Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ieri
  2. sdR+

    Golf 6 - Claxon

    Pe bosch aveam doar cu papucei pe zona, sa ciopartesc mufa si sa sertizez alti papuci.Ori eu asa ceva nu fac, pe original am primit 250 de lei per bucata ca si pret, am ramas cumva asa, parca exagerat.Alta rocada, pe aftermarket, low si high peste 300 de lei cu plus, se aude super ok, mufele plug and play totul, acum vedem cat de fiabil este, mno, cred ca nu o sa tin inca 15 ani. Nu am mers pe original, sarea de 500 de lei ambele, imi par preturi nesimtite pentru o masina onesta de 15 ani.Este o diferenta de la cer la pamant acum, clar nu au viata lunga nici astea, consumabile.
  3. SCHUMIRO69

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Salutare tuturor, Ieri am adus și eu noua jucărie acasă. Așa cum spunea @florin.23mai ... "Încă un om fericit! !! " Și da ... așa este ... Nu voi spune decât să aveți puțină rabdare cei care încă sunteți în așteptare ... Și să pun ceva foto, chiar de reclamă le-aș considera ... Poate voi primi retroactiv șampania (poate fi și mai rău, dar merge și un prosecco) pe care nu am primit-o la livrarea mașinii așa cum se obișnuiește. Poate că au fost prea însetați angajații dealerului precum cei de la conducerea țării 😬😬😬😬 Drumuri lungi cu bucurii 🙃 PS: foto nu prea merg deoarece sunt peste 1 MB agreat.
  4. sdR+

    Golf 6 - Probleme incuietoare capac buson rezervor

    Mno, mulțumesc de răspuns,ce chestie, deși știam că nu este ok, o sa schimb masina între timp, sper sa nu mă audă,🫢.
  5. mirceateodor

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Completare: albastru si verde. 😄
  6. Baxxon

    Anvelope All Season

    Pe dimensiunea ce am nevoie 205 55 17 , am gasit tosusi la o cautare pirelli powergy as xl cu 69 dB , pacat ca n-am fost inspirat cand m-au sunat de la Bavaria ca nu gasesc sf2 sa fi stiut de astea , amu e tardiv .... desi poate ma sucesc si-mi iau 2 anvelope de astea si alea sf3 le pun pe olepix.
  7. tetea

    Consiliere achiziție Superb 4

    @Luciosu După un drum de aproximativ 900 km extraurban, intervalul pentru schimbul de ulei a crescut de la 18.000 km la 25.000 km. Deci se pare că am „desfundat-o” bine 😂 E clar că sistemul de calcul e dinamic și ține cont de stilul de condus și condițiile de rulare. Legat de pedala de frână, la mine nu apare niciun zgomot la apăsare. Apropo, am creat noi topic-uri ca sa nu mai facem offtopic aici.
  8. tavitara

    Anvelope All Season

    Adica e deja foarte deranjant la doar 2 anvelope SF3 ? Daca erau toate 4 SF3 cat de deranjant era ? Cam toate all season de top au crescut zgomotul la modelele noi din pacate O sa mai studiez si eu Ptr rotile mele SF2 au 70dB , nu sunt de luat in calcul BFGoodrich Advantage SUV All-Season au 69dB si sunt mai ieftine
  9. tetea

    Întreținere, revizii & costuri de exploatare Superb 4

    Am făcut revizia din proprie inițiativă, datorită numărului de kilometri parcurși. Mașina nu ceruse încă revizia. In bord arăta că mai am 10800 km până la următorul schimb de ulei. De obicei schimb uleiul la maxim 15000 km.
  10. tetea

    Consum Skoda Superb 4 - benzina

    Postați aici consumul obținut cu motoarele pe benzină, urban, extraurban, autostradă sau mixt. Menționați, dacă puteți, și stilul de condus, viteza medie, traseul sau sezonul (vară/iarnă). Încep eu cu consumul pentru motorizarea 2.0 TSI 265 CP 4x4, echipată cu jante pe 19. Am atașat două capturi de ecran din aplicația MySkoda. Prima poză este din anul 2024, mai exact din septembrie, de când am ridicat mașina. A doua poză este pentru anul 2025, până în prezent. În ambele se pot vedea viteza medie și durata de funcționare. Conform Spritmonitor, consumul mediu pe toți cei 16.000 km parcurși până acumeste de 9,4. Ultima poză, cea mai recentă, este de pe traseul București – Budapesta. Tot atunci, la realimentare, am văzut pentru prima dată în bord autonomie de 900 km. Aproximativ 70% dintre kilometri au fost făcuți în afara orașului, iar restul în București. Dacă mă întrebați cât consumă strict în București… sincer, nu știu să dau o valoare exactă. Nu am urmărit, pentru că pe mine nu mă interesează consumul în mod special, atât timp cât mașina merge bine și îmi oferă ce vreau de la ea. Ca stil de condus, nu pot spune că merg economic, dar nici sportiv agresiv. Încerc să fiu echilibrat , respect limitele, dar când e liber îmi place să simt motorul. Per total, sunt foarte mulțumit de cum se comportă mașina. Motorul de 265 CP trage foarte bine, cutia DSG reacționează rapid, iar tracțiunea 4x4 îți dă încredere în orice condiții. Chiar dacă are un consum peste medie, pentru mine e un compromis acceptabil având în vedere performanțele și confortul oferit.
  11. Baxxon

    Anvelope All Season

    Dupa 5k km cu pirelli sf2 am avut un ghinion si am taiat doua anvelope si spart jantele ( partea stanga fata spate), au fost inlocuite cu jante noi si pirelli sf3 - s-au montat pe puntea fata ramanand pe puntea spate pirelli sf2 si..... is galagioase rau aceste sf3 , desi au aceleasi performante. 68dB versus 72 dB e diferenta colosala. Sper sa ma obisnuiesc Modele noi NU sunt mai performante ca modelele vechi de anvelope.
  12. marius1982.11

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Praguri de "imprumut"🥲
  13. No....Ai curățat si inlocuit pinii corodati?
  14. F l o r i n

    Golf 6 - Probleme incuietoare capac buson rezervor

    Nu cred ca o sa facă probleme imediat. Daca da semne, comanzi original si inlocuiesti
  15. marius1982.11

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Pam pam. Einparkhilfe aktivieren
  16. Alexandru Gabriel

    Consum Skoda Superb 4 - motorină

    O sa sparg eu gheata cu privire la consumul de motorina. Dupa 1200km facuti in regim mixt cu un 2.0TDI, 4x4, 193cp, am observat urmatoarele consumuri: In Bucuresti consuma intre 8% si 14% in functie de trafic/fataiala (8% pentru un trafic de weekend sau unu lejer, dimineata devreme sau seara tarziu, 14% daca stai bara la bara cu AC-ul pornit) Am facut si vreo 2 drumuri extraurbane de munte, la primul drum de aprox 400km am obtinut un consum de 5,2% (mers de rodaj fara sa depasesc 120km/h, cu accelerari line, mers cat mai constant), iar la 2 lea drum de aprox 150km, am obtinut 5,6% (a fost o idee mai vioi drumul). Nu ma pot plange tinand cont ca este 4x4 si are 193cp. Vedem pe viitor cum se mai "aseaza" consumul.
  17. Alexandru Gabriel

    Întreținere, revizii & costuri de exploatare Superb 4

    Revizia ai facut-o pentru ca a cerut masina sau datorita km facuti?
  18. Dan Adrian 1975

    Problema ciudata Octavia3 1.6 TDI CXXB

    Postez aici ptr a gasi ajutor de specialitate ( membru forum,mecanic,etc) din zona Prahova sau judete invecinate care stie sa diagnoticheze problema masinii( sa stie sa faca loguri,scanari,citire parametrii) ptr ca pana acum am gasit doar schimbatori de piese ! Problema masinii este urmatoarea.dupa ce se incalzeste bine (nu temperatura antigel) masina incepe si devine tot mai lenesa de parca nu ar mai avea turbina.apare lag mare la accelerare,retrogradeaza tarziu si urca in ture (dar nu in parametrii optimi) Problema se amelioreaza daca ma opresc in relantii cateva secunde/minute ,dupa care trage iar cat de cat bine o perioada de timp care cred ca este direct proportionala cu timpul de "racire"din relantiu,mentionez ca daca nu o alerg/"bruschez" atunci cand este rece,perioada in care ea functioneaza ok este mult mai lunga fata de atunci cand daca ies cu ea pe autostrada si merg 140-160 ,dupa 3-5 minute deja simt pedala "moale" cu o cursa practic in gol de 10-15 % din cursa totala a pedalei iar masina ,chiar daca se tureaza la practic nu mai dare de 150-160km/h Mentionez ca am schimbat turbina(noua OE),N75,verificat vacum,test fum,admisie noua Valeo la sfaturile unor "mecanici" Am tot postat problema aceasta in mai multe topic-uri legate de turbina,EGR,,injectie dar fara rezolvare Daca exista vreun membru care se incumeta sa rezolve aceasta problema ,as dorii sa lase aici sau sa ma contacteze in privat . Am schimbat 2 versiuni de soft crezand ca de acolo este problema ,masina avand stage1 dar nu el este problema,cu softurile originale devine mai lesinata avand mai putin cai ! Masina nu are erori stocate,pe diagnoza EGR 1 si2 sunt in parametrii,presiunea dif eate 6-7 dupa regenerare,singura problema care apare concludent este faptul ca atunci cand nu trage,turbina nu produce presiunea ceruta decat cu intarziere sa zic asa .Astept opinii din partea voastra !
  19. Scrieți aici consumul obținut în modul electric, hibrid sau benzină, în funcție de modul de utilizare. Detalii despre distanțe parcurse în electric, consum combinat, autonomie EV și stil de condus sunt binevenite.
  20. tetea

    Consum Skoda Superb 4 - motorină

    Postați aici consumul pentru motorizările diesel. Scrieți ce consum aveți în oraș, afară, pe autostradă sau în trafic mixt. Menționați, dacă se poate, și condițiile de rulare: viteză medie, stil de condus, traseu, sezon etc.
  21. Hai să povestim aici cum vi se pare mașina după ce ați luat-o. Primele impresii, cum se conduce, ce vă place și ce v-a dezamăgit. Orice feedback e binevenit!
  22. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @G3orge94 Multumesc! La fel iti doresc! 🫡
  23. Postați aici informații despre revizii, schimburi de ulei, filtre, lichide, costuri în service autorizat sau independent. O să încep eu. Luna trecută am făcut primul schimb de ulei și filtre la Avia Militari, pentru motorizarea 2.0 TSI 265 CP 4x4. Mașina avea aproximativ 14.000 km la momentul intervenției. Prețul total a fost de 1.450 lei, cu un discount de 25% aplicat și fără inspecție generală inclusă. Fără acel discount și cu inspecția inclusă, prețul ar fi ajuns probabil undeva între 1.800 – 2.000 lei. Prețul de 1.450 lei a inclus: 6 litri de ulei original VW - S60577M2 Filtru de ulei - 06L115562B Filtru de aer - 5Q0129620B Filtru de polen - 5Q0819669 Un aspect interesant menționat de personalul de la service, filtrul de aer se schimbă la 90.000 km 😱, ceea ce mi se pare foarte mult, mai ales pentru condițiile de drum din România. Sau am înțeles eu greșit? Ca și observație personală, în acești 14.000 km nivelul uleiului a scăzut cu 3 liniuțe pe indicatorul de pe tabletă, ceea ce înseamnă în jur de 300 ml. Având în vedere că a fost primul schimb, o să urmăresc evoluția până la următorul și în funcție de cât mai scade între timp, iau în calcul să trec pe Mobil 1, ulei cu care am fost foarte mulțumit pe fostul meu 2.0 TSI de pe Octavia 3.
  24. La Avia au spus că sunt multe piese de desfăcut și costa 1500 lei 😁 și la Brady costa 600. Probabil că nu vor să-și asume
  25. CiprianB

    KAROQ grey steel

    Cred ca se referea la guma ca s-a întărit.
  26. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    WVGZZZ1TZKW034119.pdf
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!