Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Fiind defect senzorul de temp combustibil, ECU ia in calcul o valoare implicita care e de ordinul 70 de grade(zic din amintiri), care in principiu ar trebuie sa favorizeze chiar pornirea, la 70 de grade motorina e mai putin densa si ECU compenseaza acest lucru. Ce poti sa faci pana una alta e sa cresti durata de actionare a bujiilor la rece. Nu mai stiu din cap pe ce canal e la adaptation, dar sigur gasesti informatia. Oricum la 3 grade nu ar trebui sa porneasca nush cat de greu, chiar si fara ele. Pe diagnoza poti sa vezi cate secunde ar trebui sa stea pornite si daca stau pornite in modul afterglow, dupa pornire.
- Astăzi
-
Au pus la reprezentanta, mi-au spus ca apare ceva de gen eroare DPF. Nu stiu codul erorii. M-am gandit ca pe drumul pana acasa, adica vreo 10 km, s-a regenerat. Dar slabe sanse sa fie asa, probabil s-ar aprinde din nou daca as circula cu masina. Ma rog, am sunat la mai multe firme care fac curatari de filtre DPF, metoda termica o exclud ptr ca nu vreau sa imi taie filtrul iar apoi sa il sudere. Ar mai ramane de ales intre cea cu ultrasunete si curatarea chimica, dar nu stiu care este mai buna.
-
Buna tututor. De vreo doua zile a aparut un zgomot ciudat pe puntea spate (tractiune integrala) Imi aduce aminte de un motoras la care s-au uzat dintii si nu mai ridica carligul de pe fir la macaraua de jucarie Din pacate nu pot atasa audio sa se auda ce am inregistrat. Ma puteti ajuta oare cu un diagnostic. O fii motorasul care cupleaza haldex? poate e o prostie ce spun. Multumesc.
-
Bună ziua tuturor! Golf 4, 1.9 tdi, alh, 90cp, an 1999, pornește greu la rece. Pe timpul verii nu are nicio problema, acum ca a venit puțin frigul face probleme la prima cheie. Dacă o opresc imediat ce a pornit, la a doua cheie o ia fără probleme. Schimbat: bujii, fișa bujii (era rupta), baterie, electromotor, sonda temperatura antigel, releu 103, releu 109, face la fel. Dacă pun contactul la 3° dimineața cum sunt acum, spira la bujii sta o secunda și se stinge, iar dacă vreau sa i dau cheie o ia foarte greu. La service pe tester nu da nimic, doar o eroare pe senzorul de temperatura combustibil din pompa de injecție, eroare pe care am avut o de când am luat mașina și pornea foarte bine, problema cu pornitul o am de anul trecut, a apărut brusc. Mecanicul a testat daca vine curent la bujii. A scos fișa și am pus contactul, nu venea curent în fișa. A scos mufa de la sonda de apa și am testat din nou, venea curent în fișa. Am luat alta sonda de apa, acceasi problema, cu mufa scoasa vine curent, cu ea pusa nu vine curent. Pe tester am verificat temperatura și e ok, arata 88,5 când în bord era acul la 90. Bujiile sunt ca noi din spusele mecanicului, ca și cum n au fost folosite. Dacă scot mufa la sonda de apa și îmi sta spira de la bujii mai mult aprinsa, pornește sfert de cheie. O idee va rog?
-
In afara de un dentist, care spune ca ai o carie, desi de multe ori cere si o radiografie, nu am auzit de apreciere vizuala. Sincer Intr un fel esti pe cont propriu. Am o alta masina , cu o distributie care se schimba la 8 ani si km nu mai stiu cat, e facuta cu piese originale, si care sta permanent in garaj Are 9 ani si 25000 de km, mecanicul a vizualizat o, zice ca fara probleme inca 2, 3 ani in acest ritm, dar mie imi e teama totusi sa merg si o voi schimba. In fine, nu gasesc ca este o metoda stiintifica Mai ales, ca prin reprezentante, mecanicii cam au o fluctuatie destul de mare, iar in privat, putini pasionati si nu tpti cunosc la aceste motoare
-
Posibil sa nu fie compabil cu aplicația
-
Da-mi seria sasiu, sa vedem daca apare in echiparea originala cu telefonul, daca nu cumva este retrofited
-
Si pe masa face a fel... https://postimg.cc/xX748vcg
- Ieri
-
E la fel ca și în alte domenii, trebuie sa fii familiarizat cu problemele, sa știi la ce sa te uiți, cum sa te uiți, la ce sa te aștepți, sa evaluezi ceea ce vezi s.a.m.d. În mod normal nu ar trebui sa discutam lucruri evidente.
-
Cum sa se regenereze, prin vis??? Normal ca nu s-a rezolvat problema singura - ai pus un tester sa vezi cum arata DPF?
-
Mie in reprezentanta mi-a facut 15 cicluri pentru eroarea cu privire la centură. Un ciclu = 1. Descuiat masiana 2. Pus centura 3. Pornit motor si mers cu peste 25 km 4. Oprit motor 5. Scos centura 6. Iesit din masina si incuiat masina. In momentul in care inregistreaza 15 cicluri de folosire a centurii corect, dispare eroare. De asemenea mi-au zis ca pe viitor daca mai merg cu o astfel de eroare o sterge din tester si platesc 380 lei + T.V.A, pentru ca e vina mea :p.
-
Poate ma puteti ajuta. Am achizitionat un Konnwei 902 care merge bine insa, VAG DPF nu se poate conecta cu el. Ce pot sa fac ? Zice ca aplicatia VAG DPF nu se poate conecta prin bluetooth. Konnwei se conecteaza prin bluetooth si merge bine.
-
Si faca se rupe cureaua a avut ochiul defect? Ii invata cineva cum sa se uite, sunt niste proceduri de urmarit?
-
Evident, este vorba despre ochiul unui specialist.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Eu in putinele dăți cand am fo' pe afara am prins si la benzinarii normale coada une un plin in condiții ideale durează 3 minute cu tot cu plata. Vă dați seama ce era daca erau doar electrice? Pai era coada din München pana in Salzburg. Mai ales cand mai dai de un ceafă lata care isi manca ceafa la restaurantul benzinariei si "dupa el potopu", ii sta furtunu' in masina o ora. Electrica tot pe oras si pt cei care stau deocamdata la casa sau bloc prevazut cu parcare cu prize de genu'. Pt restul exista fosil. -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Si totusi, de unde atat de mult curent, dintr-odata? Poate sunt eu batut in cap dar orice calcule actuale pt dimensionarea retelei/surselor sunt facute doar ca sa existe, fara vreo aplicabilitate sau vreo valoare in viata reala... Ca idee, 350kw consum in medie, lunar, acasa, unde totul mai putin centrala este electric. -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Octavia 4 facelift MY 2025 -
Exact asa zice si ELSA... se verifica daca sunt crapaturi, scamosari sau alte deteriorari ale curelei. totul la ochi.
-
Se poate, desfa servomotor, vezi cum se simte cand acționezi clapeta cu mana
-
Oglinzi rabatabile din telecomanda (DIY) [Passat CC]
F l o r i n a postat în topic iniţiat de adrian83 din Passat CC
Si cu vcp pro- 118 replici
-
- oglinzi
- rabatabile
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Nu cred sa meargă, sunt platforme diferite, servomotoare diferite, etc
-
Problema ciudata Octavia3 1.6 TDI CXXB
Morrison a postat în topic iniţiat de Dan Adrian 1975 din Discutii Generale
Salut! Îmi pare rău de problema ta, e clar că este ceva mai complex decât o simplă piesă defectă, mai ales dacă ai schimbat deja turbina, N75 și ai verificat vacuumul. Ai încercat să verifici și senzorul de presiune MAP sau MAF? Uneori dau rateuri fără să apară erori la diagnoză. Poate ar merita să ceri opinia unui specialist în softuri auto din Ploiești; uneori adaptările softului pot wpłyje și la comportamentul descris, chiar dacă nu pare să fie cauza principală. Succes! -
Nu se poate urmări nicicum pana nu este aplicația activata la dealer
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
La banii aia luai un golf 4 :D. stiu, nu era unicat. -
Salut, nu știu daca fac offtopic dar am zis sa postez aici, am o skoda octavia 2 2007 2.0 BMN cu un swap la turbina 2260, masina dezvolta 300 cp, as vrea un setup la etrieri fața, stie cineva daca se potrivesc etrierii fata de pe q7 3.0 sau 2.5 TDI fara ca sa modific suporți? Am vazut ca sunt in 6 pistoane, sau de pe ce masina se potrivește etrierii