorul portocaliu, la fel ca cel din link-ul pe care l-am atasat) aceasi masina tehnic, dar calitatea interiorului este superioara, tinuta de drum este de asemenea superioara cand vine vorba de confort cel putin, este adevarat ca la alt pret. Vorba aia, vrei ceva peste, trebuie sa scoti bani din buzunar. Iti recomand totusi sa le conduci ca sa poti sa iti faci o parere. Pentru mine principalele "atuuri" au fost confortul si calitatea interiorului cand am ales masina, am vrut sa iau un A8 initial, stiam la ce sa ma astept (conducand de multe ori masina nasului meu) insa REPET, tinuta de drum mi s-a parut mai "dura", datorita sasiului din aluminiu (comparativ cu cel de otel al Phaetonului) ca sa nu zic, "inferioara". Fiecare cu "pasarica" lui, trebuie conduse si "ATINSE" toate ca sa stii exact ce ofera, mie mi-a placut sa ating bordul, scaunele, fetele de usi, tetierele, volanul, am pus mana peste tot! Am "pipait" masinile, "obsedatu'" dreq ar zice unii! 🤪. "Lumea" iti recomanda sa dai peste 100k pe un X5 nou "combinat" cu electric, am avut si X5 cumparat nou 0 KM e70, am condus si F15 si G05 si din nou, nu vorbim de performante, ci doar de calitatea fabricatiei, rafinamentul motoarelor si nivelul de calitate al interioarelor, mi s-au parut sub ce ofera modelele noi. (ultimele 2 generatii). Eu as da in schimb 80k pe un Bentayga W12, chiar si V8...vorba aia..."face pipi" pe orice SUV, cel putin cand vine vorba de interior, confort si motor, bine...sub Cullinan (care costa juma de milion)....dar nah, asta sunt eu! As cauta generatii mai vechi cu km putini si intretinute. Da, cand banii nu conteaza, iei orice iti place 0 km dar ma gandesc ca nu este cazul! Repet, am avut si "virgine", insa n-as zice NU la un SH high end in 2025, vorba lu' Cristian Tzantzareanu cand a fost intrebat de o reporterita daca nu ii este frica de excesul de petreceri cu lautari, mancare din belsug, sare/zahar, alcool, mancare si femei, omu' a spus asa: "Domnisoara...o viata avem si o gaura-n fund!" : https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=442537556&dam=false&isSearchRequest=true&ms=3100%3B16%3B%3B&od=up&ref=srp&refId=fef24ecf-03b4-7407-931e-ef97a7416e52&s=Car&sb=p&searchId=fef24ecf-03b4-7407-931e-ef97a7416e52&vc=Car Nu ma lua in seama, vorba aia: "Nu fa ca popa, fa ce zice popa!"
  17. EEXCALADE

    Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)

    https://carnewschina.com/2025/12/10/volkswagen-and-xpengs-first-joint-vehicle-id-unyx-07-nears-production-after-just-18-month-chinese-led-development/
  18. FeriM

    Filtru diesel de particule - DPF

    Pai regenerarea s-a facut sau nu, nu se poate si una si alta. Indiferent ca s-a facut regenerare din tester (manuala), sau regenerare normala (activa sau pasiva), tot regenerare e. Cu testerul se poate vedea valoarea pentru IDE00430-ENG102682 Particle filter: field regeneration request status.. Daca are valoarea 0, atunci regenerarea e incheiata (sau nu e nevoie inca sa se faca), iar daca are alta valoare atunci sistemul cere o regenerare care inca nu s-a facut. Daca e nevoie de o regenerare, in timp masina va incerca sa o faca in mod repetat, iar daca din cateva incercari nu reuseste, intai se aprinde martorul de dpf in bord, ceea ce in mod normal indica utilizatorului sa scoata masina la drum intins. Daca tot nu reuseste sa faca regenerarea nici dupa aceea, se aprind si alti martori. Deci martorii din bord spun ce trebuie facut. Daca martorul dpf e aprins, nu sunt indicate drumurile scurte, ci din acelea care conduc la regenerare. Cat de mare ar fi problema in cazul asta nu stiu. In mod normal in 20 de km nu se intampla o tragedie, dar bine nu-i face, se mai aduna funingine in el. Realitatea e ca nimeni nu poate spune de fapt care e starea dpf-ului, daca e critica sau nu.
  19. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    In continuare cine va avea panouri solare va fi autonom, dar il va costa ceva in plus. Sau voi sunteti atat de naivi incat credeti ca veti fi scutiti? Taxele vor creste, intrucat si veniturile cresc. Nu e relevant ce conduceti.
  20. cristi511

    2023 Cayenne Hybrid

    In alta ordine de idei, daca q8 phev se incadreaza si doar prin faptul ca dai porschele la buyback, nu ezita.
  21. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu stiu daca a reusit cineva dar nu vad rostul unei asemenea modificari. Cilindrii se uzeaza la fel pentru ca pistoanele se misca in continuare insa fara combustie. Doar supapele si injectia sunt oprite pe doi cilindri. Toata treaba asta ajuta in primul rand la reducerea consumului cu vreo 20% si deci ajuta si la reducerea emisiilor. E interesant cum inginerii inventeaza si duc lumea inainte iar altii resping aceste tehnici noi fara ca macar sa studieze chestiunea.
  22. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Depinde ce filtre ai cine cauta activ o masina cu caracteristicile astea, o gaseste si pe pagina 4-5. Cel puțin asa sunt eu..
  23. marius1982.11

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Cum ai ajuns in situatia asta? Asa ai cumparat masina sau ai avut accident/faruri noi?
  24. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    O, vai... deci nu are treaba cu poluarea....
  25. Al Bundy

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    prima e cea care trebuie sa o rezolvi.
  26. davidut5

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    Încă un update. Au trimis mecatronicul, au zis ca nu a avut nimic dar au schimbat totuși motorașul pompei. Eu l-am trimis cu ulei, tot asa a venit și l-am montat direct pe mașina. A făcut presiune, totul ok, mașina merge dar schimba puțin aiurea. Au zis sa fac adaptare pe canalul 60-61, am dat la 060 si după câteva secunde ia eroare și licare în bord. Am verificat erorile și sunt 3, doua din ele erau și înainte. După 1-2 zile merge rău, pleacă cu 2 de pe loc și lipsesc vitezele impare. După repornire merge ok o perioada. Cei ce au reparat au zis sa trimit erorile de acum. Cele 3 de la adaptare au zis ca sunt de la ambreiaje uzate, și sa o las fără adaptare. Va țin la curent ce se mai întâmplă.
  27. Calinn74

    Montaj BC si tempomat

    Salutare vin si eu cu o intrebare, am un leon din 2006 am tempomat si minidot dar as vrea sa trec la maxidot. As vrea sa stiu care sunt pasii de urmat si daca mai trebuie ceva luat pe langa ceasurile in sine. Cu stima
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!