Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 29 zile.
- Ultima oră
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
cris.g a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Super tare! O masina fantastica, am avut ocazia sa conduc un M2 Comp (S55) si am fost la milimetru sa o si cumpar, insa la momentul respectiv intentionam sa am in posesie o singura masina, si nu se potrivea cu nevoile de familist si drumurile de 1500-2000km. Dar masina este una dintre cele mai reusite ale diviziei M si ofera niste performante si un feedback incredibil la un pret mai mult decat decent. In plus, si design-ul este apogeul BMW. Ma bucur si ma uit cu admiratie de fiecare data cand vad cate una pe strada. Te invidiez maxim si in acelasi timp ma bucur pentru tine pentru ca ai posibilitatea sa te bucuri de ea asa cum trebuie, pe circuit. La cat mai multe ture, seturi de anvelope si placute tocite care sa-ti puna zambete pe fata! PS: Ce tare ma bucur ca s-a introdus sectiunea asta! Sper sa reusesc in curand sa-mi prezint si eu aici atelajele, vwforum este una dintre cele mai frumoase comunitati de pasionati auto. -
Salut. Am eroarea P0172, la un golf 5 benzina si gaz. Care sonda lambda ar trebui schimbata? Am inteles ca sunt 2.
- Astăzi
-
Smecher numarul ala de California, NTAPSAT.😀 Am aruncat un ochi pe preturile la Audi Quattro. Scump, dom'le, scump.
-
Mulțumesc foarte frumos de răspuns. Apreciez!
- Ieri
-
Cum lucrurile nu se aliniaza mereu, masina ajunsese la fratele meu dar intre timp i s-a pus pata pe un m235i si scirocco a ajuns sa stea pe bara in garaj. A mai parcurs la el vreo 4000km fara probleme si a ajuns din nou la vanzare unde culmea s-a vandut destul de repede pentru o masina coupe in sezonul rece, in 10 zile de la anunt si-a gasit proprietar nou. De data asta se poate inchide topicul, masina a ajuns la Calarasi echipata cu si cu rotile de iarna. Funny este ca s-a dat peste media pietei si fara prea mare negociere, deci mai exista o urma de speranta printre noi. Si pun din nou o ultima poza cu ea pe aici si cu ce a fost inlocuita😂, voi reveni pe noua arie pentru masini din afara grupului.
-
Ar veni cam 800 km pe lună. Dacă ai 10 km până la servici, te încadrezi. Mai rămân ceva kilometrii pentru mers la supermarket. Eu nu sunt adeptul mașinilor noi, dar am cunoștințe care nu percep să cumpere masini second. Fiecare cu ale lui
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
E convenabil in cazul in care faci 6-10.000 km / an ? -
Ok.Mersi!Mașina nu vibrează/scârțâie la denivelari/viteză.Nici anvelopele vechi nu au fost tocite inegal.Doar că nu au putut să desfacă șuruburile.
-
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
BH21DTI a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Va salut baieti, va las si eu link-u de la ceasurile mele de pe o Skoda octavia 1 2006, daca poate cineva sa ma ajute sa imi faca staging sau needle sweep cum se numeste. Multumesc frumos! https://drive.google.com/file/d/1SiubUDzJQPfXNumCX2ZsxZDmPfEovxa2/view?usp=drive_link -
Hai sa-ti impartasesc ceva din experienta mea. Am aceeasi echipare in primul rand. Asta primavara am facut distributia si eu, am gasit pe cineva care mi-a luat sub pretul pietei. Deci, s-au facut, distribuitie, garnituri injectoare, suporti motor etc. Dupa ce am luat masina, am observat o usoara vibratie care venea de la/sub motor/masina, nu stiu cum sa o descriu. Vibratia era sesizabila la la plecarea de pe loc, la turatie sub 1000rpm a motorului. Am fost inapoi la mecanic, mi-a schimbat o bucsa la esapament, apoi nimic. Erori nimic. Asa ca i-am dat bataie. Iar dupa vreo 4000+km (din care un drum spre Grecia dus-intors), saptamana trecuta, a ramas masina blocata. Masina nu mai pleca de pe loc, se auzeau zgomote destul de puternice de sub masina. Masina a fost urcata pe platforma si dusa la service. Si, surpriza mare, a sarit axul cardanic mare din diferentalul spate. Motivul? Instalare precara, n-a fost axul impins suficient in locas si n-a fost fixat bine, avand o siguranta in capat ce il fixeaza. Totul s-a rezolvat in maxim o ora, cu tot cu ridicatul pe elevator si proba de drum. Si, ca un miracol, a disparut si vibratia. Asa ca, o recomandare, verifica cu atentie transmisia, sa fie totul fixat cum trebuie. Cine stie, poate ajuta.
-
0w,,,,, acel w parca vine de la winter, din cate tin minte, deci ............... Ce înseamnă marcajele: 5W-30, 10W-40, 0W-20 etc.: Sistemul de clasificare SAE care indică performanța uleiului la temperaturi variate. Cifra dinaintea lui W (ex: 5 în 5W-40): Arată cât de bine curge uleiul la frig (vâscozitatea la pornirea la rece). Cu cât cifra e mai mică, cu atât uleiul e mai fluid iarna. Litera W: De la Winter (Iarnă). Cifra de după W (ex: 40 în 5W-40): Arată vâscozitatea uleiului la temperatura normală de funcționare a motorului.
-
In fisele tehnice ale uleiurilor, vascozitatea la rece e data la 40 grade, nu la temperaturi negative.
-
Nu am zis sa inlocuiesti bucsele, ziceam ca poate pt ca ele is noi, a afectat cum sta motorul. La tampoane ma refeream cu returul.
-
Ai 3 soluții. Prima e cam țigănie, se lipește siguranța de contactele din soclu. A 2-a , se schimbă locașul și firul unde e siguranța , iar ultima , cea mai scumpă, de schimbare ebox.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ok , nu stiam ca este noua fara subventii 35.000 euro , am crezut ca e mai scumpa -
Bucsele de cadru au fost inlocuite cu altele originale. Nu vad la ce ar ajuta sa incerc sa le schimb pe cele noi cu altele noi. Fiindca cele vechi sunt rupte, "scoase cu dalta" ... In plus, manopera aferenta, nu e gratis ....
-
Achiziționezi o mașină in leasing operational, pentru care plătești un avans și o rată lunară fixă, în general pe 3 ani (perioada de garanție), iar la sfârșitul perioadei, dai mașina înapoi și iei alta nouă. Așa procedează în general firmele, dar si multe persoane fizice. Să cheltui 5-10% din venitul net lunar pe o mașină, nu e chiar un capăt de lume (cel puțin in Europa de Vest)
-
Și eu as fii interesat cum se rezolva problema, la mine sa topit siguranță, ar fi indicat sa schimb tot eboxul? Mulțumesc
-
Caster nu se poate regla, camber spate se regleaza dar deviatia este neglijabila. Camber/caster nu afecteaza major uzura anormala a anvelopelor. Pentru spate trebuie suruburi/bucse/brate. In unele cazuri e nevoie de demontare cadru suspensie pentru bratele de sus.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Eu nu inteleg 20.000 euro e pretul cu preluare leasing sau cum ? Sau ce inseamna 14.000 euro ? Ca masina a fost 34.000 euro noua , o vinde cu 20.000 si a cheltuit 14.000 ? Nu inteleg calculul -
Daca exista o imbunatatire e din alta cauza/cauze ,nu de la vascozitate. Difereta dintre 5w30 si 0w30 e doar la rece la temperaturi cu minus
-
Am pus pana la urma 0w30, acest tip de ulei l au gasit cei de la service in programul de original. Ce pot spune ca fata de vechiul 5w30 e o diferenta ca de la pamant la cer si nu ma refer la consum. Efectiv masina zici ca pluteste acum merge mult mult mai lin si are puterea mult mai bine distribuita, efectiv senzatia acum e ca nu mai exista regimul de motor rece, se comporta de la inceput pana la sfarsit ca si cum uleiul e incalzit. E clar ca ungerea cu acest tip de ulei e optima.
-
Aproape 60 000 euro pret de lista...Skoda...🙄
-
Coduri piese - Part numbers Golf IV&Bora
davidut5 a postat în topic iniţiat de rudolf.s din Golf IV & Bora
Nici unul, doar original. Am pus febi pe o skoda si tot a curs. La o alta masina pe motor o alta flansa febi era cu 1mm mai mare la interior fata de cea veche originala, tot cupla rapida cu siguranta. -
Rata lunară de leasing pentru Pure era in jur de 300 euro cu 1000 euro avans. 300X36=10.800. Cam 12.000-14.000 Euro Pentru un Golf 8 1.5 tsi, rata de leasing ar fi fost pe la 250 euro si 2000 avans. 250X36=9000 Costuri cam 11.000 euro La id3 se scad din costuri beneficiile pentru masină electrica (impozitul, reviziile, consumul de energie, etc).
