Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2 zile.
- Ultima oră
-
Salut, am patit si eu acelasi lucru , e din cauza ca ai prea putin freon in instalatie , trebuie sa mergi in service sa-ti reumple utilizand substanta de contrast si sa vezi daca nu ai scurgeri pe undeva .
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
cristi511 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Cred ca viziunea noastra e limitata local si de aici cumva parerile nu pozitive. Altfel, nu degeaba este vag nr 2 mondial la vanzari. Eu unul recunosc ca daca as avea venituri mai mari, mai mult ca sigur una dintre masinile familiei ar fi electrica. Cu siguranta as fi mai relaxat pe subiect. Pana una alta insa, România si piata de aici nu reprezinta vreun impact real pt VAG cand vine vorba de masini noi. -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Da' nici alea pe curent nu se (prea) vand, cel putin nu ale lor. -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
cristi511 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Pentru ca directia, data birocratic, este sa se vanda carucioare electrice de supermarket. Genul de dinozauri reprezentat de Touareg reprezinta tot ce se vrea acum a fi interzis in urmatorii ani. Plus ca, sa nu uitam, companiile exista pentru a crea profit celor care le detin. Daca profitul "ala mare" iese din tamagochi sau electrocasnice, companiile se vor adapta in consecinta. - Astăzi
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
halamadrid a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
VAG se joaca declarand ba una, ba alta. Ba retrage Polo, ba Passatul, ramane sa scoata si Golf-ul ca sa mai vanda ce? Pai banii din astea vin, nu din modelele (mai) scumpe, ca acum nu mai exista masini ieftine. -
1-Da 2-Da 3-Da 4-Nu. Trebuie trase 2 fire intre Rns si 7P6. 5-trebuie codat corect 6-ar trebui sa fie ok. OT- ai 3 de Da. Mergi in etapa urmatoare!
-
merge sa faci update, dar nu stiu daca cu VCP. Eu folosesc ODIS si varianta veche, vas-pc.
-
ventilatoare radiator nu pornesc, termocupla?
007ionut a postat în topic iniţiat de SamuraiJerk din Passat B6
@Al Bundy Salut.. am si eu o problema, nu imi porneste termocupla si nu imi funcționează nici clima..unde se afla acest releu pe conexiunea surub 4a (30a) de pe placa releului..am un passat b6 an 2006 bkp -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
acidone77 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Oare de ce? Mi se parea un produs de succes la VAG, chiar daca platforma era si pt Bentley, Audi, Porsche, Lambo, etc... -
Probleme aer conditionat Multivan T6
dydu_kuf a postat în topic iniţiat de Das Mechanikus din VW T4, T5 & T6
In späte vine aber rece doar DIN partea dreapta jos, nu DIN plafon, cel Putin ASA e la mine. Trebuie sa apesi butonul REAR DIN Bord Si apoi reglezi din panoul de comanda din späte(mijlocul masinii) temperatura si treapta ventilatorului. - Ieri
-
Probleme aer conditionat Multivan T6
davidut5 a postat în topic iniţiat de Das Mechanikus din VW T4, T5 & T6
Daca ai si in spate ac da, sigur are motoras cald/rece. Vezi pe diagnoza daca isi face cursa si daca arata ok verificat vizual sa lucreze. Cele cu ac spate merg pe recirculare, deci nu trag aer de afara. -
Probleme aer conditionat Multivan T6
Das Mechanikus a postat în topic iniţiat de Das Mechanikus din VW T4, T5 & T6
Da, deci cum am zis, am schimbat compresorul (nissens) și treaba e buna. Doar ca am mai observat ceva ciudat. Pe partea din spate la pasageri, chiar dacă e comutat butonul pe aer rece vine aer cald... Am zis inițial ca e cupola înfierbântata și o sa se răcească, însă nu, vine aer cald nu de afara, ci încălzit de radiatorul de caldura. Are oare pe undeva un robinet (servomotor mai elegant) care comuta între rece și cald sau doar comutatorul de pe plafon poate fi hiba ? -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
corad0 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
"TUAREG"! Fac baietii articole despre masini si nici macar nu stiu cum se scrie numele suv-ului mare de la VW! Da, era de asteptat, chinezii rup cu electricele la nivel mondial, cred ca o sa renunte tot mai multi producatori europeni la multe modele electrice. Un ID5 mai "de top" a ajuns sa coste aproape 80 000 euro....ce? Am vazut multe in trafic, vorba aia, nu e prost cine cere: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=407501625&dam=false&isSearchRequest=true&ms=25200%3B93%3B%3B&od=down&ref=srp&refId=56dd9664-c30e-4ec5-d45c-596eebc3a6c3&s=Car&sb=p&searchId=56dd9664-c30e-4ec5-d45c-596eebc3a6c3&vc=Car Pe bune? si cica Phaeton era scump cand pleca de la 50 000 eur, e adevarat ca intre timp si inflatia si-a facut aparitia, dar totusi! Acum si un Passat ca sa nu zic SKODA ajunge rapid 50k configurat "corect"! Un Arteon sare lejer de 60 000 euro iar un "TUAREG", ca sa-i citez pe "profit.ro" bate spre SUTA de mii de eur daca te joci pe configurator. In fine, sa nu-i plangem, parca VW este pe locul 2 dupa Toyota la vanzari world wide. Fac bani de ii supara! 😄 Volkswagen AG net worth as of August 06, 2025 is $53.59B. (miliarde $) oficial, bani declarati public, dupa impozite, NET valoare pura, cat or fi offshore, Mniezo' stie! Sa nu uitam de Dieselgate! 🙄 -
Întreținere, revizii & costuri de exploatare Superb 4
AdrianCalin a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
Buna ziua, stie cineva la ce interval se face revizia la superb plug in 1,4 tsi? -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/dupa-tuareg-volkswagen-renunta-la-inca-un-model-si-il-retrage-din-productie-dupa-doar-6-ani-22123314 -
Ca sa am raspunsul mai multor intrebari le pun pe toate. Am un VW Scirocco din 2010 Am un RNS 510 cu SW 5238 si HW H11. Modulul de sub scaunul pasagerului este 5N0 035 730 B cu tot cu cablaje trase, inclusiv mufa antena GSM. As vrea sa trec la modul 7P6 035 730 K. Am volanul cu cele 12 butoane, ceasuri albe maxidot MFI (cred ca sunt cele mici medii) Inclusiv plafoniera mea este cu cele 3 butoane, cheita, acel i si microfon. Intebarile sunt urmatoarele: 1. O sa am toate functiile accesibile? Agenda in bord, si sa pot apela de acolo? 2. O sa imi arate pe navigatie numele melodiei? 3. Pot da next-back la melodie direct din volan? 4. O sa se auda muzica in toate boxele? Avand un sistem dynaudio de fabrica? 5.Trebuie ceva codari din vcds sau este plug and play? 6. O sa imi arate iconitele in loc de acele patratele cum s au mai vazut prin topic?
-
Din cate vad, tu ai acc, deci implicit mentine limita de viteza selectata (180 sau 210 max, functie de model). ACC-ul este un CC (tempomat) mai avansat. Nu inteleg ce tempomat mai vrei sa activezi. Limitarea de viteza setata din instrumente este altceva. Te avertizeaza la depasirea limitei setate-de ex cand folosesti anvelope cu un alt indice de viteza.
-
Am si o poza cu limitarea de viteza activata,se poate activa din VCDS tempomatul sau sunt modificari de alta natura?Multumesc pt eventualele raspunsuri!
-
@andrei_221 nu e nicio speculatie. da tu 40-50k eur pe o Skoda Octavia/Superb ( care nu sunt nu stiu ce masini de top, premium, de 100-150k eur ) sunt masini banale, pe care oamenii le cumpara in marea majoritate ca au NEVOIE de ele, in special firme, flote, masini care trebuie sa CIRCULE, nu sa stea cu zilele/saptamanile sau chiar lunile prin service-uri sa dea reprezentanta din umeri ca nu stiu ce sa-i faca, sau daca e o problema de garantie sa nu si asume nimic, ca nu e problema lor ci a importatorului/producatorului, si stai sa dam emailuri si telefoane si pe langa timpul pierdut din birocratie mai e si timpul pierdut din dezinteresul personalului reprezentantelor. Nu trebuie sa te conving eu pe tine de nimic, cum nici nu trebuie sa conving pe nimeni de altfel, eu m-am convins singur. Pana la urma vina tot a cumparatorului este, ca el e singurul care are de suferint cand apar probleme si bunul achizitionat nu poate fi folosit din varii motive. Sa nu ne uitam mai departe decat ograda VAG, unde softul e cea mai mare probleme, si te poate lasa cu masina n drum sa nu mai porneasca. Cand nu esti direct implicat in situatii de genul, e ok sa ne dam cu parerea, dar cand problemele te afecteaza direct, si vezi din primul rand situatia reala din reprezentante/service-uri, se mai schimba placa. Oricum calitatea e tot mai proasta la masini, in general vorbind, soft tot mai mult, scos la repezeala si lasa ca mai rezolvam pe parcurs, e trist ce se intampla, si toate astea pe timpul si pe banii cumparatorului.
-
Sincer, nu cred ca stiau. Inteleg ca procedurile VAG uneori stau in calea tehnicienilor de service si fac procesul mai greoi decat ar trebui sa fie. Dar le-am zis ca pare a fi o problema comuna iar raspunsul lor e ca n-au auzit de asa ceva si ca nu exista niciun buletin tehnic legat de asta. Apoi au schimbat camera de asistenta (cea din ansamblul oglinzii) pentru ca aia ar fi fost problema dar problema nu s-a rezolvat. Am intrebat de update-uri de soft dar mi-au zis ca nu e niciunul. Am legat eu apoi OBD11 am dat click pe codul de eroare iar securistul m-a dus direct aici: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2023/MC-10236097-0001.pdf M-am reprogramat in service, le-am trimis mail cu inregistrarea video a problemei si link-ul de mai sus. Si tot nu mi-au zis ca ar fi fost doar o problema de software si ar trebui sa astept pana la urmatoarea revizie de software. Si eu am lucrat 10 ani in firma mare cu proceduri si reguli unde m-am lovit de multe, motiv pentru care am fost intelegator si am facut tot ce mi-au cerut si i-am respectat...astea sunt procedurile. Ca si paranteza, asteptand acolo am vazut tot felul de oameni si, sincer, nu-mi doresc sa fiu in pielea omului de la receptie. Am fost deja de cel putin 15 de ori cu masina in service in cei 3 ani si jumatate de cand o am doar pentru doua probleme: camera de marsarier si travel assist/volan. Neavand toate datele, poate concluzia mea nu e atat de aproape de adevar cat cred eu ca e.
-
Salutare, Reglarea avansului se face din surubul incercuit cu galben si prin slabirea celor 3 suruburi ! Am gasit un video pe youtube in care a rotit de roata dintata cu o cheie,atasez si linuk! https://www.youtube.com/watch?v=pAEmqvUpKEY la minutul 1.03 secunde foloseste o cheie albastra care invarte de roata dintata NU stiu care varianta este corecta! Am atasat un print screen cu valorile de pe masina mea! 1,9 TDI - BLS
-
Am reusit ieri intr-un final sa aflu ce CAN e pe masina. Merge sa-i fac update cu VCP si 1K0907530K__0178.sgo ?
-
El tocmai asta zice: sa eviti drumuri scurte ca sa ajunga uleiul la 100 de grade ca sa elimine condensul format.
-
Pentru RAR lasa-le asa ca sunt perfecte. Le inlocuiesti ulterior.
-
@ford sierra tdi: orice ulei ajunge la 100 grade si peste, deci aici gresesti !