Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Astăzi
-
Va rog sa va limitați la subiectul topicului. Pentru alte discuții aveti la dispoziție PM.
-
Da , atat cea centrala cat si cele exterioare sunt heliomate. Masina este fabricata in septembrie 2021. Draganuta aceasta functie de dezactivare , se poate accesa din navigatie la nevoie ? Multumesc
-
Salut!Da, au schimbat pozitia la cei 2 pini.Nu mai stiu exact acum ce au schimbat ca, intre timp, am vandut masina.
-
Travel assist momentan indisponibil
pedros_2005 a postat în topic iniţiat de pedros_2005 din Tiguan 5N & 5N2
Exact! Noroc ca l-am schimbat în garanție! -
Date insuficiente,nu se poate ghici care e problema. Ai nevoie de o constatare amanuntita.
-
Revin cu valorile DPF ,cele doua inregistrari sunt facute la cca 30min cu masina stand pe loc ,practic cred ca este imposibil ca valoarea masurata sa se dubleze inn30 min la relanti si plus de asta valoarea masurata mai mare ca cea calculata stiu ca nu e ok !
-
Passat Variant B8 2015 Highline - Balena neagra
BTeo a postat în topic iniţiat de BTeo din Masina mea
@RazvanRZNsenzor pentru presiunea combustibilului (inalta presiune) -G247- ultimul cod era 04L 906 054 E . Verifica la magazin de piese daca a aparut chiar alta varianta intre timp Da, au un zgomot aceste discuri dar nu e deranjant. Il auzi fata de cele normale in functie de presiunea exercitata pe frana. Sunt curios cum era cu placutele ceramice, cred ca era mult mai sesizabil asa cum zice ATE. -
Cele exterioare sunt ambele heliomate? Din ce an este? La mine este doar cea de la sofer(2018). In cel mai rau caz cred că poti incerca sa deconectezi cablul din sticla
-
Posibil. Trebuie verificat in blocurile de masura, statusul acesteia
-
Travel assist momentan indisponibil
F l o r i n a postat în topic iniţiat de pedros_2005 din Tiguan 5N & 5N2
Ai montat volan nou si acum ai aceleași erori? -
,,Dezactivarea,, mai bine zis deconectarea functiei de oglinda heliomata e posibila.
-
Am si eu o intrebare mai banala... Se poate coda, dezactiva oglinzile heliomate? Sau macar sa le activez doar la nevoie ? La masina veche era buton fizic la oglinda centrala. Acum si cele exterioare , si cea centrala merg automat. Cateodata simt nevoie sa vad mai bine in spate , decat sa fie "bezna". Multumesc mult ! Daca stie cineva sa faca codarea asta, vin la el cu masina pentru functie
-
Se poate scăpa definitiv de eroarea asta? A aparut din nou, deși am schimbat volanul anul trecut. Cam un an a fost liniște în mașina, acum a început din nou si e super enervant zgomotul ala! Allspace, r-line, 2022, 2 litri, 200 hp, diesel.
-
Probabil asa e la cea cu perne pe confort La astea mai de la tara fara perne , mie nu mi se pare suspensia moale , ci ok la limita cu roti mici , de aia nici nu suport roti peste 17" Moale era la Sorento JC unde trebuia sa conduci intuitiv ca altfel masina grea si suspensiile de magaliga faceau o combinatie de nu te mai urcai in ea Si eu am avut rau de masina cronic pana la 18 ani dar nu am avut masina si mergeam uneori in daciile altora si frecvent in autobuze = rate , cu punga la mine si fata galbena Norocul meu s-a numit armata in 88-89 perioada aia inainte de revolutie cand nu mai era nimic prin magazine - dupa 9 luni in care la propriu am mancat doar varza stricata si conserve cu legume - parca ghiveci se numeau , am scapat complet de problema , nu am idee cum , probabil ceva bacterii din alea din varza mi-au mancat partea de stomac sensibila Oricine a mers cu mine in masina a fost ok ptr ca sunt linistit cand am in spate pasageri si masina pluteste frumos daca nu o bruschezi
-
Exact asa fac atunci cand nu e drumul muci, se si coboara masina si reduce din ruliu/tangaj. Dar le era rau dupa 4-5 ore de mers in RO si in Passat si ala e ferm tare la suspensii. Cel mai rau e pe Dn-uri aglomerate. Dar m-am obisnuit sa merg pe noapte, e mult mai liber, parcursul mai alert, consumul mai bun, fetele dorm liniștite, cand se trezesc mai au maxim o ora si ajungem . Fac tot ce pot ca stiu cum e, am avut un rau de masina infiorator cand eram mic, vomitam de vreo 12 ori de la Suceava la Neptun/Olimp, mi se spargeau vasele la fata /ochi, ajunsesem de am vomitat o data langa masina înainte sa plec de stres . Bine, era si Dacia cum era, dar si cand si-a luat prin 2000 tata un Mondeo de prima generatie pe benzina cu aer conditionat, chit ca eram mare deja, stateam in fata, tot nu s-a imbunatatit situatia pana nu am ajuns sa conduc efectiv ( nu ajuta nici ca tata era foarte incantat si-l conducea ca Senna).
-
Pune suspensiile in sport, daca ai aceasta optiune, Touareg are suspensii moi, iar copiilor nu le place treaba asta. De altfel nici adultilor pasageri, mai ales cand sunt viraje, schimbari de directie, franari samd. PS Treaba asta e accentuata de eventualele telefoane/tablete folosite.
-
Le place prea mult in Grecia ca sa le lasam acasa, plus ca deocamdata n-avem exercitiu pentru mai mult de un weekend separati ( nici n-avem parinti la pensie din pacate). Dar am reusit sa luam cu noi o bunica ca sa putem sa mai respiram. Culmea ca pe aici am batut cu fetele toata peninsula, manastiri din zona, Salonicul, plaje diferite in fiecare zi si nu a fost nici o problema, raul e doar de drumuri romanesti/bulgaresti :))
-
Salut. Cum se comporta caseta "noua"? Am tot citit pe forum, scriu mai jos ce am patit eu, iar postarea ta parea cea mai recenta/utila. Sunt curios daca ai m-ai avut vreo problema dupa modificarea facuta. Am masina, un B6-2009, de anul trecut..am luat-o cu un zgomot pe stanga doar la urcat/coborat peste denivelari, foarte rar in gropi. Am crezut ca e de la vreun cap bara, etc, flansa..dar sunt ok nu am umblat la ele deloc.( Masina pe loc nu troznea, nu nimic, in viraje nimic) In ultimele zile s-a pronuntat zgomotul respectiv..vineri am ridicat masina pe cric/partea stanga zic sa verific bucse, pivot, nimic..nici un joc. Sambata dimineata, nu am mai auzit sunetul o perioada- zic clar e flansa stanga dusa. Am plecat din Bucuresti -Bulgaria/Varna, totul bine si frumos. Duminica dimineata, pun contactul si a luat-o volanul razna pe loc fara sa ii fac nimic..nu am pornit, nimic, doar pus contactul si a inceput volanul sa bata/am zis ca se rupe..s-au aprins in bord volanul galben si esp-ul...am pus de cateva ori contactul si nu a mai facut. Am scos borna apoi am scos doua sigurante, mi-a fost teama sa nu se blocheze sau o ia razna pe drum. A aparut eroare de Oil fault workshop si in mers Engine Fault Workshop. Azi dimineata am pus sigurantele la loc, pus tester pe ea azi dimineata si am erorile de la coloana de directie j500/j527 si la senzorul de unghi. Am incercat sa le sterg dar nu pot..am cautat si pe circuit/mufa( intre far si carcasa filtrului de aer si nu vad nimic rupt/intrerupt). Din ce citesc, e caseta...am gasit pe internet intre 800-1000 cu, codul 1K0 909 144 J - 3 suruburi si spui ca trebuie schimbate din mufa pinul 1 cu pinul 3. Corect? Am atasat mai jos scanarea de azi Log-B01XSI-WVWZZZ3CZ9E143568-264250km-164197mi.txt
-
Copii cresc, ii mai poti lasa si pe la bunici... @tavitara - dupa ce m-am intalnit asta vara pe Strategica cu doua Touareguri - ambele doar cu AT-uri - e clar ca se descurca ok, chiar daca nu e body-on-frame. Poate fi doar mai scump de reparat dupa, decat e utilajul meu de exemplu. Cochetasem cu unul cand am luat actuala masina, insa am preferat confort in minus in favoare costurilor mai mici.
-
Eu bagam si Passatul peste tot pe unde nu atingea, deci cu Touaregul mi s-au deschis multe poteci noi, mai ales ca avem casa de vacanta pe valea Bistritei si o sa-l bag pe Giumalau, Pietrosul Bistritei si unde mai urca. Da, nu e offroader dedicat ( desi sunt unii care-i pun snorkel, roti all terrain), dar pentru asa ceva trebuie sa faci compromisuri la confortul pe sosea pe care eu nu sunt dispus sa le fac. Copiii sunt mici, mergem la drumuri lungi noaptea si vreau sa doarma toata lumea, ceea ce in Touareg funcționează perfect, nu zice nimeni nici pis. Daca merg ziua, momentan e concert de plansete, vomitari tandem, 30 de "cand ajungem?" pe minut si alte nemultumiri. Masina de mers la mall eu nu o vad, abia astept sa vand Passatul si sa iau ceva mai mic pentru fataiala urbana.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Da, probabil că pentru a-ți fi schimbată o piesă pe garanție trebuie constatat de cineva de la ei că acea piesă are defect de fabrică, sau s-a defectat mai repede, și că poste fi schimbată. Întâmplător am păstrat numărul de telefon al reprezentantului la care am dus mașina pentru remedierea avariilor cauzate de tamponare și i-am trimis mesaj plus poze aferente. Mi-a transmis că se schimbă pe garanție și să fac o programare la un anumit nr de telefon. Am sunat, dar erau toți operatorii angrenați în alte convorbiri. Mă vor contacta ei mi s-a transmis. Da, adevărat, două drumuri la ei te încurcă puțin pentru că și eu merg la job și nu îmi pot lua liber chiar când vreau eu, dar, nu prea avem ce face în cazuri de genul ăsta. -
Astea sunt valorile dupa regenerarea care a facut o la 117 km fata de ultima iar penultima regenerare a fost facuta dupa 636km ,ceva nu este in regula
-
Probabil becurile nu au fost bagate bine in soclu, se intampla cand sunt schimbate. As incerca sa le scot si sa le pun din nou.
-
Acum sa nu exageram , orice e 7P numai masina de mers pe camp nu este Ca poate face fata , ok , dar e mai mult ptr parcari de mall Este un fel de anvelopa all season cu care poti merge si pe zapada
-
Nu e nimic ciudat,nu trebuie sa ai eroare ca ceva sa nu mearga bine sau sa fie in limp! Masina are probleme,de asta soot calculat creste imediat...la 24g incepe regenerarea! Dar nu finalizeaza daca e in limp,sau dupa ce o finalizeaza creste instant la 24 si o initiaza din nou! Soot calculat este determinat pe baza unui calcul matematic pe baza senzorilor de debit aer,temperatura, presiune....etc! Nu te mai juca,ca nu ii dai de cap...nu faci altceva decat sa expui turbina unei temperaturi mari,nivel ulei crescut,stres termic etc...