Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 88 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. c_A_b

    Zgomotele si greierii din Karoq

    Salutare! Se dă un Karoq Scout 2019, 2.0, 4x4 la care, la turație peste 2000 se aude un sunet înfundat și pare că și mașina vibrează cam tare. Atașez o scurtă înregistrare, poate s-a mai confruntat cineva cu așa ceva și îmi poate da o idee de unde să încep cu verificările. Înregistrarea a fost făcută din interior în plaja de turații 2000-3000. Menționez că sunetul nu pare să depindă de accelerare, ci de plaja de turații: se aude la fel și când decelerează, dacă se află în aceeași plajă de turații.
  3. iceman_30

    Filtru diesel de particule - DPF

    Din ce știu eu, testerul vede doar ce raportează senzorii și ECU, nu mecanica în sine. Unele probleme mecanice apar indirect în valori, altele nu lasă nicio urmă în diagnoză. De aceea nu pot exclude complet nici partea mecanică, nici partea electronică doar pe baza erorilor.
  4. Astăzi
  5. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Pe de alta parte, din experienta mea personala, cand a trebuit sa schimb valva EGR, s-a vazut la diagnoza electronica. La fel si cu senzorii, daca aveau probleme,s-a vazut pe tester. Deci mai degraba inclin sa cred ca la tine este ceva mecanic, si nu pe partea de senzori sau EGR. Insa e doar o opinie personala, te rog sa o iei ca atare.
  6. marius1982.11

    2023 Cayenne Hybrid

    Cand esti pe pagina 4 sau 5, stai la rand dupa samsari, ncsf In liga mare vad ca se promovează anunțurile
  7. iceman_30

    Filtru diesel de particule - DPF

    Mulțumesc frumos pentru opinii.Asta voi face după sărbători, când voi merge la un mecanic auto cu multa experiență pe care îl cunosc personal.Atunci , metodic, se va investiga tot.Pana atunci, din fericire, nu prea trebuie sa circul cu mașina.
  8. Adi_vw

    Noul motor 1.5 TSI

    Sa fie doar la Seat 1:1 intervalul de schimb al uleiului indiferent de regimul de mers? Mai are cineva Seat si poate confirma? Au cel putin turbinele diferite. Cel mai probabil nu o sa-l poti modifica inca pentru ca e posibil sa nu existe solutie de unlock pentru ECU-ul tau. Solutia e sa suni la tuneri si intrebi dupa ce primesti masina. Oricum iti doresc sa nu fie inchis in "cusca" antituning pentru ca e destul de greu sa-l scoti de acolo, suruburile avand capurile rupte si locktite pe filet.
  9. skodamen

    Vopsit element interior de plastic

    Nu bausem cafeaua, si n am prea dormit azi noapte🙂 Bine ca ai inteles ce am vrut sa zic In rest, cauta, poate gasesti cineva disponibil
  10. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Logica e ca NU trebuie sa fim autonomi . Trebuie sa platim din ce in ce mai multe taxe si impozite ,NU mai putine. Derulati 15-20-25 ani in urma.
  11. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Cauzele principale ale colmatarii unui filtru DPF sunt urmatoarele: injectoare uzate, turbosuflanta defecta (cu infiltrare de ulei in admisie), senzori de presiune diferentiala defecti, senzori de temperatura defecti, filtru de aer infundat, debimetru de aer defect/murdar, scurgeri in carcasa DPF (care cred eu ca pot fi cauzate de un racitor fisurat), DPF schimbat cu unul neconform, conducere urbana pe distante scurte (care nu permite incalzirea motorului si efectuarea regenerarii), supapa EGR care nu mai functioneaza cum trebuie. Cred ca tu trebuie sa duci masina la un service ca lumea, care sa se apuce de desfacut si sa vada daca nu cumva ai probleme la unul din aceste elemente. Chiar daca filtrul DPF se curata, acesta se infunda rapid daca nu se rezolva si cauzele care au dus la colmatarea lui.
  12. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Sigur, revenim. Nu vreau sa creez asteptari inutile, dar daca nu reusesc sa obtin un pret decent si in linia pietei, nu voi schimba masina. Nu sunt nici chiar atat de nemultumit astfel incat sa accept sa pierd multe mii de euro. Momentan in +24 de ore de Autovit + Olx, 0 telefoane/mesaje. Luni am programare iar in service, se apuca sa o desfaca sa verifice camerele fata + spate.
  13. Muale

    2023 Cayenne Hybrid

    Reveniti la discutia despre masina din titlul topicului? si urmatoarea masina poate avea topic, chiar daca nu mai este in familia VAG
  14. Muale

    Vopsit element interior de plastic

    am vopsit plasticele interioare (aveau vopsea cauciucata care s-a cojit), am folosit spray pt plastic de la duplicolor. a rezistat f bine. curata bine piesa, desi e dificil ca are multe lamele, da-i si un primer inainte si culoare. nu iese, pierzi 50-100 lei dar castigi experienta.
  15. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Quod erat demonstrandum!
  16. ddexter

    Noul motor 1.5 TSI

    Atasez aici ce apare in aplicatie. Masina din semnatura. Revizia a fost facuta acum 3 luni la 7666 km. Mers mult in oras, v medie mica. Dimineata e cam 10 km/h.
  17. iceman_30

    Filtru diesel de particule - DPF

    Răcitorul de gaze și EGR, la mașina mea nu au fost curățate până acum. Cel care a demontat dpf nu a curățat cele două componente.Nu mă pricep la mecanica insa mă întreb dacă ar putea avea și acelea un rol negativ decisiv pentru mașina mea.
  18. halamadrid

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Elvetia. Atat!😀
  19. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    De acord. Discutia a pornit de la distributie, daca trebuie sau nu respectate indicatiile producatorului. Cum legat de distributia la 1.5 tsi nu exista posesori care sa ofere informatii din experienta proprie, iar manualul ii face neincrezatori, s-a trecut repede pe uleiuri, acolo exista expertiza suficienta, ba chiar prea multa.😁 Totusi, legat de distributia schimbata cu 3.000 de lei la 1.5 tsi, dupa 1000 de km totul pare ok, SS-ul functioneaza (am inteles ca nefunctionarea SS e primul semn ca distributia nu e reglata cum trebuie). Cum nu conduc eu acea masina ci am primit informatia de la posesor, o livrez si eu sub rezerva. Precizez ca distributia a fost schimbata la cerinta posesorului, masina avea 70.000 de km si aproape 8 ani, fiind inca in intervalul recomandat de producator.
  20. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Why? Care ar fi logica din spatele acestor decizii tampite? 😮
  21. halamadrid

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Rezumat - În Suedia proprietarii de maşini electrice descoperă cu indignare că sunt penalizaţi din când îşi încarcă maşinile electrice împreună cu folosirea altor consumatoare electrice de mare putere, iar penalitatea lunară din facturile din prima lună a ajuns până la 90 euro. -In Norvegia a fost coborât pragul aplicării TVA pentru maşinile electrice, astfel încât toate maşinile de un preţ mediu sau mai mare devin automat cu circa 4.200 euro mai scumpe în taxele aferente lor, iar asta a determinat unii producători precum VW să livreze nave cu mii de maşini până la anul nou. -În Elveţia, a fost anunţată intenţia de a impune taxa per kWh pentru maşinile electrice, de circa 0,22 franci/kWh, care va fi plătită indiferent dacă îţi încarci maşina electrică la o staţie fast charge sau la una de acasă, ba chiar şi prosumatorii care îşi produc propria electricitate o vor plăti. - în Marea Britanie a fost deja aprobată o taxă per milă pentru maşinile electrice, care va totaliza câteva sute de lire anual la un parcurs mediu. - California s-a alăturat acestei tendinţe şi a anunţat că vrea să introducă o taxă per milă pentru maşinile electrice, oarecum similară celei din Marea Britanie. „Cineva trebuie să plătească pentru drumuri”, a fost mesajul însoţitor al acestui anunţ.
  22. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Dragii mei, dupa parerea mea discutiile acestea nu ajuta la nimic, consens nu va fi. Eu zic ca manualele producatorului sunt de aplicat de catre service si de catre posesori. Cine are alte idei le poate pune in practica si poate comunica experientele sale celor interesati care de asemenea sunt liberi sa respecte manualul sau sa procedeze cum doresc. Pentru mine nicio parere pe un forum nu bate manualul pentru ca cel care emite parerea nu are aceeasi autoritate si nu are nicio raspundere. Asta nu inseamna ca manualele sunt nerevizuibile. Tehnic vorbind orice poate fi imbunatatit dar bineinteles ca si partea economica conteaza. Partea mai interesanta este ca de la o vreme manualele de intretinere, planul de revizii cu ce se verifica/inlocuieste si la ce intervale, nici nu se mai livreaza utilizatorului final. Oare de ce?
  23. tavitara

    2023 Cayenne Hybrid

    Daca incerci sa deduci 100% cheltuielile cu masina pe firma sunt pe capul tau non stop astia de la ANAF , daca stai linistit la 50% te lasa in pace Asa ca mai bine 50% @tudy_cnu , https://www.emag.ro/1set-82mm-74mm-bmw-emblem-badge-front-rear-trunk-logo-replacement-for-bmw-e46-e39-e38-e90-z3-z4-x3-x5-x6-gm-k0274-0408-027/pd/DFY2ZZYBM/ Poate nu se prind
  24. xfera

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    02233 - Left headlight power output stage (J667) 004-No signal/communication- Mil on 01042-Control module Not coded 000 - Mil on 02656- Power output stage for left headlight (J667), Not coded 000- Mil on 02657- Power output stage for right headlight (J668), Not coded 000- Mil on 01539- Headlights not adjusted 005 - No or incorrect basic settings /Adaptation - Mil on Astea sunt erorile !
  25. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Cateva updates: Multumiri colegului @cristi511 care mi'a dat un numar de telefon de la BMW Cobalcescu Pitesti. Am vorbit cu o doamna foarte draguta care mi'a spus ca la masinile de pe stoc X5 PHEV imi pot oferi un discount de 19%. Probabil daca se mai negociaza, mai sare cu 1-2-3%. Totusi, ei nu accepta la buy back decat masini BMW. @acidone77nu e chiar asa. Si daca o iei din Germania, tot se aplica regula cu deductibilitate 50% TVA pentru masinile folosite in scop mixt. Pentru mine ar fi cam dificil sa justific ca folosesc masina in scop 100% economic, ca sa deduc intreg TVA'ul. Nici nu am pile pe la ANAF, asa ca intentionez sa fiu 100% corect.
  26. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Adica nu stim cat de degradat trebuie sa fie un ulei pentru a se uza motorul, din ce punct de degradare nu mai asigura protectia motorului impotriva uzurii, dar emitem axiome legate de schimburi, gen producatorul greseste. Tot repeti ca un ulei cu rulaj mic protejeaza mai mult motorul decat un ulei ce are un rulaj mai mare. Total de acord. Care e punctul de la care dispare protectia o poate spune un constructor. El e singurul care poate emite reguli. Dar tu esti absolut sigur sigur ca dupa 15.000 de km uleiul ala nu mai protejeaza motorul?
  27. tavitara

    2023 Cayenne Hybrid

  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!