Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Da in nas cand accelerez brusc - Passat 1.6
george324tdx a postat în topic iniţiat de ClauSiAlin din Motoare pe benzina
Am vazut. Dar eu acum am probleme cu TSI-ul meu. Pana acum am dus-o la service, dar incep sa ma indoiesc de calitatea lucrarilor. Incerc sa inteleg eu problemele. Acum am aflat ca are o singura bobina de inductie, cu 4 fise(ca la Dacia 1300), nu bobina pe fiecare bujie. Merci! - Astăzi
-
Hai că asta cu Ozonul e tare. 😂 Se folosește de ani de zile pt așa ceva și pentru anihilarea mirosurilor nedorite din încăperi/ spații etc, chiar igienizarea apei, a legumelor și fructelor cât și pt multe altele. Ba chiar în stațiile OMV, contra sumei de 25 de lei, se poate face igienizarea rapidă a habitaclului cu un furtun introdus pe geam și conectat la un aparat care produce ozon. Ori dacă acest lucru ar fi avut un grad atât de ridicat de risc nu cred că ar fi fost posibilă efectuarea acestei operațiuni. Îți dai seama că trebuie respectate niște cerințe, cum ar fi aerisiera completă a mașinii după aceea, rularea ventilației și AC-ului preț de mai multe minute cu geamurile deschise, etc. Dar hai că am dat-o în alte discuții, iar acest topic este pentru cu totul altceva. Îmi cer scuze moderatorilor!
-
Salut! Ajutati-ma, va rog, cu un sfat. Umbland sub capota zilele trecute, am observat ca furtunul de spalat parbriz a crapat in zona unde este prins cu un clips de panoul care acopera zona stergatoarelor. Pe moment l-am peticit cu o bucata de banda izoliera, dar ieri am vazut ca nu mai merg stropitoarele de parbriz si luneta dar functioneaza cele de faruri. Nu am gasit erori cu OBD11, siguranta este buna si la prima actionare din maneta se aude pompa. ce as mai putea investiga? Multumesc anticipat!
-
Cum de ai scurgeri dupa doar 80k ? Cand a fost schimbata distributia au fost schimbate toate , nu ? Dar cati km are masina de ai schimbat distributia acum 80k ? Eu sper sa nu mai fie probleme la mine prea curand ca nici nu mai dau nimic jos Dac am schimbat la 285.000 prima data distributia ma gandesc sa mai tina 200.000 minim , adica sa nu o mai schimb niciodata cat tin masina Probabil ca acum e 4000 euro ce am platit atunci 3000 si masina e 9000 toata Sa fim seriosi ....
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
george324tdx a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Eu am 1,2 TSI CBZ. Stie cineva care sunt diferentle intre CBZ, CBZA si CBZB? Multumesc! -
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
razvan.florea.1923 a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Și eu am transmis un video cu zgomotul și am primit răspuns să stau liniștit deoarece se aude până urcă uleiul în rampă să amorseze culbutorii...așa fac toate! De nouă a făcut așa! -
Operatia e mult mai simpla daca dai doar cutia jos .
-
La 15.000 km am pus Mobil 1 (Midocar Otopeni). La fel si la 30.000 km. Nu sunt schimbari - consumul de ulei este acelasi.
- Ieri
-
Ma paste si pe mine inlocuirea acelui oring , a inceput sa transpire pe acolo , distributia are cam 80k km , nu stiu ce sa fac , s-o schimb din nou daca tot se da jos motorul ?!
-
Da in nas cand accelerez brusc - Passat 1.6
davidut5 a postat în topic iniţiat de ClauSiAlin din Motoare pe benzina
Mass Air Flow zis pe romaneste debitmetru. Ai vazut ca ultima postare e de acum 8 ANI?😆 -
ba stie toata lumea, dar uite ca pe colegi i-a deranjat atitudinea ta agresiva. Tu ceri informatii ca si cum colegii sunt obligati sa ti le dea. Ei ajuta pe forum benevol si daca au vazut ca ti-e lene sa citeste 30 de minute cateva pagini de postari, ca sa inveti singur despre ce e vorba, preferi sa bombardezi cu intrebari. fara suparare Spor la citit !
-
Ziua bună! Am tot căutat informația pe forum și nu am găsit mare lucru. Mai precis sunt informații din 2023 care, cel mai probabil, nu mai sunt de actualitate fiind deschise la topicul general de TDi. Așadar, ce volant îmi recomandați pentru mașina din semnătură? Ce producător, evident. Mai degrabă un kit complet cu tot cu ambreiaj, rulment și toate cele necesare. Nu știu nici cu ce echipare vine pe original. Eu am găsit ceva AICI dar, cum nu mă pricep, nu știu dacă merită diferența de preț față de cele care sunt în țară. Plus că se mai adaugă și costurile de transport care cred că sunt marișoare dată fiind greutatea coletului. Ideea este că îmi bate volantul (la rece) de mă seacă. Mașina are acum 155.000km și vreau să îl schimb cât de curând. Mă puteți ajuta cu niște păreri și/ sau sfaturi, vă rog? Vă mulțumesc.
-
Sa înțeleg ca nimeni nu știe...
-
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
ssebicu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salutare, Va rog , daca se poate, o decodare pentru WVWZZZAUZDP015272. Multumesc anticipat. Multumesc. O zi buna sa aveti -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
wvwzzzauzdp015272.pdf -
Ptr codare accesezi adresa 17>instrumente> codding> aici ar trebui sa-ti sugereze vcds posibile modalitati de codare. Daca ceasurile sunt ok,va merge. Nu am acces la diagrame acum.
-
Dau și eu cu părerea: probabil temperatura crescută din admisie, vara, duce la atingerea temperaturii la care se produce regenerarea. Iarna ,fiind frig, se ajunge mai greu la temp de regenerare. Totuși iarna mergi mai mult pe funingine păna motorul ajunge la 90 gr.
- Săptămâna asta
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Este ceea ce face de ex Tesla, care vinde masinile cu toate camerele si calculatoarele necesare pt Full Self Driving de 10 ani de zile Apoi doar daca platesti produse software de peste 9000 euro poti sa le folosesti pt acel scop. Pt ca toti se pare ca vrem (desi eu nu prea as vrea) produse software de genul Lane Assist, Front Assist etc... cum ar putea sa nu ti le livreze daca nu le vrei, ca sa nu le platesti? Sa puna un calculator mai ieftin, mai lent, mai slab? E viitorul, softwareul va ocupa un loc tot mai important fata de hardware, chiar si un tanc militar, si un frigider, va avea tot mai multe caracteristici smart, conectivitate etc care costa bani si scad fiabilitatea. Orice aparat care include telecomanda presupune ca tine treze niste componente non-stop, niste condensatori, rezistori, mosfeti etc alimentati... cat sa reziste si alea nonstop lucrand, suportand variatiile de tensiune din retea etc? Dar sintem dispusi sa renuntam la functii de genul stand-by, telecomanda etc? Niciodata. As fi eu dispus sa renunt la posibilitatea sa vad temperatura de afara raportata de masina in aplicatie, sau sa pot sa pornesc ACul de la distanta? Niciodata. Clar insa aceste functii o sa omoare mai des bateriile de 12v, modulele de comunicatie etc etc -
Campanii și rechemări în service – Superb 4
razvan.ac a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
Dupa actiunea 90EE a aparut in meniu optiunea Battery Care pentru modelele IV: daca nu o activati, este in regula, in schimb daca va jucati cu ea, se va reactiva automat la fiecare repornire si va fi nevoie sa mutati slider incarcare din infotainment sau sa schimbati din aplicatie de la 80% la 100% de fi-e-ca-re data. -
NB: Vedeti ca dupa actiunea Software Update 90EE, a aparut in meniu optiunea Battery Care pentru modelele IV: daca nu o activati, este in regula, in schimb daca va jucati cu ea, se va reactiva automat la fiecare repornire si va fi nevoie sa mutati slider incarcare din infotainment sau sa schimbati din aplicatie de la 80% la 100% de fi-e-ca-re data.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
As accepta acest challenge, la cate EGR uri si tevi de pe langa am spalat chiar eu personal, cate tuburi de sprayuri am folosit ca sa le aduc la un nivel ok. Nu mai vorbim de filtre particule. Oricum, ce relevanta are un exemplu de masina defecta, sint multe, e un defect cunoscut? Nu, e doar un caz, zic chiar ei ca e prima pe care o vad. Si ca la Tesla au vazut un caz unde in reductor nu s-a pus ulei din fabrica... Ar fi ciudat sa ignoram miile de postari despre curatarea diferitelor componente de la un motor diesel chiar de pe acest forum... si cate filtre de ulei, motorina etc aruncam... unde aruncam uleiul de la motoare care il schimbam acasa numai noi stim, fiecare dintre noi... O fi un litru de ulei si in reductorul de la electrice... dar cati litri de ulei e intr-o termica, in motor, cutie, haldex, grupuri etc Nu e doar subventia de la stat, mai e si renuntarea la unele drepturi si libertati cetatenesti, gen sindicate, zile libere, conditii de munca. Si mai ales calitatea mai scazuta. Am si eu telefon Xiaomi, am avut mai multe, dar tot timpul au avut probleme de calitate si soft... si acum au. unele ridicole... si peste toate, mesaje ciudate intr-o engleza dubioasa... asa sint si masinile lor. Sint clienti care sint fericiti cu ele? Clar, asa cum unii din noi nu si-ar lua Spring, iar pt altii e excelenta. -
După multe căutări și forumuri am reușit să activez și cele 2 butoane. Navigation -> Coding -> Long coding helper -> Bit 7 -> bifate Bit 0 și Bit 7 Mulțumesc colegilor care au încercat să mă ajute.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Aici se prezinta doar aspectele negative, saptamana trecuta VW a anuntat ca ofera gratuit functii online din aplicatie de genul pornirea AC de la distanta si controlul incarcarii. Pana acum erau gratis doar 3 ani sau ceva de genul asta. Totusi, fata de alte masini unde nu poti activa nimic, la VW/Audi e super ca poti activa multe functii cu o interfata cu un cost rezonabil... cat s-o mai putea, ca noile protocoale de securitate fac lucrurile tot mai dificile. de 5 ani de cand conduc electrice: - nu am schimbat absolut niciun ulei (inainte schimbam ulei motor, DSG, haldex, grupuri etc, de multe ori se recomanda schimbul de ulei la 8000km pt o ingrijire cat mai corecta) - nu am schimbat niciun disc sau placuta de frana (sint electrice si cu 200000km parcursi unde discurile si placutele sint practic ca noi, datorita franei de motor) - revizii la Tesla chiar nu exista, ar fi niste schimburi de filtre de polen dar nu sint obligatorii pt garantie sau ceva de genul asta. La Diesel schimbam cat mai des filtrul de motorina (frica de pilitura in pompa de inalte) - revizii la ID3 exista revizii la 2 ani fara limita de kilometri, deci poti sa te duci cu 180000km parcursi la prima revizie... e destul de ok zic eu. Se schimba doar filtru polen si lichid de frana, desi as zice ca lichidul de frana nu trebuie schimbat la 2 ani neaparat dar na... au zis si ei sa schimbe ceva EV Clinic vorbeste de un defect la motor? are garantie 8 ani. Oricum, la termice dai la fel de mult pt reparatii la cutie viteze, mecatronic, si mai nou sistemele cu Adblue care se repara cu mii de euro -
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Tesla ofera Acceleration Boost pt 2000 euro (adauga vreo 60-100cp in plus, dar atentie, Tesla nu spune concret cati cai adauga. Ofera si subscriptii pentru Full Self Driving Deci e incorect sa spunem ca doar legacy auto fac asta, din contra, cum ai spus si tu, e probabil ceva tot mai usor de inteles pt generatiile obisnuite cu subscriptii incepand de la varste fragede (jocuri)