Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3 zile.
- Ieri
-
@Alexandru Gabriel să o stăpânești sănătos și fără probleme! Pe cât posibil, încearcă să ții curată zona camerei din parbriz și grila din față, acolo unde e radarul. Dacă se murdăresc foarte tare senzorii de parcare sau parbrizul, mai ales iarna, o să apară un mesaj în bord care îți spune să cureți senzorii, fie cei de parcare, fie parbrizul. La spălătorie, eu pun cheia în suportul pentru pahare, acolo unde ai simbolul cheii. În felul ăsta, mașina nu se mai încuie/descuie și nu se activează aiurea asistenții sau alte funcții când o pornești. Referitor la pedala virtuală, trebuie să te poziționezi în spatele mașinii, fix pe centru. Apoi miști piciorul drept înainte și imediat îl retragi înapoi, NU stânga/dreapta, doar mișcare clară, înainte-înapoi. Când te apleci în portbagaj, ca să aranjezi bagaje sau cureți ceva, e posibil să se închidă haionul dacă picioarele îți intră puțin sub mașină. Nu prea ai ce face în situația asta, decât să fii atent să nu stai cu picioarele foarte aproape de bara spate. Legat de camere, din păcate, toate 4 sunt de calitate slabă și imaginea e destul de distorsionată. Nu prea ai ce să faci, așa vin din fabrică. Cât despre Canton, joacă-te cu setările, cu egalizatorul, da bassul la maxim, activează/dezactivează chestii pe acolo. Se simte un pic mai bine cu o aplicație de muzică gen Apple Music sau Spotify, față de radio sau Bluetooth simplu. Sunt mici neajunsuri, într-adevăr, dar per total rămâne o mașină faină. Să te bucuri de ea fără probleme😁
- 88 replici
-
1
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Ai pus termostat de origine?La Opel mergea in 105 grade in opcom, in bord 90, m am oparit pe la Iasi, o trauma cu sechele, dar la vw nu am vazut asa ceva.Senzorul de temperatura antigel a fost schimbat?
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Nou doar la reprezentanta, nu se poate comanda din alta sursa. Si oricum trebuie codat pe serverul VW, nu au cum sa il monteze altii. -
Eu zic că este reglat bine. Valoarea din a doua căsuţă trebuie să fie aproximativ între 30 şi 70 atunci cînd temperatura lichidului de răcire este 90 grade. Practic valoarea aia nu se modifică indiferent de temperatură, se modifică intervalul (de asta sunt liniile alea înclinate în grafic). Cred că dacă ne arată graficul cu avansul cînd temperatura lichidului de răcire este în jur de 90 grade, acesta este destul de aproape de linia din mijloc. Ar fi interesant de ştiut dacă atunci cînd s-a schimbat distribuţia ultima dată s-a respectat procedura, adică dacă s-a blocat axa cu came cu cală şi s-a slăbit fulia axei cu came (din moment ce avansul era dereglat presupun că nu). Dacă nu s-a făcut aşa sunt şanse destul de mari ca deşi vibrochenul să fie sincronizat cu pompa de injecţie axa cu came să nu fie şi deşi momentul injecţiei să fie ok supapele să nu se închidă/deschidă exact la momentul potrivit. Pentru a verifica asta trebuie tras motorul la semnul de pe volantă şi verificat dacă intră cala de la fulia pompei şi de la axa cu came (este o crestătură în partea opusă fuliei). Posibil ca un test de compresie să dea ceva indicii. PS Ca să vezi graficul trebuie să apeşi pe TDI-Timing.
-
Salutare! De o luna am intrat si eu in posesia unei Skoda Superb combi 2.0 Tdi, 4x4, 193cp, iar dupa 1200km parcursi, cam 50% urban - 50% extraurban, ma pot declara multumit. Erorile de asistent au aparut o singura data timp de 5 secunde (acum nu stiu daca o fi fost bug de soft sau era radarul murdar pt ca tocmai ce venisem dupa 150 km de autostrada unde omorasem toate mustele posibile). Kessy eu l-am lasat setat doar sa incuie masina la departare, la apropiere prefer sa o deschid eu cand vreau de pe manerul usii si o singura data mi-a dat "eroare" lasand masina descuiata, in rest functioneaza perfect. In schimb imi da batai de cap pedala virtuala de la portbagaj, inca nu am reusit sa inteleg exact principiul de functionare si unde este mai exact senzorul. M-am trezit de cateva ori facand ordine in porbagaj ca vine haionul peste mine, iar cand vreau sa deschis cu piciorul sa nu mearga... Un alt lucru negativ mi se pare camera de pe spate, are o calitate jalnica comparand cu cele de pe lateral sau fata. Nu prea inteleg de ce difera calitatea imaginii si nu au putut sa puna acelasi tip de camera, cu aceasi calitate pt toate cele 4 bucati. Sistemul audio Canton mi se pare foarte slab pt 725w cat se vehiculeaza in brosura. Subwooferul este aproape inexistent, isi face simtita prezenta doar la anumite melodii si la volum mai ridicat. Nu merita pretul de 600e. Ar mai fii cateva chestii mici de "carcoteala" mai ales pt cat costa masina per total, dar sa zicem ca le trecem cu vederea si nadajduim ca nu vor aparea probleme mari de orice natura pe viitor. Seara faina tuturor!
- 88 replici
-
1
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
In general la VAG diferenta de la min la max este de 1 L. Ia un bidon de un litru si pune jumatate din el in motor, ar trebui sa se duca la MAX. Eventual, daca ti-e frica ca o sa fie putin peste (ceea ce nu e problema) pune prima oara 250 ml si vezi ce se intampla cu nivelul de pe joja aia digitala. Oricum pare ca stai destul de bine cu consumul de ulei. PS: Motoarele astea mai mici (<2L) au capacitatea baii de aprox. 4-5 L.
-
Arata a Kodiaq complet! Cumva la modelul acesta au reusit sa arate a Urs doar in versiune Sport, celelalte versiuni mai ales cu jante sub 19 aduc mai mult a dromader.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Salut! Am și eu o întrebare. Câți litri de ulei intră în 1.5 mHEV? A scăzut nivelul cu 3 padele în cei 10.300 km pe care i-am parcurs până în prezent și aș vrea să știu dacă e cazul să completez și dacă da, cât? Știu că în manual scrie nu mai mult de 0.5 l la o completare (și verificai fizic pe jojă) însă nu găsesc nicăieri capacitatea băii de ulei să mă raportez la câți ml ar corespunde unei padele (liniuțe). Când am luat mașina, pe 19 septembrie 2024 nivelul de ulei era la semnul roșu. La începutul lunii viitoare plec din țară vreo 3 săptămâni unde cred că voi face vreo 10.000 km și aș vrea să stiu cât ulei să iau după mine. Cu stopul s-a rezolvat. Am fost la constatare și s-a decis că e defect și se schimbă pe garanție. Săptămâna asta sper să vină stopul la ei și să mă cheme să-le schimbe. -
@Emy D da, au doua variante. Cea ieftina fara strat de protectie si de calitate mai slaba si cea mai scumpa are un strat negru pe deasupra si e lucrata mai bine. Prin 2019 am dat 250 ron pe bucata
-
Problemele cam fix la prima cheie după distribuție au apărut. Martor filtru de particule care nu s-au mai stins. Distribuția s-a făcut la un service dedicat VAG și în care am mai făcut distribuții. Ideea este că după schimbul distribuției s-a mai umblat de 2 ori, o data când s-au înlocuit un tachet și un culbutor și când s-ar făcut conversie la CP3, cu menținerea problemei. Problema de care vreau acum sa scap este consumul de +2 litri peste consumul din bord.
-
Cam dupa aproape un an a venit si randul nostru sa ne prezentam. Suntem un cuplu nedespartit: Volkwagen Passat Motor de 1.9 TDI (131CP AVF 96 kv) / cutie manuala in 6 trepte Culoare Gri metalizat Dotari: - climatronic - scaune cu incalzire fata - scaune reglabile pe inaltime si cu suport lombar - scaune din piele - 4 airbag-uri (2 frontale + 2 laterale) - cotiera fata/spate originala - geamuri electrice fata/spate - instalatie audio originala (radio casetofon + 8 difuzoare) - oglinzi laterale electrice si incalzite - duze pentru spalarea parbrizului incalzite - pachet piele (volan + schimbator + frana de mana+ scaune) - jante de aliaj 15'
-
Mai are cineva vreo idee ?Multumesc
-
Cand un CR porneste greu te gandesti la distributie, dezamorsare circuit de alimentare, daca se atinge turatia de la care incepe injectia...compresie, nu injectoarele sunt primele banuite.
-
Salutare. Incerc sa găsesc informatii despre pre și post injecție la 2.0 tdi ce, CFHC. Mașină pornește greu la prima cheie chiar și acum pe căldură asta. Am aceste valori Scuze, acum am văzut că am postat la 1.6 tdi, rog un moderator sa mute la 2.0. Mulțumesc
-
Salut, mai jos am atașat oferta de la dealer, ce parere aveti ? Se mai poate negocia reducerea? https://we.tl/t-7PykubYKwQ
-
Sunt legale cele pe fata?
-
Va salut , de cand au venit temperaturile peste 30 grade apa se duce usor spre 100 grade . Am schimbat distributia anu trecut , mentionez ca pana sa nu schimb distributia nu aveam nici o problema . Distributia a fost schimbata in februarie iar peimul simptom a aparut in iunie anul trecut avand o regenerare , am.pornit caldura ulterior temperatura sa dus la 90 de grade masurat cu obd. Furtunele sunt calde toate termostatul a fost schimbat cu un an inainte ventilatorul porneste la 96 grade , pompa baga antigel pe retur , nu sunt urme de ulei in antigel per total se pare ca totul functioneaza perfect dar nu e asa . Nu stiu ce sa mai schimb sau sa verific radiator , alta pompa de apa , mentionez ca pot merge cu masina mult si bine in oras atata timp cat n am regenerare atunci creste apa peste 105 grade si se misca acul de la 90 grade din bord . Orice sfat e binevenit . Multumesc !!! Masina in cauza skoda 1.6 tdi cayc
-
Consum la intoarcere, aceleasi conditii, singura modificare a fost mersul electric la inceput, bateria de la 98% pana s-a golit si a trecut automat pe hybrid ( la dus am mers hybrid tot drumul):
-
Care sunt pasii de urmat in inlocuirea unei unitati abs?
Hayate a postat în topic iniţiat de KISSSKY din Golf V & Jetta
Incearca: 114B400C09280002881402EA901F00450000(00) sau 114B400C09280002881402EA901F00500000(00) -
Bună ziua, mi s-a aprins eroarea de airbag pe bord, și când am vrut să verific firele din mufă, am constatat că mufa de pe stâlp este intrat în interior. Rugămintea mea este cum pot să-l pun la loc, din ce am văzut ar trebui împins din spate, dar nu știu cum pot ajunge la ea. Mulțumesc !
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
j4ever a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Așa am primit și eu ofertă de la mai mulți dealeri pe la 7000 de lei. Am găsit niște tipi prin Leverkusen ce vând doar TCU(calculatorul)și pare că e nou. Pe la noi nu este varianta de calculator nou ? -
Golf 6/Jetta - Codari/activari VCDS
alinul27 a postat în topic iniţiat de mark21 din Golf VI & Jetta
Nu mai am laptop-ul respectiv si nici versiunea respectiva de VCDS. A fost facuta codarea acum ceva ani. -
Pune linistit si pe fata. Am avut pe toate masinile. Diferenta de confort e imensa. Nu te mai arde soarele deloc. La urmatoare pun si pe parbriz. 😄
-
Portbagaj Passat B7 - probleme deschidere/inchidere/electric sau nu
Ovi 67 a postat în topic iniţiat de Adrian C. din Passat B7
Salut ! De unde pot ști dacă am portbagaj electric ? Pe cheie este buton pt.portbagaj dar nu funcționează nimica. Ledul la cheie se aprinde când apăs butonul dar portbagajul nu se deschide -
Care sunt pasii de urmat in inlocuirea unei unitati abs?
TheWhite a postat în topic iniţiat de KISSSKY din Golf V & Jetta
Modulu este stricat si nu ma pot conecta la pompa cat sa vad