Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4329 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Se face doar la cea din RO si se vede daca este conform cu specificatia. Pot exista probleme dar punctual nu la modul general. Ca sa terminam cu supozitiile nefondate, in România, calitatea benzinei și a altor carburanți este reglementată și monitorizată de mai multe entități. Ministerul Energiei are rolul de a preleva și analiza probe de benzină și motorină din stațiile de distribuție pentru a verifica dacă respectă specificațiile tehnice, în conformitate cu standardele naționale SR EN 228 și cu directivele europene. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) efectuează controale inopinate în benzinării. Deși se concentrează adesea pe aspecte legate de prețuri, curățenie și condițiile din magazinele aferente, controalele pot viza și calitatea combustibililor, propunând, în caz de nereguli, sancțiuni precum amenzi sau oprirea temporară a activității. Biroul Român de Metrologie Legală (BRML) este responsabil cu verificarea și avizarea metrologică a pompelor de carburant, asigurându-se că volumul de combustibil livrat corespunde cu cel afișat. Companiile petroliere însele au propriile sisteme de control al calității, monitorizând carburanții în mai multe etape: la ieșirea din rafinărie, la recepția în depozite și în rezervoarele stațiilor de distribuție. De asemenea, există și laboratoare private, precum SGS Romania, care oferă servicii de testare a calității combustibililor pentru rafinării și companii.
  3. pronet

    Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw

    Salutare. Se poate un cod ptr kit ambreiaj si volant pentru WVGZZZ5NZEW000755? Eventual si alternative recomandate/compatibile-luk, sachs etc. Multumesc anticipat.
  4. skodamen

    Noul motor 1.5 TSI

    Cine ti ar face o analiza la benzina OMV 95 din Austria si OMV 95 din Romania?
  5. davidut5

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    A pus cineva 2 noi continental pe un golf, are corecții mari pozitive +-2 pe cele vechi și corecții negative compensatorii pe cele 2 noi. Cred ca mai trebuie încă 2 noi? Cil 1 și 4 corecții mari cu plus, injectoare vechi. Cil 2 și 3 injectoare noi corecții cu minus la fel de mari. Injectoarele cu cod A2C9... pe bobina. Motorul este zgomotos la drum și puțin neregulat pe loc. Corecțiile fluctuează destul de mult, 1-2.5 de exemplu.
  6. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Se dezactiveaza intotdeauna cilindrii 2 si 3.
  7. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut, Partea cu rotire cilindrii parca exista la Aston Martin. La 1.5TSI evo1 si evo2 functioneaza permanent cilindrii 1 si 4.
  8. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    1. Le ce pret le vand chinezii? La pret de "Chel line" la masinile europene. Da, stiu, e cu ajutorul subventiei statului Chinez. 2. Aproape ca fac pariu, desi nu prea avem cum sa dovedim nici o varianta (nici ca da, nici ca nu), ca daca iei varianta Base line, si ei instaleaza toate chestiile, tot platesti o parte din "componente" chiar daca nu vei ajunge sa le folosesti vreodata. Deci, cumva, tot esti pus sa platesti.
  9. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu vad altfel, uzura mai mica la cilindrii care se "odihnesc". Nu am gasit informatia daca cei 2 cilindri care raman functionali cand intra ACT sunt de fiecare data aceeasi, sau se rotesc, gen 1-3, 2-4. Nu vad cum sa intre ACT cand urci in rampa si ai nevoie de cuplu, nu sunt intrunite conditiile.
  10. albinaru

    Filtru diesel de particule - DPF

    Am făcut un drum mai lung, autostradă, și am observat că face regenerări la 350 km deși coeficient încărcare era doar 7% (normal la 40% ar trebui să o declanșeze), de ce oare așa des ? Particulate carbon mass este 90 , oare acest parametru dicteaza ritmul regenerării ? După kilometraj carbon mass ar trebui să fie pe la 120. Oare trebuie să umblu la"learned value"?
  11. vp44

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Daca nu a curatat chiulasa pe zona saibei de foc,e posibil si sa se auda pierderea de compresie,dar cum stiu ca motoarele astea au problema cu injectia,eu personal nu ma gindesc decit la injectoare. Eu as lua un injector din cele vechi,si l-as monta pe rind in fiecare cilindru pina ar disparea acel tacanit.Eventual le-as proba pe bancul de probe bineinteles,sa vad care este mai bun.ATENTIE la cele doua suruburi de prindere ale injectoarelor,se rup foarte des,inclusiv la desfacere,si asta inseamna sa scoti capacul superior ca sa poti scoate bucata rupta ramasa in chiulasa. Apropo,treaba cu ambalajul injectoarelor si protectiile acestuia,capacele de plastic,punga sigilata....pai in ziua de azi,si banii se falsifica usor,ce sa zic,la duze te-ai uitat?Aveau referintele scrise cu laser pe duze, M0011?Numarul de pe bobina,este de genul A2CXXXXXXX sau este 03L130277B?
  12. Ieri
  13. seattopsport

    Despre Becuri [Passat CC]

    Buna seara! Ma adresez si eu cu o situatie pentru care necesit ajutor. Am un passat cc 2011, NFL, si intampin o problema cu unul din stopurile de pe haion, cel din dreapta. Sunt doua becuri in stop pentru pozitie, si unul nu functioneaza. Am inlocuit cablajul spate integral, fara succes. Am urmarit firul de la acest bec pana la BCM si are continuitate, insa becul nu merge, cu eroarea corespunzatoare. Imi.puteti spune ce ar putea fi? Ceva probleme cu BCM-ul? Mulțumesc anticipat!
  14. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Și după ce ai descoperit diferențele astea ai făcut vreo sesizare către autoritățile competente? Poate exista vreo explicație. Și după ce ai descoperit diferențele astea ai făcut vreo sesizare către autoritățile competente? Poate exista vreo explicație.
  15. EEXCALADE

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Daca nu stie sa le codeze crezi ca a stiut sa le monteze ?
  16. G a b r i e l

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    ma mai gandi putin si am mai cautat pe net. cel cu injectoarele, mi-a spus ca isi ia automat codarea cu noile serii de la injectoare, desi am mai cautat acum pe net despre asta, iar scrie ca la asa ceva, se codeaza MANUAL, masina nu stie sa isi ia valorile. iar poate de aia are valorile alea putin cam dereglate la mg/strokes? cat cu presiunea, pariez pe ceva regulator/sezor. in combinatie, un cârâit sesizabil la acceleratie. astept sa vad ce ar zice cei de la vw si dupa cred ca ma bag si eu pe acolo, daca ar mai fi cazul. pana la urma e vorba aia, "ce-i facut cu mana ta e bun facut"
  17. voinea

    Noul motor 1.5 TSI

    Voi stiti ca daca tineti cutia pe S pentru a merge cu turatii ceva mai mari (asta pentru ca nu va place RPM unde alege cutia in D sa faca upshift/downshift) nu va face un dezavantaj la mers normal / depasiri ? In modul D cutia dublu-ambreiaj (DSG) pregateste tot timpul sa mearga in sus (e gata pregatita treapta 4 cand esti in trapta 3, treapta 5 cand esti in 4). Daca esti in S el mai repede tine la turele de ~2000-3000 treapta de mai jos (esti in 3 el o are pre-cuplata pe 2, esti in 4 el o are pre-cuplata pe 3 etc). Adica nu va face un avantaj sa tineti in SPORT daca nu mergeti sportiv, sa depindeti de un downshift. Parerea mea ca la cutiile in 7 trepte (dar si unele in 6 cu ambreiaje umede) ori sa le invatati din pedala sa schimbe cum va place si folositi D/S/M in functie de necesiate, ori sa le umblati in softul de pe TCU sa modificati la un chiptuner upshift/downshift pentru modul D sa corespunda stilului vostru de RPM necesar. Se mai pot adauga si alte modificari pe softul de cutie dar nu absolut necesare (pentru ca unele modificari ii cresc si uzura ei, dar doar rescalarea punctelor de schimbat trepte pe modul D pentru unele persoane este tot ce conteaza sa se simta mai bine motorul + soferul roman. PS: am de cateva zile pe mana un VW TAIGO 1.5TSI 150cp DSG7 R-LINE cu doar 10.000km pe bord. Pana acum pot zice ca nu am nimic de reprosat cum se simte combinata acestui motor cu DSGul.
  18. G a b r i e l

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    salut din nou, Dolfin si vp44! injectoarele sunt continental. mi-au fost deschise in fata, erau in cutie, in punga cu sigiliu si toate capacele de protectie pentru orificii la locul lor. am sunat la reprezentanta pentru a face o comparatie, iar ei mi-au facut o oferta de 5000 de lei per injector... nici eu n-am inteles care e treaba cu pretul asta asa, dar ma rog. pe toate 4 am reusit sa dau 8800 ron, cu tot cu mana de lucru. in post am zis aproape 2000 de euro, dar intr-adevar, un pret mai rotunjit este 1860€. insa, o chestie cel putin interesanta dupa mine e faptul ca inainte de schimbarea injectoarelor, valorile din poza tot erau destul de diferite de 0, fix la injectorul 1, dar mai ales la 3, cel care baga si motorul in limp mode anterior. si sa zicem ca ipotetic vorbind, injectoarele sa fie okay, ar putea altceva fi altceva ce ar putea produce asa simptome? cum ar fi ecu? ecu care nu da cantitatile de combustibil catre injectoare corect? am mai auzit pareri pe topic, aici, ca fac rau prin a ma duce la reprezentanta, si pe de-o parte sunt de acord cu ei, dar nu stiu cine ma poate rezolva cu treaba asta si sa nu mai am probleme! ma rog, ei mi-au spus prima si prima data la o diagnosticare (inainte sa schimb injectoarele) ca ecu cam face figuri si au inclus asta in lista de eventuale probleme. acum cand am fost, mi-au mai zis iar de ecu. mi-au spus, ca in cazul in care totusi va fi ecu de vina, iau unul din dezmembrari si la ei vin doar ca sa imperecheze cu restul de sisteme din masina. versiunea ecu hw si sw: Address 01: Engine (J623-CAYC) Labels:. 03L-906-023-CAY.clb Part No SW: 03L 997 557 R HW: 03L 906 023 A Component: R4 1.6l TDI H23 9984 Revision: --H23--- Serial number: 00000000000000 CVN: 722BC185 Coding: 00114036032401080000 Shop #: WSC 00066 000 00170 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L997557R 003004 ROD: EV_ECM16TDI02103L997557R.rod VCID: 4B95D22BE2C519CB6E-801E VINID: 9E69EAAAA05BA917461C91821C014EE34F multumesc mult, baieti! iar treaba cu surubelnita si incercarea cu alte serii la injectoare trecute in codare, o incerc si pe aia daca e cazul, dar sa speram ca se va rezolva!
  19. skodamen

    Noul motor 1.5 TSI

    daca citesti ce spun producatorii de benzina, diferenta nu ar fi doar in portofel Problema e ca e posibil un 95 sa fie 93 si un 99 sa fie 97, ca asa i in tenis La benzina de 95 din vest nu am gasit diferente de comportament fata de 98, dar la cea din Romania, da
  20. florin76

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Salutare! Am achizitionat in urma cu un an un VW Tiguan 2.0 110kw DSG7 din 2021. Ore mă puteți ajuta cu modelul de cutie de pe aceasta mașina? VIN WVGZZZ5NZMW041972 Va mulțumesc!
  21. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    De când am citit pe aici. tot de 95 bag și eu. Am testat o dată cu premium și singura diferență a fost pe card... Posibil ca diferențe să existe la motoare potente. În schimb, la diesel, DOAR premium am băgat...
  22. Al Bundy

    intrebare temperatura ulei

    Schimba condensorul de AC.
  23. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    N-am pus si nu pun decat COR 95 pentru ca asta este benzina din specificatiile motorului asa ca parerea ca cifra octanica are vreo treaba cu deazctivarea cilindrilor mi se pare cel mult interesanta. Prin exceptie la ce am spus anterior, acum vreo 10 ani am pus de cateva ori COR 99 si am simtit o diferenta doar la portofel. Poate ca unii au simturi mai fine.
  24. AdiG01

    Probleme specifice Kodiaq 2

    Salutare. Am aceiași versiune dar că la baza de date navi e 25.8. Acum 3 zile am dat sa pornesc și nu se mai aprindea tableta. Am oprit/închis mașina, am repornit - nimic! Am scos siguranța de 30A din panou (multimedia scria in cartea) și am reintrodus-o și așa a pornit. A mai pățit cineva așa ceva? Și încă o problemă. La mersul EV când pleci ușor de pe loc mi s-a întâmplat să "scuture", mergea sacadat. Acum a dispărut. Foarte inconstant. Am 2000km in bord.
  25. tetea

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu am motor de 1.5, dar îmi aduc aminte că scria cineva pe forum că, atunci când benzina e de calitate mai slabă sau cu cifră octanică mai mică (de ex. 95 de la o pompă îndoielnică), arderile nu mai sunt la fel de line și motorul poate vibra mai tare în momentul activării/dezactivării cilindrilor. Cu o benzină premium (98 sau 100 de la un brand cunoscut), tranziția se simte mai fină. Dacă nu ați încercat încă, merită încercat, poate se mai reduc din vibrații.
  26. bronec

    Geamuri/usi - probleme [Passat CC]

    Salut, Am rezolvat problema era din codare un singur bit mi-a scapat si m-am uitat de de cateva ori am avut norocul ca am filmat codarea de pe vechiul modul. As avea o intrebare,vechiul modul se poate repara?
  27. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Nici eu n-am simtit/auzit vreodată ceva. Am masina din anul 2020.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!