Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @tavitara Nu imi incape masina de firma la subterana. E utilitara Relay 3.5 tone, prea lunga si prea inalta. Ma pot folosi de ea in timpul liber daca am nevoie. Am carat mobila cu ea, brazi de craciun etc. Daca aveam unde sa o parchez o luam acasa. P-aici n-ai voie sa parchezi masini pe strada decat daca e loc platit la primarie si nu exista dungi galbene trasate pe asfalt. Mai sunt d-astia de lasa masina 5 minute "pe avarii" in fata complexului, intr-un minut deja au amenda in parbriz. 100 gbp in 48 ore, pe urma e dublu.
  3. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Am inteles , pe aici cine are masina de servici vine cu ea acasa si tot cu ea pleaca dimineata , nu merge cu masina personala sa ia masina de la firma ca sa plece mai departe Probabil tot cu masina de servici se merge si la LIDL pe aici
  4. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @marius1982.11"Te pomeni ca cu un golf 4 nu puteai merge la lidl :))). Mai bine zi ca iti place masina, ca nu se supara nimeni :))." Mergeam cu GOLF 6 GTI DSG nou, luat pe comanda, in 2011 la LIDL! DA! Bineinteles ca imi place masina! Recunosc! De ce mi-as fi luat o masina atat de rara altfel? Scoteam in evidenta ca masina asta este creata sa "devoreze" autostrazi. Altii merg cu Porsche Techart Magnum la Lidl, am postat pe paginile precedente, care e problema? 😄 E un forum destinat "bolnavilor auto" din cate imi aduc aminte! 🤔 Nu prea inteleg aluzia si nici nu are de ce sa se supere nimeni. Poti merge si pe jos la LIDL, nu e problema, te poti ajuta si de un carucior de butelie pentru cumparaturi. 🙄
  5. Astăzi
  6. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Te pomeni ca cu un golf 4 nu puteai merge la lidl :))). No, asa e, musai limo de saraki. Mai bine zi ca iti place masina, ca nu se supara nimeni :)). Ps: golf 4 fara "zorzoane" de necesitate in porc-bagaj...auch😇 Edit: mint, am si eu ulei. 2T. Fi-mi-ar rușine.
  7. davidut5

    Probleme aer conditionat Multivan T6

    Am gasit la t5.1 fir intrerupt la alternator portiunea de pe motor. La crafter 2019 fire intrerupte la alternator si compresor AC, pe ac nu avea erori in schimb intensitatea pe valva era foarte mica fata de specificat. La t6 erori pe alternator, banui ca aceleasi fire intrerupte pe motor zona filtrului de ulei. Deci verifica intensitatea pe compresor, si poti verifica chiar cu un bec daca iti da comanda clima. Am gasit mai multe postari cu aceleasi fire intrerupte pe motor de la alternator sau compresor la modelele astea.
  8. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @tavitaraCa sa ajung la munca si ca sa o duc si pe sotie la munca, trebuie sa "mananc" autostrada zilnic! Noroc cu centura cu 4 benzi pe sens care imi face viata usoara, vreo 60-70 KM dus-intors, vorba aia, bine ca nu platesc impozit la masina degeaba, e inclusa si taxa de drum (vinieta)+recovery in impozit si costa cam ca in RO, 415 GBP/an. In RO la 3.0 plateam vreo 2500-3000 de ron impozit, nu mai stiu cat era, p-acolo...Doar ca faceam 1 ora dus si 1 ora intors in regim urban bara la bara, doar ca sa ajung la munca, vreo 10 km si trebuia sa alimentez saptamanal. Daca mai merg si la Lidl, sa zicem sau mai am si alte treburi, mai adaug ceva. De asta am vrut limuzina diesel V6! Cu cea de la munca bag vreo 200-300 km de autostrada zilnic in medie! Te anunt cand schimb anvelopele pe spate! Momentan "mai merg"! 😘
  9. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Pana la urma cu care mergi zilnic pe autostrada ? Cu asta sau cu aia la care anvelopele sunt inca neschimbate pe spate ? Ca doar nu o scoti si pe asta seara pe autostrada sa nu se supere dupa ce ajungi acasa de la munca cu cealalta ?
  10. davidut5

    Problema acceleratie Passat B6 2.0TDI 140CP

    Iti vede corect pozitia pedalei pe diagnoza? Verifica vizual firele de la motor spre caroserie, portiunea de langa electromotor.
  11. davidut5

    Probleme si rezolvari

    Lichidul ala e din fulia alternatorului?
  12. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @marius1982.11Totusi, nu mai e "modern" modelul asta, daca e sa te gandesti ca se face de prin 2002???? Oricum, e bine sa fie "oloi" in portbagaj, in caz de nevoie, asta daca vrei sa ai nivelul la MAXIM tot timpul, la fel ca si la mine, desi cica optim e sa fie nivelul intre minim si maxim. Cayenneu-ul TURBO pe care l-am avut consuma cam 2 litri de ulei la 10 000 km, completam 200-300 grame in fiecare luna, la GTI la fel, masini din aceeasi generatie 2011. Sunam la reprezentanta sa intreb si cica E NORMAL. Am intrat pe forumuri de p-afara si ziceau la fel. 🙄 Cayenne-ul diesel pe care l-am avut cu acelasi motor V6 TDI 240 cp, identic cu cel de pe Phaeton nu a mancat mai mult de 0.5 litri ulei/an la 15 000 km intre schimburi pana la peste 300 000 km. Oricum, mult mai bine decat astea noi la care tre sa le bagi zeci de litri de Ad Blue si care iti ofera dureri de cap suplimentare, sunt curios daca tin astea noi 15 ani, tot asa FARA PROBLEME! Toate masinile pe care le-am avut au fost folosite destul de alert, nu le-am menajat! Mi-a placut si imi place sa conduc! Nu am talpa usoara. @pronetMultumesc! Vacanta placuta si voua! Noi plecam la sfarsit de august, 2 saptamani, cand se mai linisteste canicula, copiii incep scoala, se mai "limpezeste" turismul si Mediterana 🌊a fost batuta de soare toata vara si e CIORBA! Din pacate preturile nu scad pe Coasta de Azur, toate serviciile costa la fel, oricand ai merge! Am fost si in mai, tot scump e!
  13. pronet

    BENTLEY "de saraki"

    @corad0 Felicitari si drumuri bune. Si noi de pregatim de vreo 2 saptamani pe riviera italiana, dar de data asta, fara masina (prins pret bun la avion 😀). Asteptam cu interes poze. Cheers 🍺
  14. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Asa e, nu e vw modern daca nu meri cu "damigeana" de oloi in porc-bagaj. Asa ii sta bine, parca e un accesoriu, ca la femei ☺️. Asa am am vazut si la haudi(da nu vedi). Am prins si eu un cui si la golf si la chr, am bagat eu personal la ambele snur pt pana si a mers bine mersi cativa zeci de mii asa. La chr chiar il tin in portbagaj, ca ala nu are roata de rezerva, e fandosita din asta din era low cost, pardon, ECO, asa.
  15. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Salutare! Jurnal de bord cu Baloo, ursul 🐻 grasun la 115 000 KM: Am observat in ultima perioada ca roata dreapta fata incepea sa piarda aer, la vreo 2 saptamani trebuia sa o umflu, servo incepea sa opuna o usoara rezistenta, la ochi nu se vedea mare lucru, insa cand verificam presiunea in anvelope am constatat ca pierdea cam 0.8-1 bar. Mergeam frumos la benzinarie si o umflam la 2 saptamani, nu m-a deranjat foarte tare, am "tras de ea" asa vreo 3 luni, mai ales ca nu aveam drumuri lungi de facut. M-am gandit ca poate sa piarda aer si pe la ventil, nu era nimic vizibil, vreun corp strain in anvelopa, in fine. Intr-o zi, am ajuns in parcare, la munca m-am dat jos si am auzit un suierat pronuntat de la roata fata dreapta. Initial m-am speriat, crezand ca poate aerul pe care il aud este de la perna amortizorului sau de pe traseul de suspensie! Alarma falsa insa, anvelopa n-a mai rezistat si intr-un minut s-a lasat pe janta, CSF! Prima PANA "corecta" si-a facut aparitia. Desi am asigurare de recovery, poate veni ADAC oriunde in Europa sa ridice masina cu platforma, in caz ca "te lasa in drum", am hotarat sa vorbesc cu colegul meu care se ocupa de flota masinilor din firma si are toate "sculele" necesare pentru interventii in dubita lui, sa vina sa imi schimbe roata. Desi Phaetonul are cricul lui, n-am vrut sa ma pun sa "dau la manivela", plus ca masina e grea, trebuie sa ii acorzi o atentie sporita. Omul in cauza, cel care se ocupa de flota, are cricul lui, pe 4 roti, "de GABARIT, d-ala mare", pistoale cu compresor, cheie dinamometrica de strans prezoane, s-a interesat pe net unde are Phaetonul punctele de "jacking", sa nu indoaie sasiul/pragurile pe sub el, eu am setat suspensia in modul JACK MODE, ca sa blochez pernele si mi-a pus roata de rezerva. Era surprins cand a scos din portbagaj roata ca e totul nou pacolo, totul "sigilat", prezonul antifurt abia a iesit, era "intepenit" acolo chiar si rotita aia cu filet care tine roata de rezerva FIXA era aproape "sudata", nefiind scoasa roata de rezerva niciodata. 🤪 Omul m-a servit pe loc, vorba aia...."STRAINII SUNT RECI!" ❤️ Bineinteles ca analizand anvelopa in detaliu, am gasit un cui foarte subtire infipt in anvelopa, a mers cat a mers pana n-a mai mers! 😄 Ca sa repar anvelopa costa in jur de 100 GBP cu tot cu montaj, am hotarat sa mai pun 150 GBP, astfel am cumparat 2 anvelope noi, cu tot cu montaj si echilibrat. Am dat comanda online, programare aferenta, a 2-a zi anvelopele erau in serviceul de roti de langa blocul meu (National Tyres, o retea nationala de service de roti, iti alegi pe harta unde vrei sa mergi, te programezi si rezolvi easy/peasy, fara sa vorbesti cu nimeni), serviciul asta se numeste "click and collect". Te prezinti la ora stabilita de tine si ti se ofera serviciul preplatit, primesti confirmare pe mail inainte, ofera garantie pe anvelope si pe lucrare etc. Roata de rezerva este noua: Anvelopele pe care le-am comandat sunt Continental Premium Contact 5 XL W235/55/17", acelasi model pe care il aveam pe masina si de care am fost foarte multumit, erau disponibile orice variante/branduri de anvelope, inclusiv Premium Contact 6 si 7, la acelasi pret (diferenta de 2-3 GBP.anvelopa) insa am vrut sa pastrez linia originala. DOT 2025: Buun, intre timp au trecut 2 ani de cand sunt "capitan" de Phaeton, "VAPORUL" a primit 2 revizii (una oferita de DEALER inainte sa iau masina) cea de-a 2-a, "MAJOR SERVICE" 15 000 km mai tarziu, inlocuind toate filtrele (ulei, aer, combustibil, clima), fluidele de la motor (ulei, antigel, lichid de frana) discuri+placute spate. Discurile si placutele de pe fata sunt noi, au fost schimbate de proprietarul precedent inainte sa iau masina. Am programat masina tot la Bentley Specialist unde a primit inca o diagnoza, o verificare tehnica autorizata, un schimb de ulei si filtru de ulei + filtrele de clima, la insistentele mele, mecanicul mi-a zis ca filtrele sunt noi, n-are sens sa le schimb. In fine, le-a schimbat pentru "pasarica mea de pe creier". Mi-a spus ca ei la Bentley-uri fac Major Service la 2-3 ani, in functie de KM si unde se schimba filtrele de aer/clima, cel de motorina il inlocuiesc la 60 000 km sau 3 ani. Al meu fusese schimbat anul trecut, avand doar 15 000 km si nu necesita schimbare pentru inca 3 ani/45 000 km. Desi nu folosesc AC-ul deloc, poate 2 saptamani pe an cand temperatura depaseste 25 grade si in vacanta de vara, atunci cand plec cu masina in Europa, am constatat ca parca nu mai baga aer GHEATA! 😭 Asa ca am solicitat sa fie verificat sistemul de AC, fiind foarte complex, cu multi senzori si multe calorifere, 2 compresoare etc, s-a facut test de etanseitate, mecanicul crede ca nu a fost completat niciodata freonul, totul este in parametri, nu exista pierderi, s-a reincarcat freonul aferent si masina este din nou "de fabrica". BAGA CRIVATZ, iti ingheatza mana pe grile! N-aveam nevoie, dar DEH! Nu de alta, Baloo se pregateste din nou sa vada Coasta de Azur, ii este dor de Mediterana, vrea din nou fructe de mare🦐🦞🐙🐟, vin rose🍷, trabucuri, palmieri🌴 si yachturi🛥️. A promis ca o sa zboare pe autostrazi vreo 5000 km si anul asta, la fel ca si anul trecut si vrea sa ne ofere confortul suprem, in August/Septembrie in Franta sunt si 33 de grade, eu il cred pe cuvant: Uleiul folosit este acelasi Mobil 1 ESP 5W-30 full synthetic, VW 504 00. VW 507 00 lot Franta, 1 litru cadou de rezerva in portbagaj in caz de nevoie pentru completare: V6-le arata binisor, nu l-am spalat niciodata: Filtre AC noi: Uleiul este la maxim permanent, il verific din 2 in 2 luni: Baloo 🐻 doarme in fiecare noapte in garaj, langa prietenul lui Broscoiul 🐸: Fericit ca a primit "tenisi" noi: Masina nu este menajata si mananca autostrada zilnic, vopseaua originala a lui Baloo, dupa aproape 15 ani se prezinta cam asa, fara nici un fel de detailing sau protectie:
  16. georgep1

    Geamuri Electrice

    Am ales varianta 1 , s-a deblocat roata de ghidaj.
  17. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Salutare, am vazut ca ptr motorele pe benzina exista un aditiv (G001770A2), care este recomandat a se folosi de 2 ori pe an. Are cineva cunostinta daca este eficient, daca este recomandat ptr acesta generatie noua de motor? Am gasit ceva legat de folosirea acestor aditivi: https://www.autoguide.com/auto-news/2015/04/should-i-use-fuel-injector-cleaner-.html
  18. razvan.ac

    Consum Kodiaq 2 - PHEV

    Incarc bateria la statie de cel putin doua ori pe saptamana, in functie de cat am nevoie; benzina alimentez doar pentru drumuri mai lungi, in afara orasului. Regenerarea e ca inexistenta, UE nu mai vrea sa ardem benzina pentru a incarca bateria, pot doar mentine un nivel al bateriei pentru a avea curent pentru mers electric cand ajung in oras sau pentru racire (mai mult de 0% 😊) / incalzire (mai mult de 20%) inainte de urmatoarea plecare.
  19. mihai.onu94

    Consum Kodiaq 2 - PHEV

    @razvan.ac cat de des incarci bateria? Reuseste masina sa incarce bateria complet doar din regenerare si motor?
  20. marius1982.11

    GT3

  21. marius1982.11

    The lesser RS

    2025 cu ultimul "ura" inaintea curentării caymanului. 9k rpm de friendly fire, cu inima fratelui mai mare 911 GT3
  22. Liryc

    Probleme si rezolvari

    Masina acum a facut 100.000 km. Singurul simptom a fost o pocnitura care initial am zis ca a fost de la o piatra (se vede cum a explodat ceva in fulie). Dupa ceva timp (cam 1 ora) s-a oprit clima. Ala a fost momentul cand m-am decis sa opresc si sa repornesc motorul. La repornire s-a facut bradulet de craciun bordul si au aparut toate erorile inclusiv cel de 12V battery not charging. La scanarea cu VCDS dupa reparatie se vede clar cum au cedat pe rand toate cu undervoltage.
  23. grp

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    Un mic update Știu că in răspunsul către @haroamulțumesc zis că nu mai am alte modificări în cap, pentru că, astea de mai jos erau deja achiziționate, deci nu se iau în calcul! Așadar a venit băiatul meu acasă și ieri ne-am apucat de montat subwoofer activ, carcasă baterie și roți de vară pe 18". Ne-am apucat cu subwoofer ul fiind că era cel mai mult de muncă la el. După scoaterea bateriei, am scos pragul stânga față și am declipsat parțial pragul spate, am scos șezutul banchetei spate și cu ajutorul unei sârme, am tras "șarpele roșu", cum îi spunea @Muale în compartimentul pasagerilor, am scos RCD360 PRO și am identificat firele de la difuzoarele față și am cuplat adaptorul hi-low. Subwooferul are și el mufa hi-low dar am zis că e mai ușor cu un cablu RCA decât să vin cu fire separat. Am facut o probă provizorie, întrucât se apropia prânzul și aveam treabă După masă și puțină odihnă am continuat cu trasul cablurilor și remontat totul (nu înainte de a mai trage și un aspirat in interior). Acum muzica se aude mai profund, fără a fi deranjant, iar volumul basului se poate regla cu ajutorul unui potențiometru, după bunul plac. Mulțumiți de rezultat, ne-am apucat de schimbat roțile, mai ales că începuse atacul țânțarilor! 😁 Luasem mai de mult un set Daytona, care au fost vopsite negru, foarte prost și după indreptare, o curățare temeinică, ceva muncă pentru acoperirea zgârieturilor, șlefuire și vopsire au iesit cam așa: Am găsit și niște Nexen Nfera Sport cu DOT0124 si le-am montat și echilibrat. Si de la 17" am ajuns la 18" Îi stau bine cu ele, nu-i așa? Parcă in sfârșit arată a limuzină acum! Important este că îi modificările îi plac băiatului meu (știu că o să să spuneți că nu-l costă și de aia îi și plac așa mult)
  24. passat19tdi

    Filtru diesel de particule - DPF

    Am observat ca la mers in afara localitatii, in special pe autostrada, SHOT MASS MEASURED SMM este mult mai mica decat SHOT MASS CALCULATED SMC. De exeplu, la declansarea regenerarii SMM era 14 si SMC 23, dupa regenerare SMM era cu minus iar SMC nu a ajuns la zero, s-a oprit pe la 5 parca. E corect asa?
  25. sandumbogdan

    Filtru diesel de particule - DPF

    Eu aveam 90 grame deci peste limita maxima si mergea foarte bine, regenerari la 200 km in oras, peste 400 km la drum lung si presiunea diferentiata parca undeva pe la 12 dupa regenerare la relanti. Intre timp am vandut masina dar dpf-ul mergea perfect la 245 mii km chiar daca afisa 90 grade de cenusa pe tester.
  26. Ieri
  27. KILLER95

    Problema acceleratie Passat B6 2.0TDI 140CP

    Salut dețin un Passat b 6 1.9 bls si întâmpin aceeași problemă cu pedala de accelerație ,o să atașez un link de pe TikTok ,nu am știu cum să postez filmarea ,poate mă ajută cineva de aici ,am făcut diagnoză singura eroare a fost senzor ax came ,l-am cumpărat nou original din reprezentanta și problema nu a dispărut ,mașina pornește repede ,problema apare când motorul se încălzește ,dimineața dacă o pornesc 20 de minute nu îmi face probleme până în momentul când se încălzește am schimbat și senzor de temperatură ,am încercat și o pompa de înaltă și problema persistă ,în rest mașina nu dă nicio eroare ,distribuția este la punct verificată ,valori injectoare la relanti 0,0 0,3. 0,0 0,3 https://vm.tiktok.com/ZNd9mkMUS/
  28. Popescu Lorian

    T5.1 motor defect

    Poți să-mi zici te rog ce răcitor de ulei suplimentar ai pus ? Mulțumesc mult .
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!