Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 207 zile.
- Ultima oră
-
Buna seara De curand posesor de T5 Multivan 2.5 Axd,am o nedumerire de fiecare data cand pun contactul se aude un sunet si apare un mesaj dar dispare imediat dupa 2,3 secunde ,cu eroare asistenta la Parcare in rampa,dupa ce pornesc masina acel mesaj nu ramane vizibil pe display,si in legatura cu închiderea, cand apas pe buton sa o inchid se aude ca si cum as apasa de 2 ori pe buton este normal adica ca inchide de 2 ori,dar am impresia ca o inchide si o deschide,am probat toate usile sa vad daca sunt inchise ca aveam impresia ca nu sau inchis O sa incerc sa vad cum fac sa pun o poza cu eroarea Va Multumesc
-
Buna seara De curand posesor de T5 Multivan 2.5 Axd,am o nedumerire de fiecare data cand pun contactul se aude un sunet si apare un mesaj dar dispare imediat dupa 2,3 secunde ,cu eroare asistenta la Parcare in rampa,dupa ce pornesc masina acel mesaj nu ramane vizibil pe display,si in legatura cu închiderea, cand apas pe buton sa o inchid se aude ca si cum as apasa de 2 ori pe buton este normal adica ca inchide de 2 ori,dar am impresia ca o inchide si o deschide,am probat toate usile sa vad daca sunt inchise ca aveam impresia ca nu sau inchis O sa incerc sa vad cum fac sa pun o poza cu eroarea Va Multumesc
- Astăzi
-
Salutare Detin un B8 cuaa, 176kw am avut autonomie la adblue 7000km, azi am facut plinul(cu adbleu original vw). am bagat in garaj si nici o schimbare . tot 7000 de km arata si rezervorul ii full. dureaza pana cand recunoaste? sau ii dus senzorul de nivel? si daca stiu bine, senzorul se schimba tot cu rezervorul aveti ceva idee? Multumesc
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
este un tampon de cauciuc pentru amortizare . Cred ca este de la torpedo. Mustele pot sa intre in triple prin ventilatii, se intampla la multe tipuri de triple. -
Nu era nevoie de topic nou
-
Prima, aia răspunde de amestec. Dar vezi că pentru eroarea aia ai mai multe de verificat, nu neapărat este de vină sonda lambda. Ai amestec bogat.
-
Golf 6/Jetta - Motorul se opreste brusc
sdR+ a postat în topic iniţiat de daniorgoveanu din Golf VI & Jetta
Revin aici de pe alt topic, masina a mers bine o saptamana, dupa ce am schimbat releul de pe contact, apoi aceiasi treaba.Daca plec la drum cu ea si o opresc, apoi la repornire porneste, si imediat se opreste motorul.Asa imi face de 2 ori uneori, dar nu este mereu la fel, uneori chiar si o data, alteori porneste.La rece porneste perfect, nu am vreun fel de problema.Releu am pus hella tot de 40A, inclin sa cred ca nu a fost de acolo problema, desi era clar defect.Am facut un test la pompele de motorina, se aude click si ambele merg, erori nu am pe vcds, nu stiu de ce sa ma apuc ori ce sa schimb.Problema este asemanatoare cu a lui @LUFY , preponderent la cald, niciodata la rece.Motorina pun numai premium, si doar rompetrol, filtrul de motorina in schimb la revizia de 8 mii, pana sa dea frigul nu m am confruntat cu problema asta.Mi se pare frustrant, sa nu aibe erori pe tester si totusi sa nu porneasca corect, spaima mecanicilor. -
Recent a beneficiat si de un detailing interior + exterior (polish + ceramica). Vopseaua a fost destul de afectata aparent, chit ca nu am pus peria pe ea niciodata. Oricum, a meritat din plin!
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
tavitara a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Acum poti face topic -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
voinea a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Intradevar este o masina super-sport reusita. Tot pachetul a reusit sa exceleze in mai multe directii. Cea mai slaba dotare din partea BMW au fost sacunele fata. Dar acolo am rezolvat eu cu cele doua RECARO. Si eu ma bucur de imboldul produs de povestitorul nostru de serviciu @Doomy care schimba macazul si datorita lui avem categoria aceasta noua Va mai pun o fotografie din 23 Mai 2017 din Austria pe Grossglockner High Alpine Road. . -
Există și rate, dar nu e avantajos pentru cei care schimbă des mașinile, pentru că rămâne la tine riscul devalorizării, care în primii doi ani e cel mai mare. Pentru cei care vor să schimbe si mai des mașina, le pot lua pe abonament. La abonament costurile sunt foarte mari. Pentru mașinile electrice, cea mai bună variantă e leasingul operațional, pentru că nu ai bătaie de cap cu valoarea mașinii la final de leasing și poți lua una nouă cu o tehnologie mai performantă.
-
Bună seara,am și eu o rugăminte dacă ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestor coduri pentru un vw golf 5 plus 1.6 mpi,cod motor BSE,menționez ca adaptez clapeta de accelerație cu vcds.ul și la câteva zile imi apare in bord EPC.ul ,este a 3-a clapeta care o schimb in 5 ani(luate din dezmembrări),să fie tot clapeta?Mulțumesc mult
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
Gusti a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Dupa cateva mii de km pot sa confirm 10-14 in afara la stilul meu de mers. 22-23 in oras fara bateria incarcata - tineti cont ca masina are aprox 3 tone. -
Perfect, multumesc frumos!
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
B2B - pentru firme B2C - persoane fizice Credit Auto (Ratenkredit) : -Volkswagen Financial Services -Santander Consumer Bank -Porsche Financial Services (PFS) -…etc https://mitglieder.leasingverband.de/ Toti ofera si vanzarea in rate ,chiar mobile.de ,inclusiv pentru masini sh vechi -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
cristi511 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
S-a facut. Eu unul nu am ce prezenta acolo caci atelajele actuale nu prezinta vreun interes. Insa evolutia forumului vine curge natural pentru ca si membrii evolueaza. In plus de asta, cu greu reusesti sa mai gasesti masini in line-up-ul VAG care sa fie decente la pret si sa starneasca vreo urma de sentiment. Spor la prezentari! -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
grp a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
@Doomyfoarte interesant subiectul schimbarii, la rându meu cochetez cu ideea de schimbare și încă studiez ofertele, mai ales că momentul schimbării l-am împins spre sfârșitul anului viitor. Nașpa că ai parte de evenimente negative în continuare, dar pe de altă parte nu mai contează, atât timp cât pe de o parte îți vine mașina nouă și pe de alta că pe aceasta o vei vinde oricum. Ceva similar cu incidentul cu mașina de la primărie am pățit când am dat cu spatele, fără să mă uit, dar incidentele de acest gen cred că sunt inevitabile până la urmă, în viața unei mașini. @voinea poate ar trebui să se intituleze folderul respectiv, ”Mașina mea, alt capitol” și cumva să fie o continuare, nu neaparat a grupului producător, ci al grupului de utilizatori, care zic eu, au adus un aport important de-a lungul timpului acestui forum. Sau cum a spus și @cristi511, creat acest folder în secțiunea de offtopic și se poate spune despre experiența cu acele mărci acolo. Cred că ar fi de folos pentru noi, utilizatorii acestui forum, în cazul în care vom opta pentru schimbarea grupului producător. -
Nu, nu merita inlocuit 315 cu Chinezaria..
-
-
Salut. În urma unui upgrade cu ceva android de generație nouă pe Passat B7, un prieten mi-a dat..asta. Pare o clonă Rns 510, cred că e ceva chinezărie pt că nu găsesc un cod pe ea. Întrebarea nu e dacă merită să înlocuiesc Rns 315 al meu, ci dacă mă fac de râs punând-o la vânzare. Dacă a avut/utilizat cineva și mă poate sfatui în privința asta. Merci!
-
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Asta e ft adevarat, dovedit pe piele proprie. In Ro nu te plictisesti la niciun drum, ba pe unele chiar ajungi la destinatie cu febra musculara de la stres. La drumuri de Germania nu o data era sa adorm pe bune la volan, m-am oprit sa imi trag palme si sa bag energizant desi dormisem arhisuficient si eram in primele ore de condus ale diminetii, nu conduceam noaptea. Asta nu cred ca te absolveste de o amenda generoasa de viteza . Chestia asta cuy viteza mare e subiectiv, la unii li se pare 140 "incet", mai ales dupa ce cobori din avion sau din kart de curse.- 9 replici
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
În Germania nu există mai multe feluri de leasing. Numărul de kilometrii sunt flexibili (minim 5000). Rata de leasing e in funcție de câți kilometrii declari la inceput. Dacă faci mai putini, primești ceva bani înapoi.
-
Salut. In manual scrie ca e doar pentru cele ce au Climatronic si nu il gasesc. Eu am AC manual. Ce motoras actioneaza oare? 9 - Defroster flap control motor -V107- Only on vehicles with Climatronic.
-
Buna ziua, confirm cele spuse mai sus de tine. Azi am fost la reprezentanta si au zis ca nici macar nu se recomanda schimbarea distributiei pe acest motor pentru ca reglaju e foarte fin si greu de executat chiar si la dealer. Au zis ca au o gramada de flote cu acest motor cu peste 350k km si nu s a schimbat la nici una. Mai mult motorul are multi senzori care detecteaza problemele de sincronizare inainte ca cureaua sa cedeze de tot. Deci doar in momentul in care senzorii sesizeaza o astfel de problema, merita verificat pt schimbare distributie. Drumuri bune si km cati mai multi! A intampinat cineva problema de turbo rod rattle issue? Am inteles ca e o problema cunoscuta care are chiar si fix de la vw. A resolvat cineva acest tip de defect?
-
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
dercos a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Unul din secrete la drum lung este sa mergi mai tare, pentru ca atunci esti mult mai atent. Daca mergi incet sau constant e mai periculos, paradoxal.- 9 replici
-
1
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
