Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2 zile.
- Ultima oră
-
Scrie în postul de mai sus.
-
Campanii și rechemări în service – Superb 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
din ce stiu , unui cunoscut i-au spus ca e problema de care se stie si se foloseste o unsoare speciala, i-au spus ca nu se schimba, ca piesele sunt aceleasi, ar face zgomot si cele noi. - Astăzi
-
dupa schimb sau chiar dupa livrare, posibil nu a fost la maxim nivelul pe joja. Nu e problema mare. Problema e daca continua in acelasi fel completeaza si urmareste.
-
Ne incadram lejer la tari cu nivel ridicat de praf
-
Nu schimbi distributia la km aia, mult prea devreme. Inspectie vizuala de curea, dar nu vei vedea nimic in neregula.
-
Eu tot cred ca e prea devreme pentru distributie. Uite ce recomanda VAG, a fost postat pe o pagina anterioara. In cazul 1.5 tsi, 300.000 km /15 ani-inspectie. Oricum, nu cred ca iti scoate cineva asta din cap odata ce ai pornit pe ideea ca vrei sa fii sigur de masina. Poti spune ca suntem intr-o tara desertica, plina de praf, caz in care deja e depasit rulajul cu 40.000 km.😀 Nu stiu daca un kit aftermarket va contine o curea asemanatoare ca rezistenta ca cea din fabrica.
-
Ia seria de sasiu. Cere oferte de la mai multe service-uri autorizate rar si de la reprezentante VAG. Macar iti faci o idee ce costuri sunt. Pompa de apa e scumpa. Din ce am vazut preturile sunt de la 1500 lei Hepu pana la 2100 oe.
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
LUK -
Va multumesc pentru raspunsuri. nu stiam ca trebuie o scula speciala pentru distributie, credeam ca se face normal ca la orice masina cu curea, pui cale si aia e. Mecanicul meu a schimbat multe distributii la 1.4 tsi cel de 150 tot curea. Nu mi a spus de ceva cheie speciala, sau nu o are sau nu mi a spus nefiind necesar sa mi spuna cum schimba el si ce scule foloseste. Nu am intrebat la reprezentanta daca trebuie facuta, dar eu asa procedez cand cumpar o masina. Daca are lant, astept pana “bate” cum e normal dar la curea, eu o schimb, mai ales ca la masina asta e originala, nu a fost schimbata. Pe langa distributie schimb si pompa de apa, ulei+ filtre, antigel si lichid de frana. Sa fie totul pus de mine. Daca e necesar placute si discuri, daca nu trebuie, fac cand trebuie. Am inteles ca la motorul asta nu se schimba filtru de benzina, sau cel putin nu asa de des, la fiecare revizie. Mie unu imi e frica sa nu se rupa cureaua si dupa, la revedere motor. De inspectat, nu stiu cum se inspecteaza fiind pe masina, nush ce poti vedea, stiu ca ar trebui data jos cureaua sa o inspectezi cum trebuie, iar daca o dai jos, o schimbi clar si tot aia e manopera.
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Fa si celelalte loguri -
Pentru ca Zgomotul e din cutie. Jocul intre accelerare si decelerare poate fi redus cu schimbarile facute de tine, dar nu si acel clanc metalic pentru ca acela provine din cutie. Poate fi doar din Ambreiaje si carcasa lor (banuiesc eu ca acolo e cea mai mare uzura), dar la fel de bine poate fi si din ceva pinioane sau chiar "output shaft" in functie de cum a fost servisata cutia. din moment ce nu e "clanc" la cuplarea treptelor ci doar la accelerare/decelerare, e o uzura mecanica a cutiei. Daca ar fi sa o diagnostichezi si sa repari fix asta, probabil trebuie desfacuta bucati si vazut unde e uzura (jocul).
-
Mie mi se pare mare kilometrajul de 160 000km, si la Mercedes se simte uzura la un astfel de rulaj, daramite la Skoda. Personal as cauta o Octavia cu kilometraj mai mic. Mai pui bani si iti iei ceva mai bun.
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Crucial a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Daca ma poate sfatui cinema ce ar trebui sa fac. Am făcut si un mic test la vacuum, toate bune doar din grupul de valve iesea vacuum putin mai slab unde merge la turbina si l-am schimbat dar cam tot asa face -
Din pacate da ,si are un pret mare . Motoare mici cu cheltuieli mari dupa 200.000 km .
-
Eu am schimbat tripodele, suporți motor, tampon antibalans si tot face clunk cand apas brusc pedala de accelerație in a doua si la fel cand ridic. Chiar si in treptele superioare dar mai incet, parca cupleaza ceva brusc. Nu am erori pe cutie si nici smucituri la schimbat. Volantul si ambreiajul nu au fost schimbate. Are 250000 km.
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
andrioae cosmin a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Bună ziua ce marca de ambreiaj îmi recomandați pentru golf 4 1.9 tdi axr ? -
Uzuri la pinioane, ambreiaje, carcasa ambreiajelor... pot fi multe. Ai acolo un lant cinematic intreg care poate fi uzat. Asta probabil vine de la tipul de ulei utilizat la revizii sau lipsa revizii, sau km multi. Tin minte ca am citit pe undeva ca durata de viata a cutiilor DSG era estimata undeva la 300K. Ele duc mult mai mult cu servisare corecta, schimb de ambreiaje... dar atata timp cat nu ai masina de noua si sa garantezi pentru reviziile avute, nu stii prin ce a trecut cutia aia.
-
Dar de ce vrei sa faci distribuția?!
-
Ai intrebat reprezentanta daca recomanda schimbarea distributiei? Anticipez ca raspunsul lor va fi ca nu trebuie schimbata acum, ci doar inspectata. Motorul este fiabil, efectul de cangur nu mai exista la O4.
-
Salut, Ai gasit rezolvarea?
-
@Robert11 Vezi unde schimbi distributia. E nevoie de o scula speciala pentru reglarea axelor cu came care e destul de scumpa si nu cred ca gasesti in alta parte decat la reprezentanta. sau varianta mai ieftina
-
Salut. Am un touran, din 2011. Am luat un carlig original cu instalatie completa. Problema este xa nu stiu exact cum sa leg firele sub bord. Am 2 fire groase, unul rosu unul rosu cu verde. Si unul negru cu albastru izolate, iar alt cablaj cu cele 2 fire de can portocalii si inca un fir langa ele. . Problema mea este urmatoarea. Cum vin legate firele groase, am inteles in tabloul de sigurante, dar cel de kanga ele negru cu albastru.. si unde ar veni cel de langa firele de CAN
- Ieri
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
probabil trebuie efectuata reinitializarea Functions On Demand -
Probleme tehnice specifice Superb 4
Alexandru Gabriel a postat în topic iniţiat de cristi511 din Superb 4
Mai facem schimbul de ulei la masina sau il completam din mers? 1l consumat in 4600km? Hmm... a mai intampinat careva probleme de genul? Motorizarea este 2.0 Tdi, 193cp -
Va salut, Sunt aproape posesor de Octavia 4 1.5 TSI. Masina va avea 160k km. Anul de fabricatie este 2021. Ii voi face distributia. Intrebarea este, pompa de apa este ca la 2.0 diesel sau este separata. Mecanicul mi-a spus ca la acest model este undeva in spate, separat de distributie. Masina este manuala, am mers cu ea si mi a placut, cum schimba, cum accelereaza, cum se comporta desi nu am mers foarte mult. Din ce am mai citit pe aici, nu am simtit acel efect de “cangur”, poate nu mi-am dat eu seama. Nu stiu exact ce versiune de soft are. Unde pot vedea ce versiune de soft are ? Masina este sedan, cu navigatia mare, cu camera, ceasuri cockpit, la pretul de 15.250 (ultimul pret) Am inteles ca motorul acesta este fiabil. Daca mai aveti ceva sfaturi, la ce sa mai fiu atent in momentul achizitiei. Cer mii de scuze daca am deranjat cu postul, insa pana “intru in paine” mai intrebi una-alta. Orice parere sau sfat imi sunt de un real folos. Va multumesc frumos !