Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 216 zile.
- Ultima oră
-
Salutari tuturor! Inca de cand am cumparat masina(SH), imi statea in cap faptul ca avea cromul sarit de la butonul de frana de mana asa ca am decis sa schimb grupul de butoane cu totul. Initial, m-am zgarcit si am luat acelasi grup de butoane de pe aliexpress si m-am ales cu o chinezarie ordinara, butoanele aveau simbolurile cu "bold", lumina portocalie a butoanelor se combina cu cea alba si iesea un galben, spatii imense intre butoane, rau ce sa mai. Am mai bagat o fisa insa de data asta am platit de 3 ori mai mult(215 lei) si am luat grupul de butoane full ce pare a fi chiar OEM: AutoHold, ESP, Mode, OFF Road, Frana de mana: 56G 927 225B Produsul a sosit in 2 saptamani impreuna cu cablurile de reparatie cod 000 979 009 E si banda Tesa. Am montat butoanele, toate butoanele se aprind uniform insa evident ca functioneaza doar cele care erau deja pe masina; DMS si OFF Road nu fac absolut nimic. Am studiat putin diagramele si inteleg ca pentru DMS am nevoie sa trag 2 fire de la mufa cu 16 pini de la grupul de butoane la BCM si anume : 7->34; 15->21 Pentru OFF Road, la fel e nevoie de inca 2 fire din aceeasi mufa tot la BCM, si anume: 11->50; 16->45 Pentru DMS o sa am nevoie de codurile SwAP(aici inca nu sunt pregatit). Pentru OFF Road, cum masina e manual si FWD, nu prea vad sa faca multe chestii acest mod pentru mine, cel mult sa imi franeze probabil la mersul in panta?!?! Acum, am mai facut mici retrofituri pe Skoda in trecut, nimic complicat sau care sa necesite coduri SWAP dar am zis ca de data asta sa si documentez procesul. Intrebare: oare pot face pentru modul OFF Road doar sa imi afiseze meniul OFF Road pe care deja il am activat pe unitatea multimedia? Adica daca tot am pus butonul, sa si faca ceva 😅 Skoda Karoq 2019 Style 1.6 TDI manuala FWD Multumesc pentru eventualele sfaturi si critici!
- Astăzi
-
Cu el montat pe masina, mergi intr-o reprezentanta.
-
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
timp mort, nu se deconteaza ( de bun simt) Cat timp se instaleaza de pe.stick, se presupune ca nu trebuie sa stai langa masina. Pe garantie nu se accepta decat cat e trecut in TPI|, dar in afara garantiei multi dealeri factureaza cat vor ei... -
Incalzire stationara Eberspacher (Webasto) - Mod de funcționare / Probleme / Retrofit (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Gigel66 din Touareg 7P
Nicio problema nu a mai fost , merge perfect incalzirea Deci = 01490 - Flame monitor Short circuit to ground , nu inseamna neaparat ca este ceva fizic in scurt , ci ca nu a mai detectat aprindere probabil Daca era senzorul in scurt sau altceva mai complex , se activa iar protectia Nici fum nu prea mai scoate dupa ce a fost utilizata frecvent perioada asta , mirosul se simte insa , euro minus zero , asta e... -
Salut, zilele astea am montat RNS 315 cu bt intern pe un O2, iar cand accesez Phone din MFD, tasta basculanta de pe maneta nu mai functioneaza, si din meniul respectiv pot iesi doar daca pornesc route guidance ul. O fi SW-ul ceasurilor prea vechi sau e nevoie de volan comenzi?
-
Apare un soc ceva mai evident la cuplarea alimentarii, mai ales cand motorul este rece. Asa e la manuala, nu stiu daca automata reactioneaza similar, eventual pusa in mod manual.
-
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
nu inteleg de ce doar 2 ore de manopera. Doar update-ul de pe stick a durat 40 minute. Si prima sesiune de update a durat 1.5 ore, am stat langa ei. -
Soot mass este o valoare empirica estimata/aproximata de masina in baza a diferiti factori carburant consumat, km parcursi etc. idem pentru ash. Masina nu are posibilitatea de a masura fizic acest parametru nu exista hardware pentru asa ceva. Presiunea diferentiala este singurul lucru care este masurat real, @FeriM verifica la o masina identica valorile pentru presiunea diferentiala, in general dupa o regenerare la 3000 rpm un filtru ok are 40-60 mbar, la tine este 15 mbar care este valoare de relanti pt un filtru partial incarcat
-
Pai in frana de motor e taiata alimentarea, ce legatura are cu ACT-ul, care lasa totusi 2 cilindri alimentati?
- Ieri
-
Posibil oringuri injectoare,uzura locasuri injectoare sau injectoarele. Imposibil de ghicit fara verificari amanuntite
-
am luat un 7n0907530q. am luat si senzori + modul 3AA de pe ali (modulul e resoftat, senzorii sunt 3AA originali). blana ghidul, mersi dar am o nelamurire. e musai sa pun modulul in lateralul portbagajului ? (stiu ca acolo am si modulul OPS). sau ii suficient sa il dosesc pe langa CAN? si inca ceva.. parametrizarea de care zice, oare e facuta deja pe modul sau trebuie sa o fac acum?
-
Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan III)
rares SB a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Buna seara, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie legata de un Tiguan 2025 R Line, 200 km, fabricatie luna august 2025, 1.5 Tsi Plug In Hybrid. Inca de la iesirea de pe poarta dealerului, masina franeaza singura din senin, vede obstacol sau are impresia ca vreau sa parchez. De cele mai multe ori face la viteza mica si cand se activeaza functia de parcare sau se activeaza senzorii. Am fost cu ea la dealer si au facut o calibrare a senzorilor sau radarelor din bara, dar deocamdata face la fel doar cu intensitate mai mica. Am tot timpul frica cand o conduc ca ma pune in cap. Ce se poate face? Multumesc. -
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
iti spun eu .... 215 UT ( 20 + 195) - adica 2 ore de manopera... . iti dai seama ca dealerul il poate face fara probleme, ca gest comercial, mai ales ca esti client fidel Doar scrie softul pe uns tick USB si il baga in masina... Nu e ca si cum demonteaza ceva sau inlocuiesc piese . Dar le e frica sa nu se blocheze anumite calculatoare la update, de asta sunt reticenti -
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Is curios daca bucureștenii vor plati taxa de las fierbinți sau invers. Pt la ca mine in las fierbinți se platea mai mult ca oriunde. Si cu taxe mari si cu noroiu' pan' la gât👌 -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Se aplica principiul autohton de a taxa putin dar mult Adica nu cu suma mare dar multe masini Se pare ca asta e tendinta mai nou In Rm-Valcea 30.000 de apartamente minim aproximativ x 25 lei lunar minim ( la unele e 22 , la altele 30 , am pus 25 ) = 750.000 lunar deci ... din palarie un milion de euro pe sezon rece Asta e ceva nou de acum o luna , taxa CET de spatiu comun , zic unii ca legea le permite pana la 100 lei chiar Daca la noi sunt aprox 11 mil de masini , sa zicem ca 9 milioane sunt cu motoare sub sau egale cu 2 , deci pe ele le taxam de fapt cu aceasta lege , nu norma de poluare , le taxam ptr ca exista deci e logic sa le taxam = qed Nu mai tine aia cu sume mari pe motoare mari , ca sunt prea putine , nu aduc bani Cand vor fi toate masinile electrice intr-un viitor din viitor , se vor taxa cu sume care sa asigure necesarul de bani al statului Ati vazut ce usor s-a aprobat marirea cu 70% a impozitului pe proprietati ? La fel de usor se vota si 300% dar e timp Statul nostru este un monstru sugaci care vrea bani bani bani Un alt exemplu este Posta Romana care suge sub protectia statului Ma duc azi sa depun niste acte la un birou al statului si ma trimit cei de acolo care frecau menta in birourile lor la Posta cu o adresa unde sa trimit actele cu confirmare de primire , ca sa se procedeaza , ma uit pe adresa si era exact adresa locului unde eram fizic sa le depun , adica sa trimit de la o strada distanta prin Posta ceva in locul unde ma aflam - noaptea mintii dar real Nu am avut ce face si m-am dus sa le trimit Asa a venit raspunsul - 15 lei - asa traieste Posta Romana sugand de la stat pe banii nostri -
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
tyty25 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Salut atti206,am citit ce ai scris pe pagina cealaltă, dar eu aveam deja totul cumparat cand am postat pe forum,am sa comand alt calculator ( cel descris de tine)acuma am o intrebare, nu pot sa schimb decat calculatorul si sa las instalatia asa cum este si sa folosesc acel buton de il am? Chiar daca este pentru 5.1 Carcluatorul de il am acuma, am vazut ca nu este codul specificat de tine,atasez 2 poze -
Mergi in frana de motor (la vale) si accelereaza brusc.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Din pacate nu . Ideea e doar de a taxa mai mult . La un 2.0 diesel diferenta e de 50 lei intre E6 si non E -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Vad, in mod real, o singura problema dar si rezolvarea alteia. Daca ideea este de a taxa poluarea atunci diferenta dintre E6 si E4 e prea mica. Ce ma bucura insa este eliminarea acelei facilitati de care beneficiau autoritatile locale si care le permitea aprobarea unei reduceri de pana la 95% din impozit. Mai simplu spus, acum toata lumea plateste la fel, indiferent ca sta in Bucuresti sau in Las Fierbinti. -
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Opaaa 🫣 https://hotnews.ro/schimbare-la-impozitul-pe-autoturismele-hibride-proprietarii-vor-plati-in-2026-mai-mult-decat-s-a-stabilit-initial-2136191 -
Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de alexpva din Passat CC
Actuator defect/prost reglat -
Legat de tranzitia ACT la mine nu se simte deloc, intr adevar am cutie automata dar nu simti absolut nimic. Passat 2021
-
Diferenta mare dintre SMM si SMC (la tine ai -1.33 Vs 14.32) arata de obicei un filtru cam colmatat. Desi la 63g ar trebui sa fie ok. Oricum astea sunt valori calculate de calculator asa ca nu este 100% ca si fizic este la fel. Daca km sunt reali, atunci oricum drumurile scurte in oras o sa duca la moartea prematura a DPF. Ar trebui sa mergi la un mecanic competent care sa investigheze.
-
Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord
Hristu2014 a postat în topic iniţiat de alexpva din Passat CC
Bună ziua, am și eu o problemă la un Passat cc 2014 2.0 177cp cod motor CFGC, acum un an am schimbat actuatorul crezind ca aceasta este problema, îmi pulsa spira îmi tăia distronicul, îmi apărea check engine și mașina nu mai trăgea, după ce am schimbat actuatorul m am gândit ca agata geometria dar mie îmi aprinde eroarea și pe loc, doar ca are momente o lună merge 3 4 zile îmi face încontinuu nu este o problemă să persiste în fiecare zi. De la ce ar putea fii?( va las mai jos și codurile de eroare) repet actuatorul este schimbat și și supapa de vaccum de la turbina și de la egr. -
Skoda O3 nonFL, Gri Quartz, echipare Joy + some retrofits & more :)
Adria_n a postat în topic iniţiat de Adria_n din Masina mea
Update... Masina se mai simte "neglijata", drept urmare : Am lasat-o parcata vreo 4 zile, intrucat patania s-a petrecut pe 28 noiembrie si pana pe 2 decembrie n-am putut sa o duc in service. Dupa ce am fost asigurat ca ajung cu ea pe roti, am oprit consumatorii pe drum (clima, radio, etc). Cum era de asteptat, la "consult" nu a mai facut (incarca normal), dar . A fost demontat alternatorul, schimbat prin el (era de asteptat sa ma lase in drum). Acum e totul ok. Momentan : roti de iarna, depasit 225km, motorina premium si talpa..... Mie imi plac mai mult astea, dar tine de gusturile fiecaruia 🙃.
