Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 58138 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. lupo_bv

    Manuale Lupo

    https://www.startmycar.com/volkswagen/lupo
  3. Astăzi
  4. NON01

    Activare Dynamic Light Assist

    Am schimbat oglinda era de vina placa de baza din oglinda . Dar farurile tot nu se mișc sus - jos când pun contactul cum se mișcau o dată . Dar măcar merge Faza lungă automată .
  5. NON01

    Retrofit Golf 7: Montare comenzi / volan multifunctional

    Buna seara ! Am intimpinat si eu o problema . Golf 7 2014 1.6 CLHA ConfortLine . Am schimbat volanul cu comenzi standard cu cel cu CNL ( Cruis Control ) . Și dodo întâmpin eroare principală Semnal Neconcludent . Nu am firul tras de la pinul 5 de la spira la ecu , am tras încărcat da sincer nu găsesc exact unde trebuie să ajung la ecu ce pun mai exact pe pinul 56 nu a mers . În OBDeleven merg 2-3 secunde butonul după le blochează și nu mai merg . În bord nu se aprinde nici-un martor . butoanele ce le aveam și înainte comenzile standar merg doar cele pt CruisControl nu merg . Atașat poză cu modul 19 ( modelul )
  6. adaniel90

    Distributie lant 3.0 TDI

    Am mai facut ceva research si se pare ca ar putea fi defapt injectorul de adblue. Am mai vazut video-uri si pare sa fie exact acelasi sunet.
  7. suflo

    Faruri G7

    Salutare, am si eu o intrebare: farurile pe halogen cu spalatoare, care probabil au fost transpirate pe interior la un moment dat, si arata asa. am incercat un polish pe exterior, dar nu prea a ajutat. La sfarsitul lunii am rar-ul, si m-ar interesa ce s-ar putea face legal pe partea de retrofit pe faruri cu led sau ce optiuni ar fi pentru un upgrade semnificativ de faruri, dar asa incat sa nu am probleme la rar. Multumesc anticipat.
  8. andrei_221

    Noul motor 1.5 TSI

    merge foarte bine cu 95, dar daca iti permiti 100, nu se supara pe tine
  9. andrei_221

    Recuperare investiție

    stiau... dar TPI le spunea sa astepte un nou software. Si doar in cazurile in care clientul e recalcitrant, sa inlocuiasca volanul, dar si la acela va fi nevoie de update SW. Dupa ce a aparut noul SW, s-au anulat toate comenzile de volane noi.... speculatii in mare parte. Ar insemna ca 90% din masinile noi din RO se repara pe la colt de strada cu VCDS piratat... nu? includem TOATE marcile ce se vand la noi in tara... Hai sa fim seriosi. Sunt de acord ca mai exista si dealeri care comunica mai greu... spre deloc, dar nu e regula generala Problema este generalizata, cel putin ultimii 5 ani, cand preturile au luat-o razna dupa pandemie. Masinile s-au scumpit, clientii scot bani multi din buzunar, tehnologia multa se strica frecvent si de aici rezulta nervi. Clientii frustrati nu mai au rabdare. Personalul slab pregatit ( si platit) nu face fata dpdv tehnic. Reteta perfecta pentru ..nemultumiri. In 2005 iti cumparai Octavia 2/ Golf 5 cu 20.000 euro. Maxim se strica un geam electric sau AC.... aia era cea mai complexa tehnologie atunci Acum cu 20.000 Euro cumperi o Fabia mai dotata / Polo.... cu multiple sistem de asistenta si protectie... care au nevoie de 1 milisecunda de neintelegere in reteaua de calculatoare ca sa o ia razna toata masina...
  10. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu știu dacă s-a mai discutat... Benzină de 95 sau 99/100 la motorul ăsta?
  11. tzuicomicina

    Noul motor 1.5 TSI

    Legat de Petrom Extra 99 si OMV Super 100: Petrom 99 e cu 5% etanol (E5) si are cifra octanica tot RON 100 (MON 88, AKI 94 - folosit in SUA) doar ca trebuie vanduta ca 99 ca sa fie mai mica decat la OMV. https://www.petrom.ro/services/downloads/00/petrom.ro/1522139114570/specificatie-de-livrare.pdf
  12. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Părerea mea este ca toți combustibilii comercializați prin marile rețele corespund cerințelor. Pe de alta parte, eu nu am avut niciodată probleme cu injectoarele de când am masina cu injectoare adică din 1998 și nicio problema cu supapele de când am masina cu injecție directa adică din 2012. Nu ma număr printre cei care cred ca în România benzina nu e de calitate. 99% am pus de la Petrom. Benzina standard 95 cu care se alimenteaza motorul 1.5 TSI este aceeași și la Petrom și la OMV. Cele cu cifra octanica 99 respectiv 100 au aditivi diferiți.
  13. EEXCALADE

    Distributie lant 3.0 TDI

    Nu e de la uleiul pus ultima data
  14. adaniel90

    Distributie lant 3.0 TDI

    Acum mi-am amintit ca la ultimul schimb de ulei, mi-au pus 5W30 in loc 0W30 (original VW) cu ce a mers masina pana acum. N-as putea sa spun daca zgomotul asta il facea si inainte sau nu.
  15. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Asta era curiozitatea mea, cobustibilii si aici referire directa la OMV si MOL, sunt ceea ce trebuie sau trebuie a fi ajitati cu un astfel de aditiv, ptr a fi pe placul motorului si a elimina depunerile
  16. adaniel90

    Distributie lant 3.0 TDI

    Pe timpul garantiei masina are schimburile de ulei la 30 de mii de KM facute (conform VW) - Deci aproximativ 5 Schimburi de ulei, ultimul fiind facut acum 2000 de km. A rulat 90% numai pe autostrada de unde si kilometrajul relativ mare pentru varsta ei.
  17. EEXCALADE

    Distributie lant 3.0 TDI

    Aproximativ egal cu perioada garantiei Nu pare zgomot de lant . Cate schimburi de ulei are facute ?
  18. adaniel90

    Distributie lant 3.0 TDI

    Salutare, Am un Touareg 3.0 TDI cod motor DPYC - cel de 231 CP - e din 2021 cu aprox 143000 de km in bord. Dupa cum stiti, VW zice ca distributia la masina asta e pe viata (numai ei stiu ce inseamna asta) - cert e ca masina are un ticait de 3-4 secunde la prima pornire. Atasez un video unde se poate distinge destul de bine acel ticait - As aprecia opiniile voastre - Pe net pe unde citesc, unii spun ca e normal, altii spun ca trebuie schimbata distributia sau macar intinzatorul. Multumesc.
  19. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Peste 1500 rpm motorul este in plaja optima, intre turatia de cuplu maxim si putere maxima. Din cand in cand cateva depasiri cu turatii mai mari si e ok.
  20. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    În acest buletin de service este descrisa procedura de remediere in service prin utilizarea aditivului respectiv atunci când depunerile au apărut din cauza utilizării unui combustibil care nu corespunde specificațiilor din manualul utilizatorului. Deci, nu este vorba despre o utilizare preventiva.
  21. razvan.florea.1923

    Sisteme de asistenta la conducere (Touareg CR7)

    Am făcut și eu o sesizare direct către Porsche. Îmi mențin părerea că dacă suntem mai mulți, succesul este GARANTAT! Eu știu că e greu să găsim oameni, pentru că cei mai mulți „șoferi” dezactivează astfel de sisteme. Pe principiul că trebuie să simtă mașina............ Nu comentez! Dar câteva zeci dacă ne adunăm, ar fi super
  22. razvan.florea.1923

    Consum AdBlue (Touareg CR7)

    18.043 km am pus 10 litri de adblue. Mai aveam autonomie 1.600 de km
  23. passat19tdi

    Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)

    inca studiez problema cu comenzile pe volan. am spira cu AM la sfarsit si am gasit cu AS. Am vazut ca astea cu AS s-au pus pe passat b6,7 si CC. Din tabelul de pe siteul rostech ar rezulta ca s-ar potrivi si pe tiguanul meu. Mi-e frica sa nu fie cumva imcompatibila cu contactul, care la passat nu e pe coloana volan. Ce parere aveti?
  24. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu, mergi intre 2000-2500 rpm. Mers cat se poate de "normal", adica in loc de a 5-a la 1800 trebuie sa mergi cu a 4-a la 2200, ceva de genul . La mine se simte perfect la 2100, aici sunt subiectiv.
  25. marius1982.11

    Noul motor 1.5 TSI

    Adica din cand in cand sa ii faci un italian tune-up.
  26. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu e cazul sa ne complicam cu aditivi, in 99% din cazuri, in Romania/UE, benzina este ce trebuie. Motorul stie sa mearga si cu benzina mai proasta(chiar pana la benzina de 91-92), este acelasi soft pentru tot globul, nu doar pentru UE, ECU limiteaza avansul, daca e cazul. Am vazut mai sus ca spunea cineva ca nu mai exista filtru de benzina, 100% exista minim 1 filtru in rezervor (lifetime, e doar o sita foarte deasa), la pompa de alimentare. Important este sa pui un ulei full syntetic si sa il schimbi la 1 an maxim, sa nu faci drumuri scurte, ca sa iti ajunga uleiul la 100 de grade, sa se evapore totdeauna apa si benzina din el. Si cel mai important: nu subtura motorul, lasa-l sa respire, chiar daca tu ai impresia ca e ok, ca are cuplu, asa se formeaza calamina/depunerile pe pistoane si supape admisie. Mai rezulta vibratii care ajung in volant cu masa dubla, exact acelasi efect il are si start-stop pentru volant. Si limitarea de cuplu este tot pentru protectia volantei (nu neaparat protectia discului sau a faptului ca uleiul 0w20 are hths mic si ca au micsorat palierele vibrochenului fata de 1.4tsi, rezultand o suprafata mai mica pentru pelicula de ulei). Hai ca am inceput sa aberez si ne plictisim, o zi buna!
  27. razvan.florea.1923

    Consum ulei (Touareg CR7)

    Neața! Sincer.... nici nu mi-am bătut capul ca să întreb dacă pot veni cu piesele. Eu, cu dealer-ul de la Ploiești, nu am avut nicio pb. Sunt băieți de nota 10. Avem la firmă o Octavia 1.0 TSI (care a ajuns la 193.000 de km - apropos de fiabilitatea lui 3.0 tdi), evaluată în 3 service-uri, cu diagnostic „să desfacem cutia de viteze”. Când am mers la Darius, a fost o apărătoare de plastic... whatever... 150 de lei. Pentru Superbul deținut anterior, am relaționat cu ei IMPECABIL. Acuma... sunt și ei puși într-o situație ciudată cu consumul de ulei. Mai consumă și altele, vândute de ei, dar nu ca al meu. Revenind strict la ulei, am întrebat ce au ei în service. Mi-au spus că au VW Group, Castrol și Mobil 1. Din fabrică a venit cu Castrol și împreună cu tehnicianul de la service am zis să testăm dacă și cu sinteticul se va comporta la fel mașina. Iată că nu se comportă la fel. se comportă mult mai bine, dar tot frustrant căo mașină nouă mănâncă atât de mult ulei.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!