Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    Deci si-au atins scopul ,te-au amanat pana a iesit din garantie . Din pacate inca nu realizezi cu ce sarlatani ai de-a face .
  3. grp

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    Aventuri cu Steve... Pe 9 iulie făcusem curățarea filtrului de particule la cei de la AVD TURBO (nu îi recomand, cel puțin în cazul meu au fost niște jăpcari, 1.171 lei pentru montat/demontat plus un colier, fără să spună de la început că asta ar fi costul fără curățare... cel puțin asta a fost impresia mea, că "l-au agățat" pe fiumiu, nemaiputând pleca fără DPF... Pe la sfârșitul lui august, bateria nu a mai vrut să pornească. Am bănuit un cablu slăbit la subwoofer, ținând cont că era ultima modificare la mașină, așa că i-am spus băiatului meu să verifice. Nu a găsit nimic in neregulă, doar că și-a adus aminte că la o curbă l-a auzit prin portbagaj cum se rostogolea. După ce l-a ajutat un vecin cu o pornire cu cabluri, mașina s-a comportat normal. După scoaterea alimentării de la subwoofer, mașina nu a mai avut probleme cu pornirea. În septembrie a venit cu mașina la Galați după care am plecat în Eurotrip, nu înainte de a-i cupla la loc alimentarea la subwoofer. Eram curios dacă rămâne fără baterie și când ne-am întors și am vrut să o pornesc... nu a pornit. Am pus cabluri, i-am dat curent de la Tiguan a pornit și au putut pleca la București. Bun, deci am scos din noul cablul de la alimentarea subwooferului. Pe 5 octombrie, la nici 3 luni de la curățarea făcută de cei de la AVD TURBO, s-a aprins martorul DPF în bord, mașina nereușind să facă regenerarea, nici după plimbarea pe autostradă, nici cât a mai stat în fața blocului. Variantele erau: 1. DPF OFF 2. Filtru nou OEM 3. Filtru SH OEM 4. Filtru nou aftermarket După o discuție cu @nikos, am renunțat la variantele 1, 2 și 4, urmând să căutăm un filtru de 2.0TDI 170CP de pe o Skoda și să-l verifice înainte de achiziție. Pe 11 octombrie am găsit un filtru in Dâmbovița, a vorbit Nikos cu tipul respectiv si a reușit să îi facă o diagnoza de la distanță. Am bătut palma cu vânzătorul și pe această cale o să îi mulțumesc lui Ștefan (vânzătorul) care mi l-a si adus în București, unde s-a întâlnit cu băiatul și acesta l-a luat. Pe 17 octombrie mașina a ajuns cu ajutorul lui Nikos la @spido la service și s-au apucat de înlocuit DPF-ul, nu înainte de a-l și curăța pe cel nou. Țeava de la cel cumpărat recent, s-a dovedit mai îngustă având alt diametru, așa că au făcut sudurile necesare. S-a înlocuit și sonda lambda, având erori. Pe 24 octombrie a ajuns băiatul meu să-l ia pe Steve din service și după un timp a apărut o zornăială, când erau turații mici ale motorului. I-am spus că e ceva care atinge undeva, mai ales având in vedere schimbările recente. După ce a ajuns acasă mi-a zis că mașina era in regenerare, dar că nu și-a făcut-o și s-a aprins martorul DPF in bord din nou! S-a întâlnit cu Nikos mai spre seară, au ieșit pe autostradă si cu testerul, dar nimic, nu s-a atins martorul. La testare a ieșiți senzorul 1 de pe DPF defect (implauzibil signal). A doua zi iar la service, diagnoza, îmi spune Nikos că ECU a fost scris cu succes de 3 ori si de 9 pri s-a încercat fără succes. I-am spus că aveam soft făcut la ea și e posibil să fi fost făcut și VW dieselgate. A fost dat jos ECU și făcut flash pentru a elimina și acest aspect. Zornăială provenea de la o mufă nestransă, care atingea în caseta de direcție și se transmitea in volan. După strângere nu s-a mai auzit nimic. Apoi Nikos a vorbit cu Ștefan, de la care luasem filtrul și i-a trimis si senzorul 1, direct la Spido. După montarea acestuia, i-au făcut o regenerare forțată cu testerul și a făcut până la capăt. Dar totuși mașina nu își făcea regenerare singură. A mai urmat o diagnoza și s-a schimbat si senzorul de presiune motorină, nu arăta valori corecte. Pe 7 noiembrie baiatul meu s-a dus și a luat mașina din nou, fără martori aprinși, între timp Nikos identificase că RCD360 PRO consuma curent după încuierea mașinii, așa că i-a mutat alimentarea pe contact. (Deci nu era camera pentru mers înapoi ci chiar unitatea). Băiatul mei a programat mașina la ITP, pentru data de 8 noiembrie. Tot pe data de 7 noiembrie a schimbat și bateria, eu considerând că după toate descărcările pe care le-a avut, nu o să-l ajute în iarnă, optând pentru un Exide Premium de 77Ah. A doua zi pe drum spre ITP s-a aprins martorul DPF... iar la ITP, mașina a fost blocată de RAR. După ce a venit reprezentantul RAR, a trecut ITP-ul cu brio. Dacă gazele au ieșit, gândul meu s-a dus tot la senzori sau cablaj întrerupt. A vorbit băiatul meu cu Nikos urmând să ajungă din nou în service... Pe data de 14 a ajuns la service, eroarea era tot pe senzorul 1, așa că am hotărât să cumpăram unul nou OEM, pe care spido l-a comandat după vin-ul mașinii. La regenerarea forțată cu testerul a efectuat-o, dar pe tester a apărut eroare, iar senzorul 1 arată 20°C iar, senzorii 3 și 4 arătau peste 400°C. Dar in final regenerarea forțată a mers și martorii au putut fi șterși. Pe 20 noiembrie a ajuns senzorul nou, a fost montat, s-a făcut din nou o regenerare forțată, martorul s-a stins. Pe 28 noiembrie a luat băiatul masina din service, fără martori aprinși, totul părea in regulă. A doua zi, pe 29, ghiciți ce martorul s-a aprins în bord. Eu eram în drum spre Istanbul, băiatul meu era frustrat maxim. I-am spus să o lase așa, că o voi lua la Galați când mă întorceam din Turcia. La întoarcere, am luat Superb-ul (martorul rămăsese aprins) și am plecat spre Galați. Imediat ce am terminat autostrada s-a aprins spira și check engine-ul iar motorul s-a plafonat spre 2500rpm, făcând depășirile dificile, mai ales că era și noapte deja. Soția care venea cu Tiguanul din spate, mi-a spus că iesea fum destul de dens când am turat-o. A doua zi mă prezint la mecanicul meu, îi prezint tot istoricul de service cu ce s-a făcut-o până acum. A analizat-o si mă sună a doua zi, suspectand cablaj senzori 3 si 4 sau chiar senzorii defecți sau o problema cu ecu. La test a încălzit senzorul 1 si a crescut temperatura pe tester, deci senzorul 1 functiona corect. Iau masina și ma duc la @andrei.toledo, îi spun si lui istoricul până acum si după ce vorbește cu un electrician, rămâne masina la el. A doua zi, il rog sa rescrie ecu cu softul inițial avut de Superb, să eliminăm si posibilitatea unor erori de scriere sau codare de la flash-ul anterior. Între timp vine si electricianul, verifică senzorii, mufe si cablaj, Andrei aduce si un alt ECU si il verifica si cu acesta, poate ECU-ul meu a luat-o razna. Mai rămâne de testat senzorii 3 si 4, care erau de pe filtrul achizitionat și se pare că nu erau compatibili cu motorul meu. A fost comandat si senzorul 3 pentru test si in următoarea zi m-a sunat electricianul si mi-a spus ca si acesta indica temperatura normală. I-am spus sa il comande si pe ultimul, iar in ziua următoare după ce a montat si ultimul senzor, la testarea de drum, in sfârșit, mașina si-a început și terminat regenerarea fără să apară martorul in bord. Între timp am mai pus 200km, atât prin oraș cat si in afară si masina mergea chiar foarte ok, răspunde imediat la accelerație. I-am făcut astazi schimbul de filtre si ulei, mai erau cam 2-3 luni, dar am zis sa i le fac pe toate aici. Tot astăzi am prins si o regenerare când am ajuns la service, motorul fiind turat puțin peste 1000 ture, iar când a terminat-o, a revenit in jurul valorii de 850 ture la relanti. La testarea senzirilor acestia indica temperaturi corecte, iar la ridicarea turației senzorul 1 a crescut de la 20°C la 170°C, după care a început să scadă cand nu a mai fost turat motorul (și ceilalți doi senzori si-au modificat temperaturile indicate). După această nouă aventură cu Superb-ul sper să fi închis seria reparațiilor și să se plimbe și baiatul meu in sfârșit, cheltuind doar consumabilele aferente. Le mulțumesc lui @nikos, @spido, @andrei.toledopentru sprijinul lor la aceste reparații și continuăm aventura pe acest forum și pe străzile patriei.
  4. Astăzi
  5. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Pe alte spete nu as mai merge la ei. Pe speta asta in particular, pe forumurile de afara, sunt alti utilizatori care au raportat ca li s-au schimbat toate cablurile si unitatea de control. O reparatie precum aceasta costa cateva mii de euro pe putin. Numai manopera pentru a da jos tot interiorul costa o gramada de bani. Prefer sa ma chinui cu ei, poate poate se rezolva ceva decat sa platesc atatia bani.
  6. sutit

    2023 Cayenne Hybrid

    Salut, de ce nu mergi la Florin VAG garage, sau Sabin mQBcode, Vagguide romania ai in zona ta cel putin 3 mari firme care numa asta fac, reprezentanta e absolut inutila, cel putin 2 dintre firmele astea fac cercetari zilnice tot ce tine de grupul VAG iti pot face rost si de piese original, exact ca reprezentanta, doar ca la un alt nivel mult mai profesional. Dai un ban dar o sa fii mult mai multumit de masina, cu siguranta pot sa o imbunatateasca toate masiniile din ziua de azi au Bug-uri, materiale proaste, asta e lumea in care traim si trebuie sa ne adaptam fiecare si sa gasim solutia cea mai buna. Eu daca as fii in locul tau, indiferent daca as avea garantie sau nu inca, as apela la serviciile lor. 100% pot sa te ajute
  7. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    In cazul asa o sa te “plimbe” pana renunti singur. Deoarece sunt depasiti de situatie
  8. ddexter

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu am joja la 1.5 tsi
  9. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    E iesita din garantie masina, dar defectul a fost raportat initial cand era in garantie
  10. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    Asta e “procedura” prin care te mai trimite la plimbare o perioada. O sa urmeze :”nu am primit raspuns de la fabrica …mai facem o solicitare,mail….” pana cand iese din garantie . Nimic nou pentru porsche pipera.
  11. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    A stat masina in service de luni de la ora 9, pana miercuri la ora 14:00. Tot ce au facut a fost sa verifice camerele si cablajele, sa faca poze si sa documenteze un ticket pe care vor sa il deschida la fabrica. Acelasi ticket care trebuia deschis in urma cu 8 luni de zile in aprilie. Masina iar a stat luni toata ziua degeaba, practic nemiscata, dar efectiv nu am mai avut nervi sa ma duc sa ma cert iar cu ei. Cand am ridicat-o ieri, nu mai functiona deloc internetul masinii. Nu mai aveam Spotify, serviciul de vreme, radiourile online, traficul pe aplicatia integrata de maps.. absolut nimic. Deja mi se ridicase tensiunea numai cand ma gandeam ca trebuie sa ma duc iar in service. Totusi s-a rezolvat de la sine si au aparut la urmatoarea pornire, dupa cateva ore. Per total software-ul acestei masini e mai prost decat ce as reusi sa fac eu beat intr-o seara cu ChatGPT intr-o sesiune de vibe coding, tinand cont ca nu am mai scris o linie de cod de 12 ani.. Nu exagerez. @bogdan2, nu stie nimic contabilul de asa ceva. Se plateste impozit pe profit la diferenta intre pretul de vanzare si ce a ramas neamortizat.
  12. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    "Back to gas" https://youtu.be/vzbQN-XDKuo?si=qIeMjLg7tdOmTAaH
  13. dkmg33

    Volkswagen Touareg 2017

    Poate o echilibrare de roti or reusi.. N-am alternativa in Suceava, e jale, nu gasesc nici o vulcanizare cu aparat ca lumea, zici ca le-au luat toti de pe emag cu 10000 lei. La Autosoft Titan am prins unul care mi-a facut in graba și a greșit-o o data, probabil o exceptie. La Baneasa mi-a iesit tot timpul bine.
  14. Razvanalex123

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna, ma puteti ajuta va rog cu o decodare pentru TMBLD7NS2J8072891. Multumesc
  15. Xman_ghio

    Valoare RCA după 2022

    @dragos124 cum nu vezi diferenta? 1.4hibrid e totuna cu 1.6 diesel??? 🤦🏻‍♂️ Firmele de asigurari isi calculeaza riscurile in functie de multi factori. De exemplu: o masina hibrid, statistic, face mult mai putini km anual decat o masina diesel. Km mai multi = risc de accidente mai mare, deci prima de asigurare mai mare. Stai relax ca au ei criterii foarte exacte de calcul.
  16. mad_kat

    Volkswagen Touareg 2017

    Daca nu va invatati minte si mergeti la reprezentante... Trist e ca au aparatura, dar sunt prea prosti sau nepasatori. In Bucuresti daca vrei echilibarre si geometrie recomand Autosoft Titan (langa auchan) - experiente foarte bune cu roti mari (255/60/18 de pe Rexton)
  17. Nutzzu 87

    Reparatie Heater element / Incalzire auxiliara in Bucuresti

    Salutare,dacă mai aceste cineva pe aici,as avea și eu nevoie de puțin ajutor in legătură cu încălzirea auxiliară z35 la un passat b6,2006...am avut cod eroare defect,am demontat,refăcut lipiturile, montat la loc, erodarea de defect s-a șters dar tot nu funcționează nici cu comandă data din vcds...
  18. cristi511

    Valoare RCA după 2022

    Doar ca info, mie mi s-a intamplat fix invers. La inceput de 2024 am platit aproape 2000 de lei, b0, 1.5 dci. La mijlocul lui 2025, B2 cred dar 1.3 hibrid, 1600 ron. Pare in linie cu experienta ta.
  19. dragos124

    Valoare RCA după 2022

    Mie mi s-a intampla ceva foarte ciudat, clasa B4, >30 de ani, Bucuresti, in primavara am platit pe un RCA - 12 luni la 1.4hibrid ~1400lei, iar acum pentru un 1.6 diesel ~2200lei. Efectiv nu gasesc nicio explicatie logica.
  20. BTeo

    Volkswagen Touareg 2017

    @dkmg33la golf am iesit cu geometria de 2 ori cu volanul stramb de la mitric si a 3a oara cu succes. Spuneau ca e de la mine ca am schimbat eu ceva..
  21. Doomy

    Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)

    @zidu'la 4x4 doar pe dedesubt , Punte jos , cardan jos( sau agatat cumvasa nu incomodeze) dar si asa o sa fie greu de schimbat pe masina ... trebuie dat EGR jos sa ai acces cum trebuie.
  22. Ieri
  23. dignitas1980

    Oglinzi Passat B6

    2010
  24. dkmg33

    Volkswagen Touareg 2017

    71600. Dupa ce i-am facut nivelul corect de inaltime din perne m-am pomenit ca la drum lung trage putin dreapta ( logic, s-au schimbat unghiurile), dar am gasit un atelier in Falticeni cu aparat Hunter pentru reglaj geometrie si a iesit boboc in 2 timpi si 3 miscari. Recomand! De as gasi pe cineva cu Hunter si de echilibrat roti in judet as fi si mai fericit, ca orice echilibrare pe care am facut-o in Suceava la orice masina am avut cu jante mai late ( peste 235) nu a iesit cum trebuie la viteza de autostrada si am incercat peste 10 vulcanizari de-a lungul anilor. O sa incerc la Mitric, ca au varianta de Hunter produsa pt VW ( VAS 6230) si ar trebui sa fie ok. Daca nu, ajung tot la Autosoft Baneasa cand am drum iar prin Bucuresti, desi preturile sunt exagerate.
  25. razvi_moldo

    Schimbare ceasuri de bord (deci probabil si IMMO)

    Salut. Vreau sa schimb ceasurile de bord. Ce program cu interfața am nevoie sa extrag pinurile din ceasuri (actuale și celelalte ce vreau sa le pun) am incercat cu vag tacho 5, vagcomander. Cu vagcomander am reușit să extrag pin la ceasurile actuale de pe mașină dar celelalte ceasuri cred că îmi dă pin fals. Când sa adaptez cu vcds instruments login pin(fals)îmi apare în bord sub km FAIL. Am citit ECU cu MPPS și am fișierul .bin (512 KB). Am incercat sa citesc fișierul cu vag programer tool și când îl adaug se blochează programul Am nevoie doar de PIN / SKC din fișier, FĂRĂ immo off, fără modificări. ECU Bosch EDC15P+ (VW Golf 4 1.9 TDI ASZ din 2003). Cineva care sa mai lovit de așa ceva daca poate sa mă ajute ce sa fac. Mul țumesc
  26. MTeiu

    Valoare RCA după 2022

    Ce e ciudat (in bine) e faptul ca intr-un an, trecand de la B3 la B4, a scazut costul politei cu ~720 RON (B3, anul trecut, tot Groupama - 2300.56 RON). Vedem la anul de acum
  27. dkmg33

    Toro - 7P din 2011

    Bravo, treci in noul an cu ea boboc. Cunosc sentimentul de multumire cand iese :)). Dorin stie ce face, mananca doar modelul asta pe paine. Eu nu ajung la el prea usor ca-s in coltul opus al tarii. Si eu le-am schimbat cu motorul pe masina, desi au carait putin la service ca le e mai usor sa factureze mult decat sa isi zdreleasca manutele. Sa te uiti de curiozitate la cele vechi daca le ai, sigur erau tasate/cu crusta neagra in interior. Ai pus OE sau alta marca? Eu am mai ramas cu o singura chestie la a mea, is curios daca si altele fac. Cand iau un viraj usor ( pe drept sau in rampa) la viteza f mica ( in jur de 10-15 km/h), la. inceput de cursa am o vibratie in volan cam cum ai da cu podul palmei pe sticla ca sa bârâie. Nu face tot timpul, nu face la orice viraj, nu face deloc la viteza si deobicei face mai des cand e cald sau masina incalzita. Suspecti: pompa servo, caseta directie, cutie de transfer. Din ce am citit in strainatate, multe fac si nu a prea rezolvat-o nimeni.
  28. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Am schimbat si tampoanele de la motor. Asa ca am scapat de trepidatii la interiorul masinii. Abia astept sa o testez maine dimineata, la prima pornire pe frig. Atat cat am mers azi cu ea, deja imi lasa o impresie ca masina e mai silentioasa. Chiar am masurat cu telefonul zgomotul interior, la relanti. Media este de numai 62 dB. Inainte de inlocuire tampoane, aveam cam 68 dB. Insa cel mai bine se vede cat de calma este curba de masuratori, din cauza lipsei vibratiilor puternice de la interior. masuratori inainte de inlocuire tampoane motor masuratori dupa inlocuire tampoane motor LE: Operatia a fost facuta la service-ul specializat pe Touareg din Calarasi. A durat cam 1 ora si jumatate inlocuirea tampoanelor. Am ramas surpins total de experienta celor de acolo, stiau aproape pe de rost ce trebuie desfacut, in ce ordine, cu ce chei, cum sa accesze suruburile fara sa desfaca tot de pe masina. Jos palaria pentru cat de expeditivi au fost. Initial, mecanicul din Bucuresti, ce a facut distributia, zicea ca ar trebui iar motorul dat jos cumva, fapt pentru care am si renuntat sa ii mai las iar masina 2-3 zile sa o "opereze" ...
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!