Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Astăzi
-
Ai erori pe motorase, dar nu pe cel din dreapta.
-
fix prin asta am trecut/trec si eu. calorifer schimbat, motorasul ala cu probleme. motorasul, l-am comandat.195 lei. la mine e 2Q0907511F
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Craterul ala de la o piatra de pe sosea ? Sau de la o cioara ? Mi se pare putin probabil Ce a cazut acolo daca iti cadea in cap te facea varza Dar la ce jungla de tehnologie pluteste deasupra noastra si se dezintegreaza partial in atmosfera , sa ne asteptam sa tot fie cazuri din astea -
sticla este lipita pe un suport de plastic si intre cele 2 este traseul de incalzire. suportul de plastic este prins cu cleme de motoras
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Muale a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
a fost o piatra sarita de pe sosea sau ceva scapat de o pasare? am patit sa imi cada de sus ceva pe masina, de la un corb (sa nu spun cioara ca nu este lgbt-friendly) -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Macar scrie o carte , la cate ghinioane ai avut si cum le-ai rezolvat , e ceva de invatat pentru toti -
se vede ca dracu ancorarea subwoofer-ului. nu ai un inel in portbagaj, in colt? de el poti sa agati o chinga textila (neagra) cu care sa il legi. legat de ungerea suruburilor, parerile sunt impartite. "la carte" pt masina ta nu se recomanda .
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
mad_kat a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
extrem de ciudata intamplarea... ai avut bafta mare ca ai gasit sa schimbi asa din scurt... -
Bună dimineața si respect! E un AZD, 1.6 benzina, nu are erori in bord si nici cu un vdcs "china"! Urmează astăzi sa merg ptr o diagnoza REALA si revin cu detalii! Mașina are 180.000 km reali! Mulțumesc frumos!
- Ieri
-
Sincer nu cred ca poti rezolva problema aici pe forum pentru ca dispui de prea puține informatii despre problema (fara o scanare de erori si vizualizarea unor parametri live nu se poate discuta prea mult). Cel mai bine ar fi sa mergi la un mecanic competent care sa verifice ce este de verificat si eventual sa revii aici cu mai multe date.
-
Bună seara O problema legata tot de testul de gaze!!! Va rog vine ma poate ajuta sa rezolv problema!!! Va rog mult!!!
-
Modul comfort pt Golf 4 (pentru Cheie Briceag)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de IoneLL din Golf IV & Bora
Cum se manifesta problema mai exact? -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Continuam cu "aventurile" deja consumate .... La sfarsit de Septembrie , intr-o sambata dimineata la ora 09 00 am decis sa spal si eu masina , chiar daca era o zi mai innorata si urma sa ploua , am zis sa dau noroiul jos de pe ea ..... mai bine stateam in casa. Am spalat masina la spalatoria o spalatorie cu fise ....si cand am tras masina cu spatele la rampa de aspirator ......s-a intamplat BUM Luneta s-a facut tandari....... Initial nu am stiut ce s-a intamplat ....nu era nimic in jur sa fi lovit ..... parea ca e din senin. A inceput panica de rezolvare a situatiei mai ales ca in max 1 ora urma sa ploua ......asa ca am sunat peste tot pe la centre de parbrize sa vad ce au pe stoc. Am gasit la Ager , un singur parbriz pe stoc .....de China care are si senzorii de alarma incorporati ....ca uitasem de acest detaliu ... daca incuiam masina cu luneta sparta incepea sa piuie alarma imediat.... asa ca nu am avut de ales , am dat fuga direct la service pentru ca aveau program pana la ora 14:00 si luneta urma sa vina in jur de ora 12:00 . Neavand de ales ...am mers pe ce era pe stoc.....astea toate intr-o zi de sambata in care urma sa si ploua...... Am ajuns la fix ca incepuse sa ploua ...... am bagat masina si a inceput asteptarea...si curatenia de cioburi ! am stat personal aproape 3 ore sa incerc sa culeg toate cioburile...care au ajuns inclusiv pe bancheta din spate si la picioare in spate. Tot nu am reusit sa strang tot , mai erau vizibile mici reflexii de lumina..... Am decoperit si "locul de impact" chiar sub stergator : ceva a cazut "din cer" si apoi asta a fost ..... Cat am asteptat dupa luneta am rezolvat si ociobitura de pe parbriz : La final a iesit ce trebuie....o chinezarie functionala care mi-a salvat pielea .......alarma functioneaza iar in parametrii. Apoi inca 4 ore duminica am stat pe curatenie in masina si pe descoperit bucati noi de luneta sparta.....tot nu cred ca am reusit sa scot tot , ca mai aud din cand in cand prin haion ceva ciobulete care s-au strecurat pe acolo. Oi vedea eu ce fac cand vine caldura afara. -
Modul comfort pt Golf 4 (pentru Cheie Briceag)
Alex_8001 a postat în topic iniţiat de IoneLL din Golf IV & Bora
Pentru cei care se confruntă cu aceeași problemă, eu am reușit să o rezolv folosind un cablu VAG KKL și un laptop. Am folosit programul kw1281test.exe, cu ajutorul căruia am putut modifica valorile necesare pentru ca modulul confort să detecteze mecanismul de închidere al hayonului. Am ajustat valorile din adresele 4352, 4353 și 4354. Inițial, fiecare dintre aceste adrese avea valoarea 101, iar eu le-am modificat la 69. -
Salutare tuturor! Din păcate, chiar și cu acest filtru în 6-7 cazuri din 10, camera tot nu funcționează. Așa că am comandat altă,pe care o să o montez in decembrie. Si tot din păcate,nu am mai putut face rambursare la ea, întrucât trecuse perioada de grație. Am dus Tiguanul l-am service pentru remedierea problemei cu căldură pe partea dreaptă. Am schimbat termostatul întrucât rămânea blocat uneiri și caloriferul. La termostat am mers pe original Iar la calorifer pe Denso A fost ceva de lucru, mai ales că la schimbarea anterioară se pare că s-a lucrat puțin neglijent... De asemenea la o observare mai atentă, vasul de expansiune prezenta microfisuri Așa că l-am schimbat cu unul nou și de asemenea s-a înlocuit și antigelul complet. I-a facut si un test de presiune peste noapte! 😁 Din când în când apare o eroare pe motorașul din dreapta și i-a apărut si acum, dacă aveți ceva sugestii, vă ascult. Deocamdată pare rezolvată problema, caldura vine și pe dreapta și in plus la maxim chiar bagă fierbinte. Oricum urmează un drum mai lung și o să verific. Apoi i-am schimbat roțile de vară cu cele de iarnă. Chiar dacă mai rămăsese ceva vaselină, am gresat atât discurile cât și distanțierele dar și prezoanele, care rămăseseră gresate din primăvară Apoi am spălat, degresat și curățat și rotile de vară și după uscare au mers la păstrat, in magazie. Azi am pus un suport pentru telefon pe marginea ramei de la RCD, întrucât la tentativa de a-l prinde de grila de aerisire s-a soldat cu scoaterea ramei și repuberea lamelelor pe poziție... Am incercat spre volan, dar e prea sus și incomodează vederea așa că l-am mutat in dreapta și pare a fi ok. O sa văd la drumul lung care urmează.
-
Am trecut de la pantofi la bocancii, dacă tot a ținut vremea cu noi. Am dat cu pensula puțină vaselină de cupru și pe prezoane, întrucât la Tiguan am constatat că au rămas gresate din primăvară. Se vede in poza din dreapta diferența: primele două de sus sunt gradate acum. De asemenea am greșit si partea pe care vine janta, întrucât am constatat că ies mai ușor și nu se mai "sudează" de disc. Apoi au rămas in curte iar a doua zi le-am spălat, degresat și curățat cu soluție de jamte pentru particule de fier, iar după ce s-au uscat le-am băgat in magazie. Golfulețul e pregătit de iarnă, i-am facut și plinul la motorină și la lichidul de spălat parbrizul. De asemenea am rezolvat problema rostogolirii subwooferului prin portbagaj cu ajutorul unor benzi scai. Nu le-am mai scos hârtia ce protejează adezivul,pentru că am folosit doar partea cu arici, cea textilă nu am avut unde. Cred că o să mai dau și cu un marker negru ca să nu mai iasă în evidență așa tare! 😁 De asemenea, am lipit 2 fâșii și pe compresirul de aer,care stă și el prins lângă subwoofer. Urmează o vizită la service în decembrie pentru un schimb de plăcuțe spate și probabil înlocuire racord flexibil, întrucât fiică-mea s-a plâns de miros de gaze de eșapament în timp ce stă la semafor (l-am schimbat acum un an, că era rupt, dar o să vedem).
-
Intra motorina in ulei - motor TDI
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de lucian victor din TDi Forum
Drumuri prea scurte/regenerari intrerupte -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
stefan_gav a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna seara, Un decode la VIN: WVWZZZCDZNW534377 va rog. Multumesc! -
Are cineva un GTX (Performance) si poate sa imi spuna daca in carte sunt trecute si jante/cauciucuri de 18"?
- 229 replici
-
- vwid
- justelectric
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Intra motorina in ulei - motor TDI
Benchia Gabriel a postat în topic iniţiat de lucian victor din TDi Forum
Salutare!Skoda octavia.2024 55000km.motor. 2.o tdi 150cai.gasesc motorina in ulei...dupa 2000km facuti dupa ce fac schimbu.Aveti idee de ce? -
Ca să explic puțin ce s-a întâmplat între timp... Într-adevăr uleiul meu era foarte-foarte diluat. Astfel că, după extragerea a aproximativ 2,5L de lichid (că altfel nu am cum să îl numesc) din motor, am completat cu 2 litri de ulei, până la mijlocul marcajului de pe jojă. Ulterior, am fost cu mașina la Florin (la Vag Garage), care a butonat el pe acolo nu-știu-ce, iar regenerările au început să se efectueze mai greu, adică la distanțe ceva mai mari în oraș și la distanțe apreciabile în exterior. De asemenea, nu am mai avut după aceea nici nivel de ulei crescut în motor. Evident că, atunci cânt i-a venit timpul, (adică la aprox 10.000) am făcut un schimb complet de ulei și filtre, iar de atunci nu am mai sesizat nicio problmă în acest sens. De asemenea, am cumpărat și o diagnoză ELM327 pe care o țin conectată permanent în portul OBD și monitorizez regenerările constant cu VAG DPF. Apropo, de la penultima vesiune încoace VAG DPF permite afișarea pe ecranul mașinii, prin Android Auto, a parametrilor ce privesc regenerarea, lucru care face mult mai relaxantă monitorizarea acestora.
-
tornado red mkv 1.4 tsi 170 magarusi
ShadoWzZ a postat în topic iniţiat de vali_devill din Masina mea
Sanatate si putere. -
Perfect de acord! Eu am TDI si nu as face niciodata asta(nici macar EGR OFF), iar prietenilor care mi s-au plans de probleme cu DPF-ul/ EGR/ etc, le-am recomandat remedierea/inlocuirea NU anularea lor. Schimbarea poate incepe cu noi.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ca orice in tara asta , NU SE VREA ! Caracatita este peste tot si nu da drumul la ventuze Eu m-am resemnat de ani buni Suntem buni doar de plata daca suntem corecti , adica suntem prosti Esti ceea ce ai, nu conteaza ce scoti pe gura Cine e prost munceste orbeste, nu fura -
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
ITP pe bune, si descurajarea totala a tot ce tine de dezactivarea sistemelor de noxe ( DPF, EGR, ADBLUE, etc ). Aici pe vwforum inca vad ca e destul de permisiva situatia si se dau chiar sfaturi in sensul asta. Doar ca exemplu pe alt forum similar ( nu dau nume ) orice discutie de genul asta despre DPF off, EGR off, ABDLUE off, etc, este sanctionata, topicul inchis/sters, si sigur nu se primesc sfaturi sau indicatii in acest sens de rezolvare a problemelor unde sistemele sunt dezactivate. Poate nu ar strica ca si aici pe forum sa se ia o atitudine similara Nu costa nimic pana la urma.
