Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2818 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. xfera

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Nu i am schimbat faruri, nu are accident. Pur si simplu a dat aceste erori dupa 7 ani de cand o am.
  3. Astăzi
  4. PSF24

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Bun, deci trebuie sa joc la Loto. Mai am 6 luni sa câștig... 😀
  5. corad0

    2023 Cayenne Hybrid

    Eu n-as da la schimb Porsche Cayenne (avand in trecut 2 generatii cumparate de la 0 km-pentru cititorii noi ) pe Audi Q8, eventual un A8, daca esti fan AUDI, dar din generatia precedenta! Cel nou mi se pare cam "cheap" la interior cand vine vorba de materiale, chiar si la tinuta de drum mi se pare inferioara sau ma rog, mai "sportiva" decat cel din "THE TRANSPORTER", de exemplu, am condus 4 generatii de A8, unul cumparat de nou in familie in 2016 si este misto, nimic de zis, dar sub Porsche, chiar si Panamera este mai "luxos" la interior, dar mai "dur", mai sportiv chiar si varianta V6 TDI la fel ca cea de pe A8! 😁 Sa revenim la SUV: am condus si Q7 (2 generatii) si Q8, Q7 e mai spatios ca un Cayenne/Q8 dar materialele folosite in Porsche sunt superioare! ❤️ Cand vine vorba de SUV, peste Cayenne as pune Bentayga, n-am condus dar am stat in stanga (masina unui client, volanul era pe dreapta UK, exterior visiniu cu interiorul portocaliu, la fel ca cel din link-ul pe care l-am atasat) aceasi masina tehnic, dar calitatea interiorului este superioara, tinuta de drum este de asemenea superioara cand vine vorba de confort cel putin, este adevarat ca la alt pret. Vorba aia, vrei ceva peste, trebuie sa scoti bani din buzunar. Iti recomand totusi sa le conduci ca sa poti sa iti faci o parere. Pentru mine principalele "atuuri" au fost confortul si calitatea interiorului cand am ales masina, am vrut sa iau un A8 initial, stiam la ce sa ma astept (conducand de multe ori masina nasului meu) insa REPET, tinuta de drum mi s-a parut mai "dura", datorita sasiului din aluminiu (comparativ cu cel de otel al Phaetonului) ca sa nu zic, "inferioara". Fiecare cu "pasarica" lui, trebuie conduse si "ATINSE" toate ca sa stii exact ce ofera, mie mi-a placut sa ating bordul, scaunele, fetele de usi, tetierele, volanul, am pus mana peste tot! Am "pipait" masinile, "obsedatu'" dreq ar zice unii! 🤪. "Lumea" iti recomanda sa dai peste 100k pe un X5 nou "combinat" cu electric, am avut si X5 cumparat nou 0 KM e70, am condus si F15 si G05 si din nou, nu vorbim de performante, ci doar de calitatea fabricatiei, rafinamentul motoarelor si nivelul de calitate al interioarelor, mi s-au parut sub ce ofera modelele noi. (ultimele 2 generatii). Eu as da in schimb 80k pe un Bentayga W12, chiar si V8...vorba aia..."face pipi" pe orice SUV, cel putin cand vine vorba de interior, confort si motor, bine...sub Cullinan (care costa juma de milion)....dar nah, asta sunt eu! As cauta generatii mai vechi cu km putini si intretinute. Da, cand banii nu conteaza, iei orice iti place 0 km dar ma gandesc ca nu este cazul! Repet, am avut si "virgine", insa n-as zice NU la un SH high end in 2025, vorba lu' Cristian Tzantzareanu cand a fost intrebat de o reporterita daca nu ii este frica de excesul de petreceri cu lautari, mancare din belsug, sare/zahar, alcool, mancare si femei, omu' a spus asa: "Domnisoara...o viata avem si o gaura-n fund!" : https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=442537556&dam=false&isSearchRequest=true&ms=3100%3B16%3B%3B&od=up&ref=srp&refId=fef24ecf-03b4-7407-931e-ef97a7416e52&s=Car&sb=p&searchId=fef24ecf-03b4-7407-931e-ef97a7416e52&vc=Car Nu ma lua in seama, vorba aia: "Nu fa ca popa, fa ce zice popa!"
  6. EEXCALADE

    Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)

    https://carnewschina.com/2025/12/10/volkswagen-and-xpengs-first-joint-vehicle-id-unyx-07-nears-production-after-just-18-month-chinese-led-development/
  7. FeriM

    Filtru diesel de particule - DPF

    Pai regenerarea s-a facut sau nu, nu se poate si una si alta. Indiferent ca s-a facut regenerare din tester (manuala), sau regenerare normala (activa sau pasiva), tot regenerare e. Cu testerul se poate vedea valoarea pentru IDE00430-ENG102682 Particle filter: field regeneration request status.. Daca are valoarea 0, atunci regenerarea e incheiata (sau nu e nevoie inca sa se faca), iar daca are alta valoare atunci sistemul cere o regenerare care inca nu s-a facut. Daca e nevoie de o regenerare, in timp masina va incerca sa o faca in mod repetat, iar daca din cateva incercari nu reuseste, intai se aprinde martorul de dpf in bord, ceea ce in mod normal indica utilizatorului sa scoata masina la drum intins. Daca tot nu reuseste sa faca regenerarea nici dupa aceea, se aprind si alti martori. Deci martorii din bord spun ce trebuie facut. Daca martorul dpf e aprins, nu sunt indicate drumurile scurte, ci din acelea care conduc la regenerare. Cat de mare ar fi problema in cazul asta nu stiu. In mod normal in 20 de km nu se intampla o tragedie, dar bine nu-i face, se mai aduna funingine in el. Realitatea e ca nimeni nu poate spune de fapt care e starea dpf-ului, daca e critica sau nu.
  8. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    In continuare cine va avea panouri solare va fi autonom, dar il va costa ceva in plus. Sau voi sunteti atat de naivi incat credeti ca veti fi scutiti? Taxele vor creste, intrucat si veniturile cresc. Nu e relevant ce conduceti.
  9. cristi511

    2023 Cayenne Hybrid

    In alta ordine de idei, daca q8 phev se incadreaza si doar prin faptul ca dai porschele la buyback, nu ezita.
  10. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu stiu daca a reusit cineva dar nu vad rostul unei asemenea modificari. Cilindrii se uzeaza la fel pentru ca pistoanele se misca in continuare insa fara combustie. Doar supapele si injectia sunt oprite pe doi cilindri. Toata treaba asta ajuta in primul rand la reducerea consumului cu vreo 20% si deci ajuta si la reducerea emisiilor. E interesant cum inginerii inventeaza si duc lumea inainte iar altii resping aceste tehnici noi fara ca macar sa studieze chestiunea.
  11. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Depinde ce filtre ai cine cauta activ o masina cu caracteristicile astea, o gaseste si pe pagina 4-5. Cel puțin asa sunt eu..
  12. marius1982.11

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Cum ai ajuns in situatia asta? Asa ai cumparat masina sau ai avut accident/faruri noi?
  13. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    O, vai... deci nu are treaba cu poluarea....
  14. Al Bundy

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    prima e cea care trebuie sa o rezolvi.
  15. davidut5

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    Încă un update. Au trimis mecatronicul, au zis ca nu a avut nimic dar au schimbat totuși motorașul pompei. Eu l-am trimis cu ulei, tot asa a venit și l-am montat direct pe mașina. A făcut presiune, totul ok, mașina merge dar schimba puțin aiurea. Au zis sa fac adaptare pe canalul 60-61, am dat la 060 si după câteva secunde ia eroare și licare în bord. Am verificat erorile și sunt 3, doua din ele erau și înainte. După 1-2 zile merge rău, pleacă cu 2 de pe loc și lipsesc vitezele impare. După repornire merge ok o perioada. Cei ce au reparat au zis sa trimit erorile de acum. Cele 3 de la adaptare au zis ca sunt de la ambreiaje uzate, și sa o las fără adaptare. Va țin la curent ce se mai întâmplă.
  16. Calinn74

    Montaj BC si tempomat

    Salutare vin si eu cu o intrebare, am un leon din 2006 am tempomat si minidot dar as vrea sa trec la maxidot. As vrea sa stiu care sunt pasii de urmat si daca mai trebuie ceva luat pe langa ceasurile in sine. Cu stima
  17. AndreiC03

    Noul motor 1.5 TSI

    Inca o intrebare, functia ACT de dezactivare cilindri a reusit cineva sa o dezactiveze? Ma gandesc ca in timp apare uzura neuniforma pe cilindri
  18. iceman_30

    Filtru diesel de particule - DPF

    Pe care chiar cunosc, îi rog frumos sa îmi spună dacă chiar s-a realizat și fizic, la propriu, regenerarea forțată a dpf daca senzorul de temperatura intrare în dpf nu a indicat temperatura mai mare de 348 grade sau in realitate regenerarea nu s-a realizat decât pe programul testerului? In situația în care cu adevărat nu s-a realizat regenerarea fizica a dpf ci doar la nivel de soft al ECU, este o problema daca până ajung la service, voi mai circula maxim 20 km in total, in decurs de 3 săptămâni(de sărbătorile de iarnă cei mai mulți nu lucrează), din păcate, pe distante foarte scurte, de 1,1-1,5 km tur, la magazinele alimentare? Mulțumesc frumos.
  19. c_A_b

    Zgomotele si greierii din Karoq

    Salutare! Se dă un Karoq Scout 2019, 2.0, 4x4 la care, la turație peste 2000 se aude un sunet înfundat și pare că și mașina vibrează cam tare. Atașez o scurtă înregistrare, poate s-a mai confruntat cineva cu așa ceva și îmi poate da o idee de unde să încep cu verificările. Înregistrarea a fost făcută din interior în plaja de turații 2000-3000. Menționez că sunetul nu pare să depindă de accelerare, ci de plaja de turații: se aude la fel și când decelerează, dacă se află în aceeași plajă de turații.
  20. iceman_30

    Filtru diesel de particule - DPF

    Din ce știu eu, testerul vede doar ce raportează senzorii și ECU, nu mecanica în sine. Unele probleme mecanice apar indirect în valori, altele nu lasă nicio urmă în diagnoză. De aceea nu pot exclude complet nici partea mecanică, nici partea electronică doar pe baza erorilor.
  21. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Pe de alta parte, din experienta mea personala, cand a trebuit sa schimb valva EGR, s-a vazut la diagnoza electronica. La fel si cu senzorii, daca aveau probleme,s-a vazut pe tester. Deci mai degraba inclin sa cred ca la tine este ceva mecanic, si nu pe partea de senzori sau EGR. Insa e doar o opinie personala, te rog sa o iei ca atare.
  22. marius1982.11

    2023 Cayenne Hybrid

    Cand esti pe pagina 4 sau 5, stai la rand dupa samsari, ncsf In liga mare vad ca se promovează anunțurile
  23. iceman_30

    Filtru diesel de particule - DPF

    Mulțumesc frumos pentru opinii.Asta voi face după sărbători, când voi merge la un mecanic auto cu multa experiență pe care îl cunosc personal.Atunci , metodic, se va investiga tot.Pana atunci, din fericire, nu prea trebuie sa circul cu mașina.
  24. Adi_vw

    Noul motor 1.5 TSI

    Sa fie doar la Seat 1:1 intervalul de schimb al uleiului indiferent de regimul de mers? Mai are cineva Seat si poate confirma? Au cel putin turbinele diferite. Cel mai probabil nu o sa-l poti modifica inca pentru ca e posibil sa nu existe solutie de unlock pentru ECU-ul tau. Solutia e sa suni la tuneri si intrebi dupa ce primesti masina. Oricum iti doresc sa nu fie inchis in "cusca" antituning pentru ca e destul de greu sa-l scoti de acolo, suruburile avand capurile rupte si locktite pe filet.
  25. skodamen

    Vopsit element interior de plastic

    Nu bausem cafeaua, si n am prea dormit azi noapte🙂 Bine ca ai inteles ce am vrut sa zic In rest, cauta, poate gasesti cineva disponibil
  26. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Logica e ca NU trebuie sa fim autonomi . Trebuie sa platim din ce in ce mai multe taxe si impozite ,NU mai putine. Derulati 15-20-25 ani in urma.
  27. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Cauzele principale ale colmatarii unui filtru DPF sunt urmatoarele: injectoare uzate, turbosuflanta defecta (cu infiltrare de ulei in admisie), senzori de presiune diferentiala defecti, senzori de temperatura defecti, filtru de aer infundat, debimetru de aer defect/murdar, scurgeri in carcasa DPF (care cred eu ca pot fi cauzate de un racitor fisurat), DPF schimbat cu unul neconform, conducere urbana pe distante scurte (care nu permite incalzirea motorului si efectuarea regenerarii), supapa EGR care nu mai functioneaza cum trebuie. Cred ca tu trebuie sa duci masina la un service ca lumea, care sa se apuce de desfacut si sa vada daca nu cumva ai probleme la unul din aceste elemente. Chiar daca filtrul DPF se curata, acesta se infunda rapid daca nu se rezolva si cauzele care au dus la colmatarea lui.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!