Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de mirceateodor din Masina mea
eu si Mircea avem golf, dar chiar ma indoiesc ca la bora el altfel, fiind practic aceeasi masina. Eu chiar alh am, ia sa vad o poza cu ce ai tu acolo. Nu de alta, dar recent am inlocuit-o pe a mea, ca aveam pe masina modelul vechi si am pus piesa mai noua, cu design mai eficient dpdv ar fluxului de aer. Asta de GTI e the best, dar cu modificari. ce spun eu e plug and play -
Salut. Puteți sa îmi oferiți ceva informații despre filtrul de particule? Am atasat o poza cu datele. Menționez ca nu am erori în bord...masina merge bine. Presiunea diferentiala este cam mare? Datele sunt luate la relanti. Masina are 336000 km.
- Astăzi
-
Eu unul nu am vazut ceva diferit acolo incat sa acopere si teava aia de la turbo...
-
Set rulment roata DAYCO KWD1013. E cumva posibil sa fie alt scut lateral ? Eu ce am e drept si nu merge montat in alta pozitie. Cand am luat masina acesta era rupt si l-am inlocuit dar nu am vazut alte puncte disponibile.
-
Indraznesc sa te contrazic - la fosta mea Bora ALH teava aplatizata de la intercooler era in spatele plasticului (si statea bine, nu atingea nicaieri). A putut ramane asa si cand am inlocuit scutul de plastic cu scut de odorhei, pastrand lateralele OEM. Nu cred ca au intentionat nemtii sa lasa scutul intre fulii si teava... nu prea are logica
-
@mirceateodorce marca de butuci ai pus?
-
VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de mirceateodor din Masina mea
Asa e si la TDI, e "la vedere" teva aia. -
Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold
K a postat în topic iniţiat de Mama Omide din Passat B6
Poate ai sanse sa gasesti aici : https://rrr.lt/en @Flavian GSM -
-
Nu am stat sa imi bat capul. Asa e de fabrica, nu am modificat si nu ai cum sa il pui dupa carenaj.
-
In poza cu frana fata nu inteleg cum sta laterala scutului (carenajul de plastic) - teava de intercooler nu trebuia sa fie in spatele acestuia? Si scut - chiar daca nu iti poti pune complet (pentru ca racire - stiu ca e un subiect destul de controversat, de ex VR6-le se recomanda fara scut) poti face cum am facut eu - scut normal de plastic - taiat dupa primele doua suruburi de pe laterale (cele care se prin in plasticele mai sus mentionate) - este important nu atat pentru impacturi cat pentru protectia la mizeriile de pe drum.
-
Ti-am trimis stl.
-
important e sa scoti bateria/acumulatorul NiCd de pe placa de baza pt asta e inamicul lor nr1, curge electrolitul din ele pe placa, corodeaza trasele si pa. Daca ai noroc si scapa doar cateva trase de la suprafata, pt ca placile astea sunt multi-layer, se pot recupera.
-
Partea cu consumurile este relativa, functie de picior, relief, ca sa nu mai zicem de aglomeratie. Daca mergi de la Constanta la Cernavoda(60km) pe autostrada, nu e acelasi consum cu 60 km de autostrada la drept. Eu cred ca motorul 1.5 TSI 150 hp cutie manuala, este bine optimizat. Consumul de ulei nu mai este o problema ca inainte. Eu am completat cu 0.5 lt in primii 14k km (de noua) Legat de eTSI , defintia celor siceri din reprezentante, este o masina cu durata de utilizare determinata.
-
Hmm, faine capacele alea. ne dai si noua fisierul STL?
-
Din cate imi aduc aminte, prima inspectie era la 2 ani, urmatoarele inspectii apareau anual.
-
-
Am inceput in anii '90 cu f1gp. Vremuri! Fiind elev la liceu de profil, aveam acces la ce era mai nou pe piata in materie de hardware datorita unei fundatii "globaliste", o saptamana pe luna aveam doar program laborator, timp berechet pentru "teste" cand puneam mana pe jocuri noi. Prin facultate, cu NFS mi-am desavarsit cariera de pilot profesionist.😀
-
Posteaza erorile intregi.
-
NU scrie nicaieri de inspectie anuala. Se face la 2 ani, asa cum afiseaza masina in bord.
-
-
Eu in 10 ani cat am avut 4 masini diferite cu dpf (trei euro 5 si una euro 6) nu am observat niciodata si la nici una din masini sa traga altfel nici inainte si nici dupa regenerare.
- Ieri
-
@andrei_221HDD de 1.2 GB? meeem, pai tu aveai "scula"! Tin minte ca aveam HDD de 450 MB (un CD avea 600 MB parca), sistem de operare Windows 95, abia facusem rost de un CD-ROM din Ungaria, totul era stocat pe dischete! Procesorul putea fi "boost-at" la 99 mhz...la apasarea unui buton TURBO pe unitate! 😄 @marius1982.11Pfff! Cred ca mai am si eu ceva PC-uri prin pod la parinti acasa, as face pariu ca inca functioneaza, cred ca daca le pornesc, o sa redau o scena din Alien Romulus daca stii cand pornesc monitoarele alea vechi VGA pline de praf dupa sute de ani si se aud coolerele si sursele de curent!
-
-
😁😁 uitasem de Stunts. Imi construiam propriul circuit, scoteam timpi buni , modificam numele fisierului in care se salvau timpii pentru alt circuit , pe urma se chiuiau prietenii sa imi bata timpul. Ce vremuri. 486 DX2 66 Mhz, 16 MB RAM, placa video Cirrus Logic cu 1 MB RAM si HDD Quantum Bigfoot de 1.2 GB....