Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 7 zile.
- Ultima oră
-
Probleme cablaj pe circuitul de alimentare a unor senzori. Se verifica cu multimetru. Da,poate fi si Ecu de vina,dar mai rar.
- Astăzi
-
Am avut probleme cu senzori DPF care s-au topit. Au fost inlocuiti, cu tot cu furtune noi originale, si mufe noi pentru ca si alea s-au topit. La 2 luni de la problema asta au aparut o gramada de erori pe majoritatea modulelor. Problema pare sa fie de la modulul de motor. Scanarea atasata. Am fost la service, si au zis ca calculatorul de motor e defect. Au adus altul la fel din dezmembrari, care legat la masina nu mai dadea errori. Oare sa se fi dus calculatorul de motor ? Ei zic ca errorile vin de la asta: 4124 - Sensor Reference Voltage B P0651 00 [040] - Open Circuit Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 288928 km Date: 2025.09.15 Time: 07:42:16 Engine RPM: 983.00 /min Normed load value: 60.8 % Vehicle speed: 2 km/h Coolant temperature: 22 °C Intake air temperature: 23 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.000 V Unlearning counter according OBD: 40 Turbocharger 1 turbine input: temp. sensor 1: B1: raw value: 99.8 °C Turbocharger 1 turbine output: temp. sensor 1: B1: raw value: 36.6 °C Particulate filter input: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 15.5 °C Particulate filter output: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 15.0 °C EGR temp. sensor 2: B1: raw value: 2222.0 °C Shut-off timer: last engine shut-off time: 36083 s Tot ei spun ca probabil ca atunci cand s-au topit senzori a fost un scurt care a afectat calculatorul si ca acum a crapat. Log-MS17KKN-WVWZZZ3CZGE164466-288938km-179537mi.txt
-
Asta ce ar presupune? Sa vin la Bucuresti cu masina sau sa le trimit
-
120k era și așa destul de tras de gâlci ca limită de km, să mai treci și de această perioadă, destul de mare, cred că e doar de rău. Dacă și celelalte revizii au fost tot la fel de atent făcute, e clar! Dar să stăm strâmb și să judecăm drept: VW dă garanție 120k km la mașinile sale. Deci, după acest rulaj, e ca atunci când e nor: ori plouă, ori nu plouă! Tu să cântărești lucid posibila achiziție cu plusuri și minusuri. Dacă prețul dat pe mașină este bun și-ți permite servisarea (în caz de ceva a cutiei), ia-o!
-
Ptr ca nu ai ce pini sa modifici.Volanul de O3 care este MQB,NU va merge pe platforma PQ,cum ai tu. Sub nici o forma. Nici cu CH,nici cu CK....cu nimic. Sunt protocoale de comunicare diferite. Exista adaptoare hand made special ptr asta.Altfel nu vei face comenzi si claxon functionale. Nu vorbesc din ce am citit...ci din ce am facut,retrofitate de mine. Asadar...uita de comenzi si claxon. Sau poti avea NUMAI claxon,dar fara comenzi.
-
Am fost și la alt mecanic, Am schimbat și supapa de bypass turbo, același rezultat Eroare apare doar in sarcină, la turat in gol nu apare, mecanicul spune că nu este problemă de cablaje. Încercăm și cu un ECU
-
Lumini instrumente de bord (Touareg 7P)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Edario din Touareg 7P
Da, este senzor de luminozitate, pe placa ceasurilor -
Le putem modifica software, astfel încât sa indice corect, fara sa fie nevoie de inlocuirea acestora
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
the_artivist a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
salutare. atasez si eu un log facut la masina mea. passat b5.5 motor awx 1.9 131cp. turbina intra destul de tarziu si imi mai apare intermitent emissions workshop. in primul test tubina nu a intrat deloc. am oprit masina,am repornit-o si a fost ok dupaia LOG-01-003-010-011.CSV -
Asta e o întrebare pentru inteligenta nenaturala care a dat următorul raspuns: Nu neapărat, dar este recomandat ca uleiul de la cutia de viteze DQ381 să fie înlocuit la un anumit interval, conform planului de service Volkswagen, pentru a evita potențialele probleme pe termen lung. Importanța schimbării uleiului la cutia de viteze DQ381 Cutia de viteze DQ381 (cunoscută și sub numele de DSG cu 7 trepte) este o transmisie automată complexă care utilizează ulei special pentru a lubrifia și a răci componentele interne. Acest tip de cutie de viteze se găsește frecvent pe o gamă largă de modele VW, Audi, SEAT și Škoda. Planul de service al producătorului, Volkswagen în acest caz, specifică intervale clare de înlocuire a uleiului pentru a menține performanța și fiabilitatea pe termen lung. Chiar dacă la 129.000 km, o întârziere de 9.000 km nu provoacă neapărat probleme majore imediate, nerespectarea planului de service poate duce la: Uzura accelerată a componentelor interne: Uleiul vechi își pierde proprietățile de lubrifiere și răcire, ceea ce poate duce la frecare excesivă și, în cele din urmă, la deteriorarea unor piese importante. Creșterea temperaturii în cutia de viteze: Uleiul proaspăt ajută la menținerea unei temperaturi optime de funcționare. Un ulei degradat poate duce la supraîncălzire, afectând performanța transmisiei. Funcționare defectuoasă: În timp, pot apărea schimburi de trepte mai lente sau brute, șocuri la plecare de pe loc sau chiar zgomote neobișnuite. Recomandare Pentru a asigura o durată de viață cât mai lungă a cutiei de viteze, este esențial să respectați intervalele de service recomandate de producător. În acest caz, se recomandă înlocuirea uleiului cât mai curând posibil la un service autorizat Volkswagen. Astfel, riscul apariției unor defecțiuni costisitoare pe viitor este redus semnificativ. 🚗
-
Mda, eu am spus ca vreau doar un răspuns clar si concert, din ce am citit unii spun ca merge doar CH, pe ross-tech CK e echivalent cu CH asta nu e o problemă, dar cu cablajul nu a dat nimeni un răspuns clar in toate paginile, am probat diferite coduri de cablaj si claxonul tot nu merge asta însemna ca trebuie transplant ceea ce nimeni nu spune ce pini trebuie modificați, si daca întreabă cineva de "un răspuns clar si concret" va supărați, nu e nimeni dator sa îmi răspundă si nu oblig pe nimeni, o sa încerc sa caut pe forumurile din afară poate asa am o mica șansă de a rezolva cablajul. P.S am citit toate paginile, nimeni nu a spus ce pini trebuie modificați.
-
Vă salut! Credeți că în mod natural să zic așa, la 129.000 km pot apărea probleme la DQ381 dacă nu s-a înlocuit uleiul conform planului de service VW la 120.000? Este riscantă achiziția respectivă? Știu că nu este o diferență mare însă nici nu a fost respectat planul de servisare (auto fiind ieșit din garanție).
-
1.4 tsi lista probleme comune / cod motor
BlankAdy a postat în topic iniţiat de smokefield din Motoare pe benzina
Pare ca eu as avea cel mai rulat motor(1.4l TSI 122HP) de aici la un golf 6 plus 2013, (am facut 10.000 km) și acuma are 287.000 km, dupa 5 luni de cand l-am cumparat, nu am schimbat decât galeria de evacuare (era fisurata) și consumabile (ulei, filtre 2 amortizoare de la portbagaj, placute si discuri). Revin cand pica distributia nu cred ca ar fi mai tarziu de 300.000 km desi acuma nu se aude mai deloc motorul. -
Fă-l la rece să vedem poate se observă ce îi lipseşte. Ca să fie mai uşor porneşte logul înainte să pui maşina în mişcare şi lasă-l să înregistreze, iar cînd observi că nu se accelerează apasă acceleraţia la podea (aşa se va vedea în log unde s-a întîmplat evenimentul) şi menţine-o 5-6 secunde pînă începe să crească turaţia şi dacă îţi permite traficul ţine-o aşa pînă depăşeşte 3000-3500 rpm. Apoi trage pe dreapta cînd îţi permite traficul şi salvează logul. Dacă aici toate vor fi ok trecem să investigăm partea de injecţie.
-
@Robert11, pui muzica pe YouTube pe telefon si se aude in masina prin AA. Tot prin AA poți controla YouTube music de pe tableta mașinii. Nu este Skoda, dar AA este la fel, mai ales ca el proiectează telefonul pe unitatea mașinii LE. Presupun ca la Car Play este același lucru , doar o interfață ce proiectează pe tableta telefonul
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
Adi_vw a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua, Se poate o decodare pentru WVWZZZ3CZNE025632 ? Multumesc frumos! -
O sa incerc. Dar se întâmplă doar la rece dimineața. Cand se încălzește motorul nu mai face.Si are si zile când nu face deloc.
-
Cum? doar vizual? Nu e suficient, asadar, verifica cu multimetrul. Am patit si eu sa "para buna" si totusi sa fi fost arsa. Si daca cedau becurile, ai fi avut tensiune pe fir si camera s-ar fi activat.
-
Am fost la un cunoscut si a spus ca ceasurile sunt pentru diesel si nu ma ajuta un update trebuie sa le inlocuiesc cu ceasuri de benzina. Pe masina am ceasuri cu codul 5N0 920 871 B si ar trebui sa am 5N0 920 882 B
-
Salut! Avem cumva posesori de Kodiaq RS 2.0? Sunt curios daca in CoC apar si jante mai mici (pentru rotile de iarna). Multumesc!
-
@Robert11, pui muzica pe YouTube pe telefon si se aude in masina prin AA. Tot prin AA poți controla YouTube music de pe tableta mașinii. Nu este Skoda, dar AA este la fel, mai ales ca el proiectează telefonul pe unitatea mașinii
-
-
Marți prin Viena Am luat un metrou și am plecat spre Cartierul Muzeelor am continuat plimbarea spre Parlamentul Austriei apoi am.plecat spre Curtea din Viena, oprindu-ne la cele două palate in oglindă care găzduiesc Muzeul Științelor Naturii (ce ne-a iubit neplăcut, a fost mirosil de rahat, scuzata-mi fie expresia, dar in zona respectivă chiar asta mirosea...), am continuat periplul nostru si am vazut că mai peste tot se întindeau scene de spectacole, pentru că urmau mai multe zile cu spectacole, Inclusiv in fața primăriei din Viena Am ajuns la biserica Votive, care este impresionantă prin dimensiunile ei (mi-a adus aminte de Domul din Milano că arhitectură) Mai departe am admirat arhitectura caselor, curățenia de pe străzile late, am trecut prin culoarul Ferstel și am ajuns in zona magazinelor brandurilor renumite de ceasuri, modă, parfumuri și in final ne-am oprit la Biserica Sf. Petru Cam la toate bisericile erau slujbe și spre deosebire de cele din Franța sau Spania, accesul nu era permis turiștilor decât in lateral sau in față. Apoi ne-am oprit la un restaurant să mâncăm șnițele vieneze, nu? Pretul este cam la fel peste tot, 25€ c cu vită si 19€ cel cu porc sau pasăre. Nu m-a dat pe spate, dar poate unii care n-au mâncat in viața lor un șnițel au rămas impresionați. Ar fi de amintit doar mărimea porției și salata de cartofi, ce semăna la gust cu cea orientală de la noi. Mai departe am plecat spre Catedrala Sf Stefan (capela lui Virgil este lipită de catedrală, dar ju era deschisă), care este imensă raportata chiar la clădirile din jur. Apoi am luat un metrou și am plecat spre Palatul Schoenbrunn. Si aici se pregăteau de ceva festival. Pentru că biletele sunt cu oră și am ajuns mai devreme, ne-am plimbat prin gradinile palatului, ceva in genul Versailles, dar mai putin spectaculoase si mai mici decât acolo. Apoi am mers și in interior și sincer cred că am avut așteptări prea mari pentru cei 40€ de persoană, crezând că este un fel de Palatul Versailles, dar de fapt a fost un fel de Trianon Mic, pentru cei care au fost la Versailles. Frumos, dar destul de scurt, cei drept nu am luat bilet si cu vizită la apartamente, dar nu cred că era o diferență așa de mare. Într-un cuvânt: over-rated! Apoi încă 2 metrouri si am încheiat și ziua aceasta. somn și de la capăt! 😁
-
Sau un 5w50 tot de la Liqui Moly
-
Vezi poate reușești sa faci un log in mers pe grupurile 3-10-11, cu acceleratia la podea, când se manifestă problema.