Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 8 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. EEXCALADE

    Filtru diesel de particule - DPF

    Interval normal L-au “curatat” de toate propietatile
  3. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Senzorii de temperatura montati dupa curatarea filtrului, ce marca sunt? Esti sigur ca nu la ei este problema? Au mai fost cazuri de senzori noi, marca Delphi, care au venit defecti din fabrica. Adica masurau, dar masurau prost. Nu zic ca asta e problema si la tine, mentionez doar o varianta. Pe de alta parte, metoda termica presupune taierea carcasei metalice a filtrului, incalzirea si apoi curatarea materialului filtrant, si sudarea carcasei la loc. Cei de la Odorheiu Secuiesc asta fac. Este posibil ca la taiere carcasei metalice sau la sudare sa fi atins materialul ceramic din interior, si softul sa nu il mai recunoasca. Ai mai vorbit cu cei de la Odorheiu Secuiesc, dupa curatare? Ei ce parere au?
  4. cristi511

    2023 Cayenne Hybrid

    Chemical Guys leather cleaner... (linkul e doar cu titlu de exemplu). Folosesc impreuna cu o perie cu par de cal si niste lavete sintetice.
  5. marius1982.11

    Becuri H7 LED

    Clar, pai unde altundeva sa fiu? stau la sat(pardon, zona residentiala) si e umezeala de 2 săptămâni. Clar trebuie sa schimb și culoarea masinii in carte, fiind gri șobolan
  6. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Puteti sa imi recomandati va rog o solutie de curatare a pielii? Eventual un degresant care sa mearga si pe piele? M'am trezit cu o pata ciudata pe scaunul dreapta, care nu nu vrea sa iasa cu nimic. Ma gandesc ca poate au mancat copiii ceva gras si au pus apoi mana in acel loc. Altfel nu imi pot explica. Cam asa arata. Multumesc anticipat
  7. iceman_30

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut, Am un VW Golf 7, motor 2.0 tdi, 150 cai putere, an fabricație 2016, acum cu 212900 km rulați. Deoarece regenerarea in mediul urban se făcea în jur de 90-120 km, văzând că unii își trimit la curățat dpf-urile, am hotărât să trimit și eu dpf la curat, la Odorheiu Secuiesc. Un mecanic de la mine din oraș a demontat și remontat dpf și de atunci nu se mai finalizează regenerarea deoarece temperatura indicata de senzorul de intrare în dpf este in jur de 340-360 grade. După remontarea dpf s-au făcut setările necesare și am circulat fara probleme, 277 km când a început procesul de regenerare care nu s-a realizat deoarece temperatura indicata de senzorul de intrare în dpf este prea mica. Precizez că au fost schimbați senzorii de presiune și temperatură intrare-iesire în dpf cu originali VW, făcute setările necesare, temperatura motorului este de 90 grade, după ce se încălzește, căldură funcționează foarte bine, antigelul este ok, insa regenerarea nu se face. La prima regenerare ratată pe care am incercat sa o fac in deplasare, după ce am făcut zeci de km, pe rand, s-au aprins martorii de bord dpf, egr, sarma indicata pe bord. După ce au fost înlocuiți senzorii de presiune, am circulat 288 km fara probleme , fără să se aprindă un martor de bord iar apoi a intervenit regenerarea care nu s-a finalizat insa acum, necirculate mult, nu a apucat sa se aprindă decât martorul de bord la dpf. Că o ciudățenie, înainte de regenerare, fiind oprit la o benzinărie, am verificat cu aplicația VAG DPF și OBD2, îmbâcsirea cu funingine a filtrului de particule, fiind indicat procentul de 66% , la relanti, acul turometrului fiind la 700rpm, apoi am oprit motorul, alimentat cu carburant, făcut circa 500 metri când a început regenerarea, aplicația VAG DPF indicând 100% îmbâcsirea cu funingine a filtrului de particule. S-a incercat o regenerare forțată cu testerul, care a fost finalizată, insa temperatura celor doi senzori menționați de mine nu a trecut de 360 grade.S-au înlocuit cei doi senzori de temperatura, intrare și ieșire în dpf , făcut ceva setări și incercat regenerare forțată cu testerul, care s-a realizat insa temperatura indicata de senzorul intrare în dpf nu a depășit 350 grade. Sunt disperat la maxim. Unii zic că ar putea fi problema la egr , curat în momentul demontării dpf, sau la injectoare.Altii zic că a fost distrusa fizic dpf la curățenie, ciobit, și din această cauză nu creste temperatura suficient pentru regenerare. O persoana, electronist auto, afirma că ECU respinge dpf-ul deoarece nu mai corespunde fizic, că și compoziție, că nu va fi acceptat decat un dpf nou, original, VW și că nu este o problema cu injectoarele, egr, alte componente mecanice.El zice că chiar daca as reinstala softul original pe ECU, tot nu va fi rezolvată problema. Pe cei care chiar aveți experiență tehnica in domeniu, că rog frumos sa mă ajutați cu un sfat. La service-uri, la mine în oraș, vor doar sa monteze și să demonteze iar în câteva locuri mi s-a spus sa aștept până ce se aprind toți martorii de bord și motorul intra in mod avarie, ceea ce sincer, nu mi se pare logic. Va rog frumos sa mă ajutați pe cei care chiar cunoașteți in domeniu, cu opinii.
  8. Emy D

    Becuri H7 LED

    da, din pacate, trebuie... dupa decodare VIN... Teoretic da, trebuie si asta, doar ca nu sunt ei suficient de dotati tehnic la procesor sa vada si astea. in plus, la faruri e mai simplu: Bec halogen sau cu descarcare in gaz. Gemini AI: Deci, tu esti in zona GRI
  9. Astăzi
  10. micutu82

    actuator+turbina

    Salutari, detin o skoda octavia 2, 1.2tsi, fabricatie decembrie 2011. Masina are cca 97000km. De ceva timp mi se tot aprinde becul EPC. Am fost la un mecanic de cartier si mi-a zis ca este eroare pe partea electrica a actuatorului (P334A) si trebuie schimbat actuatorul. De aici incepe problema ca nu prea l-am gasit. L-am gasit doar pe skoda-parts la vreo 1600lei. M-am gandit sa intreb si la Porsche. Ei mi-au spus ca au o reducere de vreo 40% pe piesa si ar veni cam 1000 lei dar nu monteaza fara diagnoza. Am zis ok, am fost la ei la diagnoza si supriza, nu pot schimba doar actuatorul, asa zice manualul skoda si ca trebuie cu tot cu turbina. Mi-au zis ca pe masina am turbina cu codul 03F.145.701H si ca in acest caz manual le zice ca trebuie cu tot cu turbina. Daca turbina avea F in coada, se putea schimba doar actuatorul. Acum vine intrebarea, oare nu se poate schimba doar actuatorul? Ca asa am vorbit cu cei de la skoda-parts, pe VIN, si mi-au zis ca-i cel de origine si se potriveste. De ce in manualul skoda zice "nu"...asta nu mai inteleg si n-au putut nici cei din service sa-mi zica. Multumesc
  11. CristianH

    VW Passat B7 1.6 tdi cr

    In timpul calatoriei de toamna (aprovizionare la fiica-mea) am mai marcat o borna kilometrica. Masina s-a comportat perfect pe parcursul celor 3800 km. M-am gandit acum vreo doi ani sa o schimb cu un B8 sau b8.5. Am renuntat.
  12. marius1982.11

    Becuri H7 LED

    Teoretic daca masina e dotata din fabrica cu asa ceva, trebuie? sunt OEM, aa, ca nu a venit asta din fabrica? cine stie asta? Daca la reglajul de baza te referi, da. asa, poate trebuie sa ma duc la RAR si cu franele de GTI...doar zic.
  13. Emi99

    Vw Passat B8 AdBlue Refill

    In manual spune varianta 1, descrisa mai sus
  14. Emy D

    Becuri H7 LED

    urmeaza sa le si omologhezi la RAR? ca teoretic asa trebuie. in comparatie, la Becoledurile de la Osram, nu trebuie...
  15. mirceateodor

    Becuri H7 LED

    @marius1982.11 ma bucur ca ai reusit cu retrofitul. Oricum ai fost foarte rapid in instalare. Bravo ! @Emy Dmomentan nu am nimic gata. Toate sunt desfacute bucati pentru curatare, refacut cablaj...etc. O sa mai dureze pana pe vine randul. Poate la anul.
  16. Emy D

    Becuri H7 LED

    mno... diferenta mare: 1550 lm vs 3200 lm. un pic dublu la luminozitate. @mirceateodornu mai ai vreun set de dat?
  17. marius1982.11

    Becuri H7 LED

    Eu am trecut la "xeoane" full retrofit(adica cu LWR) de ieri, mandru posesor. Mutumesc @mirceateodor pt ghidaj cablu lonjeron(care nu mai vine nici pe comanda) si "kit reparatie" filet senzor. Becurile sunt tot osram, D2S 3200lm. Farurile le am din primavara, cam de cand am si scos faurile cu LED vechi, cu care s-a mers cam cateva ore maaaaxim. As putea sa le vand in caz ca cineva interesat. La proba cum zici, doar suporti transportul
  18. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Poti incerca si la 5000 km schimbul, pe principiul ca "rau nu are cum sa faca". Intrebarea este: face mai bine? Si daca da, cu cat mai bine, daca schimbi la 5.000 km fata de 15.000 de km? Schimburile de ulei timpurii dau unor utilizatori sentimentul ca masina lor e scutita de uzura si alte probleme. Nu e. Circula o gluma cu cineva care schimba uleiul la motor de cate ori facea plinul de carburant la masina. Decat sa schimbi uleiul sub 15.000 de km, mai bine pui carburant de calitate, ca sa previi depunerile de carbon.
  19. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Parte cu LongLife....promovare si atat. Pe producator il bucura sa respecti intervalele lor, ba chiar sa te duci peste ele. Vor fi foarte atenti la ati lua banul cand ajungi cu anumite probleme legate de motor. La fel si intervalul de schimb filtru aer combustie, 60k km sau 4 ani....sa fim seriosi. Dar daca se vrea sa se tina masina 4 ani si sa faci doua schimburi de ulei, ca nu iti pasa ce se intampla dupa aceea... Eu clar voi schimba anual aprox 12k km si ulei si filtre.
  20. djkoss86

    Volkswagen Golf 7 1.0 TSI/ 110 CP

    Multumesc. La relanti nu se aude nimic ca ar bate. E doar in treapta 1 - cand pleci de pe loc cu avant mai mare - are o trepidatie in pedala dar nu am auzit vreun fel de bataie (sonor). In rest intra ok in viteze. In R, intradevar, daca nu tii piciorul pe ambreiaj mai mult (gen 2-3 secunde apasat) intra cu o caraiala.... Cat a costat toata distractia ?
  21. Emy D

    Becuri H7 LED

    Si adaugam aici si un mic calcul facut prin Google Gemini (AI). Intreb la Aspad shop si daca am drept de retur daca nu sunt multumit de luminozitate, poate as face un test.
  22. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    fix-15.000 km flexibil 30.000 km Vorbim de uleiuri 0w20. Intervalul il poti fixa la cati km vrei, dar care e rostul, avand in vedere ca vorbim de un ulei long life?
  23. Emy D

    Becuri H7 LED

    Pe mine ma retine mult sa le iau urmatorul lucru: Aproape acelasi flux luminos. (calculat la 2h/zi condus in medie). 1. Osram Original H7: 55W: Lifespan B3: 330h (la mine ar fi cam... aproape 1/2 ani). Lifespan Tc: 550h (aprox 1 an). (calculat la 2h/zi condus). 2. Osram Led Speed 450 H7: 16W: Lifespan B3: 1500h (la mine ar fi cam...2 ani). Lifespan Tc: 3000h (aprox 4 ani). 3. Osram Night breaker 220 H7 (tot halogen): 55W: Lifespan B3: 150h (la mine ar fi cam... 3 luni). Lifespan Tc: 250h (aprox 6 luni). Ce ma atrage: Consumul mult mai mic pe faruri, caldura mai putina (stiti problema cu cablajele din faruri) Consum mai mic = incarcare mai mica pe generator = teoretic, si consum mai mic combustilbil, dar probabil insesizabil. Acum, in practica, daca au 1550 lm, alb rece, pe conditii bune de drum s-ar putea sa se vada mult mai bine marcajele. S-ar putea. Pe conditii de ploaie s-ar putea sa fie mai rau... nu stim... Daca era un ...1700 lm... as fi mers pe LED dar asa parca am retineri. Nu stiu cum au obtinut ei acel 450% mai multa lumina. Garanție extinsă de 5+1 Asta inseamna ca mi le inlocuiesc daca se ard in primii 2 ...4 ani? " Here's how the guarantee works: NIGHT BREAKER LED lamps that fail to work properly as a result of a product defect in non-commercial applications during the several years period are covered by the OSRAM guarantee. Please note: The guarantee applies only to countries with customer service addresses. What to do when the lamp fails? To receive a replacement, please fill out the form for quality claims below. In individual cases you receive a similar product or a credit note of the purchase price. Your statutory rights to defective goods remain unaffected. Submit the complaint and you will be contacted soon. List of countries offering the guarantee" Romania este inclusa acolo. Pret: 566 lei , transport gratuit
  24. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu fac in jur de 7000 km pe an asa ca n-am de ce sa "scap" de intervalul flexibil pentru inspectie. Si asa - cred ca - noi facem parte dintr-o categorie minuscula de romani care se duc la inspectie fara sa-i oblige nimeni. Multi nici nu stiu ce e aia i-ar daca ar fi obligatorie ar da spaga sa nu o faca.
  25. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu este regula, poti alege interval de schimb flexibil, fix 10k km sau 15k km. Nu stiam nici eu stiam ca poti scapa de intervalul flexibil. La urmatorul schimb voi opta ptr intervalul de schimb fix 10k
  26. dkmg33

    Volkswagen Touareg 2017

    Cand iei SH e greu sa gasesti, dar ma mira ca de noi nu le ia lumea mai interesante. M-am obosit si de-un consum de poza dimineata pe racoare cat e talpa usurica. Cum se aglomereaza, sub 9 nu mai scot daca vreau avg speed tot bun :)).
  27. tavitara

    Noul motor 1.5 TSI

    Foarte corect , fiecare posesor mioritic trebuie sa decida singur , banii lui , masina lui , miorita lui
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!