Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 10 zile.
- Ultima oră
-
Cine zice ? Exide start stop 12 V 105 Ah e in jur de 900 lei fata de banner 1200+ lei , in fond e alegerea ta , banutii tai. Stii ca am schimbat-o si folosesc masina de cateva ori pe an in concedii , in rest sta in garaj neincalzit dar n-am avut probleme cu ea in 2 ani ....
- Astăzi
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
iulian_pirpiliu a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Într-adevăr am măsurat și nu aveam 12V la pedală. Am tras un fir de la baterie la switch ambreiaj și funcționează. La frâna tot nu are, mai trebuie un fir. Nu-mi dau seama ce s-a întâmplat. Pe siguranța 28 am tensiune. -
Joi, zi plină de Praga! 😁 Am plecat dimineață de la cazare, pe la 9⁰⁰ dar chiar și așa era destul de aglomerat pe străzile din orasul nou si din cel vechi. Traseul nostru era deja stabilit și aveam și o oră la care trebuia neapărat să fim la Castelul din Praga. Prima în drumul nostru a fost clădirea municipală și apoi Turnul Jindrisska, după el Turnul cu pulbere. apoi pașii ne-au purtat spre orașul vechi, către piață, unde puteai admira Palatul Goltz-Kinský, biserica Doamnei noastre inainte de Tyn (Church of Our Lady before Týn) ceasul astronomic E amuzant cum apar statuetele diferiților sfinți catolici și se mișcă pe la geamuri Biserica Sf. Nicholas Apoi am plecat in cartierul evreiesc, aflat in apropiere, dar până acolo am trecut pe străzile cu magazine de branduri celebre și ne-am mai clatit ochii cu mașini scumpe. 😁 Turul sinagogilor costă 25€/persoană dar sincer merită vazute Sinagoga spaniolă si Sinagoca Pinkas, celelalte si cimitirul nu prea mi-au spus nimic. Dar le-am văzut si ne-am continuat drumul, practic ne-am întors in piață, întrucât copiilor le era foame si am mâncat niște cârnați de la Sausage&Go. Ne-a facut un mix de cârnați cu o pâine de-a lui, cu un sos de usturoi deasupra, puse toate intr-o caserolă de plastic, foarte gustos, un fel de gustare mai proteină! 😁 Parcă 7-8€ a costat. De aici am plecat spre Kliementium (nu am mai intrat) și podul Charles, cu ale sale turnuri. De pe podul Charles se vede cel mai bine Castelul Praga. Bilete să cumpăr online nu am găsit cu o lună înainte, dar am găsit pe Getyourguide ceva mai scumpe de la 18€ la 29.9€). Biletele vă trebuie să intrati in Vechiul Palat Regal, in catedraka Sf. Vitus, in biserica Sf. Gheorghe și pe Strada de Aur, dar fără ele puteți să vă plimbați prin castel fără probleme. Catedrala Sf. Vitus este imensă și domină de altfel cetatea, așa cum se vede Biserica Sf Gheorghe este mult nai simplă și mult mai mică La Palatul Regal Vechi erau expuse bijuteriile Coroanei Cehe,lucru care se întâmplă rar, o dată la 2-3 ani și le expun 2 zile. Aici nu costa nimic și era o coadă destul de mare. Strada de Aur este ultimul obiectiv inainte de a ieși, au o serie de case mici care se pot vizita si vedea unelte vechi sau găzduiesc magazine de bijuterii sau suveniruri. Interesant, la nr.22 a locuit pentru o perioadă scurtă Franz Kafka. Înainte de a pleca, ne-am oprit la ieșire să mai facem câteva poze și am surprins un moment cu avioane de vânătoare ce treceau pe deasupra: Am coborât din castel si ne-am îndreptat spre piață din nou, pentru că la SausageGo vorbisem cu cel de acolo și ne-a recomandat un restaurant, de tip împinge tavă, cu mâncare autentică cehească Havelska Koruna. Am mâncat șnițel cu salată de cartofi, un fel de salată boeuf, dar cu mai puține ingrediente și gulaș din vită cu găluști din pâine (îmi pare rău că nu m-am uitat mai mult la poze și descriere să fi comandat și altceva). Totul a fost foarte gustos si ieftin (30€ - 2 porții de șnițel cu salată de cartofi, o porție de gulaș de vită și 2 beri drastic Urquell Pilsner la halba de 0.5l, in condițiile in care la Market doza de 0.5 de Urguell era 1.56€...) După ce am ajuns la cazare, ăștia mici au spus că vor să vadă Praga și noaptea, chiar dacă făcusem si azi ceva kilometri. Vă pun poze mâine. 😁 Eu am pregătit detaliile pentru ziua de mâine, așa că Somn și de la capăt! 😁
-
Salutare, De vreo luna am inceput sa am aceasta problema cu Passatul 2.0 TDI CBBB. Problema consta ca uneori se opreste imediat dupa ce pare ca a pornit si face si un zgomot ciudat. Problema am observat ca se manifesta mai des cand motorul e cald, daca o opresc vreo 5-10 minute. De exemplu daca opresc la o benzinărie sa cumpăr ceva. Dar nici atunci nu face tot timpul. La inceput credeam ca nu tin eu apasat pe cheie cat trebuie, dar am masina de 10 ani si la fel am apasat mereu. In ultima vreme face tot mai des chestia asta, uneori si de doua ori consecutiv. Apoi, cand porneste, totul e normal. Erori nu am pe VCDS, presiunile la combustibill par bune. Ce nu imi e clar e daca cu motorul oprit e normal ca presiunea sa oscileze intre 0 si 8 bari. Apoi, am sesizat ca uneori si opritul motorului e mai zgomotos decat de obicei. Asa ca am desfăcut furtunul de la clapeta de oprire si am verificat. Totul pare in regula acolo. Nu sunt depuneri mari, clapeta functioneaza cum trebuie. Am verificat si de șpan, in locasul senzorului de pe pompa de inalta si in carcasa filtrului de motorina. Nici urma de șpan. Chiar am fost uimit cat de curat e. Am pus si filtru de motorina nou cu ocazia asta. Mai banuiesc si Volantul, insa nu imi e clar daca s-ar putea sa se manifeste asa, sa previna pornirea uneori. Astazi e prima data cand dupa ce a facut faza asta, cand am plecat de pe loc, ambreiajul a prins mult mai jos decat de obicei iar pedala a ramas la jumatate, nu a revenit singura sus. Am tras-o eu cu piciorul apoi. Dupa, a functionat normal ambreiajul. Asta ma face sa cred ca o fi ceva din zona aia sau poate ca e o coincidență si sunt de fapt doua probleme separate. Ma tot chinui de ceva timp sa surprind pățania asta într-o filmare, dar bineînțeles ca exact atunci nu face. Astazi insa am reusit. A facut doar o data, nu de doua ori consecutiv. Pun link aici: De asemenea atasez valorile de presiune de pe vcds Orice sfat e binevenit, eu nu prea mai am idei. Mulțumesc!
-
Am intrat azi cu vcsd in advanced measuring am selectat throttle , ambele casute sint 2 potentiometre in pedala . Am dat grafic si m-am jucat cu acceleratia si parea ok. Eu am schimbat acum 2 săptămâni pedala pe care am banuit ca poate fi problema. Aveam una de la cineva care a desmembrat un passat cu dauna frontala in 2010. Si nu cred ca ar fi defecta. Azi am desfăcut si pedala scoasa de pe masina. Si i-am facut o curatare si am arcuit clemele de contact din interior, care se slabisera (nu mai apasa tare pe cablaj) Maine o montez înapoi de probă. Daca nu vrea, o sa verific cablajul de la pedala. Adaug si pozele cu verificarea si curatarea
-
Instalare tempomat (Cruise Control)
vicn15 a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
Am verificat mufele de la calculatorul de coloana, am facut cateva poze, nu vad sa fie niciun fir negru/alb printre ele, este doar unul negru si altul negru/verde. Presupun ca trebuie tras fir la ECU, nu? Stiti pe cineva prin zona Brasov care se ocupa cu asta? Multumesc! -
Cumpara de la magazin fizic ,e mult mai simplu cu garantia . Cumpara una cat mai recent fabricata ,de obicei cele “exotice” sunt vechi . Se desfac cele 4 suruburi de la scaun si se inclina in spate ,nu trebuie dat jos .
-
Dacă atunci cînd a căzut acceleraţia ai apăsat la podea acceleraţia atunci se pare că senzorul de la pedala este problema pentru că în log după vreo 10-12 secunde apare asta. Mai jos am făcut un grafic pe ultimele 20 sec. unde se poate observa asta Problema spinoasă în diagnosticarea acestei probleme este că se manifestă aleatoriu. Alfel poţi observa cum lucrează senzorul astfel: conectezi vcds, pui contactul fără să porneşti motorul, selectezi în Measuring Blocks grupurile 002 (a doua căsuţă) şi 010, apoi apeşi progresiv pedala de acceleraţie. În aceste grupuri se poate observa procentul apăsării pedalei.. Într-o situaţie extremă poate fi ECU de vină, dar nu se poate spune asta decît atunci cînd ai un senzor de pedală care ştii sigur că este bun.
-
De Banner am auzit si eu ca ar fi singurele ok azi doar ca altii spun ca sunt cam state pe raft mult , sa vad unde gasesc ceva fresh Pare pret OK https://www.emag.ro/baterie-auto-banner-running-bull-agm-12-v-105-ah-piese-shop-ro-016605010101/pd/DV3DVBMBM/ Exide se zice ca azi nu mai sunt ce au fost acum cativa ani Se da scaunul de la sofer jos ? Multumesc
-
Îmi cer scuze ca nu am specificat, nu mi-am dat seama... mulțumesc frumos!
-
Pai asta spun si eu. NU ai scris niciunde ce configuratie ai montat. Ce butoane,ce cablaj..de unde sa stim? Mie mi s-a stricat globul de cristal 😀. Pui cablajul cu cod 5E0 971 584A si ar trebui sa fie ok.
-
Merci
-
Daca nu ai pe cineva care te poate ajuta in zona ta, poti trimite ceasurile
-
Asta este valabil la T uri... ma bucur ca ai rezolvat Sau chiar senzorii. Trebuie verificata linia de 5v din ecu si cablajul, cum ti-a recomandat Spido
-
Pai asta spun ca am comenzile cu 5E0 919 719 F calculator CK ceasuri de facelift, cablaj 3T0971584 dar nu merge cablajul (defapt nu se potiveste la mufa de la comenzi cel cu 3T0971584) încerc diseară un transplant între mufa de octavia 3 si cablajul 3T0971584, si sa vad si cu claxonul care sunt ieșirile poate reușesc sa fac ceva...
-
Te salut! VW zice ca la 120.000 pentr DQ381...de asta am si intrebat sa vad parerile voastre. Daca printre noi exista useri care pot recomanda in zona CT - GL - BR un service serios pentru revizie cutie, as aprecia tare mult. Sa fie deschise cat mai multe optiuni!
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
tetea a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
@Bacaluci DQ381 -
si totusi, astea nu ar trebui sa afecteze becurile de mers inapoi - Alea ar trebui sa se aprinda.
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
Al Bundy a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
contact pedala frana sau nu are alimentari. -
Dupa descărcarea log redenumeste si schimba extensia de la .csv la .xlsx
-
Exide, cum mi-am pus eu .
-
Salut, Revin cu un log in mers. Sa manifestat in ultimele 10-15 secunde din log. Cand am simțit ca a căzut accelerația, am calcat la maxim pedala si am eliberato cand a trecut de 3000 de ture. Log passat.csv
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
iulian_pirpiliu a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Salutare. Mi s-a aprins EPC în bord. La testare cu VCDS apare Break switch - Implausible signal, însă pe canalul 66 motor switchurile de ambreiaj şi frana (cel de la management motor) rămân pe 1, nu mai comuta în 0, chiar si cu mufele scoase de la pedale. Cel de lămpi frână funcţioneaza normal. Unde ar putea fi buba? Multumesc! -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZNE025632.pdf WVGZZZ7PZDD041735.pdf