Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Astăzi
-
Va salut ! Detin si eu un caddy 1.6 benzina. La 2000 km am pus circa 1l de ulei. Masina porneste bine, nu scoate fum, dar daca merg in oras si stationez la semafor, dupa ce plec scoate mult fum. Am observat ca daca dau drumul la AC si pleaca ventilatorul de la radiator, fumul nu mi este asa dens. La drumuri lungi masina se comporta normal. Dar la relanti se simt mici intreruperi. Buji, fise, bobina sunt noi. De curand mi s-a aprins check engine si am depistat erorile p0136 si p0140. Le-am sters si nu au mai aparut. Banuiesc sondele lambda deodata ce la drumuri lungi masina merge perfect. Pe un tester, sonda lambda 1 indica 1V constant si sonda lambda 2 indica 0.44V si la niciuna nu exista fluctuatii. Inteleg ca acesti parametrii ar trebui sa fluctueze.
-
Deschiderea automata a ruloului in portbagaj - Defect
amoukl a postat în topic iniţiat de Northman din Passat B8
Cred ca am gasit codurile la servomotorase: dreapta: 3G9862160 stanga: 3G9862159 scos de aici: https://www.lllparts.co.uk/catalogs/vw/ALL/PA/793/8/867/867090 -
Deschiderea automata a ruloului in portbagaj - Defect
amoukl a postat în topic iniţiat de Northman din Passat B8
Revin si eu cu aceasi problema legata de rulou, care cand merge cand nu. nu exista errori pe masina. problema cred ca este mecanica. Am reusit sa dau cu ceva spray cu vaselina pe acolo si o perioada a mers, dar acum nu mai reusesc sa il resuscitez. Problema e ca nici nu stiu cum sa desfac pe acolo ca sa ajung la el. A desfacut careva pe acolo ? Sau aveti cod de motoras ? La mine problema pare sa fie pe partea dreapta. -
Skoda Scala
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de steeffys din Alte modele Skoda (100, Favorit, Felicia, concepte)
Masinile cu cel mai mic motor vin la pachet cu cea mai slaba cutie ,cele mai slabe dotari ,echipare….deci si asteptarile trebuie sa fie pe masura. -
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Kolbenschmidt ,Ina -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
SSorin a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
A mea, din fabrica m-a tinut 7 ani, tot cu drumuri scurte. Dupa 7 ani am schimbat-o eu preventiv, sa nu ma lase in drum, am pus Caranda AGM de 60 Ah Tot Golf 1,5 TSI / 150 CP -
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
andrioae cosmin a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Bună seara îmi spuneți ce mărci de ax cu came și tacheti sunt bune ? -
Salut, vin si eu cu o problema la acest topic. Masina este un Passat B7 Variant, an fabricatie 2012, cod motor CFFB, cutie DSG. Joi seara cand am vrut sa pornesc masina m-am trezit cu eroarea "ACC : error". Am luat contactul, l-am pus iarasi si din nou eroarea. Am pornit motorul si colac peste pupaza a aparut imediat dupa si "Start/stop : error". Si asa imi face incepand de joi seara. Cu cateva zile inainte ACC-ul mi-a mai facut niste probleme, in sensul ca frana odata cu masina din fata si cand aceasta se misca, piscam usor acceleratia si nu mai voia sa plece, imi afisa pe MFD "Speed limit exceeded", cu toate ca viteza setata era 58km/h si practic ea trebuia sa plece de la 0. De cand a aparut problema Front Assist a disparut din meniul asistentilor din MFD, si martorul verde din bord pentru ACC a disparut. Ca si verificari m-am uitat la siguranta 4 din panou si este ok, am verificat-o cu aparatul de masura si are continuitate. Am activat suplimentar si park-assist, ca e tot pe siguranta aia, si a pornit fara nici o eroare (doar ca nu am avut spatiu de manevra sa il pun sa si parcheze singur) - deci se exclude o lipsa de 12V pe ea. Atasez si logul VCDS, poate ma puteti ajuta cu o sugestie. Seara faina ! Log-WVWZZZ3CZCE016022-302350km-302353.txt
-
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
kata133 a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Ok. Multumesc Stiam ca magazinele verifica daca masina incarca suficient, nu si daca bateria va ceda in curand. Voi intreba. Start stopul functioneaza. Normal, nu mereu. Masina e folosita destul de rar, iar la drumurile mici din oras (2-3km) nu are cum sa intre start-stopul. Daca merg mai mult, intra normal. Deci, sa inteleg ca nu am de ce sa-mi fac griji. Multumesc! -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
dercos a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
In plus, 6000km sunt perfecti pentru a incarca bateria. Cel mai usor vezi daca iti functioneaza start/stop-ul, acela e primul semn de batreie descarcata. -
O sa circul cu masina 75% oras si as lua varianta de 150 cp dar nu mild Hybrid, as vrea sa tin masina 10-15 ani si personal cred o masina mai simpla e mai fiabila. Aveti idee daca in configurator nu este varianta de 150cp benzina simpla pot cere aceasta motorizare? Inca nu am ajuns la dealer, sambata urmatoare ma duc Vad ca pe golful scurt de poate pune motorizarea de 1.5 150 cp manuala Sa spunem ca as lua si varianta de mildHybrid, dupa 10 ani la ce costuri de intretinere sa ma astept? Ce se intampla cu acea baterie si cat costa inlocuirea ei?
-
Exista si ptr MQB topic ?
-
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Poti vetifica bateria la orice magazin care vinde baterii si face garantiile ,ei au un aparat dedicat. -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
kata133 a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Pun si eu o intrebare, de necunoscator. Am un golf vii, luat nou in feb 2020. Masina are 5 ani, circa 55000km, bateria originala. Pana acum, nu am avut probleme cu ea. Vreau sa fac un drum mai lung in afara tarii (circa 6000km, din mai multe bucati) si ma gandeam cum as putea sti daca exista posibilitatea sa ma lase bateria. Eventual, sa o schimb inainte. La un peugeot mai vechi stiam ca daca imi apare eroare airbag, bateria e pe duca. La golf ar exista vreau semn? Stau intr-un orasel mai mic unde mecanicii o iau de multe ori pe ghicite. Nu m-as da pe mana lor. Iar sa ma programez la reprezentanta doar pentru asta, parca imi e peste mana. As avea nevoie de o zi libera. Multumesc frumos! -
Salut, am niste ceasuri de vw polo 9n 2006-2007 si vreau sa le pun pe vw polo 2003, stie cineva cum pot citi ceasurile ca sa aflu codul pin?, am diagnoza vag KKL dar nu ma lasa sa citesc epromul pe ceasurile 2006-2007, pe ceasurile mașini din 2003 ma lasă.
-
Nu stiu ce sa intimplat,sa repetat acelasi mesaj,stiu ca nu puteam sa trimit mesajul,apoi am renuntat,dar vad ca sa postat de mai multe ori,probabil nu a mers ceva la forum,rog un moderator sa-l stearga daca este posibil,sau sa-l modifice. @Dan Adrian 1975 trebuie sa mergi la pompangiu,masina are prea multi km fara sa se faca nimic in legatura cu injectoarele.Pe aici e vreo 140 eur un kit de reparatie pentru un injector ca al tau,plus mina de lucru,fa un calcul.La voi nu stiu cit costa,si stiu ca din pacate cele originale se vind la kit,nu separat,adica valva si duza. Curatarea injectoarelor,daca te gindesti la ea,nu va avea prea multa importanta,trebuie duze noi.
-
pe acest topic se vorbeste de 1.6 TDI CR 2009 - 2013, cod motor CAY, octavia 2/ Golf 6 etc cu injectoare Siemens VDO /Continental nu platforma MQB dupa 2014
-
Pune carcasa care rezulta din seria VIN
-
doar la mecanici(asa zic ei) am fost Excalade... de asta am si incercat singur chestia asta din auzite de la un alt coleg cu o skoda cu aceiasi problema... Din cate am inteles, sub acel capac de la carcasa, sunt supape de sens, este posibil sa fie stricate? Sau carcasa in sine nu etanseaza cum trebuie? Sau nu pot mai simplu sa cumpar tot un filtru ca ala de sus(de am avut inainte)? O recomandare de ceva ok?
-
-
Ne-am întors, un pic peste 60000 km, urmeaza revizia in cam 1000, am bagat aproape 10000 km in cam 3 luni, o las mai moale Consum aproximativ 10 neresetat pe ultimii 3500 km, includ București, Salonic, Halkidiki. La drum intins cam 9 si ceva ia la stilul meu de mers. Am de spalat la ea 2 zile .. Am adaugat si AdBlue, pare ca haleste un pic mai mult ca Passatul. Desi am pus vreo 4 litri inainte sa plec si era si ramas in ea, nu aveam senzor aprins, fix cand ieseam din Nikiti spre Ro mi s-a aprins senzorul refill adblue in 2500 km. Deja in Suceava plangea ieri ca nu ma mai lasa sa pornesc motorul in 800 km, am mai bagat vreo 5 litri in bidon ca am reusit sa golesc portbagajul.
-
Salut, A iesit cineva de curand spre Halkidiki? Daca da, pe unde? Cum a fost drumul? Ceva lucruri/info de care ar trebui sa tin cont? Mersi
-
Cu asa modificari …te astepti la orice . Astea nu sunt defectiuni ,sunt erori umane ,imposibil de chicit din spatele ecranului ,era suficient sa ridici capota la un mecanic .
-
Problema rezolvata. Inainte sa incep toate schimbarile astea de piese am avut un filtru de motorina ca cel din poza asta : Apoi am trecut la cel clasic de golf dar fara acel surub am deconectat tur retur din filtru si conectate pe direct sa zic asa ca in poza de aici: https://postimg.cc/xccBc0Qp acum, ce pot sau cum pot sa verific la aceasta carcasa? A fost cumparata din dezmembrari dar filtru cu tot cu garnitura au fost noi
-
Skoda Scala
Ciprian Talea a postat în topic iniţiat de steeffys din Alte modele Skoda (100, Favorit, Felicia, concepte)
Scoda scala 1.0 TSI DSG7, an 2021: Dupa 3,5 ani (dec 2021) si 80K incep sa pice diverse....am schimbat bateria dupa 2 ani, maneta schimbator viteze DSG - agata si au schimbat-o, pamblica din volan, cea pentru comenzi volan si airbag (probabil s-a rupt), ploua in masina si nu vor sa o rezolve pe garantie, unitatea de comanda climatizare joaca in lacasul in care este, mototul are o bataie repetata probabil de la pompa de vacum, cutia de viteze dsg e zgomotoasa, mai ales cand decelerezi sau cand intra / iese dintr-a 2-a, pompa de benzina schimbata la 2 colegi din flota, rulmeti care huruie - la 2 colegi din flota, cel putin o data pe luna nu porneste tableta, mereu probleme de conectivitate telefon pe android play, discurile de frana se uzeaza mult prea repede ....o dezamagire de masina, aceasta 1.0 TSI echiparea Style