Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2 zile.
- Ultima oră
-
revin cu solicitarea.... Somebody....anybody?
-
Ar trebui sa mearga cu carscaner pro. La mine merge. Depimde de masina. Ce nu merge?
-
Rugina la usa langa coltul parbrizului am avut si la Bora - si am descoperit-o si la Golf, intr-o faza foaret incipienta din fericire. Pragurile l-eam "patchuit" vreo 15-20cm in capetele din fata - si a fost necesara schimbarea aripii fatza stanga. Aia din dreapta am desfacut-o, curatat, dar cu feruginol, grunduit si dat tot spatele cu vopsea lovitura de ciocan. Daca dupa toate astea avanseaza... Boboc nu au cum sa fie la varsta lor - insa sunt mult mai bine decat multe "cazane" mai noi, neintretinute
- Astăzi
-
Materialul textil de la toate usile trebuie refacut. Sa vedem cand... ca am toate materialele necesare. O sa pun de piele sintetica ca nah...e mai usor de intretinut. Dar trebuie sa le lipesc bine ca sa iasa ok. si 2. Usa sofer de inlocuit, pt ca rugina la buza dinspre partbriz...pt ca pietricele si a intrat rugina intre straturile de tabla. Am usa...dar trebuie sa ii vopsesc bandoul. 3. trebuie sa refac pragurile pt ca...si acolo rugina. Deci, mai sunt muuulte pana sa fie "boboc"..
-
Uzura, ce altceva?
-
Pe eRwin iti faci cont, dupa care platesti 1h de acces cu 11 euro si incepi sa cauti service / maintenance tables. Acolo sigur va fi si motorul tau ca si cod si va avea intervalele de service expuse. La unele intervalele sunt impartite in zone / regiuni. Cred ca imparteala e pe baza de tari mai naspa (poluare -> praf) si unele tari mai curate. Am vazut ca la unele tari bujiile se schimba la 60k km si in altele la 30k km pe vremea cand gasisem si eu un astfel de pdf pe net (free). Daca am gresit cu ceva...rog colegii mai bine pregatiti sa ma corecteze.
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
AndreyPH a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salutare! Va rog mult, ajutati cu o decodare pentru seria: WVWZZZ3HZLE009030 Multumesc! -
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
cipikd a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Dar de ce ar face așa, că la același motor de pe alta O2 nu face? - Ieri
-
Pai si la reprezentanta, de exemplu, in baza a ce stabilesc daca e necesar a fi inlocuita distributia? Eu la 1.4tsi CZEA am inspectat vizual cureaua (dureaza 10-15min de demontat capacul) si nu avea urme de degradare/uzura, dar sunt curios de ceva "oficial"
-
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
Da -
Sanse minime sa le repari si sa mai si mearga bine . Cea mai buna varianta e sa pui injector/injectoare noi .
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Nu -
Deci ma bat cu problema asta cu luminile de la bord care se sting singure de vreun an, o sa incerc cu becul de la scrumiera si mai am si un bec ars la pozitii cu, care nu mi am batut capul. Daca se rezolva, JOS PALARIA pentru persoana care a sugerat chestia asta in 2009. Multumesc frumos, revin cu update.
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
cipikd a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Salutare. Cu motorul oprit presiunea combustibilului sare de la 220 la 470 și invers. O2, 2012, CFHC. La același motor tot pe O2 este 0 până se pornește motorul. Sa fie defect senzorul? -
Întrebare: La relanti și oprit motorul clapeta sta deschisă la 100%? Octavia 2, 2.0 tdi CFHC.
-
Va salut, va rog sa îmi spuneți dacă în zilele noastre se pot repara injectoare de VW Touran/Passat de 170 cp cu codul 030G130073T? O recomandare de centru reparatii injectoare, care știți?
-
Salutare tuturor ! Sunt nou pe aici ca de altfel si proaspat posesor al unui Audi A4, B7 1.9TDI din 2005 Am o intrebare posibil putin ciudata,dar chiar am nevoie ! ... Intentionez (desigur daca este posibil) sa-mi inlocuiesc panoul de clima (cel original al masinii) cu unul de Audi A3, 8P dintr-un singur motiv si anume ca cel de A3.8P este mult mai usor de reglat in timpul mersului deact cel original de A4. B7 avand cele doua butoane rotative mari si mult mai usor de manevrat mai ales in mers ! Tare as fii recunoscator daca cineva a mai facut asa ceva si daca este posibil ! Va multumesc tuturor pentru orice mesaj, recomandare sau solutie posibila sau imposibila ! Cu multa stima !
-
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
cosminiulian99 a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
Salut! Am un Golf 5 GTI 2.0 TFSI din 2005, VIN WVWZZZ1KZ5P056533. Motorul este cel mai probabil BPY (ECU original 1K0 907 115 fără literă). Am nevoie să știu ce ECU este 100% compatibil cu acest model (plug & play după clonare).Întrebarea mea este: ce cod complet de ECU se potrivește ca înlocuitor pentru 1K0 907 115 (BPY 2005)?Vreau să folosesc un ECU identic sau unul echivalent (compatibil HW și SW), care poate fi clonat sau adaptat fără probleme la immo.Dacă cineva a mai înlocuit ECU la BPY din 2005, ce cod recomandați? (ex: 1K0 907 115, 1K0 907 115 B, 1K0 907 115 AD etc)Ce versiune de soft este cea corectă pentru BPY 2005? (0010 / 0050 / alta)Mulțumesc! -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
cristi511 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Eu citesc cu "bale la gura" concediu de 23 de zile...consecutiv. OFICIAL SUNT OFTICAT/INVIDIOS dar intrun mod pozitiv, pe principiul "aha, deci se poate"! -
Am schimbat pompa de apa, antigelul, uleiul, filtrul de ulei si cel de aer. Am reconditionat etrierul spate dreapta. Urmeaza sa inlocuiesc si motorasul de frana pe spate dreapta. Masina a primit numere rosii.
-
ba chiar a nimerit destul de bine AI mai spun inca odata. 1.0TSI / 1.5 TSI NU au interval oficial de inlocuire curea distributie . Mai departe, fiecare inlocuieste cureaua dupa cum vrea.
-
daca nu ai platit, nu ai ce sa dai in judecata, nu exista inca paguba. Cat despre motivul invocat, incearca sa afli detalii.
-
KW 902
-
Cred ca trebuie sa schimbi acel service, nasol ca ai dus masina pe roti si o scoti la stanga.Oricum motorul ala este o pacoste, ma indoiesc sa gasesti vreunul prin dezmembrari care sa nu consume ulei.Cat despre paguba, sa si asume acel service, atata timp cat au facut deviz si si au dat acordul ca o sa functioneze dupa interventia lor.