Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 5 zile.
- Astăzi
-
Completez si eu aici , verifica si furtunele de la Intercooler , cele curbate cred ca unul din ele fie este spart fie este iesit de la locul lui.
-
Verifica insa si sa nu ai vreun furtun de turbo spart.
-
Salutare. A facut cineva Stage 1 la un V6 TDI 231 cp? Pareri pro si contra ? As dori sa fac un Stage 1 max 20%. Recomandati ? Multumesc
-
OT: Cel mai probabil actuatorul de turbo, dupa ce arata in freeze frame referitor la rpm. Ca sa o reproduci, incearca sa o accelerezi usor in jurul valorii de 2000 rpm.
-
Salutare!! Am și eu o problema cu passatul B6.. Nu am reușit să mai deschid ușile sub nicio forma...am încercat cu cheia în broască,am schimbat bateria telecomenzi nu am reușit chip Am fost nevoit să sparg geamul sa intru sa o pornesc sa se deblocheze. Înainte să sparg geamul am incercat și cu sarma sa deschid din interior cu mânere tot nu se deschideau.. Acum nu se mai închide nici deschide..nu merge deloc telecomanda... Mașina pornește...are curent... licăre ledul telecomenzi dar nu mai licăre ledul rosu de la portiera și cel de langa kilometraj Un sfat va rog Mulțumesc frumos
-
Aveam de ceva vreme cam un sfert de cursă la pedala de ambreiaj in gol, în plus nu mai revenea sus și in plus un joc stânga-dreapta. Așa că am schimbat cilindrul ambreiaj. După completarea lichidului, aerisire și înlocuirea bucșelor de la pedală, acum revine normal, nu mai are joc și parcă se apasă mai ușor (poate este doar efect placebo). Au trecut doar 5 ani și aproximativ 60.000km de cand am schimbat cilindrul și kit-ul ambreiaj. Uneori, la rece, parcă simt că patinează puțin in treapta 1 si 2, apoi după ce se încălzește nu mai face. Să mă lase așa repede? În condițiile in care nu am tractat nimic și nici nu merg prin noroi sau altceva ce ar putea solicita ambreiajul?
-
După concediul din Grecia, s-a plimbat fiică-mea 260km prin oraș fără probleme. A plecat apoi la mare și pe drum i-a apărut "Engine workshop". M-a dus gândul la P2015, așa că i-am spus să tragă pe dreapta și să repornească motorul, iar la repornirea acestuia, eroarea a dispărut. După câțiva km cu viteza 100+ eroarea a reapărut, urmată la ceva timp de "check engine". Întrucât altă manifestare nu exista i-am zis să continue drumul. La întoarcere încercând să accelereze peste 100km/h a constatat că mașina se plafona, deci nu avea cum să fie tot P2015. Când a ajuns acasă am scanat si am obținut eroarea 000655 - Boost pressure regulation P0299 - 000 Control range not reached MILL ON care înțeleg că e destul de des întâlnită la grupul VAG. După ștergere si câțiva km parcurși nu a mai reapărut. O să încerc weekend ul acesta să ies afară din oraș să ii dau peste 100km/h că să văd dacă reapare. Aveți ceva idei de dat, să mai micșorez aria de căutat?
-
Ai sunet pe toate difuzoarele ptr ca masina nu a venit de fabrica cu modulul 5N0.... Ori s-a facut retrofit/ori a avut alt modul. Probleme-unele se rezolva din codare,altele nu. Nu gasesti un tutorial de codare,dar daca folosesti un Vcds,te va ajuta el. Ptr patratele-posibil software-ul ceasurilor de bord sa nu stie sa afiseze iconitele. Codeaza totul corect si mai vedem.
- Ieri
-
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"
Crs.Vag a postat în topic iniţiat de Crs.Vag din Masina mea
82290 km în bord. Puțini km în decurs de 1 an, 8431. Schimbat ieri ulei, filtru ulei, bujii. Manopera 266 lei, 121 lei bujii și 145 lei ulei. Filtru aer astăzi, personal. Cel de polen urmează. Bujii originale Vw, 355 lei toate 3 bucăți. Ulei VW Long Life, 0w20, 5 litri, prins la 200 lei emag. Pus doar 4 litri. Filtru ulei Man, vreo 40 lei. Șurub baie ulei și șaibă 25 lei. Filtru aer Bosch si filtru polen Kamoka. Astea 2 vreo 102 lei. Mașina, tehnic, e bines. Totul okei. Și estetic, mici zgârieturi, nimic stresant. Merge foarte bine, mai mult în parcarea subterană șade, la muncă. De aici și km puțini, nevoie de ea doar în anumite week-end-uri și la drumuri lungi. Foliile geamuri se mai amână, trece vara în curând. La anul e nevoie de anvelope de vară, noi. Cel mai probabil Michelin. Toate cele bune!! -
E numai bine, ca revine tva la 19%🤣
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
dercos a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
E posib si chiar probabil sa fim intr-un moment de cotitura al industriei auto si al cererii clientilor, iar masini precum Touareg sa nu mai prezinte interes si sa nu mai fie viabile economic. Nu cred ca a fost vreun succes nici pana acum. Dar ramane de vazut, predictibilitatea industriei e la cote reduse. -
Bună ziua nu-mi merge faza scurta pe stânga la wv polo 9n ''nu-mi vine curent care este siguranta de pe faza scurta va rog
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
detinator a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
au o colaborare si cu Rivian, pe electrice. Si cu Ford (Fordurile electrice folosesc platforma de la VW) De aia au garantie 8 ani pe baterie si motor? E destul de linistitor, zic eu Ingineri NASA sau un om cu un training pe subiect facut? Sa nu exageram, softul evolueaza pe toate modelele, nu doar pe electrice. E adevarat ca pt unii e de preferat o masina fara softuri complicate, dar am vazut si oameni care spun ca aleg sa cumpere masina pt soft (sisteme de siguranta, de condus autonom), mentalitatile cred ca evolueaza f mult in functie de generatii. Am vazut multi care spuneau ca vor in continuare telefoane cu butoane, dar acum stau pe TikTok cu rezultatele care le cunoastem -
Salutare, am pus de curand o bara aftermarket de R32. Totul in regula, ideea este ca nu stiu ce ar trebuii sa fac de acum incolo cu finala/tips-urile. Am gasit pe internet 2 finale, una la 1200 (https://street26.ro/sistem-de-evacuare-complet-compatibil-cu-vw-golf-5-r32-2003-2007-golf-6-r20-2008-2013-esvwg5r32?srsltid=AfmBOoq0Ukr-l0q41lvWQJV3SHJwM4bnRdfqqahjpYOAieWbiZns2iR8DU4) si una la 1650 (https://www.olx.ro/d/oferta/sistem-evacuare-vw-golf-5-r32-golf-6-r20-2002-2013-nou-ID7v0OO.html). As avea nevoie de niste sfaturi, sa cumpar una dintre aceste finale sau sa pun niste Tips-uri fake? Multumesc frumos.
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
corad0 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
@cristi511Viziunea noastra este limitata local? Am condus ieri e-308 nou nout, de nevoie, nu mi-ar trebui electrica, nici gratis! Da, e mai misto decat sa mergi pe jos, dar incerc sa ma consider pasionat, multumesc, "nu mi-e foame"! 🤢 Eu daca as avea venituri mai mari mi-as lua Bentley. Vorba aia, la Monaco n-am vazut nici un Taycan/Macan parcat in fata la Casino, supercaruri, Bentley si Rolls FULL DE ELE! Majoritatea GHOST d-alea mari, V12, multe Maybach S650, numere de Elvetia/Rusia/Andorra. Desi "s-au prostit" si astia cu Rollsu' electric! Spectre parca se numeste? In fine, ca sa ajung din UK pana pe Coasta de Azur cu o electrica, incarcat de bagaje si cu AC-ul pornit blana, probabil ca mi-ar lua vreo 4 zile! Doamne fereste! 😄 Inca imi place sa vad RANGE 1400 KM in bord, sunt mai "old fashioned" ca sa nu zic mos expirat. 🤗 Bineinteles, este doar parerea mea subiectiva si am inteles de ce fac oamenii UBER cu ele pana de curand cand am mers cu un ID5, l-am intrebat pe sofer daca e multumit si mi-a spus ca regreta ca a luat-o, au bagat taxe in UK si au ridicat pretul "curentului" si nu prea mai merita. O incarcare la 2 zile/luna costa la fel ca un plin de benzina, ba poate chiar un pic mai mult. Daca faci km mai multi, costul creste. Se mai plateste si o taxa suplimentara daca ai parcare subterana, pentru ca cica exista risc de incendiu. Asa mi-a spus taximetristul, In fine! N-am "sapat", nu ma intereseaza subiectul, dar cica asa o sa fie la nivel global. Deci omul si-a luat electrica, doar ca sa faca profit! Sunt convins ca asa au "agatat" multi clienti. Acu' HOPA, ce sa vezi, costa cam la fel sa mergi si cu termica si cu o electrica. Omul a zis ca vrea sa o vanda sa isi ia un Passat Variant TDI. L-am intrebat ce pret a fost masina? 52 000 GBP. Are niste scaune si un plastic in ea de zici ca e CADDY. Bineinteles ca tableta aia mare de pe bord iti ia ochii! Eh detalii, englezoii isi schimba masina la 5 ani, nu prea conteaza, ratele merg toata viata si conduc mereu masini noi. La ce preturi au, nu mai conteaza ca sunt electrice sau termice. Probabil asa e si in celelalte tari din Vestul Europei. Tine doar de gust. Daca o cumperi ca romanu' cu gandul ca vei merge toata viata cu ea, o sa fii dezamagit. Masinile sunt facute special sa cedeze relativ repede. Nu mai zic de probleme si servisare si softari si updateuri ca la telefoane si batai de cap. E nevoie de ingineri NASA sa ti-o repare iar daca pica bateria in afara garantiei, costa cat jumatate din masina costul inlocuirii. Omul a deventi de ceva vreme consumator! Banu' sa curga in buzunarul marilor companii! Doamne-ajuta! ❤️ Inteleg acum de ce cumpara lumea BYD. Daca tot e "naspa", macar sa fie mai ieftina. Si parca nici nu e chiar asa de "naspa" daca e sa compari cu ce ofera concurenta. MADE IN CHINA a devenit de ceva vreme CALITATE! 😄 Vanzarile o spun, nu eu. -
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
sorin0235 a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
Dețin un VW Golf 6, motor 1.4 TSI 118 kW, cod motor CAVD. Îmi lipsește conducta de admisie aer rece dintre grila frontală și cutia filtrului de aer. Este o piesă cu ieșire frontală, dreaptă, NU în jos, NU laterală, și cu deschidere dreptunghiulară (vezi pozele atașate). Nu găsesc codul corect — toate piesele tip 1K0805962E/F/H au ieșire greșită. Mulțumesc anticipat. -
Azi m-a sunat dealerul și mi-a confirmat fabricarea mașinii, si ca în 2 -3 săptămâni ar ajunge la ei. Comanda a fost plasată pe 17 februarie, motorizare 2.0 tsi, cu câteva opțiuni pe ea. Dealerul mi-a spus sapt trecută ca s-a ajuns la 11 luni ca și timp de așteptare 🧐
-
Întreținere, revizii & costuri de exploatare Superb 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
1 an/15.000 km pt ulei 2 ani / 30.000 km inspectia -
-
Fa o poza cu meniul de "asistenti". Acolo trebuie sa ai si acc-ul, care poate a fost dezactivat de proprietarul anterior (o supozitie). Repet-volanul tau suporta acc, deci il poti seta sa mentina viteza dorita.
-
Revin cu o concluzie, l am montat fara sa i fac codare, sunetul se aude in toate boxele. La faza cu patratelele, imi arata doar cel de bluetooth (pe mijloc), in loc de baterie si ce mai era (stanga-dreapta) apar patratele. Plafoniera nu functioneaza cu modulul nou, nici butonul cu microfon(cel de jos) de pe volan nu functioneaza. In rest pot sa vorbesc la telefon, pot suna, pot face orice. Se aude totul ok Se rezolva din codare? Unde pot sa gasesc un tutorial complet?
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
halamadrid a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Daca nu cumparam noi toate sh-urile VAG de pe piata, statea pe loc productia de masini noi care sa le inlocuiasca.😀 Singura lor sansa este sa converteasca tot ce tine de colaborarea cu SAIC intr-o modalitate de a se redresa tehnologic si financiar. Bineinteles, chinezii vor castiga din vanzarea tehnlogiei si din fentarea taxelor. -
Ce am activat este limitarea de viteza(nu se trece peste cat setez),ce as dorii sa activez e mentinerea vitezei fara sa tin piciorul pe acceleratie,din scanare imi spune ca nu e activata aceasta optiune(no cruise control e mesajul).Daca cineva o poate activa si ce costuri sunt,asta ma intereseaza.
-
Salut, am patit si eu acelasi lucru , e din cauza ca ai prea putin freon in instalatie , trebuie sa mergi in service sa-ti reumple utilizand substanta de contrast si sa vezi daca nu ai scurgeri pe undeva .
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
cristi511 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Cred ca viziunea noastra e limitata local si de aici cumva parerile nu pozitive. Altfel, nu degeaba este vag nr 2 mondial la vanzari. Eu unul recunosc ca daca as avea venituri mai mari, mai mult ca sigur una dintre masinile familiei ar fi electrica. Cu siguranta as fi mai relaxat pe subiect. Pana una alta insa, România si piata de aici nu reprezinta vreun impact real pt VAG cand vine vorba de masini noi.