Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 44 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. sandumbogdan

    Noul motor 1.5 TSI

    Probabil ca un om hotarat poate sa bage degetul pe la busonul de umplere cu ulei si tot reuseste sa-l miroase. Acusi vor urma postari ca uleiul meu are aroma de trandafiri, altul de capsuni.
  3. Astăzi
  4. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Probabil de aia la modelele actuale s-a eliminat joja fizica, ca sa nu mai analizam uleiul frecandu-l intre degete, dupa miros, dupa culoare etc.😀
  5. alexedy2006

    Probleme Cu Avertizarea Sonora - Buzzer ars

    Aveti idee pot adapta un buzzer pt senzori undeva in bord, legat de releul de semnalizare, ca sa nu mai desfac ceasurile?
  6. dkmg33

    Toro - 7P din 2011

    Lasa capacele din spatele farurilor deschise cat timp nu e umezeala afara sau e motorul cald si trage-o cu fata la soare. Seara inchide-le la loc. Fa asa cateva zile. Eu am tinut si farul 2 nopti pe calorifer dupa lipire sa se usuce, tot deschis in spate. Putin condens e normal sa mai apară cand e f umezeala, dar in prima saptamana de la lipire au inca umiditate si din mediul ambiant si de la siliconul/pasta de lipire care inca se mai usuca deci or sa fie pline de condens daca nu le deschizi in spate ziua. Astea sunt capacele, nu trebuie scos nici un surub, doar apesi clema cu degetul si ele pivoteaza in 2 picioruse. La sfarsit, le impingi la loc pana prinde iar clema.
  7. a_andrei

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Si s-a rezolvat sau ce ai facut? Ti-a schimbat calculatorul?
  8. Emy D

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Ei bine, aia e parerea unui politist sau fost politist in timpul liber si nu e parerea oficiala. In realitate, stiu cazuri in care au ramas fara talon (da, stiu, mici sanse)datorita unui politist mai zelos: Deși OUG 195/2002 stabilește cadrul general, omologarea tehnică este detaliată de Registrul Auto Român (RAR). RAR este instituția care certifică dacă o modificare (inclusiv aplicarea de folii) este permisă. Regula RAR: Aplicarea oricărui tip de folie pe faruri (sau lămpi) este interzisă dacă nu este făcută de producătorul vehiculului sau nu este omologată individual de RAR. Farurile au o omologare specifică (marcate cu litere precum "E" urmat de un număr) care garantează că emit lumina la o anumită intensitate, culoare și formă. Foliile modifică aceste caracteristici, anulând omologarea. Deși intenția de a proteja farurile (mai ales cele din plastic, predispuse la zgârieturi și matuire) este de lăudat, legalitatea este strictă în România și se bazează pe principiul omologării. Conform prevederilor din OUG 195/2002 și normelor tehnice impuse de Registrul Auto Român (RAR), răspunsul scurt și cel mai sigur este NU. Deci, din punct de vedere strict tehnic și al omologării, orice strat suplimentar aplicat pe lentila farului poate altera performanța optică a acestuia, chiar și un lac transparent. 😐 Edit: nu ma intelege gresit ca sunt impotriva acestei metode de protejare a farurilor (ba chiar o recomand la cat costa un asemenea far), ci doar ca ui... se gasesc specimene sa fie mai catolice decat papa.
  9. sandumbogdan

    Noul motor 1.5 TSI

    Numai de mirosit uleiul nu mi-a venit pana acum. Oricum si uleiul si benzina si motorina sunt extrase din petrol deci probabil ca si mirosurile sunt apropiate.
  10. Al Bundy

    Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor

    Foarte rau ce au facut, ca au combinat cele 2 mase, acum in caz de alt scurt risti altceva. Service-ul la care ai fost ar fi trebuit sa repare asa cum trebuie, sa refaca traseul de masa din ceasuri sau sa-ti schimbe ceasurile. Eu nu as accepta acea modificare pe masina.
  11. Al Bundy

    Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta

    Cumpara modul original cu instalatie originala din dezmembrari si le montezi.
  12. Al Bundy

    Regenerare DPF - prea des

    esti sigur ca masinile despre care vorbim au acel senzor ?
  13. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Asta ar insemna ca si nivelul de ulei ar trebui sa iti creasca. Datorita drumurilor scurte benzina ar ajunge in ulei (de aici mirosul) si daca uleiul nu are timp sa treaca prin epurator la temperaturi de peste 90 grade sa elimine benzina, te alegi cu nivelul crescut al uleiului. Vad ca s-a mai discutat.....
  14. DANIEL BARA

    Probleme inchidere - deschidere geamuri (Touareg 7P)

    Salutare! La un Touareg 7P, 2010, ini cazul in care este deschis vreun geam sau mai multe geamuri +trapa , in momentul incare depasesc 30 km/h , se inchid geamurile si trapa si raman 3 cm deschise fiecare... Am verificat codarile dar nu am gasit nimic... Vreo idee?
  15. UNHleaSHD

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    exact. GTL a fost scos din productie de ceva timp.
  16. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Uita-te pe pagina anterioara unde am zis ca incepand de luna trecuta CET-ul de aici taxeaza cu 30 lei lunar clientii pe care nu ii are ( dar si pe cei care ii are ) pentru spatii comune care nu au nicio tangenta cu vreun cm de infrastructura CET
  17. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Toate sansele ,la ce incompetenti ne conduc…orice tampenie e posibila.
  18. vizitator

    Regenerare DPF - prea des

    Eu zic ca ori senzorul este defect, ori aparatul de diagnoza. Parerea mea! Au mai fost cazuri de senzori care masurau, dar masurau gresit, si nu dadeau eroare pe tester.
  19. vizitator

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ma scuzi, dar ce inseamna taxa pe ,,soare"? Ne intoarcem la vremea fanariotilor, cand trebuia sa platesti impozit daca doreai sa ai ferestre la casa?
  20. Ieri
  21. Ovidiu David

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna, daca se poate o decodare PR pentru VIN VSSZZZ5FZJ6586255, multumesc!
  22. Vlad48

    Noul motor 1.5 TSI

    A observat cineva ca la aceste 1.5 TSI uleiul miroase dupa un timp a benzina? Relativ rapid dupa revizie.
  23. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Noutati despre Toro: Au fost schimbate geamurile farurilor. Evident, astea noi sunt mult mai clare. Ins atot nu am scapat de condensul interior. Cel care le-a schimbat spune ca e normal sa mai persiste cateva zile, fiindca nu a facut inlocuirea in mediu cu umiditate controlata, ci intr-un atelier normal. Dar in cateva zile va disparea condensul, asa ar trebui. Daca nu va fi asa, atunci va trebui sa refaca etansarea 😥 ...
  24. EEXCALADE

    Regenerare DPF - prea des

    Posibil sa fie o eroare de interpretare de la vcds-ul chinezesc
  25. vlady_zch

    Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta

    Va salut si va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, daca puteti. acum vreo 3 ani am cuparat un carlig detasabil OM din dezmembrari cu tot cu modul si instalatie, dar nu am reusit sa ii dau de capat cum se face montajul corect, am cautat in tot Arad-ul un electrician care stie sa faca montajul, ba chiar am facut si o programare, am dus masina explicandu-i din start ca este instalatia electrica originala si dupa 15 min m-a sunat ca nu stie sa monteze cu instalatia respectiva, dar daca vreau sa cumpar una universala cu can si mi-o monteaza, asa ca am cumparat un kit de 7 pini cu can si am montat-o eu, dupa cativa ani de utilizare totul functioneaza ok, nu sunt probleme. Acum problema mea este ca am luat carlig si la golful 6, de data asta fara instalatia electrica completa si fara modul cu gandul ca voi face ce am facut si la Touran, dar nu am luat in calcul faptul ca la Golf am senzori de parcare si la Touran nu aveam. Cine stie ce kit ar trebui sa cumpar? Mentionez ca la firma de unde l-am luat pe celalalt exista si varianta care decupleaza senzorii de parcare, care este mai scumpa dar spune ca nu este compatibila cu masinile care au senzori de parcare fata/spate, doar cu senzori in bara spate. Multumesc pentru eventualele raspunsuri!
  26. jangabrieldrind

    Regenerare DPF - prea des

    Mulțumesc tuturor pt răspunsuri! Nu m-am lămurit nimeni de ce acel senzor temperatură recirculare gaze 2 indică 2.222°C, și la relanti și la rece și la cald! Pt mine este ceva ieșit din comun, să indice asemenea valori și să nu am nici o eroare sau bec aprins! Menționez că m am uitat cu testerul și pe mașina fiului meu, același model același an același motor, la valorile aceluiași senzor!! La fel indică și la el 2.222°C, însă regenerarile la el sunt undeva la 100km pe oraș! Nu găsesc nicăieri explicații despre acest senzor!
  27. Sebytza2000

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    În jurul plajei de 2000-2300 de ture mai exact, și pe loc dacă o accelerez mai tare se aude un sunet ca de aspirator. Câteodată când accelerez pare ca trage de rupe, câteodată pare mai gâtuită
  28. snicola

    Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor

    Salutare, revin cu reparatia. Intr-adevar, service-ul la care a fost masina dupa ce au inlocuit ceilalti pompa mi-a confirmat ca a fost facut un scurt cand s-a inlocuit pompa de motorina si a cedat masa din ceasuri. Ca si reparatie, s-a inlocuit din nou ansamblul pompei de motorina din rezervor (erau fire inadite si izolate la plutitor) si s-a tras o alta masa din mufa pompei de motorina (partea senzorului litrometric) catre o masa din caroserie. Acum totul este ok.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!