Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4 zile.
- Astăzi
-
Nu mai da quote postarii anterioare. E interzis. Da,capsula/actuatorul de pe turbo. Actuator stuck= blocat. Fie defect,fie geometrie care ,,agata".
-
Desigur ca nivelul e afisat doar electonic . Cand schimbi uleiul ,pune-l la 75-80% ,faci poza si-l verifici periodic in aceleasi conditii . Cand creste cu 1L te averizeaza ca e prea mult ,dar e cam tarziu .
-
Intr-adevar, cand masina sta pe loc motorul termic porneste doar in modul Sport. Drumurile mele sunt in mare parte parcurse in mod 100% electric, nu pornesc absolut motorul termic. De asemenea, pedala de acceleratie are un fel de piedica atunci cand sunt pe electric. Doar daca apas mai tare, trece de acea piedica si intra ajutor si de la motorul termic, dar nu am avut niciodata nevoie de asa ceva pana acum. Fiind si cu copiii in masina majoritatea timpului, conduc 100% legal. Totusi, daca drumul e mai lung si anticipez ca voi ramane fara baterie, sau daca plec direct in hybrid, atunci pornesc masina pe Sport si las motorul sa se incalzeasca cateva minute. De asemenea, minim in fiecare weekend fac si un drum de min 15-20de min pe termic Am batut si un mic record, intr'o duminica. Am mers pana la Snagov si inapoi, full electric, cu un "plin" de baterie, 49 km. Sweet spot'ul pe electric e pe la 80-85 km/h. La viteza aia se obtine cel mai bun consum. @acidone77locuiesc in Otopeni, deci mai mult imprejurimi. In Bucuresti mai mult zona de nord, maxim pana la Piata Dorobanti. Pe la Victoriei, Universitate etc nu am mai fost de minim 3 luni. @EEXCALADEnu am joja fizica, in aplicatie apare totul ok.
-
Nu cumva este acel tacanit de la tacheti? Daca da, sa stii ca asa "fac toate" la rece. Adica nu ar trebui sa iti faci griji prea mari.
-
Facea la fel si cu amortizoarele noi. Deci tind sa cred ca nu e de acolo. Verific rotile (echilibrare + "indreptare" ) si azi mi-a ajuns suportul magnetic pentru ceasul comparator. Ma pun sa verific si butucii.
-
In penultima saptamana din august am mai facut o Grecia . Grecia oferă o experiență completă, cu peisaje variate, istorie bogată, gastronomie delicioasă ....... garantând o vacanță de neuitat. Masina sa comportat exemplar indiferent de situatie ,deal/vale asfalt/nisip +40 grade....
-
Buna ziua tuturor, ma bucur ca au fost atatea mesaje si informatii Au mai trecut cateva zile, m-am mai documentat intre timp dar tot nu am o concluzie lucida. Bugetul dat evident este pentru o masina sh, pe care as incerca sa o achizitionez din Germania cu cat posibil din reprezentate VW/Skoda si cu istoric curat. Din raspunsurile voastre si documentare, alegerea personala ar fi 1.5 TSI 150, dar manual. DQ200 nu as alege pentru ca am citit in cateva zile despre o multime de probleme. Legat de cutia manuala, ma termina psihic problemele raportate de efectul kangaroo, cred ca aici este retinerea mea cea mai mare si faptul ca am trecut la documentarea motorului 2.0 TSI 190. Mai ales ca observ ca nici update-ul VW nu a rezolvat in totalitate acea problema. Pare extrem de dificil de ales aceasta configuratie. Despre 1.5 TSI cu DQ381 stiam doar de VW Arteon, nu si de Tiguan/Skoda Karoq. Dar nu ma atrag cele 2 masini, sunt micute pentru animalul care scrie acest mesaj. Mai sunt si alte modele cu aceasta configuratie 1.5 TSI + DQ381? La 2.0 TSI, cutia DQ381 m-ar atrage foarte mult, insa cum ati spus si voi, daca folosesc masina mult urban ati recomandat 1.5 TSI. Si eu o folosesc preponderent in oras iar consumul reprezinta un criteriu serios. Dar iar revin la problema kangaroo ... Costurile de intretinere intre 1.5 si 2.0 nu m-ar speria, nu vb. de valori de 50 - 90% mai mari. Nu am inteles exact ce ai vrut sa spui, daca poti te rog reformula! Ai precizat ca in afara localitatilor se schimba treaba in favoarea 1.5 TSI insa apoi ai precizat ca 2.0 TSI poate fi mai economic.
-
Hai cu postarea...nu ne mai tine in suspans. 😃
-
Am refacut geometria de la turbina, actuator schimbat (pe tester da ok la presiune). La unul dintre service-uri mi-au spus ca e posibil sa fie de la actuatorul schimbat, ca la acest model turbina vine cu tot cu actuator si nu se schimba 🤔. Am sa ii pun si actuatorul vechi la loc, sa mai incerc. Te referi tot la actuator (capsula turbinei)? Chiar nu mai stiu ce sa ii fac. Multumesc pentru sfat!!!
-
Verifica starea acumulatorului.
-
Si eu tot hybrid am si ma chinui cu management, Sport e singurul program care iti permite sa mearga doar termicul. Trebuie sa il pornesc sa isi incalzeasca catalizatoarele, merg 5 minute sa fie cald uleiul, merg electric pana la autostrada, muta pe termic din nou, mergi pe autostrada termic, nu opresti termic cum ajungi ca trebuie sa se raceasca turbina, tot managementul asta e facut de mine si ma cam enerveaza.
-
Aprox la fel ,nu am observat diferente
-
@EEXCALADE - ce temperaturi aveai cu Ravenol? Sta foarte bine uleiul LM acum la 40grade afara si 103 uleiul.
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
mad_kat a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
In ultimii ani s-au tot uratit masinile, nici VAG nu sta prea bine, insa BMW este clar leader ... Macar ai motorizare calumea ... -
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
ShadoWzZ a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
x3m nu e I6 ? -
Un incalzitor de ulei se putea pune pe undeva, dar nu temperatura/vascozitatea uleiului rece e problema ci tolerantele din motor. Ai avea un motor rece cu ulei cald in el. Probabil e mai bine ca e rece uleiul cand si motorul e rece, 0W20 e oricum destul de subtire.
-
Sa urmaresti nivelul de ulei ,tinde sa creasca daca sunt porniri scurte si multe .
-
Pai am impresia ca nici asa nu porneste termicul Ca se plangea cineva ca pornea din curte si apoi avea o panta mare, si i pornea termicul la minus 5 grade, la mijlocul pantei, rece complet si turat
-
daca pui cutia in Sport parca, sau merge pe modul hybrid sau incarcare baterie din motorul termic, in rest nu cred.
-
Nu exista nici un truc sa l faci sa porneasca mai intai pe termic?
-
34kmh e o viteza medie foarte mare pentru Bucuresti, se vede clar ca au fost si "imprejurimi" @darksun niciun hybrid nu incalzeste motorul/uleiul la mers doar electric. nu are cum. de aia deobicei hybridele astea merg cu uleiuri foarte subtiri gen 0W20, si au un sistem de ungere putin diferit, care asigura o ungere mai rapida a intregului sistem. Oricum, si mie mi se pare ciudata si complicata solutia, cu intrarea motorului termic rece direct in sarcina la 3-4000rpm, cand e nevoie brusca de acesta.
-
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
adaniel90 a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Multumesc pentru răspunsuri! -
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
spido a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Nu mai da quote postarii anterioare te rog. Cum ai rezolvat comenzi? -
Salut, o intrebare legata de hybrid, exista la Porsche ceva care incalzeste uleiul cand mergi electric, pt ca daca mergi doar electric motorul/uleiul sunt reci si daca ai nevoie de ele undeva, practic porneste motorul in sarcina la rece.
-
Salutare, întâmpin o problemă la un golf 7 1.4 benzină 122 cp, îmi apare la pornire în bord, abs și dedesubtul lui semnul exclamării cu roșu, după care se stinge semnul de abs și rămâne doar celălalt, aceasta eroare nu e permanentă,se stinge și se aprinde la câteva zile, am pus un tester și îmi arată senzor vacuum și senzor steering angle sensor low voltage iar pe alt tester doar senzor vacuum, de schimbat am schimbat senzorul vacuum dar iar a apărut în bord la fel, dacă a mai pățit cineva așa ceva, vă rog niște sfaturi, mulțumesc