Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 317089 zile.
- Ultima oră
-
Mașini electrice - merita sau nu?
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
din ce stiam eu, topicul era despre cu totul altceva.. Pentru dezbateri politice/economice, avem alte arii. -
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
andrei_221 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
da, e asa cum zici PS la motorul asta lantul este consumabil de max 100.000 km -
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
lupo_bv a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Distribuție pusa gresit, etc. Ai neaparata nevoie de vcds ca sa vezi erorile. - Astăzi
-
Care sunt pasii de urmat in inlocuirea unei unitati abs?
TheWhite a postat în topic iniţiat de KISSSKY din Golf V & Jetta
Am si eu nevoie de cod pentru codarea pompei de abs ma poate ajuta cineva? golf 5 gt 2008 , 1.4 tsi 122cp vin: WVWZZZ1KZ9W068966 -
a fost. incepand cu An Model 2021, inspectiile si schimbul de ulei se fac la fiecare 2 ani /30.000 km, inclusiv dupa prima inspectie.
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
micutu82 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Am inteles, dar chiar și cu zgomotul la pornire, din ce am citit ele încep să fac destul de repede zgomot și fără să fie nevoie sa fie schimbate. Pe urmă mă gândesc că intră în calcul și vâscozitatea uleiului. Mă gândesc că vara daca o mașină sta 4-5 zile l in soare și uleiul poate își mai "pierde" din proprietăți. In alta ordine de idei, daca este mai "alungit" acest întinzător, ar însemna să se "apropie" și patinele una de cealaltă și spațiul să rămână mai mic, cele două fete ale lanțului apropiindu-se una de alta. Nu știu dacă m-am exprimat cum trebuie 😁 -
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
andrioae cosmin a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Bună ziua am schimbat axul cu came și acum se aude cum ai bate doua chei și sunetul cum făcea înainte sa schimb axul și sa aprins și spirala ? -
manualul te lasa folosesti oricare din cele 2 norme, in functie de intervalul de schimb ales de utilizator. AStfel pentru interval LongLife (maxim 30.000 km / max 2 ani) se foloseste norma 504/507 sau 5w30 / 0w30 Pentru interval fix de 15.000 km /1 an se foloseste norma 502, adica 5w40 sau 5w30 sau 10w40, etc O norma nu inseamna obligatoriu si o singura vascozitate, multi producatori incorporeaza norma in vascozitati diferite. de exemplu o filtrare dupa norma 502/505 https://www.opieoils.co.uk/c-1005-skoda-50200-engine-oil.aspx?entityids=1461 majoritatea service-urilor aleg 5w40 la motorul asta ca sa consume mai putin ulei... dar ca si protectie 5w30 este un ulei mai bun
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
daca pastrezi uleiul din cutie , nu ar trebui sa fie mai mult de 4500-5000 lei. -
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
andrei_221 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
da, se trage motorul la punct, se demonteaza intinzatorul de lant si se masoara alungirea cu un inlocuitor al intinzatorului si cu un subler de adancime Dar din punctul meu de vedere este subiectiva treaba. Pentru ca zice daca "intinzatorul" are pana in 74 mm, este in ordine. Daca are peste 74 mm, lantul este alungit. Deci daca are 74.1 nu mai e ok.... si ce e o zecime de mm? Cea mai buna diagnoza ramane zgomotul la pornirea la rece. -
Programul Rabla, așa amețit cum e, își atinge scopul într-o oarecare măsură, problema e că numărul de rable scoaze din uz pe bani (publici) mulți se întoarce în trafic de zeci sau sute de mii de ori din cauză că nu se descurajează în niciun fel importul și/sau folosirea lor. Până nu vom avea impozit corelat pe bune cu nivelul de poluare (nu doar CO2, ci norma euro, nivel emisii particule) vom continua să respirăm fumigene ca acum sau mai rău. Trebuie să usture la buzunar. Toți vrem mașini, dar trebuie să mai și respirăm.
-
Salut. Nu vreau sa fac nici un upgrade la masina sau motor. O tin cat mai aproape de stock. Nu e neaparat masina de circulat zilnic. Consider ca sunt suficienti cei 180cp la 1300kg. O sa fie doar modificari minore care pot si reversibile ( daca e posibil).
-
Am ajuns la Bacău consum 6,1% mașina s-a comportat ok AC a făcut față la toți patru din mașină
-
o ajuta mult si regimul 2 cy fiind mild hybird ...
-
Mie mi se pare ca a iesit intr-un mare fel (bine, de inteles dupa atata munca). Ai luat un calcul si un stage 1? Sau nu il consideri necesar raportat la caroserie?
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
micutu82 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Acum 1.5 ani am dat 350 la Brady. Alungirea se măsoară pe întinzător? -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Fara sa fiu "cu manusi", habar nu ai cum functioneaza SEN. Erau consumati de vecinii tai doar daca aveati cabluri trase intre panourile tale si casele lor. Da, în cazul in care NU a existat cere pt energie electrica peste capacitatea de productie, kw pe care tu i ai injectat s au "evaporat" pentru ca nu au fost stocati nicaieri si nici nu a fost nevoie de ei dpdv consum. Pe de alta parte, ar trebui explicat mult mai clar si in termeni cat se poate de simplii (ca pentru prosti) de unde vin banii pt programele astea. Opinia mea: Rabla clasic-> Doar daca rabla casata a avut iTP in ultimii 2 ani, cuantumul sa nu depaseasca 2.5k euro iar masina noua sa fie HEV si sa nu produca mai mult de 80g co2/km. Rabla EV-> doar pt masini de pana in 35k euro, intr-un cuantum de 5k euro + conditia de mai sus Casa verde -> Pf -> obligatoriu cu baterii de minim 15 kwh + sistem de panouri de 5kwh ( la o casa normala n ai nevoie de mai mult) in cuantum de 10k euro Pj -> obligatoriu cu baterii mari/marite ( se poate calcula un consum zilnic mediu per persoana * nr de locuri din pensiune/hotel/rest) in suma maxima de 50k euro. Vrei sa fii prosumator? Daca vrei o instalatie mai mare atunci se aplica plafonul de pf + plata de diferenta. -
@halamadridImi cer scuze insa nu are nici o logica ceea ce tu spui. Adica eu ca si prosumator din Iulie 2024, am injectat 4600kw pana in prezent, vrei sa zici ca ei dupa contor au fost efectiv evaporati ?? Nu au fost folositi de catre cei 2 vecini de langa mine care consuma si ei curent din retea ?sau vecinii imediat de langa ? D.p.m.d.v Programul rabla si diferentele de bani intre Termic,PHEV si EV sunt justificate. Si da , se poate si perfectiona daca se doreste sa se sustina strict economia locala de masini. Cu stimulent mai atractiv strict pt masinile produse in Ro. Strict cazul meu eu as fi eliminat un 1.6 diesel Euro 4(care face doar oras) si inlocuit cu o Electrica. Dar nu poti spune ca nu are nici un sens. In felul acesta de ce sa mai continuam sa dezvoltam motoare termice mai eficiente si norme de poluare mai stricte....stim cu totii ca tata lor a fost defapt 1.9 TDI ALH. Just my 2 cents.
-
Ulei Motor - Probleme, Discuții si consum (Golf VIII)
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de PIEDONE WSP din Golf VIII
completarile astea ... tin si de uleiul pus, ce intervalul de service, de normele uleiului. Nu generalizati faptul ca G8 motorizarea x la km y a consumat z litri ... Daca ii se pune ulei de 20 de lei la 30.000km si 0w20 care e foarte subtire si poate fi substituit cu 5w30, mai adecvat pentru Romania, mai ales la mers in oras ... eTsi-ul de 1.5 de 150 cp e cel mai bine echibrat motor facut de VW cam dupa ALH din punctul meu de vedere ... Nu cred ca va tine 900.000km fiind benzina si cu atatea norme ue ... dar ingrijit ar trebui 280.000 - 300.000 km sa reziste ... -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
j4ever a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Cât te-a costat toată operațiunea? -
Probleme inchidere centralizata (usi blocate, switch-uri nefunctionale, etc.)
tool a postat în topic iniţiat de Adi64 din Polo 9N si 9N3
Ca sa fie totul pe dos, am motat centala si acum nu mai merge nimic. Ca si cum nu este centrala. Inainte nu mergeau geamurile acum nimic! nici macar nu porneste -
Da și nu. la GTE încărcarea este gestionată de partea HV a mașinii ( bateria de înaltă tensiune). Cum zic și pe forumul Ross-Tech. Orice întrebare, problema, trebuie însoțită de o scanare a mașinii. Pt a avea o părere mai profesionistă și un o presupunere. P. S. 12.4Vdc este putin. Trebuie făcut un test. Măsurată tensiunea la pornire, în încărcare, în sarcina. etc.
-
Merge un golf si la a 2-a tinerete. Mersi frumos. Am scos cotetul la o mica plimbare. Nu e perfecta dar arata bine. Mai sunt multe detalii de corectat (ex. Aripile aftermarket imi dau cea mai mare durere de cap. Greu de aliniat cu bara si capota). Masina se conduce ca un cart: suspensia destul de rigida, usoara si f rapida ( la cei 180cp). Iti pune un zambet mare pe fata. 😄
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
skodamen a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Nu se da nici un capac jos, doar scut motor Eu faceam asta la 2 revizii, la Piatra Neamt, pein 2017 acesta operatiune era vreo 60 de lei. -
Filtru de particule / DPF (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Adrian.mihai din Touareg 7P
Pot cu OBDeleven ? Daca nu , mai am 900 km maxim pana la revizie si ii rog pe cei de la reprezentanta Multumesc