Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 33 zile.
- Ultima oră
-
legat de zvac la plecare, nu modul de conducere face diferenta ci setarea cutiei in modul sport (S in loc de D, adica invarti in fata de 2 ori); caz in care eu chiar simt diferente legat de sunet portiere, culmea, a fost argumentul de baza pt mine, dupa ce am mai testat inca alte 5 SUVuri si doar acesta m-a uns pe inima la acest capitol f important legat de pozitia interioara ca in berlina, asa e si cred ca ar tb sa fie un plus pt un SUV all rounder (folosit destul in oras si care sa fie si comod la drum lung)
- Astăzi
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
tavitara a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Asa cuma spus in prima postare a topicului " Am tot cochetat cu ideea unei schimbari dar inca nu am putut renunta emotional la ea " Probabil emotiile s-au dus de atunci 🤑 -
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
acidone77 a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Fain saltul de la Tiguan la XM de la 2.0TDI la 4.4 V8 benzina -
cum a zis si @_R_A_D_U, Impozit, RCA, CASCO, Revizie si consum o idee mai mare. Costurile nu vor fi duble, dar sigur per total detinerea si utilizarea unui 2.0 va fi mai mare ca a unui 1.5, DAR si dinamica si performantele masinii vor fi altele. Depinde si cati km faci si pe unde ii faci... daca 90% vor fi urban, mergi linistit pe 1.5.
-
Pentru mine e principalul avantaj , pot conduce relaxat , si nu doar in oras Fiecare cu preferintele lui , la unii le plac fotoliiile joase in care se afunda , mie imi plac cele mai inalte pe care stau mai drept , la fel pe unii ii distreaza ca ma vad cu capul spre plafon , pe mine ma distreaza altii pe care ii vad cu capul dupa volan , etc E si chestie de obisnuinta , dupa 15 ani de condus doar SUV nu ma mai simt ok in masini joase Oricum SUV-urile care erau inainte au devenit SUV-uri de oras si autostrada Cum e si normal Daca e sa numim SUV-uri pe toate clasa mica, medie , mare , sunt convins ca un mic procent din toate care circula au 4x4 Cred ca si Kodiaq sunt mult mai multe fara 4x4 decat cu , e vorba de motorizari , costuri , etc , criterii care fac alegerea unei masini 4x4 mai rara
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
Gusti a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Se poate inchide. Masina a fost vanduta si inlocuita cu o alta jucarie (BMW XM 4.4 V8) la care, din pacate, nu ii pot face thread aici. -
Clar ca pot fi folosite in oras, vad zilnic 2-3 G Klasse 63 AMG prin oras. E si pacat sa le bagi in noroi pe coclauri 😀 1.5 tsi nu e pus pe niciun 4x4, asa ca cine il alege pe SUV are motivele lui, mai mult sau mai putin clare.
-
In Bucuresti s-a cam terminat cu calaritul bordurilor. Politia locala nu doarme, vad zilnic masini cu rotile blocate ptr ca au urcat pe bordura, cu soferul fumand nervos langa masina si asteptand sa vina sa ii deblocheze roata. Avantajul unui SUV in oras nu este tractiunea 4x4, ci fapul ca ai pozitia inalta la volan, vezi inainte peste masinile din fata, iti poti alege lejer banda mai libera si te poti incadra pe banda mai rapida. Cu o masina joasa nu vezi decat fundul masinii din fata. 😂 Alt avantaj la SUV-uri sunt rotile mai mari, nu mai esti nevoit sa ocolesti orice groapa si orice denivelare, garda la sol ridicata te ajuta sa treci mult mai usor peste denivelari. Spatiul interior, mai ales la cap, mi se pare mai mare la un SUV decat la o compacta. In Audi Q3 ai mai mult spatiu decat in A3, in Tiguan ai mai mult spatiu decat in Golf si asa mai departe. Pt oras nu ai nevoie de 4x4, insa daca vrei sa iesi in off road se schimba treaba total. Fiecare alege in functie de cati bani si ce nevoi are, insa ca parere personala, SUV-urile pot fi folosite f bine in oras.
-
VW nu e de acord cu ce spui. https://www.vw.com/en/models/tiguan.html The 2025 Tiguan Family SUV Da, nu e SUV pentru off road, dar nu ii inteleg rostul 4x2 daca ai de mers in zone unde ai nevoie de o garda la sol mai mare, pe teren putin accidentat, unde 4x4 de pe Tiguan, asa cum e el, te ajuta cat de cat daca prinzi o rampa cu ceva mazga. Altfel, un SUV mic 4x2 e bun pentru calarit bordurile prin oras, lucru ce-l poti face si cu non SUV Crossover. In concluzie, de ce as renunta doar pentru niste borduri la avantajele unei berline sau break? Iar 1.5TSI nu apare in nicio configuratie 4x4.
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
spido a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Probabil maneta stergatoare defecta. Ptr comenzi-codarea e corecta? Lin 2,da? -
Va salut! Dupa lungi cautari am 'reusit' sa gasesc o masina care sa ma multumeasca, si pe restul membrilor fam. Va scriu din Germania, unde astept sa primesc numerele sa plec in tara cu masina. Este vorba despre un passat b8 din 2023 cu un motor 2.0 si 122cp. Am cautat motorul de 150cp dar nu era pus pe masini care sa indeplineasca alte criterii, asa ca am ales motorul de 122cp. Masina are foarte multe optiuni, si starea optica este destul de buna. Are 190k km, a fost la o societate, de aceea a si alergat-o 90k km/an. Vin de pe un golf7 1.6 diesel cu cutie manuala. Masina a costat 15000euro.
- Ieri
-
VW Tiguan AD1 2.0TDI DSG 190PS R-Line
mihaita27 a postat în topic iniţiat de mihaita27 din Masina mea
S-a dus vara si nu am mai scris nimic pe topic. In luna iulie am facut un drum de Grecia. Nimic deosebit de raportat, poate doar ca nu a mai fost atat de cald ca anul trecut. Masina a functionat ireprosabil, am condus zilnic vizitand obiective (plaje, sate, orase). O singura poza am facut acolo. La inceput de august am facut o interventie la caseta de directie: reconditionare. Motivul: uneori la viraj spre dreapta auzeam un ‘clanc’, iar pe denivelari exista o oarece troncaneala. Dupa reparatie, ambele simptome au disparut, directia fiind mult mai precisa/legata. Au fost inlocuite practic toate internele din caseta. Bineinteles ca am inlocuit toate suruburile de la puntea fata si caseta, o bucsa metalica la caseta (are una metalica si una de cauciuc), burdufuri noi la bieletele de directie, bucsele antibalans de la cutie si cam atat. Luasem si bielete antiruliu, dar nu a fost nevoie de ele inca. Pe urma am mai facut o revizie, de data asta am pus LM Top Tec 4200 5W-30. Prima data cu acest brand, nu as spune ca sesizez vreo diferenta fata de Castrol, cel putin temperatura e tot cam la fel. In rest luna august a fost dedicata plimbarilor prin tara, am mai pus km la rulaj, ajungand la 231k km. -
Test de compresie
-
Address 08: Auto HVAC (J255) Labels:| 5K0-907-044.clb Part No SW: 5K0 907 044 DT HW: 5K0 907 044 DT Component: Climatronic H17 1010 Revision: 00003001 Coding: 0000000003 Shop #: WSC 00028 028 00021 ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 ROD: EV_ClimaAutoBasis_VW36.rod VCID: 000EB89C9B0306468A-8054 2 Faults Found: 9484401 - Motor for Indirect Ventilation Flap B10B8 71 [008] - Actuator stuck Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 98 Reset counter: 137 Mileage: 330410 km Date: 2025.09.04 Time: 17:46:55 9484402 - Motor for Indirect Ventilation Flap B10B8 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 94 Mileage: 330410 km Date: 2025.09.04 Time: 17:46:52 Address 37: Navigation (J794) Labels:| 1K0-035-27x-37.clb Part No SW: 3C0 035 279 HW: 3C0 035 279 Component: RNS315 H05 0010 Serial number: VWZAZ2L3344765 Coding: 000004110400000000011000 Shop #: WSC 00028 028 00021 ASAM Dataset: EV_RNS315VWEUV1UDS A01005 ROD: EV_RNS315VWEUV1UDS.rod VCID: 60CE981C7B43A646EA-8034 1 Fault Found: 1048597 - Front Left Treble Speaker B1061 13 [009] - Open Circuit Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 94 Mileage: 324357 km Date: 2024.10.16 Time: 09:34:29 Address 52: Door Elect, Pass. (J387) Labels:| 3C0-959-70X-GEN4.clb Part No SW: 3AA 959 702 A HW: 3C0 959 792 C Component: TUER-SG BT 002 0533 Revision: 14110009 Serial number: 0002866240 Coding: 0200B6 Shop #: WSC 00028 028 00021 ASAM Dataset: EV_TSGBPQ35BRFVW46X A04001 ROD: EV_TSGBPQ35BRFVW46X_VW32.rod VCID: 36621E44894778F660-8062 Slave Passenger: Subsystem 1 - Part No SW: 3C0 959 704 HW: 3C0 959 794 Labels: 1K0-959-70X-GEN4.CLB Component: J389__TSG-HR 004 0408 Serial number: 00000002161758 Coding: 000090 1 Fault Found: 67589 - Turn Signal in Exterior Mirror B11FD 01 [009] - Electrical Failure Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 188 Reset counter: 97 salutare! rugaminte pentru niste clarificari 1. motorasul este v213 sau v70? 2. difuzorul unde este localizat? este pe usa, pe bord...e ala mic de sus de langa geam, care este? 3. banuiesc ca e semnalizatorul din oglinda care este spart si a intrat apa in el
-
Despre care mufă este vorba, imi poti lasa nr tău?
-
Salut, Masina in cauza Passat CC. Egr si dpf off. fara adaos de putere. Sunt la al 3.lea set de injectoare si toate au avut problemele de mai jos. Injectoarele montate stiu ca sunt bune pentru ca au fost testate inainte si nu aveau valorile respective. Ulterior acele seturi au fost montate pe alte masini si au mers impecabil. in poza 1, la relanti valorile sunt la +0.90... 1.00 la cyl 3 si sub 0.70 la ceilalti cilindrii, deci deduc ca pe relanti este relativ ok..se putea si mai bine. Masina are tacheti si culbutori noi. problema este la rulaj..viteza normala de DN...90...100kmh Ca idee, primele seturi de inj s.au comportat in mare masura conform cu poza 2..in mers, aceeasi viteza si conditii de drum. Dn..drum drept. turbina da semne de oboseala..poate fi o problema ptr corectile din mers? Multumesc.
-
Impozit, RCA, CASCO, revizie ulei.
-
poti spune te rog ce costuri aferente mai mare are acel 2.0 TSI?
-
Nu e cine stie ce economie de taxe Eu as lua 2.0 Iar alea nu sunt SUV-uri , Tiguan si Karoq , deci merg si fara 4x4
-
Faptul este împlinit. Cei care au recondiționat turbina au spus că acum este ca nouă, au cerut și demontarea admisiei, au făcut testele împreună. Mecanicul a curățat electrovana n75, era murdară și avea urme de ulei. A mai găsit un furtun de aer crăpat, mâine sper să primesc mașina
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Salutare colegi, revin cu o problemă legată de postarea mea anterioară, am montat maneta pentru pilot automat, am montat și maneta de la ștergătoare (cea fără butoanele de BC) am montat și calculatorul cu CD în coadă am făcut și codarile necesare Pilotul automat funcționează corect dar, -comenzile pe volan nu funcționează -maneta de la ștergătoare nu funcționează corect (in sensul ca ștergătorul spate nu merge și nici nu stropește lichid de parbriz.) Atașez poza cu erorile legate de maneta ștergătoare și comenzile pe volan. -
Stie el un proiect de inceput in Arad daca vrea 😆
-
1.5TSI daca vrei costuri mai mici ( consum, taxe, etc ) 2.0TSI daca vrei un MOTOR, dar vine cu costuri aferente mai mari
-
buna ziua.detin un passat b6 cbdc 2010 e5 2.0 tdi si trebuie sa schimb fisele bujiilor actualele sunt deteriorate.Am gasit cele 4 fise(cabluri) febi dar am o dilema daca ma puteti sfatuii. Nu imi dau seama de locatia unde sunt cositorite actualele cabluri.Cine imi poate da un sfat cum sa fac ai multumesc anticipat
-
Cutiile MQ250 si MQ281 sunt ok ca si fiabilitate, el zice doar de partea ca au treptele mult prea lungi si ca daca nu ai macar 2000rpm motorul se simte lesinat rau / ai lag mare daca ii dai talpa (fie ca ai turbo normal sau cu geometrie) exemplu: cu treapta 3 mergi normal cu 50-60 dar o poti duce pana la 145, treapta 4 mergi cu 70-80 dar se duce pana la 170. Treptele sunt calculate pentru WLTP/RDE. Parerea mea e sa iti iei 1.5t daca mergi in oras(depinde si ce oras) si 2.0d daca mergi mai mult prin afara. Recent am testat 1.5 la urcare pe rampa mai abrupta, daca dezactivezi esp sa stii ca se comporta ok.