Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 1848715 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. albinaru

    Filtru diesel de particule - DPF

    Mașina este folosită preponderent in extra urban. Regenerări la 350 km fix, indiferent de coef de incaărcare sau de valoarea presiunii diferențiale, carbon mass= 90, inseamnă că motorul este pe ducă? Pare să fie in mințile lui...
  3. Astăzi
  4. Adria_n

    Porsche Macan S

    L-as incerca si eu, dar imi este teama de un eventual consum de ulei (care ar ajunge in dpf). Cu toptec 4200, din bidonul de 5 litri bag 4,5 - 4,6 litri la un schimb, diferenta o mai completez pe parcurs ( schimburi la +/- 10.000 km ). Astept cu interes un feed-back despre consumul de ulei.
  5. Al Bundy

    Eroare bujii sau cablaj bujii

    Nu exista locatie de cositorire din fabrica deoarece cablajele sunt intregi. Gasesti tu unde sa le imbini.
  6. AndMapp

    Capitonaj capota (Tiguan 5N & 5N2)

    Mulțumesc frumos Doomy, am vazut cam târziu
  7. EEXCALADE

    Filtru diesel de particule - DPF

    Depinde in primul rand de starea motorului dar si distantele parcurse
  8. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    Prin comparatia fiselor tehnice 4210 e mai bun ca 4200 ,ambele avand C30 si 507.00. 4210 ofera avantaj la : vâscozitate la rece mai bună, indice de vâscozitate mai mare, TBN mai mare.
  9. acidone77

    Porsche Macan S

    De ce ai baga 0w30 in loc de 5w30? Doar daca masina circula mult urban, cu porniri opriri multe, sa zici ca merita, in rest 5w30 e mult mai echilibrat in timp/uzura si temperatura mai ales la drumuri lungi/autostrazi. Bine, 8000km deabia isi face uleiul rodajul in motor, vorba aia
  10. Xman_ghio

    Porsche Macan S

    Si de la 5w30 treci la 0w30? Tot Ravenol 5w30 bag si eu, dar mie imi ajung vreo 4.3L asa ca am bidon de 5L si nu am cu ce sa il compar.
  11. albinaru

    Filtru diesel de particule - DPF

    Totusi, de ce lucruri depinde intervalul la care are loc regenerarea si cum ar putea fi modificat ?
  12. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    LM la 40 grade pe autostrada
  13. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    Am pus vmp usvo 5w30 ,nu completez (nu consuma) intre schimburile care le fac in jur de 8000 km
  14. acidone77

    Porsche Macan S

    @EEXCALADE consuma ceva ulei intre schimburi cu 0w30? Tot 0w30 bagai si de la Rivanol?
  15. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    Nu au fost probleme ,doar suspiciunea mentionata ,suficient cat sa renunt.
  16. marius1982.11

    Porsche Macan S

    Poti sa faci reclamatie anpc, trimiti probele pt test. Cred ca sunt obligati sa confirme sau nu daca e fals/contrafacut, in orice caz sa dea un raspuns oficial. Cate falsuri aveam raportate la fostul loc de munca... eu aveam un bidon de 5l, deci nu aveam ce cu ce sa compar. Mai am cateva sute de ml in caz de... In afara de aia ai avut ceva neplaceri sau doar o suspiciune?
  17. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    Doua bidoane ,acelasi ulei ,culoare diferita . Reprezentantul a confimat balbait ca pigmentul ,lotul,fabrica sa mutat ….
  18. marius1982.11

    Porsche Macan S

    Ce suspiciuni? Nu de alta, dar acum si eu am tot ravenol. Prima oara cand bag in conservă.
  19. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    Din cauza unei suspiciuni personale am renuntat la Ravenol (suspiciune confirmata ulterior de reprezentantul Ravenol). Ca alternativa am ales LM . Se comporta bine la temperaturi exterioare ridicate ,autostrada...
  20. Adi_vw

    Noul motor 1.5 TSI

    Depinde care varianta de 1.5tsi o alegi si pe ce caroserie. eu am Leon 1.5tsi 131cp la baza(cel cu geometrie variabila) dus in 177cp si in Cluj am un consum mediu de 8-8.5L/100km la pompa; Un prieten are Ateca 1.5tsi DSG 2x4 si are consum de 10L/100km. E drept ca nu facem acelasi traseu si ca masinile sunt folosite de persoane diferite, dar de cate ori am vorbit cu el avea 2L in plus fata de mine in oras si 1L inafara lui. 1.5tsi e un motor decent, in special pe masinile sub 1400kg. Daca faci mai putin de 15.000km/an acea diferenta de 2L inseamna maxim 300L (500eur). Schimbul de ulei as zice ca e nesemnificativ mai scump avand doar 1.7-2L in plus de ulei fata de 1.5tsi. Acum tu stii daca acei 500eur/an ii folosesti la casco sau pentru placerea de a avea un motor mai potent.
  21. Magulicy

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Cel mai probabil maneta ștergătoare defectă, (ori nu este bună maneta cu acel cod pentru mașina mea.) mă gândeam să pun maneta mea înapoi cea care are și butoane de BC, sau să încerc să mai cumpăr altă maneta tot cu același cod poate va funcționa? legat de comenzile pe volan am rezolvat problema și funcționează doar ca tot nu am claxon !
  22. john1979

    Primele impresii (Tayron)

    legat de zvac la plecare, nu modul de conducere face diferenta ci setarea cutiei in modul sport (S in loc de D, adica invarti in fata de 2 ori); caz in care eu chiar simt diferente legat de sunet portiere, culmea, a fost argumentul de baza pt mine, dupa ce am mai testat inca alte 5 SUVuri si doar acesta m-a uns pe inima la acest capitol f important legat de pozitia interioara ca in berlina, asa e si cred ca ar tb sa fie un plus pt un SUV all rounder (folosit destul in oras si care sa fie si comod la drum lung)
  23. tavitara

    Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station

    Asa cuma spus in prima postare a topicului " Am tot cochetat cu ideea unei schimbari dar inca nu am putut renunta emotional la ea " Probabil emotiile s-au dus de atunci 🤑
  24. acidone77

    Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station

    Fain saltul de la Tiguan la XM de la 2.0TDI la 4.4 V8 benzina
  25. acidone77

    Noul motor 1.5 TSI

    cum a zis si @_R_A_D_U, Impozit, RCA, CASCO, Revizie si consum o idee mai mare. Costurile nu vor fi duble, dar sigur per total detinerea si utilizarea unui 2.0 va fi mai mare ca a unui 1.5, DAR si dinamica si performantele masinii vor fi altele. Depinde si cati km faci si pe unde ii faci... daca 90% vor fi urban, mergi linistit pe 1.5.
  26. tavitara

    Noul motor 1.5 TSI

    Pentru mine e principalul avantaj , pot conduce relaxat , si nu doar in oras Fiecare cu preferintele lui , la unii le plac fotoliiile joase in care se afunda , mie imi plac cele mai inalte pe care stau mai drept , la fel pe unii ii distreaza ca ma vad cu capul spre plafon , pe mine ma distreaza altii pe care ii vad cu capul dupa volan , etc E si chestie de obisnuinta , dupa 15 ani de condus doar SUV nu ma mai simt ok in masini joase Oricum SUV-urile care erau inainte au devenit SUV-uri de oras si autostrada Cum e si normal Daca e sa numim SUV-uri pe toate clasa mica, medie , mare , sunt convins ca un mic procent din toate care circula au 4x4 Cred ca si Kodiaq sunt mult mai multe fara 4x4 decat cu , e vorba de motorizari , costuri , etc , criterii care fac alegerea unei masini 4x4 mai rara
  27. Gusti

    Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station

    Se poate inchide. Masina a fost vanduta si inlocuita cu o alta jucarie (BMW XM 4.4 V8) la care, din pacate, nu ii pot face thread aici.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!