Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 18 zile.
- Ultima oră
-
E normal sa arate 13,2 voltaj baterie AGM la mers la relanti ? Nu ar trebui sa fie mai mare ? Sau la masinile astea noi e variabila tensiunea de incarcare ? Motor 1.5 TSI.
- Astăzi
-
Salutari, la valorile astea ale EGR ului are sens sa ma gandesc la curatare sau schimbare? Masina e un VW CC 2.0TDI CFGB 2012. Am ajuns la 240k KM cu ea, am avut niste simptome precum martorul de bujii aprins pt o perioada de timp din senin si niste taieri de putere, insa pana acum nicio chestie majora, totusi, as vrea sa evit belele mai mari. Am vazut ca e Pierburg la aprox 1100 lei, nu ma dau banii afar din casa insa vine iarna si e greu fara masina. Voi ce ziceti? Mersi!
-
Ok, inteleg. Ms frumos! Spui ca intre 150-180 acel 2.0 TSI va fi mai econom? 👮♂️
-
verifica alimentarea si firele de la senzorul de vacuum.
-
frana calcata, acceleratie calcata , dat la automat si ar trebui sa porneasca termicul.
-
Nu ,mult mai aproape ,zona Iraklitsa : Glastres,To Nisi ,Vrasidas,Ammolofoi Beach.
-
Cumva Pefki? Rodos?
-
Nu e nimic de reformulat, dar o sa le separ. 1.5 tsi Afara din localitati se schimba treaba, 1.5 tsi nu trece de 5.5% daca nu duci masina peste 130 km/h. Mers legal si constant: 5.1-5.2%, chiar 4.xx%. Mers 900 km pe autostrada, teren relativ plat, noaptea, intre 150-180 km/h- 6.2%. 2.0tsi 2.0 tsi poate fi chiar mai economic decat 1.5 tsi. Valabil in afara localitatilor.
-
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
Irinel Tincea a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Si a mea tot de noua a facut asa. -
Scrisesem pe pagina precedenta, 20 - 22.000 EUR
-
Dacă ai zice ce buget ai, ar fi mult mai simplu. Vezi și Leon 4, mașină nouă, 1.5 TSI, 115 cai în acte (128-130 cai reali), era undeva la 19700 Euro varianta Style. Aceste mașini noi (după vara lui 2024) beneficiază un nou motor, EVO 2 (DXD) la care efectul de cangur nu se manifestă.
-
Side Assist / Blind Spot Assist.
Master1ro a postat în topic iniţiat de Master1ro din DIY and FAQs (Golf VII)
S-a rezolvat. S-a facut update la 5Q0 907 379 CK. După update s-a putut coda bit-ul menționat mai sus. -
Nu mai da quote postarii anterioare. E interzis. Da,capsula/actuatorul de pe turbo. Actuator stuck= blocat. Fie defect,fie geometrie care ,,agata".
-
Desigur ca nivelul e afisat doar electonic . Cand schimbi uleiul ,pune-l la 75-80% ,faci poza si-l verifici periodic in aceleasi conditii . Cand creste cu 1L te averizeaza ca e prea mult ,dar e cam tarziu .
-
Intr-adevar, cand masina sta pe loc motorul termic porneste doar in modul Sport. Drumurile mele sunt in mare parte parcurse in mod 100% electric, nu pornesc absolut motorul termic. De asemenea, pedala de acceleratie are un fel de piedica atunci cand sunt pe electric. Doar daca apas mai tare, trece de acea piedica si intra ajutor si de la motorul termic, dar nu am avut niciodata nevoie de asa ceva pana acum. Fiind si cu copiii in masina majoritatea timpului, conduc 100% legal. Totusi, daca drumul e mai lung si anticipez ca voi ramane fara baterie, sau daca plec direct in hybrid, atunci pornesc masina pe Sport si las motorul sa se incalzeasca cateva minute. De asemenea, minim in fiecare weekend fac si un drum de min 15-20de min pe termic Am batut si un mic record, intr'o duminica. Am mers pana la Snagov si inapoi, full electric, cu un "plin" de baterie, 49 km. Sweet spot'ul pe electric e pe la 80-85 km/h. La viteza aia se obtine cel mai bun consum. @acidone77locuiesc in Otopeni, deci mai mult imprejurimi. In Bucuresti mai mult zona de nord, maxim pana la Piata Dorobanti. Pe la Victoriei, Universitate etc nu am mai fost de minim 3 luni. @EEXCALADEnu am joja fizica, in aplicatie apare totul ok.
-
Nu cumva este acel tacanit de la tacheti? Daca da, sa stii ca asa "fac toate" la rece. Adica nu ar trebui sa iti faci griji prea mari.
-
Facea la fel si cu amortizoarele noi. Deci tind sa cred ca nu e de acolo. Verific rotile (echilibrare + "indreptare" ) si azi mi-a ajuns suportul magnetic pentru ceasul comparator. Ma pun sa verific si butucii.
-
In penultima saptamana din august am mai facut o Grecia . Grecia oferă o experiență completă, cu peisaje variate, istorie bogată, gastronomie delicioasă ....... garantând o vacanță de neuitat. Masina sa comportat exemplar indiferent de situatie ,deal/vale asfalt/nisip +40 grade....
-
Buna ziua tuturor, ma bucur ca au fost atatea mesaje si informatii Au mai trecut cateva zile, m-am mai documentat intre timp dar tot nu am o concluzie lucida. Bugetul dat evident este pentru o masina sh, pe care as incerca sa o achizitionez din Germania cu cat posibil din reprezentate VW/Skoda si cu istoric curat. Din raspunsurile voastre si documentare, alegerea personala ar fi 1.5 TSI 150, dar manual. DQ200 nu as alege pentru ca am citit in cateva zile despre o multime de probleme. Legat de cutia manuala, ma termina psihic problemele raportate de efectul kangaroo, cred ca aici este retinerea mea cea mai mare si faptul ca am trecut la documentarea motorului 2.0 TSI 190. Mai ales ca observ ca nici update-ul VW nu a rezolvat in totalitate acea problema. Pare extrem de dificil de ales aceasta configuratie. Despre 1.5 TSI cu DQ381 stiam doar de VW Arteon, nu si de Tiguan/Skoda Karoq. Dar nu ma atrag cele 2 masini, sunt micute pentru animalul care scrie acest mesaj. Mai sunt si alte modele cu aceasta configuratie 1.5 TSI + DQ381? La 2.0 TSI, cutia DQ381 m-ar atrage foarte mult, insa cum ati spus si voi, daca folosesc masina mult urban ati recomandat 1.5 TSI. Si eu o folosesc preponderent in oras iar consumul reprezinta un criteriu serios. Dar iar revin la problema kangaroo ... Costurile de intretinere intre 1.5 si 2.0 nu m-ar speria, nu vb. de valori de 50 - 90% mai mari. Nu am inteles exact ce ai vrut sa spui, daca poti te rog reformula! Ai precizat ca in afara localitatilor se schimba treaba in favoarea 1.5 TSI insa apoi ai precizat ca 2.0 TSI poate fi mai economic.
-
Hai cu postarea...nu ne mai tine in suspans. 😃
-
Am refacut geometria de la turbina, actuator schimbat (pe tester da ok la presiune). La unul dintre service-uri mi-au spus ca e posibil sa fie de la actuatorul schimbat, ca la acest model turbina vine cu tot cu actuator si nu se schimba 🤔. Am sa ii pun si actuatorul vechi la loc, sa mai incerc. Te referi tot la actuator (capsula turbinei)? Chiar nu mai stiu ce sa ii fac. Multumesc pentru sfat!!!
-
Verifica starea acumulatorului.
-
Si eu tot hybrid am si ma chinui cu management, Sport e singurul program care iti permite sa mearga doar termicul. Trebuie sa il pornesc sa isi incalzeasca catalizatoarele, merg 5 minute sa fie cald uleiul, merg electric pana la autostrada, muta pe termic din nou, mergi pe autostrada termic, nu opresti termic cum ajungi ca trebuie sa se raceasca turbina, tot managementul asta e facut de mine si ma cam enerveaza.
-
Aprox la fel ,nu am observat diferente