Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 822000000000 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. sutit

    Blau Battlewagen

    Salut, am si eu un alltrack, B7 ce-i drept. eu iti sugerez maxim 225/55R17, lift kit este doar pentru varianta normala. Dar oricum cred ca o sa schimbi foarte des capetele de planetara. Niste ATT-uri si eu m-am gandit, dar e doar un moft, nu te poti baga cu passatu unde intru unu cu DUSTER. Se poate pune un cord, o marchiza, nu zic, mergi in grecia, camping in locurile special amenajate. eu am momentan pe iarna 225/55R17 si vara 245/45 R18. poate te ajuta, sunt limitele maxime la B7, B8 nu ar trebui sa fie cu mult mai diferit
  3. Dan Adrian 1975

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Nu ma poate ajuta nimeni ?
  4. Alexandru Gabriel

    Probleme tehnice specifice Superb 4

    Asta este problema, avea nivelul maxim cand am ridicat masina, am verificat special, am si poza la joja facuta ca sa pot face comparatia.... Am completat cu 400ml si a ajuns joja la jumatate, mai urmaresc dupa 1000km sa vedem cum se manifesta
  5. Astăzi
  6. DRIVER07XXX

    Update Can Gateway

    Voiam sa intreb daca dupa update la K cu VCP mai trebuie facute ceva codari sau raman codarile de la vechea versiune de soft ? Ma gandeam sa intru pe CAN inainte de update si sa fac screenshot-uri la fiecare Byte din Long Coding si pe urma dupa update sa verific sa fie la fel si in noua versiune. Multumesc !
  7. Crs.Vag

    Intretinerea si costurile de service

    Actualizare, a fost 620 lei, redus de la 720 lei, pt ca a devenit membru avia. Scuzați-mă pt eroarea prezentată. Așa mai merge, asa da. 13k km la momentul reviziei. Filtrul aer l-am schimbat eu, foarte curat. La 1.0 tsi al meu, la 8400 km, era murdar tare, pare.se ca altfel trage aerul motorul de 1.5, 115 cai
  8. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    If it works, don't fix it!
  9. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu ma pricep, dar zic...Multi "mecanici" iti spun ca nu este necasara (ptr ca e scumpa.) Din ce se vede trebuie sa faca verificarile sa vada ca reglajul este ok. Iar daca tu esti dispus sa schimbi tot pe o masina nou achizitionata, destul de scump.....si sa mai bagi vreo 4k €, mai bine iti faceai o rata si o luai la 0 km. Motorul 1.5 TSI pare a fi destul de fiabil, ne fiind probleme majore raportate prin reprezentante.
  10. Robert11

    Noul motor 1.5 TSI

    Ok, am inteles. Dar dupa cum am mai spus, eu am mai schimbat distributii destule pe curea la alte masini. Ideea este, din ce mi-au spus si mecanicii si mi se pare si mie cumva logica ca scula aia o folosesti DOAR cand schimbi camele. O distributie normala pe curea se face schimband cureaua, rola de ghidaj si intinzatorul. Omul le arata acolo in video. Pentru a schimba cureaua, se pun niste cale intre rotile zimtate, cele de sus din video. In momentul ala poti da cureaua jos, axele motorului vor ramane fix in aceeasi pozitie ca atunci cand cureaua era montata. Dupa care se punea noua curea, se scot calele si cam asta e. Acum eu nu sunt nici mecanic si nici nu ma contrazic cu nimeni, mai ales ca nu am experienta cu motorul asta. Dar daca si la motorul asta se face fix la fel ca la orice motor cu distributie pe curea, eu unul nu vad ce ai avea de reglat folosint scula aia. Distributia va fi la punct si totul este ok. Daca exista un mecanic pe aici sa ne edifice sau daca mecanicii pe care ii aveti voi, au spus ca se schimba folosind scula aia, ok, mea culpa.
  11. tatae_8700

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Iar codul pentru uleiul ei este asta G 055 529 A2?
  12. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Da, si da. Schimbase cineva distributia acum ceva timp, dar era pe topicul masinii postul, nu mai tin minte despre cine era vorba. Tot la dorinta lui, nu pentru ca ar fi fost nevoie. Scula aia scumpa de reglat distributia vad ca baiatul asta o are intr-un garaj normal.
  13. Robert11

    Noul motor 1.5 TSI

    Da, deocamdata o sa ii fac doar revizia normala, si o sa inspecteze mecanicul una-alta. Anul viitor in aprilie o sa fac un drum pana in Olanda, pana atunci o sa le fac ca vreau sa fiu eu linistit. Clipurile astea pe youtube cu distributia, nu stiu exact, a schimbat cineva de pe aici distributia in acest mod cu scula aceea ? La reprezentanta sau oriunde in alta parte ? Pentru ca eu am inteles ca scula aia se foloseste cand schimbi camele nu distributia. In video acolo se explica niste lucruri, eu nu sunt mecanic, dar asa mi-au spus si vreo 2 mecanici si niste cunostinte de ale mele de prin reprezentanta. Repet, a schimba cineva distributia in felul acela prezentat in clip ? Daca a si vazut nu doar distributie facuta la reprezentanta si posibil sa fi fost facuta asa. Desi nu stiu cine a schimbat distributia daca se tot vehiculeaza ca rezista peste 200k. Inca ceva, uleiul la motorul asta este normal 508.509, 0w20 nu ? Si pot pune de la ce producator vreau eu.
  14. cascadoru

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Automatic gearbox DSG UAX - 0GC300044F SUPERB III PASSAT B8 ARTEON
  15. vizitator

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    @BeciAcustic: ce varsta au copiii? daca cel mic are peste 6 luni, nu mai ai nevoie de landou, va sta foarte bine in scoica. Iar o scoica este mult mai mica decat un landou. Nu are sens sa iti iei portbagaj pe masina pentru cateva luni, pana cand vei renunta la landou si treci la scoica.
  16. acidone77

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Cadita inteleg sa nu duci, as fi culmea si putin aiurea, pt 1 sapt de concediu cred ca te poti descurca si fara, dar chiar si cu un minim de efort, cu 2 copii, ai de carat destule, chiar daca nevasta nu cara dupa ea un MALL intreg.
  17. Cristi_V

    Intretinerea si costurile de service

    Am inteles. Eu fac la 2 ani, dar am o medie de 6838 km/an. Masina a facut 5 ani in aprilie anul acesta si are putin peste 36 k km. Am o statistica din care reiese ca pana acum intretinerea (service si alte piese) m-a costat 4.741 RON adica 75 RON/luna sau 13 RON/100 km. Am fost intotdeauna numai la service (AVIA).
  18. halamadrid

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Daca ar fi doar dupa neveste, toti am conduce minim Caravelle.
  19. RazvanBlade

    Fabia 3 - discuții generale

    Salut, Intre timp am facut toate codarile si cred ca ceva in "plus"... cand deblochez masina, becurile de pozitii spate si becurile de la nr se aprind si nu se sting pana nu blochez masina inapoi. in fata nu se aprinde nimic. Asta se intampla in orice pozitie as pune switch-ul la blocul de lumini. Am bifat ceva in plus/minus din greseala? Este deranjant ca las masina destul de mult deschisa si se duce bateria. Multumesc.
  20. Crs.Vag

    Intretinerea si costurile de service

    Nu, prima revizie de nici 1 an, masina fiind luata in septembrie, 2024. Eu le-am recomandat să facă revizia, e păcat de motor să nu primească o atenție sporită, cu revizii la 1 an sau maxim 15k km și fiind și uleiul din fabrică.
  21. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Singurul motiv pentru care se înlocuiește pompa de apa este pentru ca se umbla la distribuție dar aici nu e cazul. Pompa nu e un consumabil. Bineînțeles că preventiv poți sa înlocuiești orice mai ales dacă pleci la drum lung prin locuri unde nu exista service.
  22. Cristi_V

    Intretinerea si costurile de service

    Prima revizie la doi ani, nu?
  23. Ieri
  24. tatae_8700

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Salutare! Ce cod de cutie am si ce ulei trebuie sa pun? Mulțumesc frumos!
  25. Skampia

    Vibratii la peste 120 km/h

    Maine o sa fac asta,desi am echilibrat si verificat rotile(jante aliaj de fabrica “17 cu anvelope 2023 kleber dynaxer) inclusiv pe Hunter Road Force.. Geometrii tot pe Hunter..exact senzatie de janta nestransa sau stramba sau planetara..innoadă la accelerare,de la 110km/h in sus..se comporta ciudat,de aia am si inlocuit azi planetarele
  26. albinaru

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut! A folosit careva GerTechTeile ? Se lauda ca nu ar fi nociv pentru substantele care coafeaza ceramica DPF ui.
  27. EEXCALADE

    Vibratii la peste 120 km/h

    Fa o proba cu alte roti .
  28. Crs.Vag

    Intretinerea si costurile de service

    Octavia 4, facelift. 1.5, 115 cp, manuala. Prima revizie, filtru ulei, 4.3 ulei mobil 1 la butoi, manopera, șurub golire baie ulei, șaibă și materiale mici...784 lei. Avia Pantelimon. Nu e skoda mea, e a var-mii. Km, in jur de 13500 spre 14 000. Mult, puțin, aia e, altii cereau 900 lei. Oferta similara a mai dat Târgoviște(a). Filtre aer si polen, comandate de mine, 125 lei. I le schimb eu. Deci mia de lei pt un banal schimb de ulei si filtre. Altfel, ajungea la 1200-1400 lei cu filtrele lor. Aleluia
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!