Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 7 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Al Bundy

    Schimbare limba pe afisajul computerului masinii

    Dar ai computer de bord? Pune o poza cu ceasurile.
  3. Al Bundy

    Ventilatoare racire

    Nu au legatura una cu alta. Si nu par a fi sigurante arse.
  4. Al Bundy

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    ESte montat langa plafoniera.
  5. Astăzi
  6. marius1982.11

    Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Nu am passat, insa ce pot sa spun e ca dupa înlocuirea suportului antibalans doar s-a simtit o vibratie mai mare la relanti in volan. Suportul e lemforder. Vibratia intr-adevar poate sa vina si de la volant uzat/blocat.
  7. gyo80ag

    Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Ceva asemănător la torsion value am avut după ce am schimbat senzor ax came pe Hella ,după câteva zile valoarea rămânea pe zero indiferent de poziție, l am pus pe cel original la loc,diferența este că la mine porneste mai lung la cald.
  8. cristy2009

    AC/Climatronic - probleme

    Am pus, verificat și vizual cum lucrează motoraș, nu are erori și debitul de aer este mai mic decât pe stânga. Și fără filtru de polen la fel face
  9. teo0605

    AC/Climatronic - probleme

    Pune diagnoza. Cel mai probabil ai motoras defect pe partea aia.
  10. tzuicomicina

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu cred ca e limitat cuplul in vreun fel. Cam atat au reusit sa scoata dintr-un 1.5 in configuratia normala de zi cu zi. Ce au facut in schimb in plus in US a fost sa ajusteze curba de cuplu si sa scoata 200Nm-220Nm in intervalul 5500-6000rpm. Probabil s-au folosit de presiune (wastegate si geometria turbinei), amestec si mai bogat, distributia variabila. Fiind turbina cu geometrie variabila probabil limita e tot 950C. Normele SULEV2 din US sunt si mai stricte la emisiile NOx dar nu asa stricte la HC si CO. Tin minte ca acum aproape 10 ani, cand se vorbea pentru prima data de 1.5TSI, era in plan si o varianta de 180PS in EU dar a disparut pana la lansare.
  11. flavius 22

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Buna ziua . am si eu aceste 2 erori la un passat b7 2,0 tdi din 2012. Am inteles ca senzor inclinare este la oglinda retrovizoare?
  12. mirceateodor

    Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler

    @F l o r i n si @Al Bundy oare ma puteti ajuta voi sau puteti sa imi recomandati pe cineva sa ma ajute, contra cost bine inteles ? Pot trimite si bin-ul extras cu Vag Eeprom Commander 1.19. Multumesc anticipat.
  13. adrian_mm89

    Noul motor 1.5 TSI

    Exista si la noi in configurator Passat B9 cu 1.5TSI de 177CP + motor electric ce insumeaza 272CP
  14. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Revin, cel mai tare 1.5TSI este pe VW Taos de US care are mai multa putere decat cel vechi. Are 174HP la 5500, eu zic ca au pus o turbina mai mare, la cel vechi din 2024 (158HP) scrie ca presiunea maxima e 1.8 bar (la cel din 2025 nu am gasit). Ce mai interesanta informatie e ca are acelasi cuplu maxim de 250Nm dar de la 1750, oare care o fi explicatia ca au limitat cuplul? Poate EGT-ul care ar avea legatura cu NOx-ul? 2025 2024
  15. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Ieri am făcut testul cu fum, clapeta de accelerație a “picat” testul. Iese fum prin carcasa ei, o să comand o clapeta nouă, sper ca așa să se rezolve problema
  16. Ieri
  17. alecsul_

    Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Salut băieți. De ceva timp am si eu o problemă cu al meu 1.9 TDI BKC de pe un Golf 5. Tremurat la ralanti cand motorul este cald, la rece merge perfect. Am avut aceasta problema acum câțiva ani cand firele de la senzorul de temperatura motorina erau rupte dar s-au remediat. Menționez ca am modificări, admisie de 1.9 ARL, filtru Pipercross, egr anulat cu totul și soft. Merg asa de câțiva ani, însă problema a aparut recent sa zic asa, nu are legătură. Ce am observat si ce stiu sunt următoarele: -la rece pornește perfect cat si la cald -toate tampoanele sunt noi, ambreiajul schimbat anul trecut(nu e de la volant) -la cald apare un tremurat ușor si cu cat pun mai mulți consumatori vibrația se mărește -cand pornesc AC pe maxim vibrația dispare -am încercat sa ajustez Torsion Value, însă am reușit doar pe 0 sau - 6,4, altfel nu nimeresc, pare ca nu pot sa o ajustez -axul cu came este in stare buna, nu stiu ce sa spun despre injectoare -IQ este fara consumatori sau cu consumatori 3.6/4.1 si fluctuează, iar cand pornesc AC se stabilizează la 5.5, atunci dispare vibrația -în timp ce ajustam torsion value am observat ca întinzătorul de la distribuție este puțin mai sus ca si tensiune decat ar trebui, cam 3mm mai sus fata de semnul unde ar trebui sa fie(o sa încerc sa il tensionez la loc) -tot cand ajustam torsion value am vazut pe canalul 13 faptul ca valorile sunt super ok, insa cand puneam consumatori injectorul 1 se ducea in, 0,40 iar cand porneam AC la 0,80,insa vibrația dispărea, dupa ce am umblat la torsion iar(toate cele 4 injectoare au valori apropiate, insa vibrația este tot prezenta) -consumul la ralanti este de 0,4 mereu, doar cand pornesc AC se duce la 0,6 sau 0,7 Ce am observat citind pe forumuri este faptul ca IQ este cam mic pentru ralanti si având consumatori pe motor, faruri, clima, ștergătoare, pun presiune pe motor, iar acesta având o cantitate maxim de 4,1(cu fluctuații chiar si la 3,6mg) apar vibrațiile, in momentul in care pornesc AC, IQ creste peste 5, iar atunci cantitatea este optima pentru a menține ralanti cu consumatorii aferenti. Nu stiu cum pot modifica IQ direct, si nu înțeleg de ce nu pot regla exact torsion value, cat de fin as încerca, ori e 0, ori e - 6,4. Las si niste poze pentru interpretări In prima -în prima poză sunt valorile fara nici un consumator, par ok după mine -în a doua poză sunt valorile cu AC pornit moment in care nu aveam vibrații. Nu am apucat sa fac poze si dupa ce m-am jucat putin cu torsion value, acum injectorul 1 se balansează cu injectorul 4 si nu sare de 0,20.
  18. cipikd

    Ventilatoare racire

    In cutia cu siguranțe de langa baterie?
  19. d@niel mina

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Doar incălzirea staționara cu telecomanda și Performance Plus n am bifat
  20. _R_A_D_U

    Anvelope de iarnă 2023/2024

    Da, s-au achiziționat 2 mașini noi. Omul a vândut inițial anvelopele de vară de la ambele că și-a pus Cross Climate. Efectiv nu avea ce face cu roțile de iarnă iar prețul a fost imbatabil.
  21. davidut5

    Ventilatoare racire

    Nu cred ca au legatura. Nu are sigurante pe baterie, ci langa.
  22. Arewn

    Incalzire scaune

    Salut, am un VW Jetta 2005 1.9 TDI, scaune din piele. Am fost cu ea la vopsit si am constat dupa ce am luat-o: Incalzirea la saune nu mai functioneaza corect. Adica la AMBELE scaune treapta 1 si 2 nimic. Treapta 3 este cum era trapta 1. Folosc in general doar trapta 1 (acum fiind 3) si chestia nu m-ar deranja practic dar imi place ca totul sa merga corect, daca se poate. Locuiesc in Ploiesti. Aveti idee ce se imtampla? Pot gasi pe cineva din Ploiesti sau mai aproape care se pricepe si poate sa-mi rezolve probelma? Multumesc.
  23. skodamen

    Anvelope de iarnă 2023/2024

    Da, la pretul acela e ok, Jante de tabla? Cum naiba, ambele seturi au fost cadou?
  24. dercos

    Anvelope de iarnă 2023/2024

    Hankook Evo S2, parca, am avut pe Golf, foarte bune. Dotare de fabrica. Si pe Tesla vin ca dotare de fabrica si am avut si pe X5 m50d tot de nou, dar acolo au inceput sa se distruga dupa 4 ani, dar vorbim de o masina de peste doua tone, care merge foarte tare. Ca la orice producator ai modlele mai slabe sau mai bune. Una e Michelin Primacy, altceva e Michelin Pilot Sport. Pretul e bun, insa verifica in gama Hankook sa vezi pe unde se situeaza modelul respectic (pret/performante)
  25. _R_A_D_U

    Anvelope de iarnă 2023/2024

    @skodamen De regretat, nu am ce să regret, deoarece 1000 lei nu e mare lucru pentru roți gata de pus pe mașină. E vorba de un set complet de roți de iarnă (jante de tablă) primite cadou de cineva la achiziția unei Octavii anul trecut și omul vrea să le vândă cu 1000 lei (de aceea au dot 2023). Roțile nu au fost montate niciodată, au fost ținute corespunzător (evident, umflate și echilibrate, fix cum le-a primit de la dealer la achiziția mașinii). Dacă nu era acest ”deal”, nu mă complicam cu anvelope din gama de mijloc deoarece am avut o experiență neplăcută pe Golf cu un set de vară de la Hankook (Ventus Prime 3) care mi s-au părut cele mai nașpa anvelope cu care am putut merge vreodată. Între timp, Nexenurile ălea s-au dat iar eu ”m-am pricopsit” cu acele roți cu Hankook Winter ICept. Aceeași situație a fost și cu Nexen (s-au vândut cu 900, tot setul). Asta era dilema...
  26. cristy2009

    AC/Climatronic - probleme

    Salut, după ce am schimbat calorifer căldură la mașină, nu mai vine aer cald pe dreapta, la grila de la jumătate, la geam și parbriz. Pe cele centrale vine cald. Nu am nici o eroare și motorasele lucrează corect. Am mai observat că și debitul de aer este mult mai slab față de celelalte părți. O ideie vă rog, ce aș putea să mai verific
  27. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    A zis ca nu e lansat pe piata oficial. Ala va fi mai rau😅 @EEXCALADEastea vor fi modele de bagat pe gât la fraierii care vor modele mai exclusiviste. Vrei ceva 911? uite, avem niste ascuțitori pana una alta apoi mai vedem. Sa isi faca targetul de ecologizare.
  28. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Noul smartphone Cayenne Mici probleme fiind nou deci calitate contemporana , dar se rezolva probabil in timp cand se vor increti toate
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!