Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 65 zile.
- Astăzi
-
km doar urban in ultima săptămână intru oraș puțin mă aglomerat ca de-obicei. Dacă iei suma de bani 63 lei pentru o săptămână doar prin oraș nu este așa mult. Spor la făcut bradul pentru cei care nu l-ați făcut încă.
-
Eu am DXD (Leon 2025) și nu am jojă.
-
O completare/corectare la postarea de dinainte. Se pare ca valoarea pentru Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF devine 0 si daca regenerarea in curs e intrerupta, nu doar cand se finalizeaza cu succes. In acest caz se pot vedea parametrii Particle filter: kilometers since last regeneration-DIST_RGN, respectiv Particle filter: time since last regeneration-T_WOUT_RGN. Acestia repornesc numaratoarea de la 0 in caz ca regenerarea a fost completa. Daca regenerarea a fost partiala, acestia cresc insa in continuare, chiar daca Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF si Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF si-au redus valoarea (o parte din funingine a fost arsa), iar presiunea diferentiala a mai scazut. Niste consecinte interesante rezulta de aici: a. Nu pare sa fie un singur parametru care sa indice toate regenerarile (si pe cele active partiale adica, ca pe cele pasive nici nu se pune problema). Ca urmare putem citi de exemplu 700km de la ultima regenerare, dar de fapt e posibil sa mai fi avut si niste regenerari active partiale (incomplete) in acei 700km, care au curatat si ele o parte din funingine. b. Algoritmul dupa care se declanseaza regenerarile e destul de obscur... daca ai avut o regenerare partiala (intrerupta sa zicem), cand se va declansa urmatoarea regenerare? Ca la orice regenerare, atunci cand Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF sau Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF cresc pana la 24, ca si cum nu s-ar fi intamplat regenerarea partiala? sau se va declansa totusi mai devreme, tocmai pentru ca a avut inainte o regenerare incompleta? Poate observ zilele astea. Regula exacta dupa care se declanseaza apoi martorul de DPF devine astfel si mai de nepatruns. Masuratorile pe care se bazeaza concluziile de mai sus: 1. Imediat (la 11km) dupa o regenerare completa pe drum intins, ceruta de martorul DPF aprins, presiune diferentiala 2.74 hPa la 783 RPM si 13.10 hPa la 2555 RPM, soot mass calculated 6.26 g, soot mass measured -1.08 g 2. La 246km dupa regenerarea initiala, presiune diferentiala 9.70 hPa la 980 RPM si 23.47 hPa la 2524 RPM, soot mass calculated 20.86 g, soot mass measured 8.89 g 3. Regenerare activa intrerupta din cauza opririlor (deci partiala), apoi imediat, la 273 km dupa regenerarea initiala, presiune diferentiala 5.48 hPa la 985 RPM si 16.01 hPa la 2507 RPM, soot mass calculated 16.04 g, soot mass measured -0.08 g 4. La 307 km dupa regenerarea initiala (fara alte incercari de regenerare intre timp), presiune diferentiala 6.88 hPa la 983 RPM si 17.91 hPa la 2519 RPM, soot mass calculated 18.54 g, soot mass measured 0.96 g [1.6TDI CAYC, 206500km, oil ash volume 63g, fara erori, mers in oras]
- Ieri
-
Salutare, am întâlnit o problemă la o Skoda Superb combi 2020 cu acționare automată a portbagajului (soft close). Portbagajul se deschide complet, dupa care coboară puțin, cam 1-2 cm foarte încet, iar dacă îl ating sau zgudui mașina chiar și puțin, sau de exemplu când pun ceva în portbagaj se închide singur. În rest, el funcționează normal. La diagnoză nu apare nici o eroare. A mai pățit cineva așa ceva, sau aveți vreo idee?
-
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
atti206 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
salut , uite mai jos ai si schema electrica , cod calculator 7E0 919 283 senzori fata spate si cod calculator 7H 0 919 283 senzori doar spate si nu accepta buton ,Atentie doar acestea doua coduri sunt bune pentru T5 , alte coduri nu sunt compatibile cu T5 an fabricatie 2003-2009 , am colectie de calculatore cu coduri diferite pt T5 care nu sunt compatibile , PS nu citesti de loc retroactiv ce am scris pe pagina anterioara , butonul pe care l-ai cumparat este degeaba , nu este compatibil , este pentu T5.1 Multivan cu bord basic/comfortline , T5.1 Multivan este 2 tipuri de bord basic/comfortline si cel Highline , pe T5 doar bord Highline , tu ai nevoie de buton cu cod 7H5 919 281 . senzorii se potrivesc de ori ce fel doar sa fie OE. Daca vrei sa fie functional respecta schema pusa de mine si cumpara codurile exacte puse de mine. VW T5 park sensor.pdf -
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
tyty25 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Salut Va Multumesc frumos pentru ajutor, cand am cumparat kitul am vazut ca scria multivan si nu avea buton,am comandat un buton,si da Florin cred ca ai dreptate este de 5.1, codul modulului pentru senzori nu il stiu ca nu m-am uitat sa vad,dar o sa revin cu poze,eventual am sa montez senzorii, am satrag cablurile si daca nu va funcționa cu calculatorul pe care il am acuma, am sa il comand pe cel de mi lați recomand Va Multumesc Si va doresc sărbători fericite Asta este butonul pe care l-am cumparat separat pentru ca nu era in kit -
Auto motor 2488 cc mild hibrid, 2025, 45 ani, B8, IF ,1 an = 768 ron . Anul trecut la Tiguan 2.0 tdi, 1493 ron .
-
Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta
vlady_zch a postat în topic iniţiat de Master_Blaster din Golf VI & Jetta
Cum eu am vrut sa fac ca la carte, am gasitp pe aici discutii ca trebuie legat din panoul de siguranta cu un pin din acela care intra in panou si adaugi o noua siguranta, lucru care mi s-a parut imposibil din start pentru ca nu am gasit materialele necesare nicaieri, apoi restul problemelor nu mi le amintesc. Multumesc oricum, apreciez efortul. -
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
F l o r i n a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Da, este unul dintre codurile compatibile -
@mad_katnu am luat in considerare scoaterea filtrului din două considerente: il poate opri un filtru oricând pe stradă și ii poate bloca mașina la ITP (lucru cares-a șiîntâmplatde altfel). In plus la vânzarea mașinii trebuia să accepte si cumpărătorul ca nu are filtru. Și nu in ultimul rând îmi place să fiu legal cât de mult se poate, îmi place să fac lucrurile până la capăt (aici de exemplu, amintesc experiența cu martorul aprins la Tiguan de la AFS cu care am stat pe cap câțiva ani si multe piese schimbate, ca să constatăm că erau inversate două cabluri între ele). Știu ca nu poti afla uneori, decât prin eliminarea rând pe rând a posibilelor cauze ca să rezolvi o problemă, de aia nici nu sunt supărat pe cineva, cu excepția celor de la avd turbo care nu s-au comportat profesionist in sensul prezentării costurilor înainte de operațiunea de demontare. Era opțiunea mea să aleg dacă vreau sau nu sa mai fac curățarea filtrului, la ei sau la alta firma. Asta ar fi singurul aspect negativ, ca m-a costat mai mult decât a fost achiziția noului filtru de particule...
-
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
atti206 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
-
La Octavia 3, motor 1.598 cmc, evolutie relativ liniara : - dec 2023 : 735 lei GRAWE - dec 2024 : 843 lei GRAWE - dec 2025 : 874 lei AXERIA, fara DD clasa B8 de la inceput, jud IF, pe firma. Mai mult decat decent, in conditiile actuale.
-
Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Master_Blaster din Golf VI & Jetta
nu e complicat deloc. Ai 3 fire de alimentare permanenta, unul de alimentare dupa contact, unul de masa, unul la switch frana si 2 de can-bus. -
Eu nu am inteles ce nu merge. Odata spui ca pozitia, alta data spui xenonul.
-
Avand in vedere ca intotdeauna nu am mers mai mult de 10.000km cu uleiul si pentru ca este o perioada cu libere am efectuat o noua revizie chiar daca parcusesem aproximativ 8000km si acestia doar in regim extern. Am mers in principiu pe aceleasi piese Ulei Mobil 1 ESP, si filtre Mann si Mahle. Am efectuat si o verificare si nu am identitifcat probleme (fara scurgeri, fara pilitura, fara jocuri mecanice).
-
Mai studiaza ofertele o perioada , trebuie sa existe o explicatie Eu nu am prins niciodata scaderi de la an la an , am avut norocul sa am doar cresteri , pana si trecerile de la B0 la B8 au fost supracompensate de cresterile de pret Sunt curios acum daca chiar va scadea impozitul la motor de 3.0 , ar o premiera la masina asta sa fie ceva mai ieftin de la un an la altul
-
Ai tras ceva c nenorocirea asta de filtru. In parte te inteleg - am tras vreo doua luni de zile la dinozaur cu erori pe DPF si limp-uri (inclusiv la drum lung - de am oprit in ploaie sa scot mufa de la senzorul de presiune diferentiala sa pot continua drumul normal) - doar ca am reusit sa il diagnostichez singur cu ajutorul topdon-ului - a fost "doar" senzorul cu probleme. Noroc ca e ieftin si se schimba super usor. Trecusem si eu prin gandurile de DPF delete...
-
1.5 tsi an fabricatie 2024 cod motor DXD. Cf ChatGpt e Evo 2.
-
Din lipsa de ocupatie am incercat sa activez "memory mode". Nu functioneaza pasii de mai sus. Indiferent de ce am facut ramane in varianta anulare start-stop la pornirea masinii. Ce am observat dupa ce am montat dispozitivul; chiar daca pun butonul pe "on" - LED-ul stins, start-stop nu functioneaza.
-
Mie personal imi place mult Audi A4 B9 facelift. As merge pe motorizarea 2.0 TFSI 204 CP, este suficient de puternica si placuta la condus. Dieselul l-as exclude, are lag prea mare la acceleratie in combinatie cu cutia Stronic. Deci, daca ar fi sa iti dau un sfat, ti-as sugera sa mergi pe motorizarea 2.0 TFSI de 204 CP (4.0 TFSI). Este cu adevarat placuta la condus.😁
-
Eu nu am zis ca ma adresez ANPC.. am zis ca cel putin din punctul meu de vedere, ca un comerciant sa te duca cu vorba pana iese produsul din garantie si sa nu iti mai repare un defect sesizat in garantie, atunci ar fi caz de ANPC. Defectul actual e deranjant dar se poate trai cu el. Eu ma gandesc si in perspectiva, ce mai pica peste 1-2-3 ani. De aceea as fi vrut sa o schimb. Dar se pare ca e mai complicat decat a parut la prima vedere
-
@tudy_cnueu zic sa te gandesti, macar da-le un telefon la oricare dintre baietii ce i-am mentionat mai sus. lucrez in domeniu auto, am zilnic treaba cu garaje, reprezentante.... crede-ma ca te-ai scutii de multe probleme daca ajungi la ei.
-
Passat 218CP putere cumulata / 156CP - putere motor termic - 220.000km vs. Polo - 95CP - 70.000km, adica putere injumatatita, rulaj mult mai mic, dar cumva risc mult mai mare de accidente... Mie tot nu imi iese calculul matematic si nici logic, iar cat despre relaxare nu stiu cu ce ti-am parut agitat, am expus pur si simplu o situatie.
-
Schimbare ceasuri de bord (deci probabil si IMMO)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de razvanT din Golf IV & Bora
La acest model, de regula, totul merge foarte usor. Ce producator sunt ceasurile care nu poti sa le citești? -
Ce cod motor are masina? Verifica cablajul dintre bcm si far + bcm ul
