Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 7 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. adaniel90

    Distributie lant 3.0 TDI

    Am mai facut ceva research si se pare ca ar putea fi defapt injectorul de adblue. Am mai vazut video-uri si pare sa fie exact acelasi sunet.
  3. suflo

    Faruri G7

    Salutare, am si eu o intrebare: farurile pe halogen cu spalatoare, care probabil au fost transpirate pe interior la un moment dat, si arata asa. am incercat un polish pe exterior, dar nu prea a ajutat. La sfarsitul lunii am rar-ul, si m-ar interesa ce s-ar putea face legal pe partea de retrofit pe faruri cu led sau ce optiuni ar fi pentru un upgrade semnificativ de faruri, dar asa incat sa nu am probleme la rar. Multumesc anticipat.
  4. andrei_221

    Noul motor 1.5 TSI

    merge foarte bine cu 95, dar daca iti permiti 100, nu se supara pe tine
  5. andrei_221

    Recuperare investiție

    stiau... dar TPI le spunea sa astepte un nou software. Si doar in cazurile in care clientul e recalcitrant, sa inlocuiasca volanul, dar si la acela va fi nevoie de update SW. Dupa ce a aparut noul SW, s-au anulat toate comenzile de volane noi.... speculatii in mare parte. Ar insemna ca 90% din masinile noi din RO se repara pe la colt de strada cu VCDS piratat... nu? includem TOATE marcile ce se vand la noi in tara... Hai sa fim seriosi. Sunt de acord ca mai exista si dealeri care comunica mai greu... spre deloc, dar nu e regula generala Problema este generalizata, cel putin ultimii 5 ani, cand preturile au luat-o razna dupa pandemie. Masinile s-au scumpit, clientii scot bani multi din buzunar, tehnologia multa se strica frecvent si de aici rezulta nervi. Clientii frustrati nu mai au rabdare. Personalul slab pregatit ( si platit) nu face fata dpdv tehnic. Reteta perfecta pentru ..nemultumiri. In 2005 iti cumparai Octavia 2/ Golf 5 cu 20.000 euro. Maxim se strica un geam electric sau AC.... aia era cea mai complexa tehnologie atunci Acum cu 20.000 Euro cumperi o Fabia mai dotata / Polo.... cu multiple sistem de asistenta si protectie... care au nevoie de 1 milisecunda de neintelegere in reteaua de calculatoare ca sa o ia razna toata masina...
  6. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu știu dacă s-a mai discutat... Benzină de 95 sau 99/100 la motorul ăsta?
  7. tzuicomicina

    Noul motor 1.5 TSI

    Legat de Petrom Extra 99 si OMV Super 100: Petrom 99 e cu 5% etanol (E5) si are cifra octanica tot RON 100 (MON 88, AKI 94 - folosit in SUA) doar ca trebuie vanduta ca 99 ca sa fie mai mica decat la OMV. https://www.petrom.ro/services/downloads/00/petrom.ro/1522139114570/specificatie-de-livrare.pdf
  8. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Părerea mea este ca toți combustibilii comercializați prin marile rețele corespund cerințelor. Pe de alta parte, eu nu am avut niciodată probleme cu injectoarele de când am masina cu injectoare adică din 1998 și nicio problema cu supapele de când am masina cu injecție directa adică din 2012. Nu ma număr printre cei care cred ca în România benzina nu e de calitate. 99% am pus de la Petrom. Benzina standard 95 cu care se alimenteaza motorul 1.5 TSI este aceeași și la Petrom și la OMV. Cele cu cifra octanica 99 respectiv 100 au aditivi diferiți.
  9. EEXCALADE

    Distributie lant 3.0 TDI

    Nu e de la uleiul pus ultima data
  10. adaniel90

    Distributie lant 3.0 TDI

    Acum mi-am amintit ca la ultimul schimb de ulei, mi-au pus 5W30 in loc 0W30 (original VW) cu ce a mers masina pana acum. N-as putea sa spun daca zgomotul asta il facea si inainte sau nu.
  11. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Asta era curiozitatea mea, cobustibilii si aici referire directa la OMV si MOL, sunt ceea ce trebuie sau trebuie a fi ajitati cu un astfel de aditiv, ptr a fi pe placul motorului si a elimina depunerile
  12. adaniel90

    Distributie lant 3.0 TDI

    Pe timpul garantiei masina are schimburile de ulei la 30 de mii de KM facute (conform VW) - Deci aproximativ 5 Schimburi de ulei, ultimul fiind facut acum 2000 de km. A rulat 90% numai pe autostrada de unde si kilometrajul relativ mare pentru varsta ei.
  13. EEXCALADE

    Distributie lant 3.0 TDI

    Aproximativ egal cu perioada garantiei Nu pare zgomot de lant . Cate schimburi de ulei are facute ?
  14. adaniel90

    Distributie lant 3.0 TDI

    Salutare, Am un Touareg 3.0 TDI cod motor DPYC - cel de 231 CP - e din 2021 cu aprox 143000 de km in bord. Dupa cum stiti, VW zice ca distributia la masina asta e pe viata (numai ei stiu ce inseamna asta) - cert e ca masina are un ticait de 3-4 secunde la prima pornire. Atasez un video unde se poate distinge destul de bine acel ticait - As aprecia opiniile voastre - Pe net pe unde citesc, unii spun ca e normal, altii spun ca trebuie schimbata distributia sau macar intinzatorul. Multumesc.
  15. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Peste 1500 rpm motorul este in plaja optima, intre turatia de cuplu maxim si putere maxima. Din cand in cand cateva depasiri cu turatii mai mari si e ok.
  16. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    În acest buletin de service este descrisa procedura de remediere in service prin utilizarea aditivului respectiv atunci când depunerile au apărut din cauza utilizării unui combustibil care nu corespunde specificațiilor din manualul utilizatorului. Deci, nu este vorba despre o utilizare preventiva.
  17. razvan.florea.1923

    Sisteme de asistenta la conducere (Touareg CR7)

    Am făcut și eu o sesizare direct către Porsche. Îmi mențin părerea că dacă suntem mai mulți, succesul este GARANTAT! Eu știu că e greu să găsim oameni, pentru că cei mai mulți „șoferi” dezactivează astfel de sisteme. Pe principiul că trebuie să simtă mașina............ Nu comentez! Dar câteva zeci dacă ne adunăm, ar fi super
  18. razvan.florea.1923

    Consum AdBlue (Touareg CR7)

    18.043 km am pus 10 litri de adblue. Mai aveam autonomie 1.600 de km
  19. passat19tdi

    Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)

    inca studiez problema cu comenzile pe volan. am spira cu AM la sfarsit si am gasit cu AS. Am vazut ca astea cu AS s-au pus pe passat b6,7 si CC. Din tabelul de pe siteul rostech ar rezulta ca s-ar potrivi si pe tiguanul meu. Mi-e frica sa nu fie cumva imcompatibila cu contactul, care la passat nu e pe coloana volan. Ce parere aveti?
  20. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu, mergi intre 2000-2500 rpm. Mers cat se poate de "normal", adica in loc de a 5-a la 1800 trebuie sa mergi cu a 4-a la 2200, ceva de genul . La mine se simte perfect la 2100, aici sunt subiectiv.
  21. marius1982.11

    Noul motor 1.5 TSI

    Adica din cand in cand sa ii faci un italian tune-up.
  22. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu e cazul sa ne complicam cu aditivi, in 99% din cazuri, in Romania/UE, benzina este ce trebuie. Motorul stie sa mearga si cu benzina mai proasta(chiar pana la benzina de 91-92), este acelasi soft pentru tot globul, nu doar pentru UE, ECU limiteaza avansul, daca e cazul. Am vazut mai sus ca spunea cineva ca nu mai exista filtru de benzina, 100% exista minim 1 filtru in rezervor (lifetime, e doar o sita foarte deasa), la pompa de alimentare. Important este sa pui un ulei full syntetic si sa il schimbi la 1 an maxim, sa nu faci drumuri scurte, ca sa iti ajunga uleiul la 100 de grade, sa se evapore totdeauna apa si benzina din el. Si cel mai important: nu subtura motorul, lasa-l sa respire, chiar daca tu ai impresia ca e ok, ca are cuplu, asa se formeaza calamina/depunerile pe pistoane si supape admisie. Mai rezulta vibratii care ajung in volant cu masa dubla, exact acelasi efect il are si start-stop pentru volant. Si limitarea de cuplu este tot pentru protectia volantei (nu neaparat protectia discului sau a faptului ca uleiul 0w20 are hths mic si ca au micsorat palierele vibrochenului fata de 1.4tsi, rezultand o suprafata mai mica pentru pelicula de ulei). Hai ca am inceput sa aberez si ne plictisim, o zi buna!
  23. razvan.florea.1923

    Consum ulei (Touareg CR7)

    Neața! Sincer.... nici nu mi-am bătut capul ca să întreb dacă pot veni cu piesele. Eu, cu dealer-ul de la Ploiești, nu am avut nicio pb. Sunt băieți de nota 10. Avem la firmă o Octavia 1.0 TSI (care a ajuns la 193.000 de km - apropos de fiabilitatea lui 3.0 tdi), evaluată în 3 service-uri, cu diagnostic „să desfacem cutia de viteze”. Când am mers la Darius, a fost o apărătoare de plastic... whatever... 150 de lei. Pentru Superbul deținut anterior, am relaționat cu ei IMPECABIL. Acuma... sunt și ei puși într-o situație ciudată cu consumul de ulei. Mai consumă și altele, vândute de ei, dar nu ca al meu. Revenind strict la ulei, am întrebat ce au ei în service. Mi-au spus că au VW Group, Castrol și Mobil 1. Din fabrică a venit cu Castrol și împreună cu tehnicianul de la service am zis să testăm dacă și cu sinteticul se va comporta la fel mașina. Iată că nu se comportă la fel. se comportă mult mai bine, dar tot frustrant căo mașină nouă mănâncă atât de mult ulei.
  24. Ieri
  25. gabriel88

    Vw Scirocco 2.0 tdi

    Nu am mers cu chr sa pot face comparatie, la interior este diferenta mare la materiale cel putin, am vazut in parc auto si chr si lexus cand am cautat masini. Usile se inchid super fain, are un zgomot satisfacator sa zic, foarte plin. Pe autostrada este ok, sunt multumit de zgomot, este bine inchegata, clar mai linistita la interior fata de scirocco. Aud un oarecare zgomot la rulaj dar cred ca este de la runflat ce le are dar nimic deranjant. Si 2.0 vs 1.8 la chr este diferenta mare din ce am auzit. Oricum masina se simte oleaca premium, are materiale bune cam peste tot unde atingi des doar ca fiind asa moi are dezavantajul ca se zgarie usor daca nu esti atent.
  26. corad0

    VW Phaeton 3.0TDI

    @dan_ionutMeem! Al 5-lea parbriz schimbat! Mda. "DRUMURI"! Legat de DPF, scoate masina pe autostrada, chiar daca n-ai drum special de facut, plimb-o si tu sa "isi intinda picioarele", periodic, mai ales daca faci drumuri scurte si dese, daca esti doar pe drum national si nu poti depasi 100 km/h pune cutia in manual, retrogradeaza in treapta 3 sau 4, depinde de viteza si tineo in turatie de 3000 rpm constant macar vreo 10 minute sa isi faca o regenerare "cum trebuie", macar o data pe saptamana daca mergi zilnic doar in oras. Ce naiba de curea e aia sa se deterioreze asa de tare dupa 1 an? A mea inca e originala, am rugat mecanicul sa o verifice cand a ridicat masina pe elevator si a zis ca e perfecta, chiar m-am mirat, inca are logoul VW pe ea, mi-a aratat cu lanterna aia cu led, la fel si rolele, tzipla, ce-i drept ca abia am facut 115 000 km, dar totusi ma asteptam sa fie afectate de vechime. Probabil a contat ca masina a fost tinuta in garaj de fostul proprietar si clima asta de aici nu e asa extrema, la fel ca in Ro, ingheturi, ger puternic iarna -20 gr si +40 vara, cred ca e o medie de 11 grade anual, zic si eu, ca altfel nu imi explic. 😄 Anvelopele schimba-le cand se apropie de semn, nu te afecteaza cu nimic bucatica aia lipsa, atata timp cat nu sunt uzate, crapate, ovale etc! iti recomand totusi sa pui acelasi model de anvelope fata/spate si sa le verifici presiunea cat de des poti pentru a nu afecta cutia de transfer si sistemul Quattro. Pe usita de la rezervor iti arata presiunea recomandata de producator, in functie de cati pasageri/bagaje ai si dimensiunile anvelopelor. Lichidul de frana este recomandat sa fie schimbat la 2 ani, sa iei in calcul si asta. Sa verifici si teava de servo de sub carenajul rotii din stanga, am citit pe forumuri de Phaeton ca rugineste in timp, se crapa si pierzi lichid de servo, BTW, verifica nivelul din borcan, macar cand faci revizia, e in partea dreapta la parbriz, sub grilajul ala. Ar mai fi recomandat sa verifici bucsa de la cardan, bratele/bucsele de la articulatie si suportii motor/tampoane de fapt acele bucse de pe suportul ala de aluminiu conectat pe sasiu, cele care amortizeaza vibratiile motorului, in timp, se intaresc si nu mai ofera amortizarea necesara, ma rog! VW recomanda sa le schimbi la 10 ani sau cand incep vibratiile. Au scos acum ceva aftermarket dintr-un material "gen" spuma/poliuretan care ofera o amortizare si mai mare, o sa ma interesez si eu de astea cand va veni momentul sa le schimb. Cica o sa fie masina si mai BARCA! "Nu stiu, ma gandesc cu groaza cand n-o sa mai am masina asta, am mai avut una acu vreo 5 ani si pauza de vreo 2 pana la asta, au fost 2 ani in care m-am gandit zilnic la Phaeton, nici nu stiu, poate doar A8-ul sa-ti aline dorul de monstruozitatea asta.😄" Asa este, am condus 2 Audi A8 D4 din generatie 2014-2016, tot V6 TDI (nashul meu si-a comandat una noua de la Porsche Pipera, am fost in vacanta cu ea) si iti zic sincer ca mi s-au parut ambele sub Phaeton, atat la materialele folosite la interior, scaune, pielea folosita cat si la confort. Intradevar au un look mai spectaculos si sunt mai dinamice, mai sportive datorita sasiului din aluminiu comparativ cu sasiul ranforsat din otel al Phaetonului folosit si pe Bentley Flying Spur, creat special pentru un confort superior, dezavantajul este greutatea mai mare a masinii. Totodata am constatat ca si antifonarea este inferioara la Audi, se aude motorul mai pronuntat, nu deranjant, Doamne-fereste, dar in Phaeton trebuie sa te uiti la turometru ca sa iti dai seama ca se tureaza V6-le! Stau si ma gandesc cum o fi acel W12! ❤️ La fel si vantul la viteza peste 120 km/h pe autostrada, se aude acel vajait, usile sunt mai subtiri, mi se par mult mai usoare, la Phaeton sunt grele, opun rezistenta cand "dai" cu ele, desi sunt tot din aluminiu, la fel ca la BMW-urile alea vechi e39, e38, inchizi usa si nu mai auzi nimic de afara, parca de izolezi complet! In schimb mi-a placut cutia ZF in 8 trepte, la viteze mari ai turatie mai mica in Audi si sta mai "tzapan" pe curbe chiar si cu suspensia setata in modul COMFORT. La Phaeton chiar si cu suspensia setata in modul SPORT, observi ca nu ii place sa intri in tare in curbe, nu e pentru mers AGRESVI! In fine, tine de gusturi si de asteptari, trebuie sa le conduci ca sa iti faci o parere, avantaje si dezavantaje. Phaetonul este asemanator cu S class, ma gandesc ca si Flying Spur este similar. Daca vrei 911 cu 4 usi, iti iei Panamera. Asta mi s-a parut cea mai sportiva! ❤️ Pe distante lungi mi s-a parut obositoare, stai cu fundul pe jos ca in 911, desi e foarte fun to drive. Trebuie sa ai grija la denivelari si gropi, jantele mari pot fi indoite foarte usor. Acu' nah, baba sufera la frumusete! 😭 Partea tare este ca a venit nasumiu in vizita la mine in UK si l-am luat de la aeroport cu Phaetonul si cica...."Bah finule...ai avut dreptate, pluteste "altfel" Passatu tau si are fotolii mai moi"! Omu' platind 108 mii eur pe A8.🙄 Cand i-am aratat cum se ridica grilele si intra in bord cica "Da-ma Dreeeeeq 😈 sa ma ia!" Felicitari pentru ca ai grija de "surioara lui Baloo 🐻", cati km are acum?
  27. marius1982.11

    Vw Scirocco 2.0 tdi

    Da, pai cand vezi pe la vw golf ulei+filtru 1900ron te crucești. Cum ti se pare la antifonarea? Is curios fata de chr, care e chel la acest capitol, tabla goala, geamuri simple. Asta ar trebui sa fie ceva mai premium.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!