Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 43 zile.
- Ultima oră
-
Salut! A folosit careva GerTechTeile ? Se lauda ca nu ar fi nociv pentru substantele care coafeaza ceramica DPF ui.
-
Fa o proba cu alte roti .
-
Octavia 4, facelift. 1.5, 115 cp, manuala. Prima revizie, filtru ulei, 4.3 ulei mobil 1 la butoi, manopera, șurub golire baie ulei, șaibă și materiale mici...784 lei. Avia Pantelimon. Nu e skoda mea, e a var-mii. Km, in jur de 13500 spre 14 000. Mult, puțin, aia e, altii cereau 900 lei. Oferta similara a mai dat Târgoviște(a). Filtre aer si polen, comandate de mine, 125 lei. I le schimb eu. Deci mia de lei pt un banal schimb de ulei si filtre. Altfel, ajungea la 1200-1400 lei cu filtrele lor. Aleluia
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
cristi511 a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Ce nu prea înțeleg este pt ce anume este adusa si cadita in discutie. Cineva a scris la un moment dat pe aici pe forum o treaba foarte desteapta: cantitatea de bagaje este determinata de mintea nevestii. -
A mai gasit cineva vreo solutie la problema aceasta? Am inlocuit astazi si planetarele pe Lobro si din pacate vibratia in volan apare tot de la 110/120km/h in sus,pe accelerare/decelerare,panta sau rampa sau lasata pe neutral la viteze de autostrada..(nu apare pe franare),in aceleasi conditii ca si cu planetarele vechi care aveau ceva joc in capetele dinspre cutie. Masina este o Skoda Dsg 140cp CFFB Deci in decurs de o luna am verificat rotile de 3/4 ori la diverse service-uri de roti de renume,am inlocuit bucse brate,facut geometrie, si ultima si cea mai costisitoare..planetarele. Am mai verificat rulmenti,pivoti,capete de bara etc pe la o statie itp a unui prieten direct pe platane. Nu mai stiu ce sa-i fac,orice idee este bine venita.
- Astăzi
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
BeciAcustic a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Asa arata portbagajul cu: bicicleta, trotineta, o sacisa maricica cu jucari de plaja, caricior si landou. Portbagajul se inchide perfect si ma gandesc ca la un drum mai lung u de am nevoie de bagaje as putea scoate polita aia neagra si sa pun cele 2 trolere deasupra pana in tetiere. Momentan, pentru drumuri in oras varianta asta este la fix :). -
Caut coleg(membru forum) ptr diagnosticare problema masina,log ,scanare ,interpretare 1.6TDI EURO6 CXXB
-
Cum se comporta DQ200 pe Passat B8.5 1.5TSI 2019-2021? Am tot citit ca in trecut erau probleme costisitoare la aceste cutii, pe generatiile noi care este adevarul? Sunt in continuare problematice? Ar merita un swap catre Arteon cu acelasi motor dar cutia DQ381?
-
Scrie în postul de mai sus.
-
Campanii și rechemări în service – Superb 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
din ce stiu cu zgomotul de la oglinzi , unui cunoscut i-au spus ca e problema de care se stie si se foloseste o unsoare speciala, i-au spus ca nu se schimba, ca piesele sunt aceleasi, ar face zgomot si cele noi. -
dupa schimb sau chiar dupa livrare, posibil nu a fost la maxim nivelul pe joja. Nu e problema mare. Problema e daca continua in acelasi fel completeaza si urmareste.
-
Ne incadram lejer la tari cu nivel ridicat de praf
-
Nu schimbi distributia la km aia, mult prea devreme. Inspectie vizuala de curea, dar nu vei vedea nimic in neregula.
-
Eu tot cred ca e prea devreme pentru distributie. Uite ce recomanda VAG, a fost postat pe o pagina anterioara. In cazul 1.5 tsi, 300.000 km /15 ani-inspectie. Oricum, nu cred ca iti scoate cineva asta din cap odata ce ai pornit pe ideea ca vrei sa fii sigur de masina. Poti spune ca suntem intr-o tara desertica, plina de praf, caz in care deja e depasit rulajul cu 40.000 km.😀 Nu stiu daca un kit aftermarket va contine o curea asemanatoare ca rezistenta ca cea din fabrica.
-
Ia seria de sasiu. Cere oferte de la mai multe service-uri autorizate rar si de la reprezentante VAG. Macar iti faci o idee ce costuri sunt. Pompa de apa e scumpa. Din ce am vazut preturile sunt de la 1500 lei Hepu pana la 2100 oe.
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
LUK -
Va multumesc pentru raspunsuri. nu stiam ca trebuie o scula speciala pentru distributie, credeam ca se face normal ca la orice masina cu curea, pui cale si aia e. Mecanicul meu a schimbat multe distributii la 1.4 tsi cel de 150 tot curea. Nu mi a spus de ceva cheie speciala, sau nu o are sau nu mi a spus nefiind necesar sa mi spuna cum schimba el si ce scule foloseste. Nu am intrebat la reprezentanta daca trebuie facuta, dar eu asa procedez cand cumpar o masina. Daca are lant, astept pana “bate” cum e normal dar la curea, eu o schimb, mai ales ca la masina asta e originala, nu a fost schimbata. Pe langa distributie schimb si pompa de apa, ulei+ filtre, antigel si lichid de frana. Sa fie totul pus de mine. Daca e necesar placute si discuri, daca nu trebuie, fac cand trebuie. Am inteles ca la motorul asta nu se schimba filtru de benzina, sau cel putin nu asa de des, la fiecare revizie. Mie unu imi e frica sa nu se rupa cureaua si dupa, la revedere motor. De inspectat, nu stiu cum se inspecteaza fiind pe masina, nush ce poti vedea, stiu ca ar trebui data jos cureaua sa o inspectezi cum trebuie, iar daca o dai jos, o schimbi clar si tot aia e manopera.
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Fa si celelalte loguri -
Pentru ca Zgomotul e din cutie. Jocul intre accelerare si decelerare poate fi redus cu schimbarile facute de tine, dar nu si acel clanc metalic pentru ca acela provine din cutie. Poate fi doar din Ambreiaje si carcasa lor (banuiesc eu ca acolo e cea mai mare uzura), dar la fel de bine poate fi si din ceva pinioane sau chiar "output shaft" in functie de cum a fost servisata cutia. din moment ce nu e "clanc" la cuplarea treptelor ci doar la accelerare/decelerare, e o uzura mecanica a cutiei. Daca ar fi sa o diagnostichezi si sa repari fix asta, probabil trebuie desfacuta bucati si vazut unde e uzura (jocul).
-
Mie mi se pare mare kilometrajul de 160 000km, si la Mercedes se simte uzura la un astfel de rulaj, daramite la Skoda. Personal as cauta o Octavia cu kilometraj mai mic. Mai pui bani si iti iei ceva mai bun.
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Crucial a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Daca ma poate sfatui cinema ce ar trebui sa fac. Am făcut si un mic test la vacuum, toate bune doar din grupul de valve iesea vacuum putin mai slab unde merge la turbina si l-am schimbat dar cam tot asa face -
Din pacate da ,si are un pret mare . Motoare mici cu cheltuieli mari dupa 200.000 km .
-
Eu am schimbat tripodele, suporți motor, tampon antibalans si tot face clunk cand apas brusc pedala de accelerație in a doua si la fel cand ridic. Chiar si in treptele superioare dar mai incet, parca cupleaza ceva brusc. Nu am erori pe cutie si nici smucituri la schimbat. Volantul si ambreiajul nu au fost schimbate. Are 250000 km.
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
andrioae cosmin a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Bună ziua ce marca de ambreiaj îmi recomandați pentru golf 4 1.9 tdi axr ?