Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut, da, si eu am avut problema de zgomot tija actuator turbina, se rezolva la update de soft, probabil se recalibreaza/reseteaza acel actuator odata cu update-ul de soft, cel putin la mine a disparut. Am mai observat ca dupa update-ul de soft merge putin mai bogat, nu mai are acele ezitari la cald(si la rece s-a imbunatatit putin) sau acele gap-uri la anumite turatii (in special pana in 1800rpm). Se observa o crestere de cuplu pe toata plaja de turatie, se mai observa si o crestere consum cu 0.5%. Se poate considera un Stage 0.2 odata schimba ei uleiul(la 2 ani) si odata schimbi tu(la 1an, aceiasi norma, fara sa schimbi filtrul), si nimeni nu se prinde, "altii" asa au facut si a fost OK. costa <500 lei sa pui un ulei bun 0w20, (0w20 este ok, deaia are racitor de ulei, asa nu sare de 110 grade)
  3. florilar1

    Filtru diesel de particule - DPF

    Nu dauneaza pana la 800°C. Dar, incepand de la 1000 anumiti oxizi din cenusa pot sa se topeasca si sa faca corp comun cu ceramica. Ca un exemplu, sa zicem ca DPF este pus intr-un cuptor la 800°C. Daca pe langa cenusa DPF-ul are si funingine (care este carbon nears), funinginea se aprinde si poate duce temperatura in DPF la peste 1200 chiar daca in cuptor sunt doar 800. La regenerare pe motor nu se ating aceste temperaturi deoarece exista un flux de gaze continuu de 600 °C prin DPF. Nu se curata DPF in cuptor fara sa ai si debit de aer/gaze prin el in contrasens caci altfel se distruge sigur.
  4. marius1982.11

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Cel putin la cele de golf 4, numai ce am facut retrofitul, din considerente de siguranta se regleaza la maxim jos daca e problema de comunicare cu senzorii de leveling de pe punti sau comunicarea intre cele 2. Posteaza codurile de eroare asa cum le-ai primit, cu tot cu descriere.
  5. florilar1

    Filtru diesel de particule - DPF

    ECU citeste diferenta de presiune pe DPF si decide daca mai e bun sau nu comparandu-le cu niste valori prestabilite in diverse regimuri de sarcina. Nu are alte metode de verificare. Daca nu e softul original, e posibil ca ECU sa nu-ti dea erori pe DPF chiar daca e distrus (depinde de soft). Eu as instala softul original. Presiunea diferentiala masurata pe DPF la diverse sarcini poate indica starea reala a DPF. Daca presiunea diferentiala e in parametri, atunci treci la verificare EGR, injectoare, etc... Temperatura pe DPF nu este atinsa daca DPF nu mai creaza contrapresiunea necesara (e distrus), injectoarele nu mai sunt in parametri pe post injectie (sau softul nu comanda corespunzator injectoarele), EGR nu inchide total cand incepe regenerarea.
  6. Astăzi
  7. Al Bundy

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Si vrei sa cautam noi pe net dupa cifrele puse de tine? De ce nu postezi erorile intregi, daca tot vrei ajutor.
  8. Al Bundy

    Filtru diesel de particule - DPF

    Atata timp cat temperatura la regenerare ajunge si la 800 grade, de ce ar dauna incalzirea in cuptor la aceasi temperatura ?
  9. skodamen

    Filtru diesel de particule - DPF

    Daca citesti la Odorhei pe site, ei spun ca filtrele nu se spala Daca citesti la ai tai, ei spun ca e riscant incalzirea dpf ului, etc Pe cine naiba ii crezi?
  10. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Daca senzorii de temperatura sunt originali Volkswagen, nu este din cauza lor. Iti pot da PM cu datele firmei unde mi-am facut eu curatarea filtrului, eventual ii suni, le povestesti intamplarea si ii intrebi daca se baga sa iti curete ei filtrul din nou. Dar trebuie sa le spui si ce erori ai pe tester. Curata si filtre trimise prin curier. Sau cel putin iti spun o parere pertinenta. Din ce am inteles tot de la ei, metoda termica este riscanta ptr ca daca se seteaza prea sus temperatura din cuptor, materialul filtrant se deterioreaza prin impregnare cu cenusa (cenusa patrunde in compozitia miezului ceramic al filtrului).
  11. marius1982.11

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    CAn-ul se leaga in BCM, pinii 18 si 19
  12. marius1982.11

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Dupa aspect cel putin pare sa fie totul OE si acela nu are treaba cu gateway-ul. Iti trebuie schema originala. Acum am vazut atasamentul, pai e schema originala. Google translate te ajuta ft bine, chiar si din chineza.
  13. BadGrandpa

    Injectoare 2.0 TDI CR

    Da pentru crlb sunt 8 nm + 270 grade injectoare crlb.pdf crlb.pdf capac crlb.pdf capac crlb 2.pdf
  14. 13nicu

    Filtru diesel de particule - DPF

    Nu
  15. Ieri
  16. 12ftw

    Distributie Passat B8 TDI

    Salutare, am cumparat recent un VW Passat B8 Model 2020 fabricat in 08.2019, 2.0 TDI 150hp DSBR EA288 Gen 1 R4. Urmeaza a-i face distributia + schimburi si as avea urmatoarele intrebari. 1. Ce tip de ulei folositi si ce brand? Pe istoric service vad ca s-a bagat Castrol 0w20 LL IVv 2. Ati schimbat/schimbati si cureaua la pompa de ulei? Cand faceti distributia. 3. Aveti cv probleme cu antigelul? Va multumesc
  17. cosminwon

    Injectoare 2.0 TDI CR

    Motorul meu este CRLB,euro 6. Sunt alte cupluri din ce am gasit eu,fata de euro 5.
  18. xfera

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Am urmatoarele erori : 02233, 01042, 02656 , 02657 si 01539. Farurile se aprind dar sunt blocate in pozitia cea mai de jos. Cum pot remedia problema asta ?
  19. tyty25

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Bună seara Am cumparat un kit senzori de parcare fata/spate pentru un t5 multivan, poate ma ajuta si pe mine cineva cu o schemă sau macar sa imi spuna unde intra aceste fire,am cautat pe net despre can gateway vw t5 si nu găsesc nimic despre asa ceva,eu am o schemă de la vânzător dar nu inteleg nimic ca este in chineză T5 8K PDC Connection.pdf
  20. EEXCALADE

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    Da,e ok
  21. BadGrandpa

    Injectoare 2.0 TDI CR

    Saibele si suruburile trebuie inlocuite la demontare. Suruburile sunt 8 Nm + 180 grade ! conducte.pdf injectoare cfgc.pdf capac 2.pdf capac.pdf
  22. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Nu sunt fan japoneze, nu imi plac interioarele. @marius1982.11e un bonus pe care il dau sa fie leasingul mai atractiv, dar isi scot ei banii apoi din dobanzi. Nu le plange de mila
  23. iceman_30

    Filtru diesel de particule - DPF

    O remontare greșită a dpf ar putea fi cauza situației tehnice descrise de mine?
  24. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    S-a mai discutat, e la fel pana când nu mai e la fel. Adică în funcție de condițiile de funcționare intervalul pentru schimb poate fi mai scurt. Manual, pagina 183 (la mine):
  25. gabriel88

    2023 Cayenne Hybrid

    Doar ca idee, de ce in bugetul acesta nu iei in calcul si Rx-ul de la Lexus care tot pe acolo ajunge la pret de nou, au si plug-in acum vad in configurator. Daca te impaci cu e-cvt de la ei ai masina fiabila si cu tehnologie hibrida ajunsa la multe generatii deja. Succes
  26. marius1982.11

    2023 Cayenne Hybrid

    Scuzati-mi dezinformarea, dar ultima oara cand am auzit de leasing, masina te costa mai mult, nu mai putin. Cum de acum ai 5k reducere dc nu ai banii de masina? Adica daca ai toti banii, iei masina mai scump?🤯
  27. cosminwon

    Injectoare 2.0 TDI CR

    Am pus totul nou,luni. Ideea este ca simeringurile de la injectoare au intrat cam usor si umezesc ulei pe langa ele. Saibe+oringuri puse pe elring,simeringurile de la suruburi puse pe original,suruburi pe original,garnitura capac si simeringuri injectoare victor reinz. Am cuplurile de strangere(8nm +270°),dar nu stiu daca merg refolosite saibele,tinand cont ca am cel mult 50km.
  28. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    La mine e la 2 ani și inspecție, și schimb (dacă nu ajungi la 30k). Nu e la toată lumea la fel?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!