Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3008 zile.
- Ultima oră
-
Va salut !Nu stiu daca am nimerit bine... Vreau sa mi instalez VAG DPF pe masina din semnatura . As vrea sa stiu ce dispozitiv OBD ar fi recomandat (Carista Elm etc ), am un OBD eleven dar ofera informatii putine despre DPF si, nu pot sa l asociez cu softul VAG DPF.
- Astăzi
-
Buna ziua. Am un passat b8 4motion 190cp DFCA 2016 am acest cod e eroare. Ce ar fi de facut.
costel.barnea77 a adăugat topic în Passat B8
-
Probleme cu incarcarea Skoda Superb 3
andrei_221 a postat în topic iniţiat de mariusradu74 din Superb 3
adica? ai schimbat bateria, ai codat-o si nu incarca ? -
ai si tu dreptate acum e bine?
-
Bai, frate, nu mai sunt moderatori pe forumul acesta? Nu se poate face un alt topic pentru astfel de discutii? Este un topic de prezentare a unei masini, nu pot sa cred ce postari sunt pe aceasta pagina. Cei 2, 3 membri isi bat joc, efectiv, de propriile topic-uri si acum de acest topic. Eu urmaresc doar topicurile Skoda, Masina mea si inca 2, 3. Nici nu-mi imaginez ce debiteaza pe alte sectiuni ale acestui forum. Asa o demonstratie gretoasa de: "ce cool suntem noi si ce le stim pe toate si ce masini am condus noi si ce ne pricem la toate" nu am vazut de multa vreme.
-
Nu, mi-am pus mie pe maini dupa ce am lucrat, masina a primit momentan soricei, ca altfel isi taraie pe jos sortul fata cu aparatorile de noroi.
- Ieri
-
Incapatanat cum il stiu, n-a ascultat povetele altora si s-a grabit sa faca de capul lui... A cumparat "separat" cablajul pt bujia 3, din cate am inteles, acolo era ceva problema. Nu mi-a dat log sau poza dupa diagnoza, mi-a replicat : tipu` la care am fost, e "doctor".:)) Na, cu doctori d-astia, murim in serie. Multumesc pt ajutor, am incercat sa intind o mana mai departe, se pare ca a fost intinsa degeaba.
-
In seara asta, consum instant pe A3, cu bateria goala si masina plina: 7.4l/100 de km. La intoarcere, singur, la viteza mai mare, nu e bine, cu suspensia in S, nu prea simti/auzi nimic.
-
Update la ~12.000 km: nou record de incarcare de la 0 la 85% in seara asta, la o statie iHunt, a pornit cu 51.4 kW
-
cumpara una OE si lasa prostiile de magneti marelli made in mother china si reambalate. e clar ca era pompa blocata si a ars prima siguranta, a doua nu a mai ars-o ca a plecat pompa si mai merge o perioada.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
nu vad legatura dintre problemele din Europa si "structura profunda" a romanului... Europa are o infrastructura care pt noi poate fi descrisa doar ca "extraterestra", sa ai 14000 km de autostrada in Germania doar si sa o si intretii? wow. Metrouri, trenuri care sa si functioneze? Noi ne-am chinuim sa pacalim in 2020 FIFA ca avem un tren intre Buc si Otopeni, e inca semi-functional (pe o singura sina, nu reusim sa facem 2 sensuri...). Localitati legate cu mijloace transport? La noi a luat viitura podul de pe Arges si nu l-am refacut in vreo 15 ani... se faceau 2 ore intre Buc si Giurgiu cu trenul... Multe rute sint mai lente ca acum 40-50 de ani de altfel. Nu stiu cu ce ne-a ajutat modul nostru de a fi... foloseam tactici unice, incendiam casele si ne otraveam fantanile... Daca e ceva bun ca nu avem regenerabile la nivelul altora, cu siguranta ne dorim sa avem mai multe. Chiar Hidroelectrica (care in 2012 era in insolventa, apropo de calitatile noastre de manageri), a cumparat parcuri fotovoltaice si va continua. Oricum, debitele de apa pe rauri nu mai sint de mult cum erau... Efectiv niciunul din raurile pe care le stiam nu mai sint cum erau acum 20-30 de ani cand eram copii... Tot ce vedem la TV cu populismele cu hidrocentralele neterminate sint in mare povesti, despre puterea INSTALATA care nu are legatura cu puterea pe care o vor produce efectiv. Care centrala aflata in functiune a mai produs la 100% capacitate in ultimii 15 ani? Niciuna. Si nici povestile cu carbunele nu sint asa cum le servesc populistii unei audiente nu f educata in domeniu... Puterea instalata era mare dar din cauza unor erori de proiectare sau din cauza calității proaste a cărbunelui aproape niciun grup nu scotea cât scria la proiect.Vezi Mintia care a fost mai tot timpul o gaura neagra care a consumat mai mult decât a produs. Carbunele era prost pentru ca la proiectare s-a folosit carbune din Polonia pentru a justifica randamentul, dar huila noastra era sub nivelul optim. Cu toate astea, mergeau 24/24. Da, in ziua de azi este o problema pentru ca ai pret bun ca producator cateva ore pe zi si in rest pretul per MWh este sub 300 de lei, ceea ce face ca o termocentrala sa nu fie profitabila daca nu are consum maxim mereu la un pret decent. Energia nucleara este ieftina la noi pentru ca reactoarele sunt facute si amortizate de mult, dar daca le faci de la 0 merita si nu prea, dar fiind ca nu avem consum constant. Ce faci de sarbatori? Opresti reactoarele 2 zile ? Europa e afectata de un razboi. E unul din acele evenimente care nu se pot prevedea... Ca si pandemiile. Evenimente exceptionale. Gazul rusesc ieftin s-a terminat brusc, dar regenerabilele se dezvolta. E totusi o diferenta mare intre o centrale pe orice combustibil fosil in curte sau in casa cuiva si un sistem fotovoltaic care tacut si fara poluare isi face treaba. Cand ma uit cat chin e cu transportul si taiatul si manipulatul lemnelor... e mult de discutat. Pornisem de la nesimtirea unora care nu pot respecta niste reguli... nu vad cum am putea sa zicem ca asta e un avantaj... Toti laudam disciplina germana sau elvetiana pana la urma. Sper -
Sunt ieftine de la Hella noi faruri de ceata I-ai pus spirt pe buba la masina ?
-
Probabil o masina mai joasa ar fi avut mai mult de suferit. Intr-adevar, am scapat usor, ma asteptam la orice. Din fericire am reusit sa franez putin si sa o iau cumva doar cu roata. In special de pana imi era frica, la cate bagaje aveam. Erau sarite mai multe plastice pe la bara, dar am reusit sa le prind la loc, nu se mai aseaza ea la linie perfect, dar se mai poate regla. Cred ca trebuie si o geometrie ca parca trage putin dreapta dupa eveniment si o reechilibrare la roti, in rest pare in regula. Farul de ceata a fost si rupt pe interior, dar a mers lipit cu picatura.
-
Buun, eu am dat intr-un caine la Pitesti, cu un seria 5 e39, in urma cu niste ani, inainte sa intru pe autostrada spre Buc, am spart bara, proiector, grila, am spart si radiatorul de apa si toate plasticaraiele alea care se afla intre, mi-a curs tot antingelu pe jos, am plecat cu platforma. Cainele, de vreo 50 KG, care a alergat prin fata masinii, fara "sa se asigure", s-a ridicat si a fugit cu ceilalti 2 prieteni, cred ca daca ar fi putut, mi-ar fi aratat si degetul mijlociu! Ma mir ca n-au sarit airbagurile! Bine ca n-ai patit nimic, bine ca e masina ok si bine ca ai putut ajunge cu bine acasa! Eu a trebuit sa sun la recovery. Toata distractia cu reparatie cu tot m-a costat vreo 2000 euro si par alb... A fost si nevasta la Istanbul anu' asta, cu socrii, imi tot trimiteau poze cu haleala (saorma/kebab, peste, baclavale si inghetata cu fistic) + locuri vizitate si plimbari cu vaporul, eu salivam de la munca. 😭
-
68300 km. Proaspat intorsi din İstanbul via litoralul bulgar ( Nesebar, Sunny Beach). Nu am mai fost pana acum la turci, am gasit un oras foarte curat si ingrijit, cu infrastructura buna si transport in comun exceptional si turcii foarte primitori. Aproape ca te simti prost cand iti place asa de mult la ce ne-au facut timp de secole. Am luat si fetele si, facand uz de carut ( desi sunt cam mari pt el), am reusit sa vedem o gramada, sa ne plimbam, ba chiar ne-am prelungit excursia la 5 zile full in Istanbul, mai ales ca check in-ul si checkoutul au fost flexibile bine. O experienta placuta. Nu am gasit vinieta de Turcia nicaieri (am intrat duminica dimineata in vama si ghiseul era inchis), deci am platit ulterior 107 lire ( cam 10 lei) pe un site de al lor pt trecerile pe autostrada. La bulgari, cam ca la noi ( in afara de preturile mult mai bune la ei la orice, ca la noi s-a dus totul in cap economic). Zona Burgas e ok, lucrurile si-au revenit, peisajele sunt splendide la Nesebar si pe tot litoralul lor, dar atitudinea fata de turisti ca de obicei : parcari cu plata si ridicat masina peste tot, dar cu panouri informative si plata doar in limba lor, semafoare capcana in Varna ( clipea verdele si nu intelegeam de ce franeaza toti cand eu acceleram si deodata mi se punea rosu in mijlocul intersectiei - am luat vreo 2 pana m-am prins, astept scrisori de dragoste) si, in general, mult sictir. La vami n-am avut probleme am trecut rapid pe la Derekoy si dus si intors, m-au pus sa deschid portbagajul si cand au vazut ce e acolo pana in tavan radeau si imi faceau semn sa-l inchid la loc. Masina a mers fara probleme. Din pacate, la intoarcere, in apropiere de tara, fiind noapte, mi-a sarit in fata o vulpe fix dupa curba, la peste 100 km/h in afara localitatii si, desi pana acum am reusit sa evit sa lovesc orice animal, de data asta nu mi-a iesit si urmarile se vad in poze. Putea sa fie si mai rau. Am reusit sa repar farul de ceata ( se sparsese doar becul), restul de plastice le-oi cauta prin dezmembrari si le montez singur. Cu ocazia asta poate schimb si sticla la farul ce abureste.
-
DA, ai schimbat caseta degeaba.
-
Oglinzi rabatabile din telecomanda (DIY) [Passat CC]
Al Bundy a postat în topic iniţiat de adrian83 din Passat CC
ti-am spus ce module de FL sa pui fara a mai face schimbari de fire in mufe. si plierea oglinzilor din telecomanda e activa by default la modulele de usi de FL.- 116 replici
-
- oglinzi
- rabatabile
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
curatare ca la carte a instalatiei de racire cu solutiile recomandate de VWv si inlocuire antigel.
-
pe ce modul a aparut eroarea ?
-
Probleme cu incarcarea Skoda Superb 3
val1975 a postat în topic iniţiat de mariusradu74 din Superb 3
Salut. Am exact aceeași problema cu un superb 20 din 2019. Îmi poți spune cum ai rezolvat problema. P.S. știu că au trecut 2 ani de atunci...dar am codat o de mai multe ori și testerul nu da eroare pe mașina. Mulțumesc -
Raspund tot eu Variantele erau reset total cu borna minus baterie scoasa 5 minute sau calibrare Asa ca am scos masina la drum , am citit pe un forum strain undeva ca mergand cu ea se recalibreaza asa ca hai sa vad daca e real Am mers pana la Pitesti 60 km pe Dealul Negru ca era liber si inca 10 km pe autostrada In cei 60 km incet incet cumva s-a recalibrat totul pas cu pas , acul s-a deplasat treptat pana la maxim , range-ul a crescut treptat pe afisaj Si s-a ajuns la normal , adica un 1340 km maxim pe plin 1260 + 76 + 4 ieri in oras dupa plin = 1340 km la un consum mediu de 7 / 100 extern - cam asa am avut mereu deci s-a calibrat ok
-
Pompa este schimbata acum vr-o 2 luni, pentru că se auzea cam urat pompa, am pus Magneti Marelli. Este 2.0, CFHC.
-
Se vinde masina, ptr cine este interesat, astept telefon la 0745202184
-
Golf 6 - Reacție întârziată a direcției
Morrison a postat în topic iniţiat de eraser99 din Golf VI & Jetta
Salut! Am întâlnit o situație similară la un VW și la mine a fost de vină caseta de direcție, mai exact uzura din interiorul acesteia. Chiar dacă nu se aud zgomote, poate să aibă joc sau să nu mai reacționeze corect. Îți recomand să verifici și articulația intermediară dintre volan și casetă, uneori cedează și se creează un mic joc. Baftă și sper să rezolvi rapid! -
Vw Polo 6R. Bună ziua. Am miros de benzină in masina, se simte puternic cand încetinesc la trecere de pietoni sau intersecție, la manevre, parcare oprire, si acum ca se lasă rece nu mai pot sta cu geamurile deschise. In mers normal nu miroase. Care poate fi cauza? Am fost la doi meșteri pana acum, nu se vede nimic scurgeri! M-am uitat sub bancheta la pompa este curat. Mulțumesc anticipat!