Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 7 zile.
- Ultima oră
-
Deci, atunci cand spala filtru (la aparatul de curatat) baga solutia in sens invers? Si la curatarea prin temperatura, o sa l sufle dinspre iesire spre intrare ?
-
Faci confuzie intre cenusa(oil ash) si funingine(soot)
-
Iar ai pus aparatul pe ea? Aparatul ca sa masoare rezistenta injecteaza tensiune, calculul il face dupa legea lui ohm. Deci tensiune+intensitate care pot declansa capsa pirotehnica, in plus daca are acele contacte de siguranta masuratoarea este degeaba.
-
Este vorba de aceeasi Skoda fabia cu pretensionatorul de centura.Are momente cand porneste la prima cheie,insa are momente cand se zguduie tot motorul si nu vrea sa porneasca.Are 109000 de kilometri.Din pacate lantul de distributie "rontaie" la pornire cateva secunde ,dupa care nu se mai aude.Erori pe vcds nu sunt.Este posibil ca din cauza distributiei sa porneasca greu?Dupa pornire,daca o opresc si o repornesc,porneste fara probleme,iar de tras trage bine,nu trepideaza,nu da in nas la accelerare.Daca aud zgomotul de lant la pornire,teoretic ar trebui schimbat tot kitul,altfel dau de probleme mai mari,Orice sfat este binevenit.Va multumesc
-
Va multumesc tuturor pentru sfaturi.Am reusit sa rezolv problema.Am demontat stalpul central,am scos centura,am arcuit un pic contactele de la ambele mufe,erau nitel oxidate,le-am curatat bine,am verificat centura pusa pe banc si avea 2.2 ohmi,cablajul a fost ok,iar dupa montare a disparut acea eroare de airbag,care era de la acea capsa pirotehnica,sau cum i se mai spune.Seara frumoasa tuturor
-
Am inteles. Din ce am citit, intre 180k-240k ar trebui schimbata. Eu am 162k, poate inca nu trebuie dar cand voi avea 180k si voi depasi acest numar de km, poate ar trebui. Nu stiu daca mai e cineva pe aici cu acest numar de km pe motorul asta. A fost cinvea la service sau la reprezentanta si a inspectat distributia? Daca da, unde ? Sa merg si eu pentru o verificare. Sau stiti in Romania un service care are aceasta scula si o face perfect la loc ? Pot suna la reprezentanta sa intreb, dar sunt curios sa aflu niste pareri. Adica, imi e frica, cum e la noi, reprezentanta sa zica ca da, imi schimba dar sa nu o faca cu acea scula si dupa sa nu mai mearga cum trebuie sistemul ACT sau… motorul sa nu mai functioneze cum trebuie, cum o face acum.
- Astăzi
-
Ar fi interesant de vazut motul de lucru am motorului electric. Oare gasesc pe obd eleven astfel de raportare? Banuiesc ca ar trebui sa intru pe engine si pe live data ceva de genul asta, corect?
-
Salut, am un golf 7, 1.6 TDI 2015 , DQ200... La început îmi face figuri cu pornirea la cald , după ce o lăsăm să se răcească 2...3 ore pornea din nou , apareu ceva erori care indicau ceva problema că, curentul a scăzut sub 12 volți, din cauza asta am verificat bateria și încărcarea, totul ok. Următoare zi o pornit fără probleme, după 10 km mi o început să îmi pilpie in bord martorul de la bujii, am mers c-am 150 de Km, o greșală mare cred eu că am făcut... era în D in mers și dintr-o dată ca și cum era la liber , nu am oprit motorul, am băgat în S pe manual in R nimic, apoi am oprito, după un timp o pornit din nou dar nimic. Am dus-o cu platforma. In megatronic s-au găsit 16 fire dezlipite După am reparat asta Am pus sus totul ok, pornește foarte bine nu mai face nici o figură...dar surpriza după ce am rezolvat asta au apărut 2 coduri de eroare la presiunea de ulei Am desfăcut megatronicul din nou și am găsit un inel defect de la acumulator, l-am schimbat am pus nou , din nou sus și aceași problema că nu e suficienta presiune de ulei, și îmi pilpie mereu becul de la bujii, și același cod de eroare, am cumpărat un kit de reparatie pentru presiunea de ulei care era cu , codul defect l-am pus sus și aceași treabă același cod , pilpie spirala și nu pleacă de pe loc ,.. Dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat, de ce îmi tot arată că nu am suficientă presiune de ulei, spirala pilpie mereu pot băga schimbătorul in D,S,R manual dar nu pleacă de pe loc, in D îmi arată că aș avea treapta 7.....
-
@albinarunu mai credeți in toate soluțiile astea "minune" care spun ca îți curată dpf-ul. Daca chiar vrei sa cureți dpf-ul îl duci ori la Odorhei, unde ți-l curată la căldură, ori în alte locuri in care ți-l spală. În ambele situații, cenușă acumulata in dpf iese pe partea de întrare, nu are cum sa iasă pe partea de ieșire, pt ca fix rolul dpf-ului este acela de a bloca cenușa și a-ți lăsa evacuarea curată.
- Ieri
-
Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan III)
Ionutz83 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Cu mentiunea ca, dezactivarea lor trebuie facuta la fiecare repornire a masinii, deoarece din cauza normelor impuse de UE, aceste sisteme, dupa oprirea motorului si repornire, revin la setarea default, care este pe On. Se dezactiveaza ori cum a scris colegul DMV ori de la comenzile de pe volan, cele din dreapta, apesi pe butonul de Ok si iti apar in bord sistemele de asistenta si poti debifa care nu le vrei. Lane assist se activeaza doar la peste 65km/h deci in oras nu prea are rost sa il dezactivezi iar avertizorul de viteza este chiar discret, cand depasesti cu peste 5km/h viteza legala emite doua semnale sonore foarte discrete si apoi te lasa in pace. Mie mi se pare chiar foarte ok si deloc deranjant. Eu doar cand ies din oras, obligatoriu scot Front assist si Lane assist. -
Fa un topic dedicat, posteaza un full scan de vcds. Acolo o sa primesti sfaturi. Cand ai checkul aprins ceva nu e ok!
-
Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan III)
DMV a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
-
Mașina trage, doar ca dusa in turatii si trage liniar. Un mecanic mi-a zis ca ar fi din cauza ACT-ului care cauzeaza uzura si ar distruge tachetii si axele... A schimbat cnv recent distributia? La cat ajunge costul final?
-
Salutare,vin și eu cu o problema la un Sharan 1.9 auy 2003,in timp de o lună și ceva mi-a rupt 3 rulmenți de la planetara intermediara,se rupe guma din suportul metalic,care sunt cauzele și ce pot face să scap de problema asta?
-
Ventilatoare radiatoare merg continuu la turatie foarte mare
cozma1 a postat în topic iniţiat de cozma1 din Passat B7
Intreb nu ma pricep, nu ar trebui sa dea erori in bord? -
Seara buna, are careva idee daca suruburile galeriei de admisie se schimba la demontare?Este vorba despre masina de la specs, as curata admisia dupa sunete bizare, sa zicem infundate pe accelerare.Stiu ca garniturile se schimba fara dar si poate, dar cu suruburile nu am gasit o lamurire, plus ceva cupluri la strangere.
-
Posibil, dar benzina se conduce diferit fata de Diesel.
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
Crs.Vag a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Ce de povești aici, nu am copii, dar mă amuz. Am văzut atâția părinți cu 1-2 copii mici, cu căruț si altele in golf 5, in mazda 3, toți păreau fericiți. Pe la munte, pe la mare, pe oriunde...și dăm sfaturi colegului, care deține Octavia, mașină cu aproape, dacă nu chiar, cel mai mare portbagaj din clasă...să nu uiți si cuțitele si furculițele, da? Ce se vede în poză se poate organiza mult mai bine, se poate renunța la polița aia capitonată etc. Hai, să te bucuri de copii și să fiți toți sănătoși! -
Il duce degeaba daca e defect.
-
E benzina, du-l peste 4000rpm si tine cont ca are acceleratie liniara, nu te pacaleste cuplul mai mare de la Diesel. Puterea e tot de 150CP, ca atare nu are cum sa traga mai slab, in realitate.
-
Din ce am observat, și în afară sunt multe plângeri legate de consumul de ulei la 2.0 TDI, deci nu sunteți singurii cu problema asta. La următorul schimb de ulei ar fi bine să încerci alt brand, uneori face diferența. De exemplu, poți încerca Mobil1, găsești la Avia Pantelimon.
-
Salut Sunt posesorul unei Skoda Octavia 3 fl 1.5 tsi DADA. Am luat-o la 198k km din Germania. Nu am fost fizic sa o vad. Adusa acasa, dupa ce i-am facut revizia de ulei si filtre. La primul drum, mi s-a aprins check engineul si s-a stins. Am pus testerul pe ea, misfires pe cil 2 si 3 si random misfires. Am inlocuit bujiile si cele 2 bobine si face la fel. Are si un cosum destul de mare. Cu un plin am facut 660 km mers pe autostrada cu 130 km/h. Am avut numai Skoda Octavia pe motorina de la 2 pana la 3 fl, toate 2.0 150. Mie nu imi place cum trage, se duce in 4000 de ture, dar nu are zvacul ala ca la motorina, sau poate fi din cauza rateurilor de pe cilindrii? La ce sa ma astept cu aceste erori? Act-ul intra pe cil 2 si 3? Are versiunea de soft 5471. Sa ii fac update la ultima versiune?
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
FlorinCJN a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Atasez si eu urmatorul log. Cum pare ca lucreaza turbina? E reconditionata si pe simtite parca intra mai tarziu decat cea originala. LOG-01-021-03E-11E.CSV -
De ciriozitate De curiozitate, cat ar costa o distributie la acest 1.5 tsi evo2? Manopera in principiu.....