Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 5 zile.
- Ultima oră
-
Conditii grele inseamna zone neasfaltate, combustibil prost samd. Nu e cazul la noi.
-
Consumul o sa ti se para mare initial, dar din al doilea sezon totul intra in obisnuit, cel putin la mine pe 17 asa a fost, vizibil mai mare decat cu Hankook-urile originale cu care am mers pana la atingerea martorului de uzura.
-
Consumul da, trasul nu
- Astăzi
-
Activare Computer de Bord / Tempomat
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
Mufele le ai pe masina, iti trebuie doar firele cu pinii potriviti la capete -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Dolfin a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
@xfg8, am citat din ELSA. Ce se intampla daca uleiul este la temp mai mare, nu stiu, cert este ca in instructiunile de lucru nu se accepta, se specifica sa se astepte racirea uleiului. -
Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4
Crs.Vag a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Mașina preluată astăzi. Nu am mai ajuns și eu, e sf față de ce a avut, Logan 2004, fără AC. I-am zis sa imi trimită poze, e pe drum spre altă localitate. Nu are volanul încălzit, are în schimb pachetul de 522 euro, cu acc și altele. -
Bună ziua am anulat egr la golf 4 1.9 tdi axr cu o tăbliță din cauza tăbliței poate sa fie consumul mare și câteodată nu prea trage ?
-
Stiam ca cffb are imbus mare...modificat la pompa.si nu mai are probleme ca la b6?
-
RNS 510 - Columbus - Update FW si harti
catalin004 a postat în topic iniţiat de florin.petre din Navigatie
Salutare...am si eu un RNS510 (1T0 035 680C, SW:2720), la care am facut update de soft la RNS510_5274_MOD_C6_C12. Navigatia merge ok, inainte se restarta aleatoriu, insa as vrea sa bag limba romana pe ea, versiunea instalata de mine nu are romana. Alta prolema ar fi ca nu are harti de europa EST, la resoftare nu trebuia sa i se modifice si hartile? Multumesc! -
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
sandumbogdan a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
Si totusi de cand am tras de firele alea nu mai am eroarea. Totusi eroarea era de "Exhaust Sensor", verificat cu doua diagnoze total diferite iar senzorul ala din fata pe carcasa de plastic sigur nu e de exhaust pentru ca nu ar rezista plasticul la temperaturile de evacuare. -
Activare Computer de Bord / Tempomat
passat19tdi a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
Ma intereseaza in special BC. As vrea sa imi confectionez eu cablajul. Ma gandeam sa iau de la dezmembrari mufa cu o parte di cabluri de la cluster, sa scot pinii si sa prelungesc cablurile. In Timisoara am gasit mufa doar cu 100 lei, e cam scumpa. As vrea sa stiu ce alta masina ar avea mufa potrivita pt proiectul meu? -
Raspuns final : GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 6 Vara 225/40 R18 92 Y XL, cu omologare AO si DOT 2025 (cele standard aveau DOT 2024, sensibil mai ieftine). Diferente intre ele vad la clasa de consum ( B cu omologare, C fara omologare ). Cum a spus si colegul @CristiALF, pret imbatabil cu promotia cashback ( ~400 lei bucata ). Revin cu impresii .
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
j4ever a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Am dus-o la reprezentanță și mi-a făcut ofertă pe schimbare doar unitate de control, nu tot mechatronicul. Într-o săptămâna a venit piesa și l-au schimbat. 7000 de lei operațiunea, schimb de ulei inclus. Până acum totu' e bine -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
xfg8 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
@Dolfin, deci temperatura care trebuie sa o aibe uleiul vechi din cutie cand se face schimbul este de 30 de grade ? Apoi cand se verifica nivelul la uleiul nou, acesta trebuie sa aibe 35 - 45 grade ? Nu stiu daca service-urile din Romania chiar respecta aceste indicatii, chiar si la reprezentante Ce probleme pot apare daca de exemplu nu se respecta exact temperaturile astea ? -
RO era trecuta acum ceva vreme in lista tarilor cu mult praf (se subsumeaza si conditii de exploatare grele) , acum nu mai este listata acolo pentru ca si intervalele de service sunt flexibile (nu extinse ca inainte) si masina se cere singura in service in functie de regimul de mers. Dar in Bucuresti, de ex. cred ca este evident pentru oricine ca praful este la cote nemaintalnite cu atatea santiere, temp in compartimentul motor in zilele caniculare ajunge la valori in afara gamei normale de functionare.
-
amazoana alba "Amazoana Alba" - Fabia 1.0 MPI 75CP
_R_A_D_U a postat în topic iniţiat de _R_A_D_U din Masina mea
Nu cred, valoarea pe casco este 4300 euro. Vedem cât vor estima epava... -
amazoana alba "Amazoana Alba" - Fabia 1.0 MPI 75CP
skodamen a postat în topic iniţiat de _R_A_D_U din Masina mea
Cu banii luati de dauna totala, se poate repara ce ai acolo foarte bine -
@DMV ma bucur ca m-ai ascultat si ai mers cu masina la Debrecen. Totodata si pentru ce interesati, seful de service de acolo vorbeste foarte bine limba Romana si va puteti intelege cu el fara nicio problema. Sunt net superiori oricarui service VAG din Romania, atat prin amabilitate, deschidere fata de client, pregatire/instruire, si implicare. Preturile nu sunt mai mici, poate la fel sau putin mai mari ( avantaj daca ai firma in RO platitoare de TVA, atunci iti factureaza fara TVA ) Trebuie verificata NORMA uleiului pentru masina ta, daca aceasta este 504/507, atunci 100% e ok sa pui si 5W30 pe langa 0W30. Ambele vascozitati respecta norma 504/507. Eu zic sa mai sapi si sa intrebi. D&C e ok doar pentru o revizie simpla, maxim, dar si aici as avea dubii daca chiar schimba sau nu ce trebuie.
-
App-Connect si VW Car-Net
djsmiley007 a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
este MIB1 NU se poate activa nimic !- 650 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Sigur e in lista aceea Romania? Am vazut un manual de mentenanta la G8 si Romania nu aparea in lista. Ce e drept documentatia nu e la zi. Era o revizie din 2021.
-
amazoana alba "Amazoana Alba" - Fabia 1.0 MPI 75CP
_R_A_D_U a postat în topic iniţiat de _R_A_D_U din Masina mea
Odo 121957km, airbagurile nu sunt sărite. Se pare că va fi daună totală, final de drum pentru Skodiță... -
IN acest caz, cu usile neincuiate, testul nu este relevant.
-
Activare Computer de Bord / Tempomat
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
DA - Ieri
-
@Sorin holban O problema similara/cvasi-identica am avut la Tiguan-ul meu... 2.0 tdi, CBAB, 2008. Check engine + "spira", la oprit-repornit totul ok, pana cand "ii ceream" peste 2500 rpm, la depasiri, demaraj, viteza... Delphi-ul meu, neconcludent si imprecis, ma trimitea la turbina, dar testerul profesional mi-a indicat aceasta piesa (are mai multe denumiri): supapa de presiune turbina / supapa vacuumatica / capsula vacuum actuator turbo. Am schimbat-o si totul e ok.
-
Piesele de distributie de 1,5TSI se gasesc pe stoc la toti dealerii de piese, primele versiuni de motor au peste 7 ani. Deci exista cerere, deci se schimba, orice se invarte si are rulment, lagare, se uzeaza in timp. Romania este in lista tarilor cu nivel ridicat de praf, asta o stim si noi fara sa ne spuna VAG.