Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?
davidut5 a postat în topic iniţiat de GunX din A4 - B8 Type
L-am dat jos imediat, a fost un experiment. -
Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?
powershot a postat în topic iniţiat de GunX din A4 - B8 Type
Se incalzeste, pt ca circuitul egr cooler, sare peste termostate. Am pus in alt post, mai sus o schema cu circuitul de racire. Ai grija cu termostatul de Dacia, acum e vara, canicula. ... o gaura ai dat in el sa treaca apa f putin ? -
E o risipa, dar fiecare face cum crede. Raspunsul meu era pentru cei care nu stiu cand sa schimbe uleiul si care e garantia VW, dar deviem.
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
k4b00 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Ai ultima varianta de lant, chiar daca face zgomot nu e un motiv de schimb. am avut 1.2 tsi cu al doilea model de lant pe care l-am schimbat eu dupa 90000 km, cu al treilea model de lant dupa am luat o masina cu al treilea model de lant care avea 140000km distributia originala, era pandemie si nu am putut sa compar alungirea, mecanicul a zis ca nu era alungit La toate facea sunet la pornire inainte si dupa schimb la putin timp, nu la fiecare pornire ...unii zic ca problema ar fi de la calitatea filtrului de ulei si ca recomanda mahle/hengst N-as schimba al treilea model de lant asa repede. - Astăzi
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
dorumarcatoru a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
La Midocar mie mi-au cerut orientativ 2500-3000 eur doar pentru piesa. Asa m-a costat 3500 lei fara ulei si filtru, pe care le achizitionasem eu inainte (schimbat senzori, verificat calculator, schimbat garnituri). Putea sa puna si un mecatronic gata reconditionat si sa-l cloneze de pe al meu, dar eu nu m-am grabit si am optat sa-l puna tot pe al meu. Deci cred ca exista posibilitatea si sa cumperi un mecatronic nou daca ai cum si sa nu-l schimbi neaparat la reprezentanta. -
Salutare prieteni! Buun, a trecut ceva timp. Cel mai bine fac o lista (insotita de cateva poze). 1. Instalat MIB3 (unitate RW cu GPS incorporat) si OCU complet functional. 2. Instalat TPMS (modul, senzori de presiune) 3. Instalat Subwoofer Canton (cu amplificator ''special'') 4. Dataset MIB3 (5F) custom 5. Instalat parbriz facelift (incalzire fara linii vizibile), camera 2Q0980653H (2025), cu patch si dataset custom (mentinere 10 min si LA 40km/h) 6. WEBASTO 7. Jante 19'' --> URMEAZA Frane GOLF7R
-
@halamadridAsa este, e foarte usor de condus si pe langa performantele de HYPERCAR, masina e foarte confortabila fiind cam singura din segment dotata cu suspensii pneumatice. Mai mult decat atat, e foarte bine antifonata, motorul nu este asa de galagios comparativ cu un La Ferrari sau un Pagani spre exemplu si poate fi condusa ca o masina "normala" pe distante foarte mari, fara sa "te oboseasca" asa cum ne prezinta si Jeremy in clipul de mai jos, conducand un Bugatti Chiron din Sudul Frantei (Saint Tropez) pana in Torino, Italia, alegand sa traverseze Alpii. Sper sa mearga linkurile, pe youtube nu am gasit video-ul Grand Tour. Enjoy: https://fb.watch/AnOvRtOXqz/ https://www.facebook.com/watch/?v=550664085411297
-
Cu ce e gresit ca intre schimburile oficiale de ulei la care ma avertizeaza masina ( de ex la 25000 km) ii mai fac unul ?
-
Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?
davidut5 a postat în topic iniţiat de GunX din A4 - B8 Type
Problema este ca desi am pus termostate noi, tot se incalzeste radiatorul mare. Am pus un termostat de dacia 1310 direct pe furtunul spre radiator. Cum necum tot s-a incalzit inainte sa deschida termostatul. Deci cumva are aerisire excesiva chiulasa radiator si pe acolo se pierde caldura, adaugat cu faptul ca mai vrei si comfort interior. Daca tii aeroterma oprita creste rapid, poate de aia au adaugat pompe cu valva la generatiile urmatoare. -
Probabil cochilia a fost proiectata asa din considerente aerodinamice, dar o masina ca Bugatti trebuia sa arate :altfel", mai nebunesc, spre stilul Lamborghini. In rest, masina e geniala, am vazut cel putin 10 documentare despre aparitia ei.nteresant este ca masina e si usor de condus comparativ cu alte supermasini, la Top Gear a condus=o si James May pana la 100+ km/h, desi nu era cel soferul cu cele mai bune abilitati dintre cei 3. Dar, daca presupun ceva ireal, ca as avea vreodata banii pentru achiztia unui hypercar, nu ar fi prima masina pe lista mea. Deocamdata, grija asta a primei alegeri e departe de mine.😀
-
Este un dispozitiv cu manometru, se înșurubează in locul unei bujii incandescente, se da la automat si se citeste valoarea. Se ia borna de la baterie ca sa nu se alimenteze injectoarele si sa pornească motorul. Poti cumpara dispozitivul sau mergi la un service sa masoare. N-ar trebui sa fie.scump pt ca la Alh este simplu. Pentru grafic intri on Basic settings, grupul 000 si vezi ca in coltul din dreapta jos cred este un buton pe.care scrie TDI-Graph sau asa ceva. Vezi ca este o fereastră in care selectezi codul motorului. Dar din ce am vazut este in grafic, cred ca putin sub linia din mijloc. Pentru mai multa exactitate fa si o poza cu graficul.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Prefer o Octavia vRS 2.0 tsi de banii aia, sau o Octavia noua 2.0 tsi si cateva vacante. Deocamdata, intentionez sa mai fac 150.000 km cu masina actuala si sa bag banii in vacante. Masinile electrice ce merita luate in considerare devin prohibitive, iar eu intr-o masina chinezeasca nu ma vad. Am urcat, nu e de mine, am blocaj, imi pare rau. -
Incearca o actualizare ECU.
-
Ai o problema cu alimentarea modulelor care nu comunica.
-
-
Am verificat toate sigurantele sunt in ordine ,am facut si codarea bateriei ,am inlocuit si modulul BCM si modul ul CAN Gateway nu sa schimbat nimic. Log-GOLF 6 19.06.2025-WVWZZZ1KZCM617852-440520km-273726mi - Copy.txt
-
Orice problema are o rezolvare, dar in aceasta speta cum? Foarte pretios reply-ul… Nu ma astept la o procedura explicata pe modelul ‘mura in gura’, dar totusi… un hint ar fi fost apreciat.
-
Se poat rezolva acele trepidații la rece...
-
Salut, era vorba de RCD310 (adica casetofon)...dar am inteles ideea. Acum revin la treaba initiala cu conectarea BT a moduluilui 3C8 035 730 B. Unitatea din bord este RNS510, cod 1T0035680P, cu SW 5238, la care am gasit mufa scoasa de la modulul BT. Am recuplat-o si nu se vad schimbari in meniul media al navigatiei. Problema mai grava este ca nu stiu ce are interfata VCDS ca nu imi mai merge, am schimbat laptopul cu unul mai nou si dupa instalare nu o mai vede: Daca ii dau TEST necuplata la masina o gaseste (interfata) si imi apare la Status:Not Plugged into Car! Daca o cuplez la masina imi da eroare (cu sau fara contact) Interface:Not Found! Am reinstalat driverele si degeaba...
-
VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de mirceateodor din Masina mea
Masinile "astea" asa sunt facute in comunitatea "row" care nu sunt entuziasti. A mea e etichetata "cutie de conserva" de ex Pe ăștia ii mock-uim in felul asta. PS: Donez aripa oem cu puncte de rugina incipiente pt matrita de carbon. -
Salutare tuturor! Am cumpărat oglinzi 5K0 857 507 AF / 5K 085 7508 AF (sunt noi, aftermarket) si calculatoarele de pe uși 5K0 959 792 A / 5K0 959 793 A (sunt SH OEM), înainte având module 1K0 959 792 Q / 1K0 959 793 Q. După montarea acestora nu a funcționat reglajul electric al oglinzilor nici pe stânga nici pe dreapta, nici luminile de sub oglinzi nu pornesc, iar plierea acestora functiona aiurea, in sensul in care pe pliere se deschid, iar pe 0 sau L/R se închid/pliază. Nu știu dacă funcționează încălzirea din oglinzi. Calculatoarele de pe uși fiind Gen2, iar cele noi Gen 3, am schimbat pinii din conectorul cu 32 de pini și cel de 20 de pini, conform schemele de mai jos După ce am facut modificarea (la conectorii de 32 pini nu am modificat nimic, fiind exact ca in imaginea de Gen3, iar la cei de 20 de pini, doar 1 singur pin a fost mutat) am conectat mufele de pe fețele de uși si a funcționat atât reglajul la oglinda stânga cât si dreapta. Am luat contactul, apoi am repus contactul si nu a mai funcționat reglajul oglinzilor, iar plierea/deplierea funcționează pe dos, după cum am spus. Toate bifele din longcoding atât pe ușa șoferului cât si cea a pasagerului sunt unde trebuie, erau puse de înainte de a schimba oglinzile. Am rămas cu această eroare care persistă si după ștergere 1. De ce după re-pinare a funcționat o dată si acum nu mai funcționează? (Am verificat, toate siguranțele din stânga bordului și sunt ok) 2. Dacă oglinzile se pliază cand ar trebui sa nu se plieze si invers, ar putea fi o inversare la firele de la mufa oglinzii? Totuși după re-pinare nu s-au pliat si mi-au permis reglajul acestora... 3. Mai am un switch de oglinzi cu care am sa fac o probă (luat tot de pe Aliexpress), poate s-a defectat cumva. Cel existent pe oglinzile vechi a funcționat ok, atât pe reglaj cât si pe încălzire si acum doar plierea/deplierea merge. 4. Cel care mi-a vândut calculatoarele m-a asigurat ca nu sunt de UK (nu știu daca are relevanta) si ca au funcționat corespunzător. Au fost demontate pe Skoda Octavia, iar nu știu dacă are relevanță. Pe usa șoferului am avut 1K0 959 793 Q si am montat 5K0 959 793 A, iar la pasager aveam 1K0 959 792 Q si am montat 5K0 959 792 A. Au functionat corect cu oglinzile vechi. Semnalizările dinamice oglinzi funcționează, iar căsuța cu volan pe dreapta nu este bifata. Aveți idei sau sfaturi cu ce as mai putea face / încerca?
-
Am inteles acum, multumesc pentru informatii. Bine, chiar daca tot timpul mi-au pus LL3, 5w-30 (nu ca m-ar fi intrebat vreodata ce vreau si la cat timp schimb uleiul) tot la un an sau 10000km l-am schimbat. Citisem pe undeva ca norma 504/507 este mai "prietenoasa" cu natura si de la euro 5 ar fi mai bine de folosit 504/507. E doar o chestie de marketing?
-
am verificat si nu am curent pe pin-ul 18. am incercat cu faruri aprinse, am apasat de 5 ori pe spalatoarele de parbriz si nimic. eu tind sa cred ca e o problema cu interfata de codare si ca acel cod 17421 nu este corect. spun asta ca original masina avea 17422, am codat cu helperul si am obtinu 17421 conform cu screenshotul de mai sus, cod ce ar trebui sa activeze spalatoare de faruri si deschiderea portbagajului din maner fara cheie dar am descoperit ca portbagajul nu se mai deschidea. am pus inapoi 17422 si merge din nou dar acum interfata apare bifat senzorul de ploaie si deschiderea portbagajului.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Un RAV4 cu garantie 10 ani te costa pe zi in medie 90-100 lei timp de 10 ani ( la valoarea de azi a banilor ) Valoare masina de noua + 20.000 km pe an combustibil + revizii + anvelope si alte jucarii Consideram ca dupa 10 ani o arunci , cazul extrem , deci nu iei nimic pe ea Evident ca marea majoritate se vor duce la cumparare masina cu banii jos ( am ales acest mod de cumparare ) Asa ca real mai adaugi 30 lei lunar , bani care ar veni din dobanzi daca ai pune 40k in titluri de stat sa zicem pe 10 ani Deci daca nu simti 120-130 lei /zi , iti permiti un RAV4 nou hibrid echipare de baza -
Asta doar la luminile controlate de modulul de confort, ca in rest nu are BCM si e destul de "prost". Asta nu imi place nici mie la astea Aftermarket. am si eu si bara nu sta prea bine acolo. Caut unele OEM prin dezma, le sablez, le duc la zincat si apoi le vopsesc, sperand sa reziste. Daca nu, facem matrita si ne facem de Carbon? o.O Doamne feri, cum sa zici asa ceva de masina asta?